Miksi suurin osa miehistä ei osaa tyydyttää naista?

Anonyymi

Miksi suurin osa miehistä on suoraan sanoen surkeita panoja?
Mikä siinä on ettei voi edes opetella tyydyttämään naista?
Suurin osa ei saa naista edes kiihottumaan ennen aktia. Ja itkevät sen jälkeen kun nainen ei halua edes toista kertaa.
Kukapa kieltäytyisi hyvästä seksistä?
Itse olen tavannut tasan 3 miestä joiden kanssa seksi on ollut upeaa. Harmi kun näitä on niin harvassa.
En voisi kuvitellakaan suhdetta miehen kanssa,joka ei osaa tyydyttää naista/ nauttia seksistä.
- turhautunut

19

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtuisiko siitä, ettei äiti ole opettanut?

• 🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.

• Anonyymi
        Haatainen kirjoitti:

🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.

Ai pitäiskö sekin äidin opettaa, ilmeisesti.

• Anonyymi
        Haatainen kirjoitti:

🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.

Sen kyllä huomaa, joskaan ei positiivisesti.

• Anonyymi

Miehiä on monenlaisia ja minulla on pääasia että saan tyydytettyä naisen kunnolla😉

• Anonyymi

Onneksi tämmösiä miehiä on, mutta tosissaan harvassa.
        Seksin pitäis olla seksiä, eikä mitään onnetonta nylkytystä.

• Anonyymi

No tämä! Ja kuinka ihanaa se voi ollakkaan, pitkäkestoista nautintoa molemmin puolin ☺️

• Anonyymi

Taitaa olla liikaa näitä "Heinolan setiä" joiden ainut anti naisille on sperma joka sekin päästetään ulos alle minuutissa. Onnetonta touhua mutta minkäs sille mahtaa , niin huonolla tuurilla voi kohdille osua vain huonoja panijoita.

• Anonyymi

Siksi että et osaa kertoa mitä haluat? Parasta se on sitten kun tuntee toisen täysin joten ehkä olet kylmä ja tunteeton ihminen.

• Anonyymi

Ehkä, tai ehkä sinä olet kylmä ja tunteeton tai muuten vain kyvytön. Eikä seksi sellaisen kanssa parane vaikka tuntisikin toisen täysin

• Anonyymi

- Aloittaja ei ole harrastanut seksiä minun kanssa.
      - Ilmeisesti joku tekijä ajaa valitsemaan väärin sänkykumppanit.
      - Kommunikaation puutosta, joko sanallinen tai kehollinen kommunikaatio puhuu eri kieltä miehen kanssa.

• Anonyymi

Kehollisesta kommunikaatiosta ei pitäis olla mitään epäselvää. Mut sitä ei miehet näytä tajuavan. Eikä omien halujen kertomisesta ole ollut apua, ehkä puol minuuttia yritetty "tyydyttää" ja sit vaan nakki sisään ja nylkyttämään.
        Ai että ku on ihanaa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehollisesta kommunikaatiosta ei pitäis olla mitään epäselvää. Mut sitä ei miehet näytä tajuavan. Eikä omien halujen kertomisesta ole ollut apua, ehkä puol minuuttia yritetty "tyydyttää" ja sit vaan nakki sisään ja nylkyttämään.
        Ai että ku on ihanaa 🤣

Sitä tarkoitinkin, että miksi mies ryntää pesälle etuajassa. Joku siinä kommunikaatiossa mättää, kun mies ei tajua että ei vielä tai luulee, että nyt olisi jo valmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tarkoitinkin, että miksi mies ryntää pesälle etuajassa. Joku siinä kommunikaatiossa mättää, kun mies ei tajua että ei vielä tai luulee, että nyt olisi jo valmista.

Siks ku miehet luulee että se on seksiä.
        Tommoista ei mielestäni voi edes sanoa seksiksi.
        Sit jos miehelle kertoo avoimesti ettei pidä mistään pisto nosto ravistus panemisesta, niin loukkaannutaan ja luodaan "hirveitä suorituspaineita" .

• 😆😆🤣🤣😋😋Oma surkee kysymys minut nuorempana osattiin tyydyttää.
      eikä siinä ollut mitään vaikeuksia. Helppoa kuin heinän teko.

• Anonyymi

Mikä siinä on, kun aina naiset marisee ja valittaa, kuinka huonoja miehet ovat joka asiassa ja varsinkin seksissä. Eihän naisen tarvi tehdä muuta, kun maata ja mies tekee kaikki työt. Alkakaa porukalla lesboiksi, jos kerran miehet ovat niin saatanan surkeita joka asiassa. Saatanan lättä pillut.

• Anonyymi

Taisit tunnistaa itses kun meni noin tunteisiin.
        "Eihän naisen tarvii ku maata" -Ok ,toi kommentti kertoo jo paljon.
        Itse tykkään hyvästä seksistä, ja siinä tehdään paljon muuta ku maataan paikoillaan. On hienoa saada toinen nauttimaan pitkään, eikä vaan 3 minuutin nylkytystä et mies saa mahd nopeesti 👎👎👎

• Anonyymi

Mitäpä jos oliskin niinpäin että nainen joka kerta hoitelis itsensä siinä ensin ja antais miehen ymmärtää että kohta sinäkin saat, mut jättäiski homman siihen heti kun itse lauennut.
      Kyllä uskon että miestäki vituttais.

• Anonyymi

Ostakaa perseensuristin, sillä lämpimäksi muttei liikaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe