Aiemmin Kowan teknologian päivät järjestettiin vuosittain, kunnes loppuivat kokonaan. Punkalaitumella järjestetään vuosittain Yli-Kirran maatalousnäyttelyt.
Eikö Vesilahtikin voisi muuttaa Narvan markkinat vuosittaiseksi tapahtumaksi tervahautoineen, koska sillä saataisiin varmasti enemmän väkeä liikkeelle. kerran viidessä vuodessa järjestettävään tapahtumaan eivät aina kaikki pääse juuri silloin, kun ne olisi.
Narvan markkinat jokavuotiseksi tapahtumaksi
7
210
Vastaukset
- Anonyymi
Missä muualla markkinoille on sisäänpääsy maksu?
- Anonyymi
Ennenkuulumatonta . Siksi en mene vaan käyn Kuokkalankosken markkinoillla ja se on nähty. Samat helppoheikit niitä kiertää roininensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenkuulumatonta . Siksi en mene vaan käyn Kuokkalankosken markkinoillla ja se on nähty. Samat helppoheikit niitä kiertää roininensa.
Kuokkalankosken markkinoille ilmainen bussikuljetus (Hene) kuskaa keskustasta porukkaa markkina alueelle. Narvassa pitää änkeä autolla jonnekin kurapellolle jos sattuu vielä satamaan samana päivänä, joten jätän väliin. Kyllä siitä kyydistä maksaisikin jotain jos se olisi organisoitu niin että pääsisi matkanvarrelta kyytiin päivätapahtumiin. Juopottelijat kuskataan illaksi alueelle, mutta sellaiset jotka ei haluaisi lähteä omalla autolla sinne ei pääse päivällä.
- Anonyymi
Narvan hauta https://yle.fi/uutiset/3-12536681
- Anonyymi
Oliko hyvät markkinat?
- Anonyymi
Kelle hyvät kelle ei. Turhaa krääsää suurinosa mitä myynnissä.
- Anonyymi
Hieno tapahtuma. Hintansa väärtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086