Näin hän on itse ilmoittanut jo useammassakin lehdessä. No, ääniä hän saa ainakin 2. Janen ja haukan :o)
Keskinen aikoo Presidentiksi
17
124
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuviikosta tämä nallevaras kyyhötti autossaan hielle haisten tunnista toiseen ja kyseli tutuilta, keitä on vartijoina leluosastolla.
- Anonyymi
En tajua miksi keskinen haikailee ryhtyvänsä pressaksi ? Eihän sitä kukaan äänestä.
- Anonyymi
Joo mut kukaan ei jaksa tuota vesaaaa!
- Anonyymi
Minä äänestän.
- Anonyymi
Mikä puolue?
- Anonyymi
Sinimusta Liike !!
- Anonyymi
Pressaksi Suoessa kelpaa kuka tahansa naamansa muikuilija. Saulia huonompaa ei löydy, joten Vesa nostaa rimaa.
- Anonyymi
Tarjoushaukasta tulis kans hyvä Presidentti !!
- Anonyymi
Haukasta tuloo vesalle henkivartija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukasta tuloo vesalle henkivartija.
Ajaa jokaisen epäilyttävän jalan ylitte autolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaa jokaisen epäilyttävän jalan ylitte autolla
haukka syö linnan juhlis pöyrät tyhjiksi..
- Anonyymi
Hymy lehdessä vesa kuulemma tiedottaa että hänestä tulee presidentti. . Vissiin sinne jukujukumaahan..
- Anonyymi
Syntiä ei saa olla Mooses antoi oman vaimon kun oli niin kaunis faaraolle ja säilytti henkensä Diplomatia ja varovaisuus onnistuuko jos on riitaa,j ja juuri riitaa ei saa olla
- Anonyymi
Vesa on uusimman HYMY lehden kannessa.. Mut joo, kyllä vesasta tuloo varmasti pressa !!
- Anonyymi
g-jumalat pelastukaa,murhasin Isän tunteella -Minä en ehkä voisi alkaa presidentiksi Sale kiroili ja seuraavana hänen rouvansa kuoli katepillarin eteen; Minä opin vain kiroilun jolla välttää sahanterää 2 000-luvulla noin:" Sekin olisi ollut hyvä jos olisi pysynyt 20-40 linja-autoa katepillaria ja pakettiautoa olen varmaan väistänyt, etten jäisi alle Isä oli lentäjä minulla olisi monta sataa kertaa kahvit lentänyt tietokoneen päälle OH-CPA Yritän olla ilman kateutta ja mustasukkaisuutta; Nyt en haluaisi olla presidentti, koska Suomi vie aseita Ukrainaan Se on barbaaria[(väkivalaista)] Mutta jos alat Venäjän presidenttiehdokkaaksi, voisit voittaakin!
- Anonyymi
Pressaksi Brasiliaan?
- Anonyymi
Alavuden kuningas, pian Suomen pressa... hallelujaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101671- 1711618
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901194Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 95880
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr187815Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud210790