Wikipediassa on niistä ja you tubessa. Luonnossa on samansukupuolisten välistä seksiä raamatussa lukee että lopussa tieto lisääntyy. sanotaan luonnonvastaiseksi sellaista käytöstä mutta kuitenkin sitä on. Jobin kirjassa sanotaan että kysy eläimiltä ne opettavat.
Bonobo apinat
4
294
Vastaukset
- Anonyymi
siksikö luulet että siellä Join kirjassa kerrotaan dinosauruksesta, siltäkö menisit kysymään ja saisit opetuksen? sen minä voin kyllä uskoa
- Anonyymi
siksikö luulet että siellä Jobin kirjassa kerrotaan dinosauruksesta, se kuvaillaan erittäin hyvin, siltäkö menisit kysymään ja saisit opetuksen? sen minä voin kyllä uskoa
- Anonyymi
Tästä asiasta puhutaan paljon ihmisetkin jotka ei ole uskovia vihaavat sellaista pride käyttäytymistä. Olen itse uskova onko mahdollista että käännöstöissä on joku virhe tai vai eikö paavali täysin ollut perillä asiasta. Niitä sanotaan häpeällisiksi himoiksi luonnossa kuitenkin sellaita on yksinkertaisilla luotokappaleilla. Miten sen ymmärtää.
- Anonyymi
luonnossa kuitenkin sellaita on yksinkertaisilla luotokappaleilla. Miten sen ymmärtää.
Siten, että ne ovat ymmärtämättömämpiä ja yksinkertaisia: eläimiä, ja me olemme ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984