Miksi suurin osa miehistä ei osaa tyydyttää naista?

Anonyymi

Miksi suurin osa miehistä on suoraan sanoen surkeita panoja?
Mikä siinä on ettei voi edes opetella tyydyttämään naista?
Suurin osa ei saa naista edes kiihottumaan ennen aktia. Ja itkevät sen jälkeen kun nainen ei halua edes toista kertaa.
Kukapa kieltäytyisi hyvästä seksistä?
Itse olen tavannut tasan 3 miestä joiden kanssa seksi on ollut upeaa. Harmi kun näitä on niin harvassa.
En voisi kuvitellakaan suhdetta miehen kanssa,joka ei osaa tyydyttää naista/ nauttia seksistä.
- turhautunut

19

206

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtuisiko siitä, ettei äiti ole opettanut?

• 🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.

• Anonyymi
        Haatainen kirjoitti:

🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.

Ai pitäiskö sekin äidin opettaa, ilmeisesti.

• Anonyymi
        Haatainen kirjoitti:

🤣🤣🤣😋💑💗🛌🏾Ei meitä äiti opettanut me opittiin itse.

Sen kyllä huomaa, joskaan ei positiivisesti.

• Anonyymi

Miehiä on monenlaisia ja minulla on pääasia että saan tyydytettyä naisen kunnolla😉

• Anonyymi

Onneksi tämmösiä miehiä on, mutta tosissaan harvassa.
        Seksin pitäis olla seksiä, eikä mitään onnetonta nylkytystä.

• Anonyymi

No tämä! Ja kuinka ihanaa se voi ollakkaan, pitkäkestoista nautintoa molemmin puolin ☺️

• Anonyymi

Taitaa olla liikaa näitä "Heinolan setiä" joiden ainut anti naisille on sperma joka sekin päästetään ulos alle minuutissa. Onnetonta touhua mutta minkäs sille mahtaa , niin huonolla tuurilla voi kohdille osua vain huonoja panijoita.

• Anonyymi

Siksi että et osaa kertoa mitä haluat? Parasta se on sitten kun tuntee toisen täysin joten ehkä olet kylmä ja tunteeton ihminen.

• Anonyymi

Ehkä, tai ehkä sinä olet kylmä ja tunteeton tai muuten vain kyvytön. Eikä seksi sellaisen kanssa parane vaikka tuntisikin toisen täysin

• Anonyymi

- Aloittaja ei ole harrastanut seksiä minun kanssa.
      - Ilmeisesti joku tekijä ajaa valitsemaan väärin sänkykumppanit.
      - Kommunikaation puutosta, joko sanallinen tai kehollinen kommunikaatio puhuu eri kieltä miehen kanssa.

• Anonyymi

Kehollisesta kommunikaatiosta ei pitäis olla mitään epäselvää. Mut sitä ei miehet näytä tajuavan. Eikä omien halujen kertomisesta ole ollut apua, ehkä puol minuuttia yritetty "tyydyttää" ja sit vaan nakki sisään ja nylkyttämään.
        Ai että ku on ihanaa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehollisesta kommunikaatiosta ei pitäis olla mitään epäselvää. Mut sitä ei miehet näytä tajuavan. Eikä omien halujen kertomisesta ole ollut apua, ehkä puol minuuttia yritetty "tyydyttää" ja sit vaan nakki sisään ja nylkyttämään.
        Ai että ku on ihanaa 🤣

Sitä tarkoitinkin, että miksi mies ryntää pesälle etuajassa. Joku siinä kommunikaatiossa mättää, kun mies ei tajua että ei vielä tai luulee, että nyt olisi jo valmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tarkoitinkin, että miksi mies ryntää pesälle etuajassa. Joku siinä kommunikaatiossa mättää, kun mies ei tajua että ei vielä tai luulee, että nyt olisi jo valmista.

Siks ku miehet luulee että se on seksiä.
        Tommoista ei mielestäni voi edes sanoa seksiksi.
        Sit jos miehelle kertoo avoimesti ettei pidä mistään pisto nosto ravistus panemisesta, niin loukkaannutaan ja luodaan "hirveitä suorituspaineita" .

• 😆😆🤣🤣😋😋Oma surkee kysymys minut nuorempana osattiin tyydyttää.
      eikä siinä ollut mitään vaikeuksia. Helppoa kuin heinän teko.

• Anonyymi

Mikä siinä on, kun aina naiset marisee ja valittaa, kuinka huonoja miehet ovat joka asiassa ja varsinkin seksissä. Eihän naisen tarvi tehdä muuta, kun maata ja mies tekee kaikki työt. Alkakaa porukalla lesboiksi, jos kerran miehet ovat niin saatanan surkeita joka asiassa. Saatanan lättä pillut.

• Anonyymi

Taisit tunnistaa itses kun meni noin tunteisiin.
        "Eihän naisen tarvii ku maata" -Ok ,toi kommentti kertoo jo paljon.
        Itse tykkään hyvästä seksistä, ja siinä tehdään paljon muuta ku maataan paikoillaan. On hienoa saada toinen nauttimaan pitkään, eikä vaan 3 minuutin nylkytystä et mies saa mahd nopeesti 👎👎👎

• Anonyymi

Mitäpä jos oliskin niinpäin että nainen joka kerta hoitelis itsensä siinä ensin ja antais miehen ymmärtää että kohta sinäkin saat, mut jättäiski homman siihen heti kun itse lauennut.
      Kyllä uskon että miestäki vituttais.

• Anonyymi

Ostakaa perseensuristin, sillä lämpimäksi muttei liikaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      83
      843
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      608
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe