Miksi suurin osa miehistä ei osaa tyydyttää naista?

Anonyymi

Miksi suurin osa miehistä on suoraan sanoen surkeita panoja?
Mikä siinä on ettei voi edes opetella tyydyttämään naista?
Suurin osa ei saa naista edes kiihottumaan ennen aktia. Ja itkevät sen jälkeen kun nainen ei halua edes toista kertaa.
Kukapa kieltäytyisi hyvästä seksistä?
Itse olen tavannut tasan 3 miestä joiden kanssa seksi on ollut upeaa. Harmi kun näitä on niin harvassa.
En voisi kuvitellakaan suhdetta miehen kanssa,joka ei osaa tyydyttää naista/ nauttia seksistä.
- turhautunut

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johtuisiko siitä, ettei äiti ole opettanut?

      • 🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.


      • Anonyymi
        Haatainen kirjoitti:

        🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.

        Ai pitäiskö sekin äidin opettaa, ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Haatainen kirjoitti:

        🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.

        Sen kyllä huomaa, joskaan ei positiivisesti.


    • Anonyymi

      Miehiä on monenlaisia ja minulla on pääasia että saan tyydytettyä naisen kunnolla😉

      • Anonyymi

        Onneksi tämmösiä miehiä on, mutta tosissaan harvassa.
        Seksin pitäis olla seksiä, eikä mitään onnetonta nylkytystä.


      • Anonyymi

        No tämä! Ja kuinka ihanaa se voi ollakkaan, pitkäkestoista nautintoa molemmin puolin ☺️


    • Anonyymi

      Taitaa olla liikaa näitä "Heinolan setiä" joiden ainut anti naisille on sperma joka sekin päästetään ulos alle minuutissa. Onnetonta touhua mutta minkäs sille mahtaa , niin huonolla tuurilla voi kohdille osua vain huonoja panijoita.

    • Anonyymi

      Siksi että et osaa kertoa mitä haluat? Parasta se on sitten kun tuntee toisen täysin joten ehkä olet kylmä ja tunteeton ihminen.

      • Anonyymi

        Ehkä, tai ehkä sinä olet kylmä ja tunteeton tai muuten vain kyvytön. Eikä seksi sellaisen kanssa parane vaikka tuntisikin toisen täysin


    • Anonyymi

      - Aloittaja ei ole harrastanut seksiä minun kanssa.
      - Ilmeisesti joku tekijä ajaa valitsemaan väärin sänkykumppanit.
      - Kommunikaation puutosta, joko sanallinen tai kehollinen kommunikaatio puhuu eri kieltä miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Kehollisesta kommunikaatiosta ei pitäis olla mitään epäselvää. Mut sitä ei miehet näytä tajuavan. Eikä omien halujen kertomisesta ole ollut apua, ehkä puol minuuttia yritetty "tyydyttää" ja sit vaan nakki sisään ja nylkyttämään.
        Ai että ku on ihanaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehollisesta kommunikaatiosta ei pitäis olla mitään epäselvää. Mut sitä ei miehet näytä tajuavan. Eikä omien halujen kertomisesta ole ollut apua, ehkä puol minuuttia yritetty "tyydyttää" ja sit vaan nakki sisään ja nylkyttämään.
        Ai että ku on ihanaa 🤣

        Sitä tarkoitinkin, että miksi mies ryntää pesälle etuajassa. Joku siinä kommunikaatiossa mättää, kun mies ei tajua että ei vielä tai luulee, että nyt olisi jo valmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tarkoitinkin, että miksi mies ryntää pesälle etuajassa. Joku siinä kommunikaatiossa mättää, kun mies ei tajua että ei vielä tai luulee, että nyt olisi jo valmista.

        Siks ku miehet luulee että se on seksiä.
        Tommoista ei mielestäni voi edes sanoa seksiksi.
        Sit jos miehelle kertoo avoimesti ettei pidä mistään pisto nosto ravistus panemisesta, niin loukkaannutaan ja luodaan "hirveitä suorituspaineita" .


    • 😆😆🤣🤣😋😋Oma surkee kysymys minut nuorempana osattiin tyydyttää.
      eikä siinä ollut mitään vaikeuksia. Helppoa kuin heinän teko.

    • Anonyymi

      Mikä siinä on, kun aina naiset marisee ja valittaa, kuinka huonoja miehet ovat joka asiassa ja varsinkin seksissä. Eihän naisen tarvi tehdä muuta, kun maata ja mies tekee kaikki työt. Alkakaa porukalla lesboiksi, jos kerran miehet ovat niin saatanan surkeita joka asiassa. Saatanan lättä pillut.

      • Anonyymi

        Taisit tunnistaa itses kun meni noin tunteisiin.
        "Eihän naisen tarvii ku maata" -Ok ,toi kommentti kertoo jo paljon.
        Itse tykkään hyvästä seksistä, ja siinä tehdään paljon muuta ku maataan paikoillaan. On hienoa saada toinen nauttimaan pitkään, eikä vaan 3 minuutin nylkytystä et mies saa mahd nopeesti 👎👎👎


    • Anonyymi

      Mitäpä jos oliskin niinpäin että nainen joka kerta hoitelis itsensä siinä ensin ja antais miehen ymmärtää että kohta sinäkin saat, mut jättäiski homman siihen heti kun itse lauennut.
      Kyllä uskon että miestäki vituttais.

    • Anonyymi

      Ostakaa perseensuristin, sillä lämpimäksi muttei liikaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe