Kevättalvella livekameran kuvassa ei juuri eloa ollut vaikka ilmat olivat kuin morsian.
Nyt kesällä olen satunnaisesti vilkaissut silloin tällöin eri aikoina kuvaa, mutta sama seisova tunnelma siellä on kuin talvellakin. Yhtenä päivänä siellä yksi orpo rullahiihtäjä hiihteli.
Kuitenkin kyseessä on kunnan tärkein ja suosituin (?) liikuntapaikka.
Eikö todellakaan ihmisiä kiinnosta tuo paikka ja sen monipuoliseksi kehutut mahdollisuudet harrastaa liikuntaa. Lisää rahaakin kunta on luvannut panostaa jatkossakin. Jospa se auttaa!
Hiljaisuus valitsee stadionilla kesäisinkin.
Anonyymi
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta.!
- Anonyymi
Ihan joutava paikka. Toivottavasti Kontiorannan varuskunta perustetaan uudelleen ja valtio ottaa koko alueen haltuun myös tuon turhakkeen Jaamankankaalla.
Saavathan siinä reserviläiset ja varusmiehet valmiin tilan harjoitusten lomassa taukotiloiksi. Aluksi voisi toimia reserviläisten koulutuskeskuksena ennekuin uudet tilat rakennetaan varuskuntaan.- Anonyymi
Suomessa ei kommunismille ole tilaa.
- Anonyymi
Kiersin kaikki kunnan liikuntapaikat, kalliit salit, urheilukentät yms., ei missään ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842