Koska jos ilmaiseksi kaikki saatava tekisi ihmiset oikein onnellisiksi, niin elämä olisi onnetonta
En kyllä ajattelee että ilmaisuus tekisi ihmisistä onnellisia
4
705
Vastaukset
- Anonyymi
ihmiset kävisivät ilmaiseksi konserteissa ja söisivät ravintoloissa
huono idea
tarvittaisiin vesimiestä tekemään sellaista, mutta vesimiehet lusmuilevat tuntemattomassa paikassa Elämältä katoaisi osa sen merkityksestä jos hyvät asiat tulisivat liian helposti.
Nähty vaiva ja kohtaamamme tragediat antavat kontrastia jäätelön ja auringonvalon täyttämille päiville, saaden ne maistumaan makeammilta.- Anonyymi
itse tykkään siitä että saa ponnistella asioiden eteen. Ongelmien ratkominen on jopa jännää ja kivaa . On hyvä joskus laittaa itsensä täysin uuteen pelitilanteeseen ja katsoa mitä nyt tapahtuu, Toivon ensisijaisesti itselleni enemmän kykyä ratkoa ongelmia. En niinkään toivo että elämäni olisi ongelmatonta. En toivo että elämäni olisi nonstop helppoa oleilua soffalla. Töyssyt ja kurvit tekevät elämästä jopa kivaa. Silloin oppii etukäteen väistämään pahimmat sudenkuopat. Pelisilmä kehittyy. Uusia polkuja ja ideoita öytyy usein ongelmien takaa. Tilanteet poikivat koko ajan uutta. Jatkuva onnentunteen etsiminen on suurta harhaa. Sen sijaan itse luotu mielekäs omannäköinen elämä on elämisen arvoista. Joka viikko pitää toteuttaa itselle täysin uusi juttu,
- Anonyymi
Ihmiset valitaa rahattomutta.KUIN kerhot eivät saa riitävästi veikaukselta tukea tai saavatt ja käytävät ne maksulisin palveluihin kun kyse liikunta.jne. eri järjestötkin ohjeistavat ihmisiä maksulisin kunto saleihin. Niin Helsinki Kuin muut Kaupungit kunnat On jokaiseen Urheilu puistoihin ulos laittaneet Kuntolaiteet joissa ohjeet miten käyttää 7 päivää/ 24 h. Miksi pitää siis käyttää maksulisia kuntosaleja?Lisäksi eläkkellä ikää katsomatta Saa ilmaisiksi mennä palvelutalojen kuntosalit. On ryhmäässä kuntoilua mutta erikseen aika kuntoilla itsenäisesti sekin on ilmaista.Terv.itä-Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634