Näin hän on itse ilmoittanut jo useammassakin lehdessä. No, ääniä hän saa ainakin 2. Janen ja haukan :o)
Keskinen aikoo Presidentiksi
17
109
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuviikosta tämä nallevaras kyyhötti autossaan hielle haisten tunnista toiseen ja kyseli tutuilta, keitä on vartijoina leluosastolla.
- Anonyymi
En tajua miksi keskinen haikailee ryhtyvänsä pressaksi ? Eihän sitä kukaan äänestä.
- Anonyymi
Joo mut kukaan ei jaksa tuota vesaaaa!
- Anonyymi
Minä äänestän.
- Anonyymi
Mikä puolue?
- Anonyymi
Sinimusta Liike !!
- Anonyymi
Pressaksi Suoessa kelpaa kuka tahansa naamansa muikuilija. Saulia huonompaa ei löydy, joten Vesa nostaa rimaa.
- Anonyymi
Tarjoushaukasta tulis kans hyvä Presidentti !!
- Anonyymi
Haukasta tuloo vesalle henkivartija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukasta tuloo vesalle henkivartija.
Ajaa jokaisen epäilyttävän jalan ylitte autolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaa jokaisen epäilyttävän jalan ylitte autolla
haukka syö linnan juhlis pöyrät tyhjiksi..
- Anonyymi
Hymy lehdessä vesa kuulemma tiedottaa että hänestä tulee presidentti. . Vissiin sinne jukujukumaahan..
- Anonyymi
Syntiä ei saa olla Mooses antoi oman vaimon kun oli niin kaunis faaraolle ja säilytti henkensä Diplomatia ja varovaisuus onnistuuko jos on riitaa,j ja juuri riitaa ei saa olla
- Anonyymi
Vesa on uusimman HYMY lehden kannessa.. Mut joo, kyllä vesasta tuloo varmasti pressa !!
- Anonyymi
g-jumalat pelastukaa,murhasin Isän tunteella -Minä en ehkä voisi alkaa presidentiksi Sale kiroili ja seuraavana hänen rouvansa kuoli katepillarin eteen; Minä opin vain kiroilun jolla välttää sahanterää 2 000-luvulla noin:" Sekin olisi ollut hyvä jos olisi pysynyt 20-40 linja-autoa katepillaria ja pakettiautoa olen varmaan väistänyt, etten jäisi alle Isä oli lentäjä minulla olisi monta sataa kertaa kahvit lentänyt tietokoneen päälle OH-CPA Yritän olla ilman kateutta ja mustasukkaisuutta; Nyt en haluaisi olla presidentti, koska Suomi vie aseita Ukrainaan Se on barbaaria[(väkivalaista)] Mutta jos alat Venäjän presidenttiehdokkaaksi, voisit voittaakin!
- Anonyymi
Pressaksi Brasiliaan?
- Anonyymi
Alavuden kuningas, pian Suomen pressa... hallelujaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995