Miten ihmiset on noin tyhmiä ,että menevät Sami Minkkinen valmennus hyödykseen mukaan, johon mallia jenkeissä on otettu....koditon olin jä nousin ylös....äidillään asunut aikuinen mies ei tiedä kodittomuudesta mitään
Ylpeys ja limaisuus paistaa niin läpi kaikkitietävyytenä...tietoisuus syntyi kun alkuräjähdyksessä kaksi pallon puolikasta mietti mitä tekisi...kuka tuollaisesta höpinästä maksaa...no nyt on hautajaiset kun tuli hehkutettua rikkauksia....ja nyt kun hän vannoi luvanneensa käyttää loppuelämän ihmisten auttamiseen niin mainostaa nostavansa kaiken hintaa tuntuvasti että olisi vähemmän koulutettavia eli moni köyhä joka todellisuudessa haluaa apua jos tähän haluaa uskoa ...niin eipä siihen varaa ole...miksi hän ei halua sitten auttaa kun omat vaikeudet on voitettu tulee välinpitämättömyys näin se vain on
Mutta kiitos maanantain suggestioista kyllä ne jonkin verran apua tuo
Sami minkkinen
14
7734
Vastaukset
- Anonyymi
Joo äitin koditon aikamiespoika..elämän tapa kouluttaja pohjamutiaan mainostaa iltalehdestä telvisioon...sitten myy hautajaisiaan tekoitkussa sateessa..no turhat rahat pois kun tuli luvattua loppuiän koulutukset ilmaisella...kuuluukohan näihin nyt uudet hypnoosi valmennukset..ym mitä mainostaa käytetyn auton hinnalla. No ei varmasti kuulu🤪👌
- Anonyymi
Outo jätkä...naisiin tuo mediasääli puree tunneihmisinä nlp myyntitaidpt hanskassa ajatellen omia koulutus homppiä ja loppuelämän koulutuksia..
Tytöt tykkää televisiosta🙂 no en tiiä tota sitten, tekee mitä tekee - Anonyymi
juu eipä tullut tietoisuus räjähtämällä. vaan suuri äly loi kaiken
- Anonyymi
Eräässä videossaan kertoo esimerkin manifestoinnin voimasta, että satunnaisgeneraattorin avulla liikkumaan ohjelmoitu keinoemo alkaa liikkua lähemmäs ja lähempänä tipuparvea joka on leimaantunut tuohon robotti keinoemoon kun jossakin tehdyssä kokeessa on erotettu tiput läpinäkyvällä esteellä emosta joten tiput manifestoivat robottiemon tulemaan lähelleen. VMP.
- Anonyymi
Taas yksi joka on lyönyt päänsä ja seonnut, jollakin aineilla. Mies on ihan tillintallin
- Anonyymi
Ei vissiin hypnoosihommat tuoneet enää rahaa, kun nyt se o pamahtanu uskoon😂 Seuraava kohderyhmä, jolta voi saada rahaa: hölmöt uskovaiset. Mitähän keksii, alkaa varmaan myymään jotain Jeesus-retriittejä. Ei voi kuin nauraa, aina löytyy höynäytettäviä. Joo, varmasti uskovaisilta löytyy paremmin rahaa kuin joltain ufo-jengiltä. Pari kertaa kuuntelin tyypin ilmaisen hypnoosin, ei niin mitään vaikutusta. Menis oikeisiin töihin. Hyvä se on näyttelemäänmilloin mitäkin, oisko siinä uravaihtoehto?
- Anonyymi
Tää on täys ketku tämä mies. Umpikiero. Ei ihan turhasta saanut 11 kk ehdollista vankeutta
- Anonyymi
Nyt on ollut jo profetiakirja, paastohaaste, iltahartaudet ja henkilökohtaiset kristilliset valmennukset (200€/h)
Ongelma on vaan siinä, ettei hän ole alan asiantuntija tuossa uskohommassa ja heikkoa näyttää olevan raamatun tuntemus heillä ihmisten kommenteista päätellen.
Eilen rouvan instassa jengi puuttunut vääränlaiseen julistukseen. Eli kohta suututtavat uskiksetkin.
- Anonyymi
Ihan vitun iso vitsi koko pariskunta
- Anonyymi
Instassa ja facessa uskovainen Sami blokkaa nekin, jotka vain tykkäävät hiukankin kritiikkiä sisältävistä kommenteista Ja tietty nekin blokataan. Vain sydänemojit ja jeesus-kommentit sallitaan. Aikamoinen vilunkiville koko pariskunta. Toivottavasti eivät enää syyllistyisi rikoksiin kuitenkaan. ( 11 kk ehdollista vankeutta törkeistä talousrikoksista on iso juttu)
- Anonyymi
Ja kuinkas sitten kävikään. Petostuomio ja 4kk yhdyskuntapalvelua. Scandicille väärentänyt 12 000€ maksukuitin koulutustilaisuudesta (52 huonetta ruokineen). Tämä on vasta jäävuoren huippu ja tuomioita tulee varmasti vielä lisää.
Sälli tehnyt vakavia talousrikoksia vuosien ajan, huijaa hyväuskoisten rahoja tälläkin hetkellä.
- Anonyymi
Sami minkkinen on sekoittanut päänsä raamatulla, hän on väärässä hengellisyydessä. Menkää lähimmälle Rauhanyhdistykselle siellä on ainoa oikea usko ja Jumalan valtakunta. Siellä vain saa synnit anteeksi. Kaikki muu hengellisyys on saatananpalvontaa
- Anonyymi
Jeesus varoitti lopunaikojen eksytyksistä ja eksyttäjistä ja valeveljistä. jotka hänen nimessään eksyttävät ja ovat raatelevia susia lammasten vaatteissa. Valitettavasti, mikään kuppikunta ei omista Jumalan valtakunnan avaimia eikä julistaa muissa ryhmissä olevia saatanan palvojiksi. Vain Jumala tutkii sydämet ja henget. Suomessa on 2 ryhmää "meikäläisiä", jolla he kutsuvat itseään, Jehovan todistajat ja Rauhan yhdistyksen ihmiset, Molemmat julistavat olevansa se ainoa oikea lauma. Täm,ähän oin sama kaava kuin katolisen kirkon alkuaikoina, Jeesukseen uskovai tuomittiin ja tapettiin, koska eivät kumartanet "kirkon päämiestä" Jumalan vertaisena , ainoana totuuden lähteenä. Näin kirkot toimivat edelleen, Jeesus Kristus ei olekaan tie, totuus ja elämä, vaan nämä "meikäläiset". Näitä meikäläisiä en pilkkaa, he puhuvat sitä, mitä heille on syötetty, siellä voi olla yksilöitä, jotka ovat vilpittömästi aitoja uskossaan ja voivat kokea sortoa koruptoituneen kirkon sisällä. Kyllä Jumala "kukot ja kanat" kynii , jokainen on vastuussa itse omista teoistaan ja kantaa seuraamuksensa tavalla tai toisella. niin myös tämä kyseinen herra. Uskovaisena en palvo guruja enkä piispoja, Vain Jeesus yksin, hän mulle riittävi. Noh, voihan tämä naurattaa, mutta ei se mitään - kaikkea parasta jokaiselle ja itse kullekin säädylle !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus varoitti lopunaikojen eksytyksistä ja eksyttäjistä ja valeveljistä. jotka hänen nimessään eksyttävät ja ovat raatelevia susia lammasten vaatteissa. Valitettavasti, mikään kuppikunta ei omista Jumalan valtakunnan avaimia eikä julistaa muissa ryhmissä olevia saatanan palvojiksi. Vain Jumala tutkii sydämet ja henget. Suomessa on 2 ryhmää "meikäläisiä", jolla he kutsuvat itseään, Jehovan todistajat ja Rauhan yhdistyksen ihmiset, Molemmat julistavat olevansa se ainoa oikea lauma. Täm,ähän oin sama kaava kuin katolisen kirkon alkuaikoina, Jeesukseen uskovai tuomittiin ja tapettiin, koska eivät kumartanet "kirkon päämiestä" Jumalan vertaisena , ainoana totuuden lähteenä. Näin kirkot toimivat edelleen, Jeesus Kristus ei olekaan tie, totuus ja elämä, vaan nämä "meikäläiset". Näitä meikäläisiä en pilkkaa, he puhuvat sitä, mitä heille on syötetty, siellä voi olla yksilöitä, jotka ovat vilpittömästi aitoja uskossaan ja voivat kokea sortoa koruptoituneen kirkon sisällä. Kyllä Jumala "kukot ja kanat" kynii , jokainen on vastuussa itse omista teoistaan ja kantaa seuraamuksensa tavalla tai toisella. niin myös tämä kyseinen herra. Uskovaisena en palvo guruja enkä piispoja, Vain Jeesus yksin, hän mulle riittävi. Noh, voihan tämä naurattaa, mutta ei se mitään - kaikkea parasta jokaiselle ja itse kullekin säädylle !
Vanha lestadiolainen usko on ollut aina sama ennen maailman luomista. Raamattu todistaa tämän, nykymaailma on antanut tämän pilkkanimen, esim Aabraham, Mooses, Nooa olivat tässä uskossa. Raamatussa mainitaan myös miten pidettiin seuroja kuten nykyisinkin ja annettiin syntejä anteeksi. Uskottomille ei raamattu avaudu, heillä ei ole pyhää Henkeä. Olen itse käynyt monissa uskonlahkon kokouksissa ja olen itse nähnyt ja kokenut että muualla ei ole pyhää Henkeä kuin rauhanyhdistyksellä. On täyttä paska puhetta väittää että kaikki uskonnot ovat oikeassa. Tosin kaikki rauhanyhdistyssä eivät ole uskossa vaan hengailevat muuten mukana, mutta he eivät pelastu, pilaavat vain Jumalan lasten maineen. Uskon että vain rauhanyhdistyksen usko on ainoa oikea usko. Raamatun lisäksi todisteita tästä on muissakin kansojen mytologioissa, mm Kalevalassa on viitteitä että uusi usko saapuu pohjolaan joka on oikea elävä usko. Olen tutkinut eri kansojen perinteitä ja ympäri maailman ennustetaan Jeesuksesta, näitä on kaikkien kansojen keskuudessa. Kun saa parannuksen armon pyhä Henki avaa tiedon asioista mitkä ovat muille salattu, synnit saa anteeksi vain kun toinen uskovainen ne saarnaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865