Suutelin sua äsken tuohon oikean korvan alle kaulalle, melkein niskaan.
Haaveissani. Hyvää yötä miehelle.
Ihan vähän vaan ja ihan salaa
57
925
Vastaukset
- Anonyymi
Aijajaii kyllä olisi lupa pitänyt kysyä. Kyllä sun pitää nyt tämä hyvittää jotenkin
- Anonyymi
Hyvitykset saat nähdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvitykset saat nähdessä.
Noh, pannaan korvan taakse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, pannaan korvan taakse
Suutelen senkin sieltä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutelen senkin sieltä pois.
Onpas sulla pitkä kieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas sulla pitkä kieli
Saattaa se ollakin.
- Anonyymi
Rakas :)
- Anonyymi
Tässä sua venaan. Kohta suutelen taas sinne kaulalle, oota vaan :)
- Anonyymi
Jos tää on siltä keltä luulen niin ei haittaa yhtää :) ilmankos nukuin hyvin ;)
- Anonyymi
Jos olet se ketä toivon, niin hyvä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet se ketä toivon, niin hyvä :)
Toivon, että oon kuka toivot mun olevan. Joskus saat kukat vielä oikeasti ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että oon kuka toivot mun olevan. Joskus saat kukat vielä oikeasti ;)
Toivotaan täälläkin. Joskus kun saisin sut oikeasti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun oon ihan kaikil tasoil jo :) paitsi en fyysisesti viel :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun oon ihan kaikil tasoil jo :) paitsi en fyysisesti viel :(
Niin ootkin. Mun oot ikuisesti ja joskus vielä fyysisestikin. Jos olet se keneksi luulen.
Nuku hyvin ihanin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ootkin. Mun oot ikuisesti ja joskus vielä fyysisestikin. Jos olet se keneksi luulen.
Nuku hyvin ihanin.No ainakin niin hyvin ku ilman sua voi nukkua, hyvän yön toivokset helpottaa ja lämmittää kyllä ♥️ Öitä ja mitä puuhaatkin niin pysy turvassa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin niin hyvin ku ilman sua voi nukkua, hyvän yön toivokset helpottaa ja lämmittää kyllä ♥️ Öitä ja mitä puuhaatkin niin pysy turvassa :)
Voi ihana.. olen niin rakastunut.. pidä sinäkin itsesi turvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ihana.. olen niin rakastunut.. pidä sinäkin itsesi turvassa.
Ja siis rakastunut tietysti häneen kenelle kirjoitan, ja keneksi sut toivon, ettei kukaan luule muuta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis rakastunut tietysti häneen kenelle kirjoitan, ja keneksi sut toivon, ettei kukaan luule muuta :)
♥️ minäkin on niin rakastun kelle kirjoitan ja keneksi sut toivon. Oot kyllä niin ihana et saatatpa ollaki hän :) Saatanpa pussaa sua salaa tänä yönä ;) ajatuksissa tietty..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️ minäkin on niin rakastun kelle kirjoitan ja keneksi sut toivon. Oot kyllä niin ihana et saatatpa ollaki hän :) Saatanpa pussaa sua salaa tänä yönä ;) ajatuksissa tietty..
Mä pussaan sua joka ilta, yö ja aamu ajatuksissa toki :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pussaan sua joka ilta, yö ja aamu ajatuksissa toki :)
No niin kyl minäki :)😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin kyl minäki :)😘
Mut nyt käyn nukkuu, miljoona hyvän yön suukkoo etänä sinne ja vielä kerran hyvää yötä ja yhtä kauniita unia kuin sinä itse 😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut nyt käyn nukkuu, miljoona hyvän yön suukkoo etänä sinne ja vielä kerran hyvää yötä ja yhtä kauniita unia kuin sinä itse 😘😘
Sitä samaa sulle ja yhtä monta. Nuku hyvin. Valvon vielä 15 min ja tuun perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä samaa sulle ja yhtä monta. Nuku hyvin. Valvon vielä 15 min ja tuun perässä.
Mitä ihanalle kuuluu tänään? Päivä on pilvinen, mutta sinun seurassa se ei haittais kun hehkut olemuksellas :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihanalle kuuluu tänään? Päivä on pilvinen, mutta sinun seurassa se ei haittais kun hehkut olemuksellas :)
Onhan kaikki hyvin, olet tänään kovin hiljainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaikki hyvin rakkaani, onhan sullakin? En vaan tätä huomannut aiemmin. Paitsi tää ikävä, muuten kaikki ok. Enkä hehku muuten kuin susta. En hehku yhtään kun oot poissa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo kun en vaan nähnyt tuota aiemmin rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo kun en vaan nähnyt tuota aiemmin rakas.
Hyvä kuulla että kaikki on hyvin :) tulee paljon alotuksii tänne, niin ei ehdi aina näkemään tosiaan kaikkea. En oikee tiedä onko kaikki hyvin, on ollut vähän surkea olo :( ikävä sinuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla että kaikki on hyvin :) tulee paljon alotuksii tänne, niin ei ehdi aina näkemään tosiaan kaikkea. En oikee tiedä onko kaikki hyvin, on ollut vähän surkea olo :( ikävä sinuu
Olisitpa täällä. Mua väsyttää, voisin vaan nojata suhun ja olla vaan. Voisin olla siinä pitkään.. loputtomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa täällä. Mua väsyttää, voisin vaan nojata suhun ja olla vaan. Voisin olla siinä pitkään.. loputtomasti.
Se sopisi ♥️👩❤️👨 minua ei siitä pois saisi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin äsken tuolla kuntoilemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sopisi ♥️👩❤️👨 minua ei siitä pois saisi :)
Tule vaan kun tarviin sut ihanan nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin äsken tuolla kuntoilemassa?
Tämä ei ole mun vastaus enää. Oliko sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole mun vastaus enää. Oliko sun?
Ei ollu munkaan. Arvasin et sivusta on
- Anonyymi
Ei oo kummaltakaa edellekää, et viitsis hämmentää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua. sotkekoot mitä sotkevat. Se ei muutu ikinä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua. sotkekoot mitä sotkevat. Se ei muutu ikinä :)
En kestä, olet yli-ihana :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kestä, olet yli-ihana :))
Sinäpäs, sinä sinä sinä oot ihana :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpäs, sinä sinä sinä oot ihana :)
Saat mun sydämen hymyilemää :) Hyvää yötä ku menet, jos tuntuu lämpimälle ni se ei johdu peitosta, vaan siitä että halaan sua niin kovasti salaa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat mun sydämen hymyilemää :) Hyvää yötä ku menet, jos tuntuu lämpimälle ni se ei johdu peitosta, vaan siitä että halaan sua niin kovasti salaa ;)
Niin lämmität etten peittoa tarttekaan. Muistakin halata :) Hyvää yötä sullekin kun meet.
- Anonyymi
👍😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat sä. 🤠
- Anonyymi
varo ettei pyssy laukea vahingossa ;P
- Anonyymi
Ai sinäkö se olitkin! Tunsin sen ja suorastaan säpsähdin. Hämmästelin jo että mitä ihmettä. :)
- Anonyymi
Suukottelen häntä usein ihan salaa ja varovasti (mielessäni), tuskin edes säpsähtää kun ihan hiljaa kosketan huulilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suukottelen häntä usein ihan salaa ja varovasti (mielessäni), tuskin edes säpsähtää kun ihan hiljaa kosketan huulilla.
Ilmankos.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sen tunsin.
- Anonyymi
Siitäkö se johtu, yöllä heräsin jossain vaiheessa, kaulan seutu ja korvan takaa oli kostea. Oletin, et oli vain hikeä, mut olikin sun räkää.
- Anonyymi
En ole räkänen yhtään. Se oli vaan hikeä sulla.
- Anonyymi
Ihana viesti mutta hänelle tiedoksi että joka aamu kun silmäni aukeaa niin lentosuukko lämpimin lentää luoksesi kaulallesi...
🤍 - Anonyymi
Aha, kiitti hei!
Mun huruskooppi sanoo tänään:
Rikas mielikuvituksesi yhdistettynä herkkyyteesi aistia viimeisimpiä virtauksia tekevät sinusta yllätykseksesi edelläkävijän, jota sekä ihaillaan että matkitaan.
Ei toi mua yllätä kun mä oon tuollainen. :) - Anonyymi
Siksikö kiihotuin?
- Anonyymi
Miksi hitossa salaa?
Live elämässä yksi nainen voisi kyllä minun puolestani, suuteleman kyseiseen paikkaan.
Haaveileva mies.- Anonyymi
Live-elämässä minä ajattelinkin. Jos vaan joskus saan.
- Anonyymi
Kiitos hehkulamppu
- Anonyymi
Rakastan nallea
Siinähän sitten rakastat. Hän nyt kuitenkin rakastaa mua ja mä häntä. Ja kyllä, mun aloitus on tämänkin. Kiva jos tykkäsit. Hauskaa päivää sullekin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622594Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262272Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131652- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931270
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241133Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967