Wikipediassa on niistä ja you tubessa. Luonnossa on samansukupuolisten välistä seksiä raamatussa lukee että lopussa tieto lisääntyy. sanotaan luonnonvastaiseksi sellaista käytöstä mutta kuitenkin sitä on. Jobin kirjassa sanotaan että kysy eläimiltä ne opettavat.
Bonobo apinat
4
420
Vastaukset
- Anonyymi
siksikö luulet että siellä Join kirjassa kerrotaan dinosauruksesta, siltäkö menisit kysymään ja saisit opetuksen? sen minä voin kyllä uskoa
- Anonyymi
siksikö luulet että siellä Jobin kirjassa kerrotaan dinosauruksesta, se kuvaillaan erittäin hyvin, siltäkö menisit kysymään ja saisit opetuksen? sen minä voin kyllä uskoa
- Anonyymi
Tästä asiasta puhutaan paljon ihmisetkin jotka ei ole uskovia vihaavat sellaista pride käyttäytymistä. Olen itse uskova onko mahdollista että käännöstöissä on joku virhe tai vai eikö paavali täysin ollut perillä asiasta. Niitä sanotaan häpeällisiksi himoiksi luonnossa kuitenkin sellaita on yksinkertaisilla luotokappaleilla. Miten sen ymmärtää.
- Anonyymi
luonnossa kuitenkin sellaita on yksinkertaisilla luotokappaleilla. Miten sen ymmärtää.
Siten, että ne ovat ymmärtämättömämpiä ja yksinkertaisia: eläimiä, ja me olemme ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741