LIBERAALINEN HALPA ARMO VAHVISTAA SYNNINELÄM Ä , TUE , HOIVAA , RAKENTAA, JA PITÄÄ HYVISSÄ VOIMISSA

Miksi eläisit synnissä kun Jeesus tuli ottakseen Pois synti sinusta ??

Miksi ette Usko mitä Kirjoitettu ON ??? >>>

>> Joh. 1:29
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
>>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
Hepr. 9:28
samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
Hepr. 10:4
Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
Room. 11:26
POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>

ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >> 1. Joh. 3:5

Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

Mutta tiedättehän että minä Rakastan teidät !!

Mutta tämä ette tiedä että Jeesus Rakastaa teidät niin paljon enemmän että kuoli teidän vuoksii. Että saisi pois otettu teidän synnit eikä ylläpidetty ja vahvistettu ja puolustettu teidän syntielmän jonka haluatte jatkaa millä hinnalla tahansa.

Miksi Rakastan teidät ? No siksi >>, sehän on selvä että muuten en istuisi keskellä yöllä ja varhain aamuisin niinkuin nytkin .
Usein hyvin usein taistellakseen saada teitä synnytetty Uuteen Elämään!!!

Miksi muuten kirjoittaisin iankaikkisen tärkeän asian teille näin aamulla ennekuin olen juonut aamukaffeetta ???

.. JUMALA ON SYNNINPOISTAJA JA ON NYT TULLUT AUTTAMAAN TÄLLÄ VIISIN SUA !! Olette nyt siunattuja ,, koska minä olen siunannut teitä.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avauksen tekijä on hengellinen lapsi eikä siksi mitenkään eroa orjasta. Uusi testamentti on hänelle lakikirja.

      Jumala on rakkaus ja kaikkialtias, minkä seurauksena Hän haluaa kaikki ihmiset totuuden tuntoon ja pelastukseen. Niinpä lopulta kaikki pelastuvat.

      Ne, jotka tästä ajatuksesta kimmastuvat, edustavat tuhlaajapojan tarinan isoaveljeä.

      Mutta kun ilta tuli, sanoi viinitarhan herra tilansa hoitajalle: 'Kutsu työmiehet ja maksa heille palkka, viimeisistä alkaen ensimmäisiin asti'. 9Kun nyt tulivat ne, jotka olivat saapuneet yhdennentoista hetken vaiheilla, saivat he kukin denarin. 10Ja kun ensimmäiset tulivat, luulivat he saavansa enemmän; mutta hekin saivat kukin denarin. 11Kun he sen saivat, napisivat he perheenisäntää vastaan 12ja sanoivat: 'Nämä viimeiset ovat tehneet työtä vain yhden hetken, ja sinä teit heidät meidän vertaisiksemme, jotka olemme kantaneet päivän kuorman ja helteen'. 13Niin hän vastasi eräälle heistä ja sanoi: 'Ystäväni, en minä tee sinulle vääryyttä; etkö sopinut minun kanssani denarista? 14Ota omasi ja mene. Mutta minä tahdon tälle viimeiselle antaa saman verran kuin sinullekin. 15 Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sentähden, että minä olen hyvä?' 16 Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

      Sillä Jumala on sulkenut KAIKKI tottelemattomuuteen, että hän KAIKKIA armahtaisi. 33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! 34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? 36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti!

      Tätä Jumalan KAIKKIVALTIASTA RAKKAUTTA eivät tämän maailman Savikset voi sulattaa.

      Kuvitelkaa: näiden tuhlaajapojan isoveljien eli Savisten silmä on nurja - minkä tähden? Sen tähden, että JUMALA ON HYVÄ.

      Heitä puistattaa tässä maailman kaikkeudessa tasan yksi asia:

      JUMALAN HYVYYS.

      Kuinka kukaan voi olla nurja Jumalan HYVYYTTÄ kohtaan?
      Mikä taustalla oleva ajatus voi johtaa tällaiseen asenteeseen?

      Paavali paljastaa tuon ajatuksen esittäessään kysymyksen:
      Kuka on ensin antanut hänelle (Jumalalle) jotakin, joka olisi tälle korvattava?

      Pellolla raataneen isoveljen mielestä isän olisi tullut palkita hänen raadantansa niin, että pikkuveljen RAADANNAN PUUTE olisi käynyt ilmi. Isoveljen mielestä Jumala oli korvausvelvollinen HÄNELLE eikä pikkuveljelle. Samoin viinitarhassa pitkään työskennelleet katsoivat antaneensa työpanoksellaan isännälleen jotakin sellaista, mikä oikeutti heidät hänen neuvonantajikseen - kertomaan hänelle, kuinka hänen tuli käyttää rahojaan!!!

      Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! 34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai KUKA ON OLLUT HÄNEN NEUVONANTAJANSA? 35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? 36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti!

      Kun Paavali julistaa kaikkien pelastumista, hän puhkeaa riemulliseen ylistykseen, sillä hän voi antaa KAIKEN kunnian Jumalalle, koskapa Jumalan rakkaus ja kaikkivaltius on vapauttanut hänet kuvittelemasta, että hän muka voisi ANTAA Jumalalle jotakin, mikä Jumalan tulisi hänelle jotenkin korvata, saatikka, että hän voisi muka neuvoa Jumalaa yhtikäs missään.

      • Avauksen tekijä on hengellinen lapsi !!

        KYLLÄ !! NIIN OLEN !!!! HALLELUUJA !!!!!!!

        Mark. 10:15

        Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

        Luuk. 18:17

        Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

        OIKEIN KAKSI KERTA ON SANOTTU TÄMÄN VÄKEVÄN ASIAN !!!

        siis seuratkaa minua !!


      • Valhe kirjoitat maailmasta >> Jumala on rakkaus ja kaikkialtias, minkä seurauksena Hän haluaa kaikki ihmiset totuuden tuntoon ja pelastukseen. Niinpä lopulta kaikki pelastuvat.<<

        Missä on sanottu että kaikki pelastuu ?????


      • Valehtelet !! Koska sinun pahuus ei kestää Jumalan edessä joka on sanonut ja käskenyt >>

        Matt. 8:12

        mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

        Matt. 13:42

        ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

        Matt. 13:50

        ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

        Matt. 22:13

        Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

        Matt. 24:51

        ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

        Matt. 25:30

        Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'

        Luuk. 13:28

        Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Valhe kirjoitat maailmasta >> Jumala on rakkaus ja kaikkialtias, minkä seurauksena Hän haluaa kaikki ihmiset totuuden tuntoon ja pelastukseen. Niinpä lopulta kaikki pelastuvat.<<

        Missä on sanottu että kaikki pelastuu ?????

        "Savis" ei ole vielä päässyt, "totuuden tuntoon"

        eksytetyt, eksyttävissä lahkoissa eivät pääse "totuuden tuntoon"

        se, että luottaa "OMAAN" uskoonsa, ei vielä ole Raamatun totuus.

        "joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan TOTUUDEN"
        1 Tim: 2: 4


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Valehtelet !! Koska sinun pahuus ei kestää Jumalan edessä joka on sanonut ja käskenyt >>

        Matt. 8:12

        mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

        Matt. 13:42

        ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

        Matt. 13:50

        ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

        Matt. 22:13

        Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

        Matt. 24:51

        ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

        Matt. 25:30

        Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'

        Luuk. 13:28

        Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.

        "itsenne heitetyksi ulos"

        "Totisesti minä sanon teille: "Syntiset ja publikaanit menevät ennen teitä Jumalan
        valtakuntaan" Mt: 21: 31


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Savis" ei ole vielä päässyt, "totuuden tuntoon"

        eksytetyt, eksyttävissä lahkoissa eivät pääse "totuuden tuntoon"

        se, että luottaa "OMAAN" uskoonsa, ei vielä ole Raamatun totuus.

        "joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan TOTUUDEN"
        1 Tim: 2: 4

        Tarkoitatko että Totuus on että Jumala olis sanonut syntiselle naiselle ?
        Se olis kyllä olllut paha jos he olis kivittänyt sua mutta pahempi jos olisit joutunut helvettiin. Siis jatkaa synnin tiellä , Ja tee niin paljon syntiä että armo tulis valtavan suuri ja pelastut sun syntiesi kautta ???


      • Anonyymi kirjoitti:

        "itsenne heitetyksi ulos"

        "Totisesti minä sanon teille: "Syntiset ja publikaanit menevät ennen teitä Jumalan
        valtakuntaan" Mt: 21: 31

        Aivan koska he vaeltavat kun Kristus vaelsi ,, eikä valehtelevat että armo pitää heitä synnissä ja joutuvat tekemään syntiä ..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Valhe kirjoitat maailmasta >> Jumala on rakkaus ja kaikkialtias, minkä seurauksena Hän haluaa kaikki ihmiset totuuden tuntoon ja pelastukseen. Niinpä lopulta kaikki pelastuvat.<<

        Missä on sanottu että kaikki pelastuu ?????

        Niin... MONTAKOHAN KERTAA KAIKKI-SANA ESIINTYY TUOSSA ALLA?
        Siitä vaan, ala selittää evankeliumia tyhjäksi, senkin pösilö.

        Hän, joka loi kaiken, ”sovitti hänen kauttaan itsensä kanssa KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI sekä maan päällä että taivaissa” (Kol. 1:20). Tämän sovituksen eli KAIKEN ennalleen asettamisen Jumala on ”ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta” (Apt. 3:21). Jumala on asettanut Poikansa ”KAIKEN perilliseksi” (Hepr. 1:2), ja Jumalan Pojassa ”KAIKKI kansat tulevat siunatuiksi” (Gal. 3:8). Jumala on antanut Pojan ”valtaan KAIKEN lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän KAIKILLE, jotka hän on hänelle antanut” (Joh. 17:2). ”Isä on antanut KAIKKI hänen käteensä” (Joh. 3:35), ja ”KAIKKI liha on näkevä Jumalan autuuden” (Luuk. 3:6), koska Hänen päätöksensä on muuttumaton (Hepr. 6:17), Hänen rakkautensa vihollisiaan kohtaan loppumaton, ja ”Hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille” (Luuk. 6:35). Hän ”tahtoo, että KAIKKI ihmiset pelastuvat” (1 Tim. 2:4). Kristus ”antoi itsensä lunnaiksi KAIKKIEN edestä” (1 Tim. 2:6). Jumala ”ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että KAIKKI tulevat parannukseen” (2 Piet. 3:9). Hän ”on sulkenut KAIKKI tottelemattomuuteen, että hän KAIKKIA armahtaisi” (Room. 11:32), sillä ”hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on KAIKKI” (Room. 11:36). Jumalan tarkoitus on niin ollen yhdistää ”Kristuksessa yhdeksi KAIKKI, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä” (Ef. 1:10). Isä on asettanut KAIKKI ”hänen jalkainsa alle” (Ef. 1:22) ja antanut KAIKKI ”hänen käsiinsä” (Joh. 13:3). Jeesus on luvannut vetää KAIKKI tykönsä (Joh. 12:32), koska ”Isä rakastaa Poikaa ja on antanut KAIKKI hänen käteensä” (Joh. 3:35). Jeesus sanoi: ”KAIKKI, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni” (Joh. 6:37). Jeesus sanoo, että hyvän paimenen tavoin hän etsii kadonneen lampaansa, kunnes löytää sen (Luuk 15:4). ”Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että MAAILMA hänen kauttansa PELASTUISI” (Joh. 3:17). ”Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi KAIKILLE ihmisille” (Tiit. 2:11). Jeesus on ”Jumalan Karitsa, joka ottaa pois MAAILMAN synnin” (Joh. 1:29). Jeesus sanoi antamansa leivän olevan ”minun lihani, MAAILMAN elämän puolesta” (Joh. 6:51). Hän ”antaa MAAILMALLE elämän” (Joh. 6:33). Hän on ”MAAILMAN valkeus” (Joh 8:12). ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös KOKO MAAILMAN syntien” (1 Joh. 2:2). Jumala ”on KAIKKIEN ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien” (1 Tim. 4:19) ja Poika on ”MAAILMAN Vapahtaja” (Joh. 4:42; 1 Joh. 4:14). ”Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot” 1 Joh. 3:8). Jeesus ”kukisti kuoleman” (2 Tim. 1:10). ”Hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä” (Hepr. 9:26). Hän voi voimallaan ”tehdä KAIKKI itsellensä alamaiseksi” (Fil. 3:21). ”Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää” (1 Piet. 4:16). Hänellä on ”kuoleman ja tuonelan avaimet” (Ilm. 1:18). Hän on heittävä ”Kuoleman ja Tuonelan tuliseen järveen” (Ilm. 20: 14). ”KAIKKI tehdään eläviksi Kristuksessa” (1 Kor. 15:22). Hän täytti sen työn, jonka Isä antoi hänelle tehtäväksi (Joh. 17:4). Hän on asettava ”KAIKKI jälleen kohdalleen” (Apt. 3:21). ”KAIKKIEN polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra” (Fil. 2:10–11). ”Ja KAIKKIEN luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: ’Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti’” (Ilm. 5:13). ”Sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan KAIKEN hallituksen ja KAIKEN vallan ja voiman. Sillä hänen pitää hallitseman ’siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle’. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. Sillä: ’KAIKKI hän on alistanut hänen jalkojensa alle’. Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki KAIKKI” (1 Kor. 15:24–28).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... MONTAKOHAN KERTAA KAIKKI-SANA ESIINTYY TUOSSA ALLA?
        Siitä vaan, ala selittää evankeliumia tyhjäksi, senkin pösilö.

        Hän, joka loi kaiken, ”sovitti hänen kauttaan itsensä kanssa KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI sekä maan päällä että taivaissa” (Kol. 1:20). Tämän sovituksen eli KAIKEN ennalleen asettamisen Jumala on ”ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta” (Apt. 3:21). Jumala on asettanut Poikansa ”KAIKEN perilliseksi” (Hepr. 1:2), ja Jumalan Pojassa ”KAIKKI kansat tulevat siunatuiksi” (Gal. 3:8). Jumala on antanut Pojan ”valtaan KAIKEN lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän KAIKILLE, jotka hän on hänelle antanut” (Joh. 17:2). ”Isä on antanut KAIKKI hänen käteensä” (Joh. 3:35), ja ”KAIKKI liha on näkevä Jumalan autuuden” (Luuk. 3:6), koska Hänen päätöksensä on muuttumaton (Hepr. 6:17), Hänen rakkautensa vihollisiaan kohtaan loppumaton, ja ”Hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille” (Luuk. 6:35). Hän ”tahtoo, että KAIKKI ihmiset pelastuvat” (1 Tim. 2:4). Kristus ”antoi itsensä lunnaiksi KAIKKIEN edestä” (1 Tim. 2:6). Jumala ”ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että KAIKKI tulevat parannukseen” (2 Piet. 3:9). Hän ”on sulkenut KAIKKI tottelemattomuuteen, että hän KAIKKIA armahtaisi” (Room. 11:32), sillä ”hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on KAIKKI” (Room. 11:36). Jumalan tarkoitus on niin ollen yhdistää ”Kristuksessa yhdeksi KAIKKI, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä” (Ef. 1:10). Isä on asettanut KAIKKI ”hänen jalkainsa alle” (Ef. 1:22) ja antanut KAIKKI ”hänen käsiinsä” (Joh. 13:3). Jeesus on luvannut vetää KAIKKI tykönsä (Joh. 12:32), koska ”Isä rakastaa Poikaa ja on antanut KAIKKI hänen käteensä” (Joh. 3:35). Jeesus sanoi: ”KAIKKI, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni” (Joh. 6:37). Jeesus sanoo, että hyvän paimenen tavoin hän etsii kadonneen lampaansa, kunnes löytää sen (Luuk 15:4). ”Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että MAAILMA hänen kauttansa PELASTUISI” (Joh. 3:17). ”Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi KAIKILLE ihmisille” (Tiit. 2:11). Jeesus on ”Jumalan Karitsa, joka ottaa pois MAAILMAN synnin” (Joh. 1:29). Jeesus sanoi antamansa leivän olevan ”minun lihani, MAAILMAN elämän puolesta” (Joh. 6:51). Hän ”antaa MAAILMALLE elämän” (Joh. 6:33). Hän on ”MAAILMAN valkeus” (Joh 8:12). ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös KOKO MAAILMAN syntien” (1 Joh. 2:2). Jumala ”on KAIKKIEN ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien” (1 Tim. 4:19) ja Poika on ”MAAILMAN Vapahtaja” (Joh. 4:42; 1 Joh. 4:14). ”Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot” 1 Joh. 3:8). Jeesus ”kukisti kuoleman” (2 Tim. 1:10). ”Hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä” (Hepr. 9:26). Hän voi voimallaan ”tehdä KAIKKI itsellensä alamaiseksi” (Fil. 3:21). ”Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää” (1 Piet. 4:16). Hänellä on ”kuoleman ja tuonelan avaimet” (Ilm. 1:18). Hän on heittävä ”Kuoleman ja Tuonelan tuliseen järveen” (Ilm. 20: 14). ”KAIKKI tehdään eläviksi Kristuksessa” (1 Kor. 15:22). Hän täytti sen työn, jonka Isä antoi hänelle tehtäväksi (Joh. 17:4). Hän on asettava ”KAIKKI jälleen kohdalleen” (Apt. 3:21). ”KAIKKIEN polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra” (Fil. 2:10–11). ”Ja KAIKKIEN luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: ’Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti’” (Ilm. 5:13). ”Sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan KAIKEN hallituksen ja KAIKEN vallan ja voiman. Sillä hänen pitää hallitseman ’siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle’. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. Sillä: ’KAIKKI hän on alistanut hänen jalkojensa alle’. Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki KAIKKI” (1 Kor. 15:24–28).

        Ketkä kaikki Jumala tarkoittaa ?? Oletko missanut tämän ?

        Mutta sun kierous ja velhous tekee sen että jätit tahallaan loppuosan tästä pois >>

        37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

        >>>>>joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.<<<<<<

        Ei edelleen kaikki vaan ne jotka tulevat Hänen tykö ja tekevät Hänen Tahtoa
        TAHTO joka ei voi olla se ettÄ USKOVA TEKEE SYNTIÄ......

        Matt. 25:1

        "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

        Matt. 25:3

        Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.

        Matt. 25:4

        Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.

        EDELLEEN !!! EI KAIKKI Vaan vain ne jotka ottivat>>
        Joh. 1:12

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

        Ap. t. 2:41

        Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ketkä kaikki Jumala tarkoittaa ?? Oletko missanut tämän ?

        Mutta sun kierous ja velhous tekee sen että jätit tahallaan loppuosan tästä pois >>

        37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

        >>>>>joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.<<<<<<

        Ei edelleen kaikki vaan ne jotka tulevat Hänen tykö ja tekevät Hänen Tahtoa
        TAHTO joka ei voi olla se ettÄ USKOVA TEKEE SYNTIÄ......

        Matt. 25:1

        "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

        Matt. 25:3

        Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.

        Matt. 25:4

        Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.

        EDELLEEN !!! EI KAIKKI Vaan vain ne jotka ottivat>>
        Joh. 1:12

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

        Ap. t. 2:41

        Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät

        Sä saat lässyttää hamaan maailman tappiin tuota sianpaskaasi ja noita täysin irrallisia jakeitasi ja hekumoida helvettikiimassasi, mutta sinä maan matonen et kykene tekemään Jumalan armoa tyhjäksi etkä sitä, että Jumala TAHTOO KAIKKI pelastukseen ja totuuden tuntemiseen. Mutta tokihan kuka tahansa nilviäinen saa kuvitella kykenevänsä kumota irrallisilla jakeillaan JUMALAN TAHDON.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä saat lässyttää hamaan maailman tappiin tuota sianpaskaasi ja noita täysin irrallisia jakeitasi ja hekumoida helvettikiimassasi, mutta sinä maan matonen et kykene tekemään Jumalan armoa tyhjäksi etkä sitä, että Jumala TAHTOO KAIKKI pelastukseen ja totuuden tuntemiseen. Mutta tokihan kuka tahansa nilviäinen saa kuvitella kykenevänsä kumota irrallisilla jakeillaan JUMALAN TAHDON.

        Tarkoitatko Rakas että Pyhä Raamattun sanoma on sianpaska ? >>>

        Matt. 25:1

        "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

        Matt. 25:3

        Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.

        Matt. 25:4

        Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.

        EDELLEEN !!! EI KAIKKI Vaan vain ne jotka ottivat>>
        Joh. 1:12

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

        Ap. t. 2:41

        Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ketkä kaikki Jumala tarkoittaa ?? Oletko missanut tämän ?

        Mutta sun kierous ja velhous tekee sen että jätit tahallaan loppuosan tästä pois >>

        37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

        >>>>>joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.<<<<<<

        Ei edelleen kaikki vaan ne jotka tulevat Hänen tykö ja tekevät Hänen Tahtoa
        TAHTO joka ei voi olla se ettÄ USKOVA TEKEE SYNTIÄ......

        Matt. 25:1

        "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

        Matt. 25:3

        Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.

        Matt. 25:4

        Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.

        EDELLEEN !!! EI KAIKKI Vaan vain ne jotka ottivat>>
        Joh. 1:12

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

        Ap. t. 2:41

        Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät

        En puutu tähän kiistaanne enempää, mutta kysyn, mitä kirjoittaja tarkoittaa tällä:

        "Mutta sun kierous ja velhous tekee sen että jätit tahallaan loppuosan tästä pois."?

        Miksi syytät toista kirjoittajaa kieroksi ja vielä velhoksikin?


    • Anonyymi

      "Kaikkea voi tapahtua kaikille. SAMA KOHTALO on vanhurskaalla ja jumalattomalla,
      hyvällä, puhtaalla ja saastaisella, uhraajalla ja uhraamattomalla; hyvän käy niinkuin
      syntisenkin, vannojan niinkuin valaa pelkäävänkin" Saarn: 9: 2

    • Ja miksi siis sulla on ongelma minun kanssa ? Kun mä olen pelastumassa sun uiversaaliun jumalan kautta niinkuin kaikki muut sun valherakkauden kautta..

      Sun syntisi jonka tuon esiin on häiritsemässä sinut !! On kuin kirvelevä avohaava.

      1. Tim. 4:2

      valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty

      Hepr. 6:8

      mutta se, joka tuottaa orjantappuroita ja ohdakkeita, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se poltetaan.

      Ja tässä kaatui sitten sinun Liberaalinen valhearmo >>
      2. Piet. 2:6

      Ja hän poltti poroksi Sodoman ja Gomorran kaupungit ja tuomitsi ne häviöön, asettaen ne varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät.

      • Anonyymi

        Sinä puhut niin kuin saatana, jonka suurin toive on saada kiduttaa ihmisiä.
        Sinä oikein toivomalla toivot, että ihmiskunnan enemmistö joutuisi kärsimään iankaikkisesti ja suupielet uskonnollis-sadistista kuolaa valuen sinä siteeraat Raamatusta kohtia, joiden toivot allekirjoittavan SINUN sadismisi.
        Siksi kai sinä Putinia palvotkin. Kyllä koira koiran tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut niin kuin saatana, jonka suurin toive on saada kiduttaa ihmisiä.
        Sinä oikein toivomalla toivot, että ihmiskunnan enemmistö joutuisi kärsimään iankaikkisesti ja suupielet uskonnollis-sadistista kuolaa valuen sinä siteeraat Raamatusta kohtia, joiden toivot allekirjoittavan SINUN sadismisi.
        Siksi kai sinä Putinia palvotkin. Kyllä koira koiran tuntee.

        nää Saviksen aloitukset ja kommentit on juuri sellaisia,
        "että kyllä sinut vielä jostain synnistä kiinni saan" ,

        nuoleskelee suupieliään, odottaen, mistä vois kenetkin kivittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nää Saviksen aloitukset ja kommentit on juuri sellaisia,
        "että kyllä sinut vielä jostain synnistä kiinni saan" ,

        nuoleskelee suupieliään, odottaen, mistä vois kenetkin kivittää.

        Nimenomaan. Siinä on oppipojasta tullut ajattelussaan ja kirjoituksissaan palvomansa hirviön kaltainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut niin kuin saatana, jonka suurin toive on saada kiduttaa ihmisiä.
        Sinä oikein toivomalla toivot, että ihmiskunnan enemmistö joutuisi kärsimään iankaikkisesti ja suupielet uskonnollis-sadistista kuolaa valuen sinä siteeraat Raamatusta kohtia, joiden toivot allekirjoittavan SINUN sadismisi.
        Siksi kai sinä Putinia palvotkin. Kyllä koira koiran tuntee.

        Risti on annettu meille sentakia että senkautta rakas pääset vapaiksi.!!!!!!! Etkä tarvi joutua helvettiin.

        No mistä vapaiksi ??? Joo lihasta ja synnistä joka Jumala kuoletti Ristillä joka et usko ja sentakia Usko Herra Jeesus ei tee sut vapaiksi ja olet järkyttävä tiellä.. !!


      • Anonyymi

        "itsensä kanssa"

        ja se kerrotaan ja Vanhassa testamentissa :

        "Minä, MINÄ pyyhin pois sinun rikkomuksesi
        ITSENI TÄHDEN,
        enkä sinun syntejäsi muista" Jes: 43: 25


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut niin kuin saatana, jonka suurin toive on saada kiduttaa ihmisiä.
        Sinä oikein toivomalla toivot, että ihmiskunnan enemmistö joutuisi kärsimään iankaikkisesti ja suupielet uskonnollis-sadistista kuolaa valuen sinä siteeraat Raamatusta kohtia, joiden toivot allekirjoittavan SINUN sadismisi.
        Siksi kai sinä Putinia palvotkin. Kyllä koira koiran tuntee.

        Etkö ole Rakas lukenut Pyhässä Raamatussa että vihollinen tulis rakastaa eikä tappaa.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Siinä on oppipojasta tullut ajattelussaan ja kirjoituksissaan palvomansa hirviön kaltainen.

        Ei tullut vaan ohjattu Pyhä Hengen kautta >> Rakas ,, valtavaan Rakkauden joka Rakastaa sinua ja kaikki Viholliset !! Niinkuin Käsketty on että täyttää koko Laki !!!

        Room.5:5
        5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      161
      5659
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2302
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1708
    4. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1621
    5. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1609
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1604
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      324
      1593
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      135
      1361
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1359
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      333
      1221
    Aihe