Älykkäitä ihmisiä estetään keromasta totuutta myrkkypiikeistä

Anonyymi

-Vasemmisto keksii valheen

-Media raportoi siitä

-Isot tech yritykset vahvistavat sen

-Ja kun koitat kertoa totuuden, “faktantarkistajat” tulevat perääsi

86

555

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Faktantarkistus on samojen omistajien jotka tuotettaan myyvät.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei vaikuta älykkäältä ihmiseltä.

        Tämä on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei vaikuta älykkäältä ihmiseltä.

        Tämä on fakta.

        Veit repliikin aloittajasta suustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei vaikuta älykkäältä ihmiseltä.

        Tämä on fakta.

        Myrkkypiikkilobbari luulee olevansa älykäs.


    • Anonyymi

      Juu, eihän sitä autoakaan ostaessa tarkastuteta kuntotarkastusta myyjällä itsellään.

    • Anonyymi

      Sama kuin maailma sanoo että PUTIN teki väärin, ja PUTINin omistama faktantarkastus kertoo että maailma on väärässä.

    • Anonyymi

      No ei niihin niin kauheesti älyä tarvita, riittää kun osaa lukea rivien välistä.

    • Anonyymi

      Onhan se ihan hirveää, kun joku tarkistaa faktat

      • Anonyymi

        Paitsi kun tarkistuksen tulos on huijareiden itsensä kertomaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi kun tarkistuksen tulos on huijareiden itsensä kertomaa...

        Niin. Ja kuinka koronarokotusasiassa edes voi olla vielä mitään faktoja? Törkeä huijari on sellaisena esiintyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja kuinka koronarokotusasiassa edes voi olla vielä mitään faktoja? Törkeä huijari on sellaisena esiintyvä.

        Yhtä ainoaa faktaa miksi ottaa rokotus ei ole kyennyt yksikään vakavastiotettava taho kertoa. Johtuu siitä että tuotetta ei ollut testattu kun se lähti jakeluun, joten ei kukaan professoritason ihminen asetu takaamaan tuntematonta tuotetta, ja puolestapuhumaan tuntemattoman tuotteen puolesta.
        "Tilastot" ovat rokotelobbareiden ainoa asia johon ovat vedonneet. No "tilastot",... niillä on tapana osoittaa aina tuloksia maksajien mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä ainoaa faktaa miksi ottaa rokotus ei ole kyennyt yksikään vakavastiotettava taho kertoa. Johtuu siitä että tuotetta ei ollut testattu kun se lähti jakeluun, joten ei kukaan professoritason ihminen asetu takaamaan tuntematonta tuotetta, ja puolestapuhumaan tuntemattoman tuotteen puolesta.
        "Tilastot" ovat rokotelobbareiden ainoa asia johon ovat vedonneet. No "tilastot",... niillä on tapana osoittaa aina tuloksia maksajien mukaan.

        Eikös tilastojen mukaan 100% suomalaisista ollut Naton kannattajia. Kansanäänestys olisi varmaankin kertonut muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tilastojen mukaan 100% suomalaisista ollut Naton kannattajia. Kansanäänestys olisi varmaankin kertonut muuta.

        Siksi kansan äänestystä ei järjestetty. Tyhmä kansa tarvitsee muita jotka päättävät kuinka tyhmien rahat käytetään. Tyhmät itse eivät ansaitse pitää rahojaan lainkaan.


    • Anonyymi

      Faktantarkistus riepoo sellaisia joilla ei ole faktoja, vaan valheita. Rokotevastaisilla ei ole mitään faktoja, pelkkiä valheita.

      • Anonyymi

        Miten joku "faktantarkastaja" voi päättää mikä on totta ja mikä on valhetta. Minä tiedän että koronarokotteet on myrkkyä koska sydän sanoo niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku "faktantarkastaja" voi päättää mikä on totta ja mikä on valhetta. Minä tiedän että koronarokotteet on myrkkyä koska sydän sanoo niin.

        "Miten joku "faktantarkastaja" voi päättää mikä on totta ja mikä on valhetta. "

        Valheet on helppo erottaa totuudesta. Ei se sen monimutkaisempaa ole. Esimerkiksi sinä valehtelet puhuesasi "myrkkypiikeistä" ja ainoa esittämäsi perustelu on se kun kerrot, että
        "Minä tiedän että koronarokotteet on myrkkyä koska sydän sanoo niin."
        -
        Kuuntelet nyt itseäsi- Paitsi että olet kehno ja surkea valehtelija, olet lisäksi täydellinen tampio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten joku "faktantarkastaja" voi päättää mikä on totta ja mikä on valhetta. "

        Valheet on helppo erottaa totuudesta. Ei se sen monimutkaisempaa ole. Esimerkiksi sinä valehtelet puhuesasi "myrkkypiikeistä" ja ainoa esittämäsi perustelu on se kun kerrot, että
        "Minä tiedän että koronarokotteet on myrkkyä koska sydän sanoo niin."
        -
        Kuuntelet nyt itseäsi- Paitsi että olet kehno ja surkea valehtelija, olet lisäksi täydellinen tampio.

        Kukahan se "tampio" loppupeleissä onkaan?


      • Anonyymi

        Ääliö! Mitä faktoja voi muka olla aineesta joka on vasta tutkimuksen alla? Kuka on se jehu jolla valta väittää kuinka asia on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se "tampio" loppupeleissä onkaan?

        Sen näkee sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku "faktantarkastaja" voi päättää mikä on totta ja mikä on valhetta. Minä tiedän että koronarokotteet on myrkkyä koska sydän sanoo niin.

        Pitihän ne kirkonmiehet jumalanpilkkana väittämää, että maapallo kiertää aurinkoa.Huuhaauskovainen on kaikkitietävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitihän ne kirkonmiehet jumalanpilkkana väittämää, että maapallo kiertää aurinkoa.Huuhaauskovainen on kaikkitietävä.

        Yhtäkään faktaa rokotteen ottamisen tueksi ei ole esittänyt kukaan.


      • Anonyymi

        Jos sulla on joku fakta niin ole hyvä ja iske pöytään. Eipä ole yksikään professoritason tai lääkäritason tekijä siihen kyennyt.


    • Anonyymi

      Suomessa on jo 4,5 miljoonaa ihmistä ottanut sen "myrkkypiikin", joten täällä pitäisi nyt olla 4,5 miljoonaa siihen myrkkyyn kuollutta. Missä ovat ne 4,5 miljoonaa kuollutta suomalaista? MISSÄ???

      • Anonyymi

        Minä olen ottanut 4 piikkiä, ja tässä sitä vaan sätkytellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ottanut 4 piikkiä, ja tässä sitä vaan sätkytellään.

        Mikäs tuossa. 15 vuotta loppupäästä elämääsi luovutit pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tuossa. 15 vuotta loppupäästä elämääsi luovutit pois.

        Kuolleita ei ole koska 4,5 miljoonaa ihmistä on kuolleet ja koronarokotuksen yhteydessä otettu mikrosirun avulla näitä kuolleita zombieita ohjataan suoraan washingtonin liberaalipizzerian alla olevasta konehallista demokraattivampyyrien ohjastamana. Näitä kuolleita ei pysty elävästä erottamaan muuten kuin hyvin tehokkaalla metallinpaljastimella joka paljastaa piilomikrosirut.


      • Anonyymi

        Näytä mulle tilastot jotka oikeasti kertovat moniko on ottanut piikit.

        Briteissä valehdeltiin että 85% on ottanut, mutta paljastuikin että vain 55% oli ottanut. Sama USA:ssa.

        Uskon että meillä totuus on myös tuota luokkaa.


    • Anonyymi

      Älykäs ihminen ei usko sokeasti ja kritiikittä mitä tahansa roskaa mitä löytyy netin pimeimmiltä kujilta ja surkeimmilta sontasivustoilta.

      Vain täydet typerykset kuten rokotevastaiset uskovat.

      • Anonyymi

        Juurikin näin ,,,,netissä niin paljon paskaa ethän sä osta ensimmäistä vaikka jotain hyödykettä heti tilaten vaan vertaan ja ihmettelet ja tutkit samaa vois pyytää noilta salaliittourpoilta.


      • Anonyymi

        Älykäs ihminen ei usko mitä tarpeeksi monta kertaa toistetaan mediassa hatarin perusteluin.
        Omia aivojaankin on hyvä käyttää. Netillä ei omaan päätökseeni olla ottamatta koeasteen ainetta ollut mitään osuutta, sillä oli etten saanut haluamiini kysymyksiin vastauksia eikä se olisi ollut edes mahdollista koska vasta aika näyttää.


    • Anonyymi

      Minä vastustan rokotuksia, tuulivoimaa, EU:ta ja Natoa. Olen siis Pietarin trolli

      • Anonyymi

        Selvästikin. Ainakin Pietarin trolleilta olet maailmankatosmuksesi omaksunut


      • Anonyymi

        Todennäköisesti kyllä, ainakin täytät Pietarin trollien tunnusmerkit heittämällä. Unohditko sanoa, että maksat päivittäisostoksesi ruplilla?


      • Anonyymi

        Ole mikä tahansa! Vastusta mitä mieli tekee.


    • Anonyymi

      toissa talvena kun olin pelaamassa jääkiekkoa kaksi ja puoli tuntia suurinpiirtein luisteltuani kaikki laukakset jääkiekkoonoli blokattu, tuli viimeisen laukaisuyrityksen vuoro:" "Valmentaja"tuli laitaa vasten kaukalon laidalta ja alkoi nojata kaukaloon päin taaskaan en pystynyt laukomaan; Pyörähdin myötäpäivään vasen käsi ja jalka krampissa varoen kiitos kiitos kädäs sanaa toistaen jos pystyisin -Näin myös ihmiset joutuvat parantumaan olemattomasta nuhasta,jonka aiheuttaa viha kun jääkiekkomaila taipuu!

    • Anonyymi

      Ei koronarokotukset ole vasemmiston tai oikeiston juttu. Ne ovat kaikkien juttu.

      • Anonyymi

        Ei ole koska eivät toimi eivätkä auta mitään. Muitakin taudin torjuntakeinoja on.
        Vasta jos turvallinen ja tehokas koronarokote olisi käytössä, sitten voisi olla noin.


    • Anonyymi

      Josko kertioisit ihan itse, mikä niissä piikeissä on myrkyllistä, niin voisimme arvioida oletko oikealla asialla. Siis, kerro mitä itse tiedät. Ei linkkejä joita uskot, vaan mitä itse tiedät ja oikeasti ymmärrät.

      • Anonyymi

        Piikien sisältö on salainen. Mitä muuta tiedämme?
        Tiedämme että on liikakansoitusta.
        Tiedämme että sotia on vaikea aloittaa
        Tiedämme että väestöä pitäisi saada vähennetyksi mutta sota ei ole se keino

        Jos kaikki olisi avointa ja rokotteiden sisältöä ei peiteltäisi ja salailtaisi, voisi joku jopa luottaa tuotteeseen

        Nyt jokaisen kerrottiin ottavan "omalla vastuulla"
        Tuotetta EI SAA TUTKIA
        Sisältöä ei ilmoiteta
        Valittaminen haitoista on turhaa (otithan omalla vastuullasi)
        JNE

        EIpä ainakaan itseäni nuo myyntiargumentit vakuuttaneet luottamaan tuotteeseen tai toimittajaankaan.


      • Anonyymi

        Se voi hyvinkin olla haitallista että ihmisen omat solut laitetaan toimimaan toisin kuin tarkoitus olisi. Siitä voi koitua arvaamattomia seurauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi hyvinkin olla haitallista että ihmisen omat solut laitetaan toimimaan toisin kuin tarkoitus olisi. Siitä voi koitua arvaamattomia seurauksia.

        " ihmisen omat solut laitetaan toimimaan toisin kuin tarkoitus olisi"

        -Ei laiteta, immuniteetti muodostuu kuten yleensäkin. Se vaan härnätään esiin eri tekniikalla kuin ennen.

        - Kerropa ihan omin sanoin ilman videoita ja linkkejä MV-lehteen, miten se mielestäsi eroaa perinteisen rokotteen immuniteetin muodostumisesta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " ihmisen omat solut laitetaan toimimaan toisin kuin tarkoitus olisi"

        -Ei laiteta, immuniteetti muodostuu kuten yleensäkin. Se vaan härnätään esiin eri tekniikalla kuin ennen.

        - Kerropa ihan omin sanoin ilman videoita ja linkkejä MV-lehteen, miten se mielestäsi eroaa perinteisen rokotteen immuniteetin muodostumisesta??

        Piikin ottajat ovat ottaneet korona "rokotteensa" pelkkään uskoon perustuen.

        Faktantarkastaja -sivustot perustuvat samaan kuin esim ensin YLE tai MTV kertoisi uutisen, ja uutisen todenperäisyys kysytään jälkeenpäin YLEltä tai MTVltä itseltään, joka kertoo että esittämässään uutisessa on kyseessä fakta, ja nyt se on "virallisesti" tarkastettu. (Kysytään samantien vaikka "Putinilta")

        Pitäisi olla joku ulkopuolinen puolueeton taho joka näitä "faktoja" takaisi.
        Tosin jokainen on lahjottavissa ja rahalla ym. maksettavissa joten mitään faktoja ei tosiasiallisesti voi luotettavasti tarkastaa mitenkään.

        Jokainen on siis omillaan ja toimikoon oman uskonsa perusteella.

        YHTÄÄN, EI SIIS YHTÄ AINOAA FAKTAA ole esitetty miksi rokote pitäisi ottaa.
        Ei yhtä ainoaa faktaa syyksi MIKSI.

        Loppuun muutama seikka joita ei kannata esittää perusteiksi olemaan faktoja:

        - Jos presidentti, THL tai kuka tahansa sanomalla sanoo, ilman todisteita SANOO että "rokotteet toimivat"
        - Tilastot eivät ole faktaksi kelvollisia, koska tilastoja voidaan ja manipuloidaan
        (/Jos halutaan NATO, tilastojen mukaan "kaikki kannattavat Natoa")

        Mikä voisi auttavasti kelvata faktaksi:

        Kunnollinen lahjomaton tuoteseloste jossa ilmoitetaan rokotteen koostumus aine aineelta aineiden määrineen, ja kerrotaan kuinka kukin aine voi vaikuttaa eri ihmisten kohdalla, huomioituna perinnölliset sairaudet, piilevät sairaudet, veriryhmät, jo sairastetut sairaudet, ikä, jne.

        Näyttö kuinka kliininen (ihmisistä koostuva) koeryhmä on rokotehaittoja saanut ja niihin reagoinut, ja missä ajassa.

        Kaikkien rokotehaittoja saaneiden ja kuolleiden avoin listaaminen kuolinsyyn aihe ilman että tosiasiallinen mahdollinen rokotehaitta verhoillaan joksikin muuksi "monisairaudeksi", tai vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikin ottajat ovat ottaneet korona "rokotteensa" pelkkään uskoon perustuen.

        Faktantarkastaja -sivustot perustuvat samaan kuin esim ensin YLE tai MTV kertoisi uutisen, ja uutisen todenperäisyys kysytään jälkeenpäin YLEltä tai MTVltä itseltään, joka kertoo että esittämässään uutisessa on kyseessä fakta, ja nyt se on "virallisesti" tarkastettu. (Kysytään samantien vaikka "Putinilta")

        Pitäisi olla joku ulkopuolinen puolueeton taho joka näitä "faktoja" takaisi.
        Tosin jokainen on lahjottavissa ja rahalla ym. maksettavissa joten mitään faktoja ei tosiasiallisesti voi luotettavasti tarkastaa mitenkään.

        Jokainen on siis omillaan ja toimikoon oman uskonsa perusteella.

        YHTÄÄN, EI SIIS YHTÄ AINOAA FAKTAA ole esitetty miksi rokote pitäisi ottaa.
        Ei yhtä ainoaa faktaa syyksi MIKSI.

        Loppuun muutama seikka joita ei kannata esittää perusteiksi olemaan faktoja:

        - Jos presidentti, THL tai kuka tahansa sanomalla sanoo, ilman todisteita SANOO että "rokotteet toimivat"
        - Tilastot eivät ole faktaksi kelvollisia, koska tilastoja voidaan ja manipuloidaan
        (/Jos halutaan NATO, tilastojen mukaan "kaikki kannattavat Natoa")

        Mikä voisi auttavasti kelvata faktaksi:

        Kunnollinen lahjomaton tuoteseloste jossa ilmoitetaan rokotteen koostumus aine aineelta aineiden määrineen, ja kerrotaan kuinka kukin aine voi vaikuttaa eri ihmisten kohdalla, huomioituna perinnölliset sairaudet, piilevät sairaudet, veriryhmät, jo sairastetut sairaudet, ikä, jne.

        Näyttö kuinka kliininen (ihmisistä koostuva) koeryhmä on rokotehaittoja saanut ja niihin reagoinut, ja missä ajassa.

        Kaikkien rokotehaittoja saaneiden ja kuolleiden avoin listaaminen kuolinsyyn aihe ilman että tosiasiallinen mahdollinen rokotehaitta verhoillaan joksikin muuksi "monisairaudeksi", tai vastaavaa.

        Eri veriryhmien on todettu olevan vastustuskykyisempiä jo lähdössä koko tätä koronaa vastaan. Jos on B-veri Rh , ja lapsuudessa sairastettu vesirokko kovana, ei tarvinne koko korona rokotetta lainkaan. Vesirokko sairastettuna on antanut kaikenlaisia flunssia vastaan lähtemättömän vastustuskyvyn luonnollisesti.
        Jos joku uskaltaa alkaa ränkkimään tuota ottamalla omituisia piikkejä joista ei edes kunnollisia huolella tehtyjä tutkimustuloksia ole olemassa, voi sanoa että se "omalla vastuulla" -lauseke on hyvin tarpeellinen rokotteiden jakelijoiden ja valmistajien kannalta HEIDÄT ITSENSÄ turvaamaan koska virhetapauksia on odotettavissa ja johan niitä paljon onkin.
        Niistä ei vain haluta pitää mediahuomiota koska suurempi tuotto alkaisi kärsiä.
        Vain vaihtoehtomediat jotka eivät ole edunsaajina julkaisevat mitään negatiivisempia esilletulleita asioita.
        Monen harmina olevat "tollontuubit", "Putinin Meidän Venäjät", "Bichutet" ja vastaavat.
        Vaihtoehtomedioita katselemalla se lähdekritiikki ja omien aivojen käyttö nousee tarpeelliseksi koska aineistoa voi olla myös fanaatikkojen esilletuomaa noissa medioissa.
        Nähdä todelliset asiat roskan seasta on se temppu joka vaatii älyä.
        Piikkifriikeillä ei ole jaksamista asiaa tutkia, vaan kulkevat mieluummin omia aivoja käyttämättä laumojen mukana.
        "Laumasuoja" se paras suoja.


    • Anonyymi

      Miksi olen terve ilman rokotteita, miksi? Miksei tullu vakavaa tautimuotia vaikka lupasitte? Olen niin pettynyt teihin.

      • Anonyymi

        Uskokaa muutkin Putinin virtsa pelastaa!!!


      • Anonyymi

        Kehen olet pettynyt? Kerro! Ei mullakaan ole ollut koronaa, ei sen lieviä tai vakavia muotoja, vaikka olin rokotettu. Kelle pitäisi olla hirveen vihainen, ja nimenomaan miksi???


      • Anonyymi

        Kaikki tuntemani ihmiset ovat ottaneet 3 rokotetta. Ei ole tullut yhtään kuollutta eikä edes sairastunutta tai jotenkin oireilevaa, vaikka lupasitte että kaikki kuolee tai ainakin sairastuu. Olen niin pettynyt teihin.


      • Anonyymi

        Siksi, että muut ovat kantaneet vastuunsa ja ottaneet rokotukset. Sinäkin hyödyt siitä, että 90 % suomalaisista on rokotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että muut ovat kantaneet vastuunsa ja ottaneet rokotukset. Sinäkin hyödyt siitä, että 90 % suomalaisista on rokotettu.

        On se valitettavaa että 90% suomalaisista ottivat piikin joka lyhentää elin aikaansa ainakin sen 15 vuotta elämän loppupäästä.
        Onnekseni kuulun siihen älykkäämpään itse ajattelevaan ryhmään joka ymmärsi jo ajallaan, että maailmassa toimii AHNEUS, ja AHNEUDEN HENKI.
        Kansoille ei haluta mitään hyvää, vaan kokonaisuutta ajatellen VÄESTÖNVÄHENNYSTÄ ilman sotia.
        Super rikkaat miljardöörit eivät ottaneet rokotetta, ja jos väitetään että ottivat, ja piikin antaminen videoitiin, ottivat ja saivat SUOLALIUOSTA.
        Kukaan täysijärkinen ei antaisi piikittää itseensä aineita joita
        - EI SAA TUTKIA
        - SISÄLTÖÄ EI KERROTA
        - KUOLEMAT JA HAITAT KUULUVAT ASIAAN
        - EI VALITUSOIKEUTTA
        - OTETAAN OMALLA VASTUULLA

        Kuka todella rikas lähtisi tuollaiseen HUUHAAHAN mukaan?
        EI KUKAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se valitettavaa että 90% suomalaisista ottivat piikin joka lyhentää elin aikaansa ainakin sen 15 vuotta elämän loppupäästä.
        Onnekseni kuulun siihen älykkäämpään itse ajattelevaan ryhmään joka ymmärsi jo ajallaan, että maailmassa toimii AHNEUS, ja AHNEUDEN HENKI.
        Kansoille ei haluta mitään hyvää, vaan kokonaisuutta ajatellen VÄESTÖNVÄHENNYSTÄ ilman sotia.
        Super rikkaat miljardöörit eivät ottaneet rokotetta, ja jos väitetään että ottivat, ja piikin antaminen videoitiin, ottivat ja saivat SUOLALIUOSTA.
        Kukaan täysijärkinen ei antaisi piikittää itseensä aineita joita
        - EI SAA TUTKIA
        - SISÄLTÖÄ EI KERROTA
        - KUOLEMAT JA HAITAT KUULUVAT ASIAAN
        - EI VALITUSOIKEUTTA
        - OTETAAN OMALLA VASTUULLA

        Kuka todella rikas lähtisi tuollaiseen HUUHAAHAN mukaan?
        EI KUKAAN!

        "Onnekseni kuulun siihen älykkäämpään itse ajattelevaan ryhmään..."

        Sarkasmia??

        Anyway, jos johonkin ryhmään kuulut niin "helposti narrattavissa olevien ihmisten kansanryhmään." kuulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onnekseni kuulun siihen älykkäämpään itse ajattelevaan ryhmään..."

        Sarkasmia??

        Anyway, jos johonkin ryhmään kuulut niin "helposti narrattavissa olevien ihmisten kansanryhmään." kuulut.

        Ota piikki, rokotehaittariskisi 100%. Jätä piikki ottamatta, rokotehaittariskisi 0%.
        Ketä on "narrattu"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota piikki, rokotehaittariskisi 100%. Jätä piikki ottamatta, rokotehaittariskisi 0%.
        Ketä on "narrattu"?

        Sinua, tietämätöntä sekatyömies-Hessua viedään kuin litran mittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua, tietämätöntä sekatyömies-Hessua viedään kuin litran mittaa.

        Asian ytimessä olevaa faktaa et kyennyt kumota. Olette te piikkihessut vain niin säälittävän tomppeleita ja yksinkertaisia.


    • Anonyymi

      Meistä suurin osa on hengissä. Ok, rokotteet eivät ole olleet pitkätehoisia. Mutta onhan tuo käsihygienia, etäisyys ja maskien käyttö varmaankin estänyt tartuntojen leviämistä tolkullisiin ihmisiin. Mikä siinä sinua niin mättää?

      Itse odotan syksyltä parempaa rokotetta, ehkä sellaista, jonka voisi saada influenssarokotteen yhteydessä. Nyt odotan, että ikääntyneille avataan niitä neljänsiä rokotteita.

      Saat olla omaa mieltäsi, anna muidenkin olla, please!

    • Anonyymi

      Älʮƙƙɑ̈itɑ̈ iɦɱisiɑ̈, siis ƙeitɑ̈ estetɑ̈ɑ̈ƞ ƙeɾσɱɑstɑ tσtʋʋttɑ "ɱʮɾƙƙʮpiiƙeistɑ̈" ?

      • Anonyymi

        Älykkäät lääketieteen asiantuntijat saavat sanansa esille esimerkiksi The Lancet -julkaisussa. Tunnettuja ja tunnustettuja tahoja löytyy huomattava määrä.

        - Lääketiedettä keskustelupalstoilta opiskelleet sekatyömies-Hessut puoletaan eivät luonnollisestikaan saa sepitelmiään tieteellisiin julkaisuihin näkyville. He kirjoittelevat S25 maailmanmenoa-foorumille ja linkittelevät toisten Hessujen tekeleitä milloin MV-lehdestä ja milloin bitshute videopalvelusta.

        Hämmästyttävän moni lankeaa uskomaan näiden Huu-Haa-Hessujen sepitelmiä. Tästäkin ketjusta ainakin kymmenen sekatyömies-Hessu uskovaista löytyy.

        Pitkä Huooohhh...!!


        https://www.thelancet.com/

        https://bmcmedicine.biomedcentral.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkäät lääketieteen asiantuntijat saavat sanansa esille esimerkiksi The Lancet -julkaisussa. Tunnettuja ja tunnustettuja tahoja löytyy huomattava määrä.

        - Lääketiedettä keskustelupalstoilta opiskelleet sekatyömies-Hessut puoletaan eivät luonnollisestikaan saa sepitelmiään tieteellisiin julkaisuihin näkyville. He kirjoittelevat S25 maailmanmenoa-foorumille ja linkittelevät toisten Hessujen tekeleitä milloin MV-lehdestä ja milloin bitshute videopalvelusta.

        Hämmästyttävän moni lankeaa uskomaan näiden Huu-Haa-Hessujen sepitelmiä. Tästäkin ketjusta ainakin kymmenen sekatyömies-Hessu uskovaista löytyy.

        Pitkä Huooohhh...!!


        https://www.thelancet.com/

        https://bmcmedicine.biomedcentral.com/

        Koulutusjärjestelmässämme on vikaa, kun sieltä ei saa "rokotusta" huu-haata vastaan.


    • Anonyymi

      Rokotteita markkinoivat kovat pelurit. Nuo eivät pienistä hätkähdä. Paras tae heidän pelaamisestaan on ollut se, että vuosikymmenestä toiseen kansat ovat sairastaneet yhä enemmän ja yhä oudommin. Mielenterveys ja aivot tietenkin kovimmalla koetuksella.

      Rokotteet tekevät ihmisistä ylireagoijia, yliherkkiä kaikille mahdollisille vaikutteille, kuten ruoalle ja ympäristölle, ja kun immuunivaste sekoaa, elimistö kääntyy itseään vastaan. Sitten kokeillaan siedätyshoitoja ja potilaille kerrotaan, että näin se nykyisin menee. Olkaa toki onnellisia, sillä pahemminkin voisi olla. Voisitte jopa kuolla erilaisiin syöpiin, ALS:ään, MS:ään, Parkisonin tautiin tai vaikka Alzheimeriin, eikä autismikirjokaan leikin asia ole. Sitä paitsi jätevesiviemärit pursuavat mm korona- ja polioviruksia. Rokoteteollisuudessa kyllä tiedetään, miten välttämätöntä on, että leikki virusten kanssa saa ehtymättömänä jatkua ja että poliokin välillä näyttäytyy, jotta pelkomomentti kansalaisten keskuudessa säilyy.

      Rokoteteollisuuden jatkumo on nyt kiinni autoimmuunisairauksissa, joille loppua ei näy. Sairauksien muuntelu rokotteilla käy helposti, mutta niiden estäminen ja parantaminen ovat tosi kovan työn takana, eivätkä länsimaisen lääketieteen keinoin onnistuisikaan. Siksi luonnonlääkintää on varottava viimeiseen saakka, sillä sairauksien parantaminen ja lääkkeetön elämä olisivat länsimaisen lääketieteen tuho. Lääketieteen, joka pääasiallisesti on keskittynyt oireiden siirtelyyn ja ihmiskunnan loppuelämän lääkitsemiseen.

      Totuus on karvas pala. Nykyiselle länsimaiselle lääketieteellemme ehdottomasti liian karvas. Lääkkeistä vieroittaminen joka vääjäämättä lähestyy, tulee olemaan yhtä helvettiä etenkin rokoteteollisuudelle. Jo nyt lääkärit ovat olleet kauhuissaan heidän potilaidensa kysellessä apua lääkkeistä luopumiseen. Lääketeollisen pyörityksen kun on katsottu olevan lääkärin perusvelvollisuus ja potilaan lääkeorjuus taas hänen loppuelämänsä kirous.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin kiellettiin kertomasta mistä virus on peräisin... Kiinasta, Wuhanista!

      • Anonyymi

        Ei kai teitä noin ajattelevia enää voi olla?
        Virus on peräisin Yhdysvalloista! Tyhmäähän sitä olisi omassa maassa laittaa liikkeelle. 😏


    • Anonyymi

      VHO hätäkokousta huutaa koolle apinarokko liikkeellä.

      tämä on sanottu olevan pideporukan heiniä.

      tällä ei voi muta kiristää piikille HYVÄ NIIN koska
      YHTÄÄN TOISTA PIIKKIÄ EIVÄT SAA MARKKINOITUA LÄPI!

    • Anonyymi

      Aivopestyjä koronauskovaisia ei saa estettyä menemästä teuraspiikille.

      • Anonyymi

        Mikähän näitä piikkukuolemia nyt viivästyttää??

        -ensin näytetään videota rokotuspaikalle kuolevasta hoitsusta. Olipa raaka huijaus ja vedätys

        -sitten piti veivi lentää nurkkaan kaksi viikkoa rokotuksesta

        -......ja seuravaksi kaksi kuukautta

        -eilen hengenheimolaisenne julisti, että aika on venähtänyt jo viiteen (5v) vuoteen.

        -- - - - - -

        Sorry, näyttää sille että piikkipelkoisia on narrattu ja oikein huolela.


    • Anonyymi

      WEF:n , YK:n ja WHO yhteinen Agenda2030 ja depopulaatio

      François Mitterrandin neuvonantaja, taloustieteilijä Jacques Attali kuvaili v. 1981 tulevaisuuden valtaeliitin kyynistä ajattelua näin:


      "Tulevaisuudessa on löydettävä keino väestön vähentämiseksi. Aloitamme vanhuksista, sillä kun ihminen on yli 60-65-vuotias, hän elää kauemmin kuin tuottaa, ja se tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Sitten heikot ja sitten hyödyttömät, jotka eivät anna mitään yhteiskunnalle, koska heitä tulee olemaan yhä enemmän, ja varsinkin lopuksi tyhmät.

      Eutanasia kohdistuu näihin ryhmiin; eutanasian on oltava tulevaisuuden yhteiskuntiemme olennainen väline kaikissa tapauksissa.
      Emme tietenkään pysty teloittamaan ihmisiä tai järjestämään leirejä. Pääsemme heistä eroon saamalla heidät uskomaan, että se on heidän omaksi parhaakseen.

      Liian suuri ja suurimmaksi osaksi tarpeeton väestö on taloudellisesti liian kallista. Sosiaalisesti on myös paljon parempi, että ihmiskoneisto pysähtyy äkillisesti, kuin että se heikkenee vähitellen.
      Emme pysty läpäisemään älykkyystestejä miljoonille ja taas miljoonille ihmisille, voitte kuvitella!

      Me löydämme jotain tai aiheutamme sen; pandemia, joka kohdistuu tiettyihin ihmisiin, todellinen talouskriisi tai ei, virus, joka vaikuttaa vanhuksiin tai sairaisiin, sillä ei ole väliä, heikot ja pelokkaat alistuvat.

      Tyhmät uskovat sen ja pyytävät hoitoa. Olemme huolehtineet siitä, että olemme suunnitelleet hoidon, hoidon, joka on ratkaisu.
      Idioottien valinta tapahtuu siis itsestään: he menevät itse teurastamoon."

      **********************************************************************************

      Nykyinen talouden valtaeliitti, ihmiset WEF, Maailman talousfoorumin, weforum.org takana, ovat asettaneet tavoitteen vähentää maailman väestömäärän 0,5 miljardiin. Samat ihmiset haluavat jotka haluavat depopulaatiota, ovat teettäneet Wuhanin piikkiproteiinin joka on bioaseeksi todettu, ja samat ihmiset tarjoavat hoidoksi "rokotetta".

      • Anonyymi

        Hae sinä bensaa venäjältä ja lue Meidän Venäjän uutisia...


    • Anonyymi

      Niin, joukkokuolemien aika "myrkkypiikin" perusteella oli jo kauan sitten. Mihin tämä on nyt unohdettu?

      Maali siirtyy aina toisaalle, kuten venäjän "erikoisoperaatioissa", niinhän se olikin...

      • Anonyymi

        Tällä palstalla mölistiin viime vuonna jatkuvasti, miten kaikki rokotetut kuolevat viimeistään syksyllä, eikä kukaan rokotettu näe viime joulua. Eikä varsinkaan viime kevättä tai tätä kesää, jota miljoonat rokotetut parhaillaan viettävät, täysin terveinä.

        Typerillä valheilla tuppaa olemaan lyhyet jäljet.


    • Anonyymi

      Totuuden tuomari seisoo sinun edessä ja varmasti saat palkan tekojen mukaan

      onko puhtaat jauhot pussissa.
      sen mukaan elä

    • Anonyymi

      Korkki kiinni, viikon ränni ei paranna juttujasi.

    • Anonyymi

      Taas on rokote vastaiset salaliitto tollot vauhdissa missä ihmeessä näitä tolloja oikein sikiää.

      • Anonyymi

        Kristallipuolueesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristallipuolueesta.

        Ja VKK:sta ja Vapauden liitosta sekä Totuuspuolueesta.

        Hörhöpuolueita kaikki


    • Anonyymi

      Jatkuva höpiseminen "myrkkypiikeistä" ei ole osoitus mistään älykkyydestä. Höpisijän täytyy olla joko täysin paatunut uskonlahkolainen tai vaan muuten sekaisin.

      • Anonyymi

        >>Jatkuva höpiseminen "myrkkypiikeistä" ei ole osoitus mistään älykkyydestä. <<

        Komppaan.

        - Mainitsemasi kaltaiset kirjoitukset kertovat valitettavasti kyllä kaiken tarvittavan. Lusikka & kauha jne.

        - Mutta miten ex-PISA-huippumaa Suomi tuottaa edelleen täydellisen arvostelukukyvyttömiä kansalaisia? Mitä kouluopetuksesta puuttuu, kun noin moni on noin helposti narrattavissa???
        Lienee heillä arki olevan harmaata, jos viedään tuhkatkin pesästä kuin tikkari lapselta, noin herkkäuskoisilta?


    • Anonyymi

      Ota lääkkeesi.

    • Anonyymi

      Kaikki saavat puhu ja mökeltää mitä tahtovat (sinäkin täällä), mutta kaikkia ei tarvitse kuunnella. Ano kun duunissaan puhuu, sali tyhjenee.

      • Anonyymi

        Eivät kestä kuulla totuuksia.


    • Anonyymi

      miksi on erityis hoitoon pitkätjonot piikkien jäljiltä.

    • Anonyymi

      Ai se on vasemmisto, mikä niitä valheita keksii?

    • Anonyymi

      Eivät ensimmäiset kommentoijat ymmärrä tätäkään artikkelia:
      https://www.theguardian.com/cities/2018/mar/20/save-the-planet-half-earth-kim-stanley-robinson
      Tämä on vasemmiston agenda kautta maapallon. Eikä tuo piikkien avulla vähennys mennyt ihan suunnitelmien mukaan, niin nyt kaivetaan taas esiin Agenda 21, joka uudelleennimettiin Agenda 2030. Ne käyvät seuraavaksi taas lehmien kimppuun ja yrittävät pakottaa ihmiset syömään teollisesti mössättyä hyönteismassaa. Ja media puffaa noita taivaanrannan maalareita, kuten sen isännät käskyttävät.
      Vasemmista ajaa maailmaan Kiinan mallia sosiaalisine pisteineen ja digitunnuksineen. Kuten WEF.n johtajat ovat todenneet, on paljon helpompi hallita joukkoja diktatuurissa kuin demokratiassa.
      Eivätkä nuo vasemmistolaiset vieläkään ymmärrä, että kommunismissa tapetaan ensimmäiseksi omat kärkisotilaat, jotka olisivat uhka puoluepampuille.
      Historia toistaa aina itseään.

    • Anonyymi

      FASISMIA!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe