Päihyeiden väärinkäyttäkä vahusten hoitanjana.

Anonyymi

Miten on mahdollista etyä kunnallisessa vanhustenhoidossa hoitoavustajana työskentelee tällä hetkellä henkilö Valtimolla,joka on irtisanottu aikaisemmin koulu-avustajan toimesta ollessaan 1,5 promillen humalassa nuorten leirin valvojana vesistön lähellä.Valtimon kunnan hoivakodissa kuoli vanhus aikaisemmin kun hänet unohdettiin saunaan yksinään.

13

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En asiaa tunne lainkaan enkä ole ikinä edes Valtimolla käynyt.

      Jos joku on ollut joskus kännissä töissä, ei tarkoita sitä, että hän olisi koko ikänsä humalassa duunissa. Voihan kyseinen henkilö olla nykyään täysin raivoraitis.

      Samaten jos joku on tehnyt virheen joskus vuonna xx jossain työpaikassa, niin ei siitä virheestä voi sellaisia ihmisiä syyttää jotka eivät ole edes olleet silloin kyseisessä työpaikassa töissä.

      • Anonyymi

        Onko nykyään sallittua olla päissä työpaikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nykyään sallittua olla päissä työpaikalla?

        Päissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nykyään sallittua olla päissä työpaikalla?

        Ei ole sallittua, tietenkään.


      • Anonyymi

        Poliisin pitäisi nyt selvitellä asiaa! Ja ehkä selvitteleekin?

        Tokihan jokainen on syytön, kunnes toisin todistetaan.


    • Anonyymi

      Juuri näin kuten edellinen kommentoija sanoi.
      Kaikki tekevät virheitä, ku*ipää niistä koko elämänsä henkilöä vainoaa. Vai onko ap täydellinen itse?
      Ja jos silti noin kovasti kiinnostaa, kannattaisiko kysyä asiasta (ja nolata itsensä vielä pahemmin) vaikkapa Valtimon kunnalta pikemminkin kuin keskustelupalstalla?

    • Anonyymi

      Onhan näitä. Varma tieto myös että Vantaalla nuori transu työskentelee hoitajana jolla on päihdeongelma ja pahoinpitelyitä rikosrekisterissä.

      • Anonyymi

        Pahoinpitelysyytteen voi saada monestakin eri tapahtumasta, joskus jopa itsepuolustuksesta, ja rikosrekisterihän saattaa olla vaikka kuinka vanha. Ilman faktoja on turha huudella ja syytellä.
        Päihdeongelmia on erilaisisa ja -tasoisia. Ehkä ko. hoitaja ottaa vapaapäivinään liikaa, mutta hoitaa työnsä kunnialla.
        Ja se, että edes mainitsit seksuaalisen suuntautumisen -kaiken lisäksi ihan ensimmäisenä-, kertoo jotain negatiivista ainoastaan sinusta.

        Surullista ja säälittävääkin, että kun meillä kaikilla on kuitenkin sananvapaus ja mahdollisuus saada äänemme kuuluviin, niin tällainen sonta on ainoa, jota ihminen saa tuotettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoinpitelysyytteen voi saada monestakin eri tapahtumasta, joskus jopa itsepuolustuksesta, ja rikosrekisterihän saattaa olla vaikka kuinka vanha. Ilman faktoja on turha huudella ja syytellä.
        Päihdeongelmia on erilaisisa ja -tasoisia. Ehkä ko. hoitaja ottaa vapaapäivinään liikaa, mutta hoitaa työnsä kunnialla.
        Ja se, että edes mainitsit seksuaalisen suuntautumisen -kaiken lisäksi ihan ensimmäisenä-, kertoo jotain negatiivista ainoastaan sinusta.

        Surullista ja säälittävääkin, että kun meillä kaikilla on kuitenkin sananvapaus ja mahdollisuus saada äänemme kuuluviin, niin tällainen sonta on ainoa, jota ihminen saa tuotettua.

        Parempi kuolla itse kotona kuin joutua laitoshoitoon. Ei tarvitse kenenkään olla vastuussa kuolemastani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kuolla itse kotona kuin joutua laitoshoitoon. Ei tarvitse kenenkään olla vastuussa kuolemastani.

        Sekin on oma valinta. Jääpihän enemmän aikaa hoitajille hoitaa heitä, jotka sitä hoitoa haluavat.


    • Anonyymi

      Siis lasten leirillä ollut nauttineena? Vesistön lähellä ja olisi pitänyt vahtia, ettei lapset huku?
      Onko se vanhustenkoti vesistön lähellä? Tuskin niitä vanhuksia kiinnostaa hukkumaan mennä! Ap voisi itse hakeutua niitä vanhuksia hoitamaan eikä vaan arvostella toisia.

    • Anonyymi

      "Poliisin pitäisi nyt selvitellä asiaa! Ja ehkä selvitteleekin?"

      Eiköhän poliisilla ole parempaakin tekemistä kuin selvitellä jotain vuonna nakkikeitto tapahtunutta tämänkaltaista asiaa.

      Vai ajattelitko, että SUPO lähtee ko. henkilöä peitetehtävissä työpaikalle seuraamaan?
      Voi hyvää päivää, miten laisesi ihmiset ovat aikuisikään edes selvinneet?

    • Anonyymi

      Lääkekaapit houkuttelee nistejä hoitoaloille...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe