Tuntuu siltä kun olen ulkona tai sisätiloissa ihmisten joukossa, ihmiset yrittävät henkisesti kiusata minua tai syrjiä minua. Tämä on siis pelkkä tunne mutta se tuntuu kuin sitä oikeasti tapahtuisi. Jos asia olisi näin niin mikä olisi syy siihen? Olen aika pitkä ihminen ja minua on kehuttu komeaksikin, ehkä ihmiset näkee minussa ne piirteet ja tulevat kateelliseksi?
Vastaukset 4
- Anonyymi
En kyllä keksi miksi joku jaksaisi kiusata sinua. Kulje vaan reippaasti eteenpäin sinä pitkä ja komea:)
- Anonyymi
Syynä aloittajan tunteeseen saattaisi hyvinkin olla matalahko itsetunto.
Ehkä ajattelet liikaa, mitä ne muut ihmiset kenties mahtavat sinusta itsestä ajatella, kelpaatko joukkoon, hyväksytäänkö sinut, jne.
Itseluottamus, usko omaan itseen, itsensä hyväksyminen, ne ovat taitoja, jotka vahvistuessaan hyvinkin saattavat auttaa tuollaisissa tilanteissa.
Useimmiten se on vain se oma tunne, kun tuntuu, että muut syrjivät tai kiusaavat.
Toki joskus saattaa olla kyseessä ihan oikeastikin jotain tuollaista, mutta pienemmissä määrin kuitenkin. - Anonyymi
Onko puhe erityisesti miehistä, jotka syrjivät, kun ovat kateellisia? Kirjoita auki tähän tai itsellesi yksityiskohtaisesti näitä tilanteita, niin voi sitten ehkä arvioida ja saada kokonaiskuvaa. Katsele myös yleensä ihmisiä tarkemmin, koska varsinkin nuorena heidät voi nähdä massana, ja mielessä ehkä kaikuu vanhempien "mitä ihimisetkin aattelloo, kaekki kahtoo". Toiset ne koettaa vaan siirtää omaa ulkopuolisuuden kokemustaan muihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666