Oittaan savuhelvetti

Anonyymi

Onko Oittaan grilleille tuotu märkiä puita, kun koko kevään alueella on kauhea savu ja sytytysnesteen käry ?

Kaikki grillaajat ovat maahanmuuttajia ja savustaminen ei yleensä kuulu heidän kulttuuriinsa ?

Oittaan frisbeegolfrata on tuon käryn peitossa jatkuvasti.

15

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaavaa olen ihmetellyt kanssa, tulia pidetään, vaikka grillissä ei ole mitään ja moni odottaa, että saisi makkaransa kuumentaa, mutta mitään kokkoja ei tarvita.

    • Anonyymi

      taas jatkuu rasistinen... ;(

      • Anonyymi

        Omat KUIVAT puut mukaan, miksi veronmaksajain rahoilla rahoitetaan tuollaista haitantekoa ?

        Todellakin haittaa frisbiin aloituspaikkaa ja niitä lähiheittopaikkoja.


    • Anonyymi

      Ne ovat Oittaan suunnalla Intian suunnan hindu-uskoisia matkailijoita enimmäkseen. Niille savu on pyhä elementti, vähän niinkuin vihkivesi meille paikallisille. Sitä uskonnon savua tehdään aina jos sellainen vaan on mahdollista.

      Jos ne huonoilla erätaidoillaan saavat espoolaiset märät puut syttymään, niin se on niille suuri ilonaihe ja uskonnollinen hetki. Vahva, pohjoinen savu nousee heidän luotaan korkeuksiin saakka.

      • Anonyymi

        Meneppä katsomaan, eivät ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppä katsomaan, eivät ole

        ovatpas


    • Anonyymi

      Käytiin toukokuulla kevyesti patikoimassa Nuuksiossa. Paikalla oli yllättävän monia ulkomaalaisia perheitä ja seurueita.

      Mutta kaikki olivat Aasiasta, lähinnä intialaisen ja japanilaisen näköisiä, tummakulmaisia ja -hiuksisia ihmisiä.

      Yhtään muslimin tai afrikkalaisen näköistä ulkomaalaista ulkoilijaa ei näkynyt.

      • Anonyymi

        Oittaa ei ole Nuuksiota


    • Anonyymi

      Wake, se on menetettu jo vuosi vuosia sitten... mä olin siellä uimassa ja laskemassa vesiliukumäessä 25 vuotta sitten, silloin oli kaikki hyvin. Nyt mä käydään muualla, se pitää vaan mennä alta pois, muuta et voi.

    • Anonyymi

      Tänään taas kaikki grillauspaikat varattu mamuille, eivät aiokaan poistua, vaan pitävät tulia koko päivän.

    • Anonyymi

      Onko siinä lähellä jokin niille varattu keskus vai mistä niitä sinne syntyy kuin sieniä sateella ?

      • Anonyymi

        siin on joku luona oy:n wokkila laittomasti maassa oleville kurkunleikkaajille, demarit haalii droublemakereita, koska he tekee likaisen työn ihan pyytämättä, ja ihan ilmaiseksi


    • Anonyymi

      Ihanaa kun ei tarvitse asua matujen pääkaupunkiseudulla.

      🌄🌄🌄🌄🌅🌅🌅🌅🌞🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌳🌳🌳🌳

    • Anonyymi

      Frisbeen heittely on ihan tyhmä peräkamaripoikien laji. Saakin olla savussa.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä on myös peräkammarin tyttöporukoita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe