Parkkirikollisten Yhtiösäännöt

Anonyymi

(salassapidettävä)

YHTIÖSÄÄNNÖT

A: Valitse poika helpoin kohde: Helposta vastapuolesta raha irtoaa pienellä vaivalla.

B: Ryhdy vain ja ainoastaan postilokerosta!

C: Vaikene. Jos vielä lähestyy, esitä täysin tietämätöntä.

D: Kommunikointi jos siis olet liiketoiminnallisesti aivan aseella uhaten pakotettu vastaamaan asiakkaille tai viranomaisille, niin muista että vastauksesi tulee palvella perheemme etua jatkossa!

E: Turhauta kohteesi! Lyhyitä vastauksia, eli puhu vain poliitikkoa ja muistakin vastata aina vain muuhun kuin kysyvät. Turhautunut sortuu virheisiin ja kyllä se lopulta maksaa.

F: Tahraa kohteesi ja poikkiteloin asettuva. Liikaa hänen uskottavuutensa ja maine.

G: Toimi eri nimillä: Perusta erinimisiä ja eri toimialan yhtiöitä yhtiöt tarvittaville aloille.

H: Älä tahraa omia käsiä! Älä tahraa isäsi osakeyhtiöiden mainetta ikinä. Tahraa niin vaatiessa bulvaaniyhtiöt ja aputoiminimet. Vaihda nimeä heti kun tulee liialti osumia iltapäivälehtien kansiin. Ei ne poika tiedä, että ovat kaikki perheyrityksiämme. Luulevat eri yhtiöksi kun eri nimi, joten jatkat vain seuraavalla.

I: Älä jätä taaksesi todistusaineistoa.

J: Jos jäät kiinni, mitään et myönnä ja jos aivan pakko, myönnä pienimmän haitan periaatteella jotain..

Y: Viivytä poika ihan kaikkea! Kaikkea, maksuja, riitoja, selvittelyjä, pelaa aikaa. Kyllä sä jo tiedät, että 8/10 suomimuumista maksaa ihan minkä tahansa lappumme, kun uhkaat oikeuslaitoksella ja ne 2. Ne isäsi lupalakimiehet hoitelee käräjillä Moskovan-lain mukaan.

K: Käytä läpeensä hyväksesi oikeuslaitosta! Omat luottotodistajat lausuvat kyllä, ettemme saaneet viestejä tai reklamaatioita tai yhtään puhelua, ei ne laputetut kato voi todistaa mitään lähettäneensä. Meidän reklamaatiopalvelumme internetsivuillahan on 100 % meidän käsissämme!!!

L: Käyt hyväksi poliisia kuin verottajaa: Siirrä varoja bulvaaniyrityksiemme välillä ja saat verotaakan minimiin, että näkyy viivan alla enää vaivaiset 10-20 miljoonaa/ vuosi!

Z: Lobbaa rahaa säästelemättä poliitikkoja ja sidosryhmiä, muutoin toimeentulomme tapat!

Ä: Puheluissa sakkoihin ette sitten ota koskaan kantaa, muista poika! Pelaatte aina vain aikaa!

O: Käytä kaikki keinot, Kaikki. Kyse on aina ja vain rahasta, ei mistään muusta!

Pelastustieparkki Oy & Uivelot Finlandiassa Oy
Huopanaulantie 7 Mikkolantie 9, Helsinki

Hallituksen pj. Hallituksen pj.
Järvinen "Tomppa" Järvinen "Reiska"

Lähde: "asiakkaaksenne joutunut"

0

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
        Ikävä
        20
        5656
      2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
        Suhteet
        22
        2849
      3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
        Ikävä
        155
        2606
      4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
        Ikävä
        26
        2359
      5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
        Ikävä
        82
        1684
      6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
        Ikävä
        146
        1565
      7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
        Ikävä
        134
        1404
      8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
        Ikävä
        133
        1024
      9. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
        Ikävä
        89
        984
      10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
        Ikävä
        40
        909
      Aihe