Sinä iloisesti hymyillyt ponnaripäinen vaalea kaunis nainen. Sinulla oli vaaleat silmälasit ja Täyttelit energia juoma hyllyä ja katsottiin toisiamme kahdesti pitkään. Olen se mies sinisissä shortseissa, vaalea paita ja lasit päässä. Varmastikin muistat minut. Olisi kiva treffata.
Porin Prisma myyjätär.
8
114
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan sut! Miten saan suhun yhteyden?:) T. Ponnarityttö
- Anonyymi
😊. Ootko tänään töissä? Jos nähdään klo 16 sun työpaikan pääovella? Pyöräillään vaikka johonkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊. Ootko tänään töissä? Jos nähdään klo 16 sun työpaikan pääovella? Pyöräillään vaikka johonkin?
En oo tänään töissä mut voisin tulla pyörällä sinne Prisman pääovelle klo 16:-) Vähän kyllä jännittää...:)
- Anonyymi
Moikka. Tulen vaikka töihin moikkaamaan sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo tänään töissä mut voisin tulla pyörällä sinne Prisman pääovelle klo 16:-) Vähän kyllä jännittää...:)
Sori. Meni ohi multa. Pikkujätkät tuli kylään. Oletko illalla menossa johonkin? Mä lähden nyt fillaroimaan luodolle päin. Nähdäänkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot tänään miten töissä?
- Anonyymi
Ja joka päivä iltaisin kun kello tuli kuus
Nähtiin eräs herrasmies ja energiajuoma uus
Odottavan sulkemista Prisman myymälän
Ja kahden nuoren kulkevan luo puiston hämärän
Ei kauniimmin tää satu pieni päättyä nyt voi
Kun kera syksyn lehtien hääkellot heille soi - Anonyymi
Uudestaankin ostoksille ja kysy samalla numeroa. 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790