Onko Oittaan grilleille tuotu märkiä puita, kun koko kevään alueella on kauhea savu ja sytytysnesteen käry ?
Kaikki grillaajat ovat maahanmuuttajia ja savustaminen ei yleensä kuulu heidän kulttuuriinsa ?
Oittaan frisbeegolfrata on tuon käryn peitossa jatkuvasti.
Oittaan savuhelvetti
15
719
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaavaa olen ihmetellyt kanssa, tulia pidetään, vaikka grillissä ei ole mitään ja moni odottaa, että saisi makkaransa kuumentaa, mutta mitään kokkoja ei tarvita.
- Anonyymi
taas jatkuu rasistinen... ;(
- Anonyymi
Omat KUIVAT puut mukaan, miksi veronmaksajain rahoilla rahoitetaan tuollaista haitantekoa ?
Todellakin haittaa frisbiin aloituspaikkaa ja niitä lähiheittopaikkoja.
- Anonyymi
Ne ovat Oittaan suunnalla Intian suunnan hindu-uskoisia matkailijoita enimmäkseen. Niille savu on pyhä elementti, vähän niinkuin vihkivesi meille paikallisille. Sitä uskonnon savua tehdään aina jos sellainen vaan on mahdollista.
Jos ne huonoilla erätaidoillaan saavat espoolaiset märät puut syttymään, niin se on niille suuri ilonaihe ja uskonnollinen hetki. Vahva, pohjoinen savu nousee heidän luotaan korkeuksiin saakka.- Anonyymi
Meneppä katsomaan, eivät ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneppä katsomaan, eivät ole
ovatpas
- Anonyymi
Käytiin toukokuulla kevyesti patikoimassa Nuuksiossa. Paikalla oli yllättävän monia ulkomaalaisia perheitä ja seurueita.
Mutta kaikki olivat Aasiasta, lähinnä intialaisen ja japanilaisen näköisiä, tummakulmaisia ja -hiuksisia ihmisiä.
Yhtään muslimin tai afrikkalaisen näköistä ulkomaalaista ulkoilijaa ei näkynyt.- Anonyymi
Oittaa ei ole Nuuksiota
- Anonyymi
Wake, se on menetettu jo vuosi vuosia sitten... mä olin siellä uimassa ja laskemassa vesiliukumäessä 25 vuotta sitten, silloin oli kaikki hyvin. Nyt mä käydään muualla, se pitää vaan mennä alta pois, muuta et voi.
- Anonyymi
Tänään taas kaikki grillauspaikat varattu mamuille, eivät aiokaan poistua, vaan pitävät tulia koko päivän.
- Anonyymi
Onko siinä lähellä jokin niille varattu keskus vai mistä niitä sinne syntyy kuin sieniä sateella ?
- Anonyymi
siin on joku luona oy:n wokkila laittomasti maassa oleville kurkunleikkaajille, demarit haalii droublemakereita, koska he tekee likaisen työn ihan pyytämättä, ja ihan ilmaiseksi
- Anonyymi
Ihanaa kun ei tarvitse asua matujen pääkaupunkiseudulla.
🌄🌄🌄🌄🌅🌅🌅🌅🌞🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌳🌳🌳🌳 - Anonyymi
Frisbeen heittely on ihan tyhmä peräkamaripoikien laji. Saakin olla savussa.
- Anonyymi
Kyllä siellä on myös peräkammarin tyttöporukoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440