Kaiken ikäiset naiset, jos olette puutteessa , mieluiten merilapin alueelta. Olisko kiinnostuneita ?
Nainen hakusessa
24
890
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 28 v nainen muodokas ei lihava kuuma pilluni olisi valmiina ,asun aavasaksalla 💋äijä lähti reissuun ja kiima olisi kova voisit viettää paripäivää kanssani 💑
- Anonyymi
Kerro rohkeasti vaan enemmänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro rohkeasti vaan enemmänkin
Mitä haluaisit tietää?
- Anonyymi
Kuulostaa kiihoittavalta,onko naitattanut nytkin.itsellä naitattaa,mutta ei pysty kun on töissä.harmi kun meillä on tuota etäisyyttä,mutta joskus kun ajan siitä ohi niin voitais sopia tapaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluaisit tietää?
Kaiken tietenkin! Kaiken mahdollisen!
- Anonyymi
Olen 25-vuotias mies Mellakoskelta ja voisin tuurata ukkoasi vaikka pidempäänkin.
Miten sinuun saa yhteyttä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 25-vuotias mies Mellakoskelta ja voisin tuurata ukkoasi vaikka pidempäänkin.
Miten sinuun saa yhteyttä?Onko sulla ketään kaveria haluaisin kahta miestä 💑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla ketään kaveria haluaisin kahta miestä 💑
Mulla on montakin kaveria saat useampaa.. Posti toimii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on montakin kaveria saat useampaa.. Posti toimii?
Kuulostaa vielä paremmalta ❤ menen kievariin illalla tuutteko sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa vielä paremmalta ❤ menen kievariin illalla tuutteko sinne?
Millainen vaatetus sinulla on iltasella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen vaatetus sinulla on iltasella?
Vaalea hieman läpikuultava kesämekko mustat stringit ,liivit en ole päättänyt jätänkö pois olen kuitenkin aika rintava 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea hieman läpikuultava kesämekko mustat stringit ,liivit en ole päättänyt jätänkö pois olen kuitenkin aika rintava 💋
Kuulostaa hyvältä , käytkö useasti kievarissa ? Harmittaa kun en nyt itse pääse paikalle.Mutta toivottavasti saat naida tänään.Onko kievarissa yleensä kiimainen meininki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä , käytkö useasti kievarissa ? Harmittaa kun en nyt itse pääse paikalle.Mutta toivottavasti saat naida tänään.Onko kievarissa yleensä kiimainen meininki?
Aina saa seuraa, itse juon vaan alkoholitonta koska haluun nauttia seksistä 💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa seuraa, itse juon vaan alkoholitonta koska haluun nauttia seksistä 💗💗
Olis kiva hieroa sinua haarojen välistä ja kokeilla kuinka kiimassa olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva hieroa sinua haarojen välistä ja kokeilla kuinka kiimassa olet.
Kostun kyllä helposti vähän liikaakin toisinaan💋tule illalla kievariin saat hieroa ja muutakin.... mutta ole selvinpäin 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kostun kyllä helposti vähän liikaakin toisinaan💋tule illalla kievariin saat hieroa ja muutakin.... mutta ole selvinpäin 💖
Harmi kun en pääse,kiihottaa ajatus ja nainen on kiimaisena ihanan näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun en pääse,kiihottaa ajatus ja nainen on kiimaisena ihanan näköinen.
Meillä olis ollut varmaan kiihkeä vkl mutta saan varmaan seuraa ,aina siellä joku on hakemassa 💖 ja miehet on kehunut mun aitoa punasta tukkaa siitä ne yleensä tulee juttelemaan eikä aikaakaan kun ollaan jo menossa 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä olis ollut varmaan kiihkeä vkl mutta saan varmaan seuraa ,aina siellä joku on hakemassa 💖 ja miehet on kehunut mun aitoa punasta tukkaa siitä ne yleensä tulee juttelemaan eikä aikaakaan kun ollaan jo menossa 💖
Millaista oli eilen meno,saitko ja mitä teitte, kiinnostaa tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista oli eilen meno,saitko ja mitä teitte, kiinnostaa tietää?
Eipä kuulu sulle. Oisit tullu mukaan niin tietäisit. 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko mennä tänä viikonloppuna siis vaikka lauantaina ,itse mietin että vois ehdottaa avokille,kun se haluaisi myös käydä siellä katsomassa karaokeata,näkis samalla millainen meno siellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla ketään kaveria haluaisin kahta miestä 💑
Löytyy kavereita vaikka useampiakin
Olisi mielettömän kiihoittavaa saada kokea kunnon kimppa kiimaisen rouvan kanssa.
T. Mellakosken 25-vuotias mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko punatukka lauantaina kievariin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mielettömän kiihoittavaa saada kokea kunnon kimppa kiimaisen rouvan kanssa.
T. Mellakosken 25-vuotias miesKäykö kievarissa millaista porukkaa ?onko enempi mies voittoista vai löytyykö naisiakin.avokin kanssa meinattiin käydä katsoon paikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Mellakosken 25-vuotias miesOnko kievarissa menoa lauantaina vai onko se kiinni?
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057