Kaikki vanhat kirjoitukset eivät käyneet toteen, jotka Jeesus otti tehtäväkseen täyttää.

Anonyymi

Jeesus ei täyttänyt kaikkia ennustuksia, pitkältä listaltaan.

Joh-19:28
"...Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty..."

Väärin, kaikkia ei ollut täytetty,.
Jeesus vain luuli niin.
Kaikki jotka ovat itse lukeneet koko Raamatun, tietävät kyllä mitä tarkoitan.

17

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonkohan tuo jeesus vei ylöstempauksensa yhteydessä mukanaan noita täyttämättömien lupausten listoja?

      • Anonyymi

        "Paljonkohan tuo jeesus vei ylöstempauksensa yhteydessä mukanaan noita täyttämättömien lupausten listoja?"

        Ei yhtään.
        Jeesus meni silloin yksin taivaaseen Apt1:9-10

        Mutta Jeesus lupasi tulla takaisin ja noutaa omansa taivaskotiin. Joh14:1-


    • Anonyymi

      > Joh-19:28
      "...Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty..."

      > Väärin, kaikkia ei ollut täytetty,.

      Kaikki mitä Jeesuksen piti täyttää, oli täytetty tuolloin.

      • Anonyymi

        "Kaikki jotka ovat itse lukeneet koko Raamatun, tietävät kyllä mitä tarkoitan."

        Olen lukenut Raamatun useita kertoja, enkä kyllä tiedä, mitä tarkoitat.
        Kertoisitko siis selkeästi ja Raamatun paikkoihin viitaten mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Psalmit:
      69:22 Koiruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minulle janooni hapanviiniä.

      Johanneksen evankeliumi:
      19:28 Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano."
      19:29 Siinä oli astia, hapanviiniä täynnä; niin he täyttivät sillä hapanviinillä sienen ja panivat sen isoppikorren päähän ja ojensivat sen hänen suunsa eteen.
      19:30 Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.

      Koiruoho jäi Jeesuksella syömättä, joten hän ei täyttänyt tuota vanhaa kirjoitusta.
      Koiruohon syöminen oli yksi tärkeimmistä täytettävistä mutta Jeesus ei sitä täyttänyt.
      Jos tutkitte Raamatusta koiruohon merkitystä niin huomaatte sen tärkeyden.
      Se että hän jätti sen tahallaan täyttämättä on suuri merkitys.
      Se on tärkeä viesti Jeesukselta.

      • Anonyymi

        "Joh19:30 Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä."

        Jeesus sanoi. "Se on täytetty".
        Tarkoitti, että se tehtävä, jota suorittamaan hän tuli, on täytetty.
        Siis synnin sovittaminen antamalla itsensä sijaisuhriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joh19:30 Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä."

        Jeesus sanoi. "Se on täytetty".
        Tarkoitti, että se tehtävä, jota suorittamaan hän tuli, on täytetty.
        Siis synnin sovittaminen antamalla itsensä sijaisuhriksi.

        "Jeesus sanoi. "Se on täytetty".
        Tarkoitti, että se tehtävä, jota suorittamaan hän tuli, on täytetty.
        Siis synnin sovittaminen antamalla itsensä sijaisuhriksi."

        Jeesus täytti myös tehtävän voittaa Paholainen.
        Sen hän toteutti antamalla itsensä syntiuhriksi, sovittamalla ihmisten synnit ja nousemalla kuoleman voittajana ylös.


    • Anonyymi

      Ei mitään nähtävää täällä.

      • Anonyymi

        Jeps, nuo raamatunsiteeraajat ovat hupaisia.


    • Anonyymi

      Psalmit:
      22:16 Minun voimani on kuivettunut kuin saviastian siru, ja kieleni tarttuu suuni lakeen, ja sinä lasket minut alas kuoleman tomuun.
      <<<->>>
      Johanneksen evankeliumi:
      19:28 Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano."
      <<<->>>
      69:22 Koiruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minulle janooni hapanviiniä.

      Markuksen mukaan ei juonut edes hapanviiniä, elikkä ei tullut sekään ennustus täytettyä, tarkoittaa tuo.

      Markuksen evankeliumi:
      15:36 Ja muuan juoksi ja täytti sienen hapanviinillä, pani sen ruovon päähän ja antoi hänelle juoda sanoen: "Annas, katsokaamme, tuleeko Elias ottamaan hänet alas."
      15:37 Mutta Jeesus huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.

      Psalmi 69
      Psalmi 22

      https://www.koivuniemi.com/raamattu

      • Anonyymi

        Niin, he tarjosivat hapanviiniä juotavaksi, mutta Jeesus ei juonut sitä. Sanotaanko Raamatussa, että Jeesus juo hapanviiniä ristillä? Ei: Jeesukselle tarjotaan hapanviiniä. Hän ei juo sitä kuten on sanonut ennen ristiinnaulitsemistaan: "Totisesti minä sanon teille: minä en juo enää viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena Jumalan valtakunnassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, he tarjosivat hapanviiniä juotavaksi, mutta Jeesus ei juonut sitä. Sanotaanko Raamatussa, että Jeesus juo hapanviiniä ristillä? Ei: Jeesukselle tarjotaan hapanviiniä. Hän ei juo sitä kuten on sanonut ennen ristiinnaulitsemistaan: "Totisesti minä sanon teille: minä en juo enää viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena Jumalan valtakunnassa."

        Johanneksen evankeliumi:
        19:28 Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano."
        19:29 Siinä oli astia, hapanviiniä täynnä; niin he täyttivät sillä hapanviinillä sienen ja panivat sen isoppikorren päähän ja ojensivat sen hänen suunsa eteen.
        19:30 Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.


    • Anonyymi

      Kaikki eivät ole lukeneet koko Raamattua. Kerro meille, mitä jäi täyttämättä.

      • Anonyymi

        Psalmit:
        69:22 Koiruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minulle janooni hapanviiniä.

        Tämän vanhan kirjoituksen Jeesus katsoi tehtäväkseen täyttää, syödä koiruohoa ja juoda hapanviiniä, mutta täytti vain puolet siitä, jättäessään koiruohon syömättä.
        Jos sanot, ettei sillä ole mitään merkitystä, niin silloinhan ei mielestäsi pitäisi myöskään olla merkitystä viinin juonnilla, jonka ristillä joi.

        Matteuksen evankeliumi:
        27:48 Ja kohta muuan heistä juoksi ja otti sienen, täytti sen hapanviinillä, pani sen ruovon päähän ja antoi hänelle juoda.

        Entten tentten teelika mentten, hissun kissun viipula vissun, puh pah pelistä pois:
        (Matt. 27:34 he tarjosivat hänelle juotavaksi katkeralla nesteellä sekoitettua viiniä; mutta maistettuaan hän ei tahtonut sitä juoda.)


    • Anonyymi

      jeesuksen olisi kannattanut sanoa joku oikea fakta , joka palkjastuu vasta satojenvuosien kuluttua 🤣 nythän tälle kamelikauppiaalle nauravat kaikki

    • Jeesus ei luulut hänessä on kaikki täytetty, vanhankirjan enustukset hänessä tuli uusi liitto joka on voimassa tänäkin päivänä.

    • Jeesus ei luullut hän tiesi, mitä teki Isän tahdon täytti kirjaimellisesti, vanhan testamentin kirjoitukset oli kaikseta huolimatta Jumalan sanelmat profetojen kautta mitkä oli kirjoitettu satoja vuosia ennen Jeesuksen syntymää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe