mahdollista, mistään ?????
Lainaa luottotiedottomalle työttömälle
6
15518
Vastaukset
Ei ole, koska et ole ennenkään hoitanut velkojasi.
- Minä vaan
Varallisuudesta kiinni. Jos aiemmat asiat sössitty, ei vakituloa eikä kummempaa varallisuutta laittaa lainan taakse tai säästöjä niin kuinkas itse luulisit käyvän? Aivan ensimmäinen minimi nyt on hoitaa ensin luottotiedot ajallaan kuntoon, sitten voi miettiä uutta.
- lainaa
jos tarvitset sitä välttämättömiin tarpeisiin, ota yhteys takuu-säätiöön..tai sosiaalitoimistoon, se on jokin ns. sosiaalilaina tai jokin sellainen.
- hanna
Hanki Suomen Asiakastieto Oy:stä omat tietosi kirjallisena. Omista tiedoista yksi kyselykerta/vuosi on maksuton.
Jos olet hoitanut velkasi, (mutta luottotietomerkintä silti on), kirjallisella todistuksella hoidetuista veloista voi olla positiivista merkitystä lainansaannissa.
Tarvitset kyllä varmaankin lisäksi luottohäiriöttömän takaajan tai pari.
Nyt kannattaisi huolehtia myös siitä, ettei lisävelkaa synny, eli maksaa laskut ajallaan. Tsemppiä. - jos
Kaupungit myöntävät sosiaalisia luottoja. Korko on edullinen eikä järjestelypalkkioita peritä. Luottotietomerkintä ei ole este. Kuitenkin maksukykyä pitäisi olla sen verran että pystyy maksamaan luoton viidessä vuodessa takaisin (ainakin Helsingissä se on maksimimaksuaika). Luottoa anotaan sosiaalitoimistosta, siellä on osasto sitä varten. Jonotusajat ovat kyllä pitkät, useita kuukausia vähintään.
Jos olet työtön, sinulla ei ehkä ole maksuvaraa, ellet sitten saa hyvää ansiosidonnaista. Maksuvaraksi lasketaan kaikki, mikä jää yli virallisen toimeentulominimin.
Kannattaisi hakea työtä, mitä tahansa, jotta maksuvarasi nousisi edes hiukan. Sosiaalinen luotto on edullinen tapa lainata. Itse sain juuri yhdeksän tonnin luoton muiden velkojen hoitoon. Olen pienituloinen, eikä minulla olisi ollut mitään mahdollisuutta saada samansuuruista pankkilainaa. Olen taivaissa, kun tällä tavoin pääsen eroon kulutusluotoistani, ja lyhennän mielelläni kaupungin lainaa. Maksan korkoa mieluummin julkiselle sektorille kuin pankeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658