Jälleen on Iltalehden lukija tallentanut ohitustilanteen:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff8b90f-b26c-44cc-9048-89b4efd208ce
Mikä tuossa firmassa oikein mättää kun jatkuvasti ohittelevat tuolla tavalla? Nykyinen toimarihan jänkkäri joskus nettifoorumeilla ettei astromega mahtuisi Kampin terminaaliin pylväiden takia. Kas kun tämäkään ei pitänyt paikkaansa...
Hirvibussin normipäivä
17
82
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä nykyinen toimari, Suuri Johtaja 1. tarkoitti Kampin tapauksessa sitä, että Onnibussilla ei ollut rahaa eikä halua osallistua Kampin kulujen maksamiseen. Pellefirma otti ja jätti mieluummin asiakkaat pyörätielle vihaisten helsinkiläisten raivopäisten pyöräilijöiden sekaan Kiasman tilausajoille tarkoitetulle pysäkille.
- Anonyymi
Eikä liity Linja-autoliittoon, koska ei halua osallistua virkamiesten lahjontaan...................
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä liity Linja-autoliittoon, koska ei halua osallistua virkamiesten lahjontaan...................
HÄN, I SUURI, on tyhmyydessään tinkimätön! YLISTYS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä liity Linja-autoliittoon, koska ei halua osallistua virkamiesten lahjontaan...................
Juu olisi pitänyt liittyä kartellimafiaan vaikka se oli kaikin keinoin juuri yrittänyt teurastaa OB:n ja sen pienyrittäjät, kun tähän ei alistuttu, rangaistuksena Kampin käytöstä yritettiin sitten kiristää kymmenkertaiset lähtömaksut mafian jäseniin verrattuna
Ja sitten ihmetellään että OB päättikin alkaa käyttää Postitalon pysäkkiä! Onkos paronimieliset pikkuusen yksinkertaisia vaiko vain leikkivät tyhmää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu olisi pitänyt liittyä kartellimafiaan vaikka se oli kaikin keinoin juuri yrittänyt teurastaa OB:n ja sen pienyrittäjät, kun tähän ei alistuttu, rangaistuksena Kampin käytöstä yritettiin sitten kiristää kymmenkertaiset lähtömaksut mafian jäseniin verrattuna
Ja sitten ihmetellään että OB päättikin alkaa käyttää Postitalon pysäkkiä! Onkos paronimieliset pikkuusen yksinkertaisia vaiko vain leikkivät tyhmää?Tämä Kampin kustannusten jako ja oikeudenmukaisuus on käyty läpi aina oikeudessa asti. Selkeä päätös oli, että maksut olivat täysin lain mukaiset ja vastasivat Kampin kuluja. Kyllä se nyt on punapöksyporukka, jonka jutut ovat lähteneet laukalle. Onnibussit käyttäisivät ehkä edelleen Kiasman pysäkkiä, jos sen väärinkäyttöön ei olisi puututtu viranomaisten toimesta. Aloitteen Kiasman pysäkin kieltämisestä linjaliikennekäytössä tekivät Helsingin Pyöräilijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Kampin kustannusten jako ja oikeudenmukaisuus on käyty läpi aina oikeudessa asti. Selkeä päätös oli, että maksut olivat täysin lain mukaiset ja vastasivat Kampin kuluja. Kyllä se nyt on punapöksyporukka, jonka jutut ovat lähteneet laukalle. Onnibussit käyttäisivät ehkä edelleen Kiasman pysäkkiä, jos sen väärinkäyttöön ei olisi puututtu viranomaisten toimesta. Aloitteen Kiasman pysäkin kieltämisestä linjaliikennekäytössä tekivät Helsingin Pyöräilijät.
Kunnallisvalituksen Helsingin kaupungille OB:sta ja postitalon pysäkistä teki kyllä ensiksi LAL/Matkahuolto ja kaupunkia uhkailtiin myös pysäkin ruuhkauttamisella niin että paronien satamista tulevat vuorotkin alkaisivat käyttämään sitä. Mm. Vihreiden Osmo Soininvaarakin totesi blogissaan kyseessä olevan härski kiusantekoyritys OB:ta kohtaan. Pääpiru tässäkin oli siis paronivalta.
Ongelmahan ratkesi lopulta siihen kun OB sai Souterilta turvatakuut paronivaltaa vastaan. Paronivalta lopetti Souterin pelossaan ankarimman OB:n jallittamisen ja OB saattoi turvallisesti liittyä liittoon ja sai näin kohtuulliset Kampin käyttökustannukset ja saattoi siirtyä käyttämään Kampin terminaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnallisvalituksen Helsingin kaupungille OB:sta ja postitalon pysäkistä teki kyllä ensiksi LAL/Matkahuolto ja kaupunkia uhkailtiin myös pysäkin ruuhkauttamisella niin että paronien satamista tulevat vuorotkin alkaisivat käyttämään sitä. Mm. Vihreiden Osmo Soininvaarakin totesi blogissaan kyseessä olevan härski kiusantekoyritys OB:ta kohtaan. Pääpiru tässäkin oli siis paronivalta.
Ongelmahan ratkesi lopulta siihen kun OB sai Souterilta turvatakuut paronivaltaa vastaan. Paronivalta lopetti Souterin pelossaan ankarimman OB:n jallittamisen ja OB saattoi turvallisesti liittyä liittoon ja sai näin kohtuulliset Kampin käyttökustannukset ja saattoi siirtyä käyttämään Kampin terminaalia.Väkevä YLISTYS Sir Brian Souterille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä YLISTYS Sir Brian Souterille!
Kyllä, Souter on ainoa joka teki tuolla kuralla voittoa ja sekin vain siksi, että KA:n täytyi pakko-ostaa Ob. Eikä se välttämättä olisi huono kauppa ollutkaan, ellei olisi tullut koronaa ja sotaa. Ja jos punapöksy olisi laitettu km-tehtaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnallisvalituksen Helsingin kaupungille OB:sta ja postitalon pysäkistä teki kyllä ensiksi LAL/Matkahuolto ja kaupunkia uhkailtiin myös pysäkin ruuhkauttamisella niin että paronien satamista tulevat vuorotkin alkaisivat käyttämään sitä. Mm. Vihreiden Osmo Soininvaarakin totesi blogissaan kyseessä olevan härski kiusantekoyritys OB:ta kohtaan. Pääpiru tässäkin oli siis paronivalta.
Ongelmahan ratkesi lopulta siihen kun OB sai Souterilta turvatakuut paronivaltaa vastaan. Paronivalta lopetti Souterin pelossaan ankarimman OB:n jallittamisen ja OB saattoi turvallisesti liittyä liittoon ja sai näin kohtuulliset Kampin käyttökustannukset ja saattoi siirtyä käyttämään Kampin terminaalia.OB saattoi turvallisesti liittyä liittoon, ja alkoi osallistua virkamiesten lahjontaan(ko)....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnallisvalituksen Helsingin kaupungille OB:sta ja postitalon pysäkistä teki kyllä ensiksi LAL/Matkahuolto ja kaupunkia uhkailtiin myös pysäkin ruuhkauttamisella niin että paronien satamista tulevat vuorotkin alkaisivat käyttämään sitä. Mm. Vihreiden Osmo Soininvaarakin totesi blogissaan kyseessä olevan härski kiusantekoyritys OB:ta kohtaan. Pääpiru tässäkin oli siis paronivalta.
Ongelmahan ratkesi lopulta siihen kun OB sai Souterilta turvatakuut paronivaltaa vastaan. Paronivalta lopetti Souterin pelossaan ankarimman OB:n jallittamisen ja OB saattoi turvallisesti liittyä liittoon ja sai näin kohtuulliset Kampin käyttökustannukset ja saattoi siirtyä käyttämään Kampin terminaalia.Vuodet ovat kullanneet markkinointipäällikön muistot. Samalla joitakin olennaisia asioita on jäänyt unholaan. Ovatko nämä asiat oikeasti jääneet unholaan vai jäikö vain "vahingossa" mainitsematta? Tämä puheena oleva Postitalon pysäkki - Kamppi -tapaus ei todellakaan mennyt ihan niin kuin hyvin punapöksy-mielinen ahkera kommentaattori kirjoitti. Toisaalta jokainen voi tietysti muodostaa asioista oman mielikuvansa, olkoonkin sitten kuinka totuudenvastainen tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodet ovat kullanneet markkinointipäällikön muistot. Samalla joitakin olennaisia asioita on jäänyt unholaan. Ovatko nämä asiat oikeasti jääneet unholaan vai jäikö vain "vahingossa" mainitsematta? Tämä puheena oleva Postitalon pysäkki - Kamppi -tapaus ei todellakaan mennyt ihan niin kuin hyvin punapöksy-mielinen ahkera kommentaattori kirjoitti. Toisaalta jokainen voi tietysti muodostaa asioista oman mielikuvansa, olkoonkin sitten kuinka totuudenvastainen tahansa.
Paronit tuittupäissään tekivät paljon kaikenlaista, josta koko ala on kärsinyt, he itse kaikkein eniten. Niin käy kun ego on suurempi kuin järki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paronit tuittupäissään tekivät paljon kaikenlaista, josta koko ala on kärsinyt, he itse kaikkein eniten. Niin käy kun ego on suurempi kuin järki.
Paronit olisivat voineet minimoida omat ja alan vahingot suhtautumalla neutraalisti uusiin kilpailijoihin ja uuteen aikaan. 1.1.2012 alkaen Onnibussin Tampere-Pori aikataulut MH:n aikatauluhakuun! Eikä mitään kiemurtelua! Noh, Onnibussin kannalta tässä oli hyvää se, että näin paronit tekivät Onnibussin omasta verkkokaupasta kuuluisan ja samalla kaikki näkivät alastoman totuuden: Matkahuollon digiloikka oli unohtunut kokonaan kartellikiihkoilun viedessä täysin oaronien huomion. Näinkin voi käydä kun ego on suurempi kuin järki. Lauri nappasi ärhäkästi kaiken mediahuomion kuten nälkäinen lokki vie huolimattoman toriasiakkaan kädestä herkkupalan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paronit tuittupäissään tekivät paljon kaikenlaista, josta koko ala on kärsinyt, he itse kaikkein eniten. Niin käy kun ego on suurempi kuin järki.
Punapöksyjen hoipertelu on haitannut suuresti koko toimialaa, mutta vielä suurempia kärsijöitä ovat olleet joukkoliikenteen matkustajat ja koko yhteiskunta. Matkustajat roimasti huonontuneen palveluntarjonnan muodossa ja yhteiskunta on joutunut lisäämään maksuosuuksiaan palvelutason kuitenkin samalla huonontuessa. Tämä on totuus jota kiihkomielisinkään punapöksy ei muuksi pysty muuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paronit olisivat voineet minimoida omat ja alan vahingot suhtautumalla neutraalisti uusiin kilpailijoihin ja uuteen aikaan. 1.1.2012 alkaen Onnibussin Tampere-Pori aikataulut MH:n aikatauluhakuun! Eikä mitään kiemurtelua! Noh, Onnibussin kannalta tässä oli hyvää se, että näin paronit tekivät Onnibussin omasta verkkokaupasta kuuluisan ja samalla kaikki näkivät alastoman totuuden: Matkahuollon digiloikka oli unohtunut kokonaan kartellikiihkoilun viedessä täysin oaronien huomion. Näinkin voi käydä kun ego on suurempi kuin järki. Lauri nappasi ärhäkästi kaiken mediahuomion kuten nälkäinen lokki vie huolimattoman toriasiakkaan kädestä herkkupalan!
Matkahuollon aikatauluhausta puuttui onnibussin lisäksi monen muun vuoron tiedot. Syynä oli se, että alkuvaiheessa edes viranomaiset eivät osanneet vastata kysymykseen tiettyjen lippujen kelpoisuudesta markkinaehtoisiin vuoroihin. Jos maksava asiakas osti matkahuollon lipun tietylle yhteysvälille, Matkahuolto tietysti näytti haussa vain vuorot joihin lippu varmuudella kelpasi. Sama tilanne oli mm. surullisen kuuluisalla Hamina - Helsinki -välillä, missä viranomainen myönsi päällekkäisiä lupia samalla aikataululla usealle yritykselle. Tämä ei ollut kenenkään etu, mutta surullinen esimerkki siitä, miten huonosti uusi joukkoliikennelaki oli valmisteltu ja miten huonosti uusi laki käytännössä toimi. Viranomainen ei yksinkertaisesti tiennyt eikä ymmärtänyt, miten pitäisi toimia. Syynä tähän oli tiettyjen tahojen voimaksa lobbaus, joka sekoitti päättäjien päät. Lisäksi niihin aikoihin maahamme sattui epäonnisen heikko ja kyvytön liikenneministeri, joka varmisti täydellisen sekasotkun syntymisen. Tälläkin kerralla suurin kärsijä oli joukkoliikennettä käyttävä asiakas ja yhteiskunta joutui maksamaan viulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OB saattoi turvallisesti liittyä liittoon, ja alkoi osallistua virkamiesten lahjontaan(ko)....
Lal oli tuolloin jo kuohittu, ei pystynyt enää minkäänlaiseen korruptioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paronit olisivat voineet minimoida omat ja alan vahingot suhtautumalla neutraalisti uusiin kilpailijoihin ja uuteen aikaan. 1.1.2012 alkaen Onnibussin Tampere-Pori aikataulut MH:n aikatauluhakuun! Eikä mitään kiemurtelua! Noh, Onnibussin kannalta tässä oli hyvää se, että näin paronit tekivät Onnibussin omasta verkkokaupasta kuuluisan ja samalla kaikki näkivät alastoman totuuden: Matkahuollon digiloikka oli unohtunut kokonaan kartellikiihkoilun viedessä täysin oaronien huomion. Näinkin voi käydä kun ego on suurempi kuin järki. Lauri nappasi ärhäkästi kaiken mediahuomion kuten nälkäinen lokki vie huolimattoman toriasiakkaan kädestä herkkupalan!
Ei se unohtunu ollut, suunnitelmahan oli vielä 12 se että sukuoikeudet saadaan kyllä pidettyä virkamiehiä painostamalla. Jos tässä ois onnistuttu, ei olisi tietenkään ollu mitään syytä kehittää mitään nettilipunmyyntiä vaan vain nostaa kartellitaksoja totuttuun tapaan puolen vuoden välein ja myydä liput paperisina pääosin asemien lipputoimistoista yhä edelleen maailmantappiin
- Anonyymi
Näissäkin kannattaa muista selvittää miten tiukkaa aikataulun noudattamista firman johto vaatii kuljettajiltaan jotta nämä voivat pitää työnsä aina syy ei ole yksinomaan bussinkuljettajassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633749Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941247
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651034Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58847- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829- 65821
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817