Kevättalvella livekameran kuvassa ei juuri eloa ollut vaikka ilmat olivat kuin morsian.
Nyt kesällä olen satunnaisesti vilkaissut silloin tällöin eri aikoina kuvaa, mutta sama seisova tunnelma siellä on kuin talvellakin. Yhtenä päivänä siellä yksi orpo rullahiihtäjä hiihteli.
Kuitenkin kyseessä on kunnan tärkein ja suosituin (?) liikuntapaikka.
Eikö todellakaan ihmisiä kiinnosta tuo paikka ja sen monipuoliseksi kehutut mahdollisuudet harrastaa liikuntaa. Lisää rahaakin kunta on luvannut panostaa jatkossakin. Jospa se auttaa!
Hiljaisuus valitsee stadionilla kesäisinkin.
Anonyymi
4
201
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta.!
- Anonyymi
Ihan joutava paikka. Toivottavasti Kontiorannan varuskunta perustetaan uudelleen ja valtio ottaa koko alueen haltuun myös tuon turhakkeen Jaamankankaalla.
Saavathan siinä reserviläiset ja varusmiehet valmiin tilan harjoitusten lomassa taukotiloiksi. Aluksi voisi toimia reserviläisten koulutuskeskuksena ennekuin uudet tilat rakennetaan varuskuntaan.- Anonyymi
Suomessa ei kommunismille ole tilaa.
- Anonyymi
Kiersin kaikki kunnan liikuntapaikat, kalliit salit, urheilukentät yms., ei missään ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247