Iku-Turson ja Andronikoksen pyynnöstä.
Suomalaista isänmaallista miestä ja naista iljettää pelkkä ajatuskin rasistista tai noiden olentojen vastenmielisimmästä muodosta natsista.
Näitä suomalaisuudelle niin täysin vieraita ihmisyyttä halveksivia aatteita ei kannata kuin aniharva isänmaansa arvojen pettäjä. Kaikesta huolimatta tuollaisiakin pääsee kasvamaan maahamme. Me isänmaalliset ja suomalaisuutta arvossa pitävät suomalaiset emme koskaan tule alentumaan moisiin orjuusaatteisiin.
Kukapa ei kavahtaisi johtajansa saapasta nuolevaa natsia tai skiniä, joka heittää polttopullon lapsen makuuhuoneeseen? Osa ihmisistä on, ikävä kyllä, iljettäviä olentoja. äärettömän harva meistä on rasisti ja vielä harvempi natsi, mutta tuo vähäkin on aivan liikaa.
Täällä nuo muutamat maamme mätämunat harjoittavat saastansa levitystä. Päämääränään Suomen, heidänkin isänmaansa, saattaminen omien sairaitten aatteidensa raiskaamaksi.
Miten kukaan terve suomalainen koskaan sallisi tuollaisten olentojen myrkynkylvön jatkamista?
Ei keskustelua
32
1681
Vastaukset
- Aurelianus
Factumin mielipuuhia on julistaa vastustajien argumentointi julistukseksi. Joopa joo...
- Factum
Argumentoiva rasisti - älä naurata.
- Aurelianus
Factum kirjoitti:
Argumentoiva rasisti - älä naurata.
.. hymyilen kuitenkin. Alat muistuttaa päivä päivältä yhä enemmän Väinö Kuismaa, mitä ulosantiisi ja sen tasoon tulee.
- Factum
Aurelianus kirjoitti:
.. hymyilen kuitenkin. Alat muistuttaa päivä päivältä yhä enemmän Väinö Kuismaa, mitä ulosantiisi ja sen tasoon tulee.
En tunne enkä tiedä ketään Väinö Kuismaa. Olet ennenkin maininnut hänet.
Hän on joku toinen entinen Siitoimen natsiryhmän jäsen?
Täällä, toisin kuin kotifoorumissasi suomensisussa, ei tunneta kaikkia maamme natseja nimeltä. Minä en tiedä kuin sinut. - Aurelianus
Factum kirjoitti:
En tunne enkä tiedä ketään Väinö Kuismaa. Olet ennenkin maininnut hänet.
Hän on joku toinen entinen Siitoimen natsiryhmän jäsen?
Täällä, toisin kuin kotifoorumissasi suomensisussa, ei tunneta kaikkia maamme natseja nimeltä. Minä en tiedä kuin sinut.Kuisma on SI nimisen rekisteröidyn puolueen elinikäinen puheenjohtaja ja tleva Suomen Führer tms.
Jos törmäät tällä palstalla henkilöön, joka haukkuu keskustelukumppaneitaan mm. mielenterveyspotilaiksi, homoiksi, diletanteiksi jne. ynnä esiintyy uskomattoman typerästi, niin olet saanut kunnian tutustua Väinö Kuismaan. Herran maneereista ei voi erehtyä.
(Eräs henkilö todisti aikoinaan muuten valalla oikeudessa, että K. osoitti epänormaalia kiinnostusta kevyesti puettuihin nuoriin skinheadeihin!)
Eli Factum ei menetä mitään, vaikka onkin jäänyt paitsi Kuisman huomionosoituksista ja jo ennalta arvattavista keskustelunavauksista.
- Andronikos
Ihan vain fyi, en pyytänyt kuin että vähentäisit tälle palstalle kirjoittamista :)
- Factum
No niin. Sama ongelma jälleen. Se oli sarkasmia.
- Andronikos
Factum kirjoitti:
Sarkasmi tarkoittaa pistävää tai purevaa ivaa, sen kantasana on muistaakseni latinan Sarkaza (en ole varma siitä, kirjoitetaanko se z:lla vai ei, mutta se on sivuseikka). Tuo ensimmäinen kappale, johon muuten jälleen onnistuin lopettamaan lukemisen (Hyvä Minä!), viittasi siihen, että olisin pyytänyt sinua kirjoittamaan tälle palstalle. Millä tavoin tämä on SARKASMIA?
- Cage
Factum kirjoitti:
Vaikka se hiipisi yöllä viereesi ja panisi sinua perseeseen.
- Factum
Cage kirjoitti:
Vaikka se hiipisi yöllä viereesi ja panisi sinua perseeseen.
No niin skinipoika kirjoittaa taas lempiaiheestaan.
Onko kaikki rasistit tuollaisia? - Factum
Andronikos kirjoitti:
Sarkasmi tarkoittaa pistävää tai purevaa ivaa, sen kantasana on muistaakseni latinan Sarkaza (en ole varma siitä, kirjoitetaanko se z:lla vai ei, mutta se on sivuseikka). Tuo ensimmäinen kappale, johon muuten jälleen onnistuin lopettamaan lukemisen (Hyvä Minä!), viittasi siihen, että olisin pyytänyt sinua kirjoittamaan tälle palstalle. Millä tavoin tämä on SARKASMIA?
Jos joudut kyselemään, olet niin tyhmä, ettet ymmärrä.
- Andronikos
Factum kirjoitti:
Jos joudut kyselemään, olet niin tyhmä, ettet ymmärrä.
Kysyinkin SARKASTISESTI ja olet niin tyhmä että menit vastaamaan!
- Cage
Factum kirjoitti:
No niin skinipoika kirjoittaa taas lempiaiheestaan.
Onko kaikki rasistit tuollaisia?Olenhan vain tällainen tavallinen suomalainen, jonka selkänahasta revitään verojen muodossa kaikkien velliperseiden sosiaalimenot, halveksin kaikkia tuhnuja ihonväristä riippumatta. Kerropas paljonkos olet maksanut veroja ja mihin ikään mennessä niin laitan nollan perään omaan sarakkeeseen.
Mutta joku roti se on oltava muualta tulevillakin. Vai oletko tästäkin eri mieltä?
- Hemmo
Taasko se somalipoikarakastaja täällä mesoo?
Kuulostaa ihan kummunistiselta manifestilta.
Sinäkö se määräät värin ja mielipiteen?- Factum
En rakasta somaleja. Mutta halveksin rasisteja. En pidä kommunismista. Minä en määrää kenenkään väriä. Määrään omat mielipiteeni.
- Abraham Goldstein
Tosiuskovaisen - mamuaatteen - vuorisaarna: viestisi on kuitenkin yhtä tyhmä kuin heikkomielinenkin. Käännäppä siis toinenkin poskesi läpsittäväksi, siltä et voi kuitenkaan välttyä....
Yhteiskunnallinen aatemaailmasi on näköalaton; se on kuin heikennettyä hmmmz-propagandaa: katselet suljetussa huoneessasi kuvia seinilläsi, joita olet sinne ripustanut. Tyydyt niihin kuviin, joita tahdot nähdä. Kylmään maailmaan et tahdo mennä, olet sisällä itsesi ja kuviesi kanssa: tämä Platonin luola on myös mielesi vankila.- Factum
Yhteikunnallisessa näköalassani en pidä rasismia inhimillisenä ihmisille sopivana aatteena.
Minä en kuin Goebbels kannata lasten ja naisten murhaamista pelkästään etnisen alkuperän perusteella. Sillä on merkitystä, mitä kannattaa ja mitä vastustaa.
- Kurre_Orava
"
äärettömän harva meistä on rasisti
"
Outoa sitten.
Olen ilmeisesti sitten jotenkin vai vahingossa aina törmännyt melkoisen rasistisiin asenteisiin työelämässä.
Omalla (ex)työpaikallani (insinööritoimisto), tehtaissa, konepajoissa, vesilaitoksissa...
Ihmeen vähän olen kovin suvaitsevia lausuntoja keskusteluissa kuullut.
Minustapa tuntuu, että Faktumi kumppaneineen järkyttyisi jos jalkautuisi sieltä akateemisesta norsunluutoornista.- Factum
olet kuullut vain vähän suvaitsevaisia lausuntoja. Enpä minäkään niitä paljoa kuule. Minkä ihmeen takia pitäisi olla ääliömäisen suvaitsevainen? Minä en ainakaan ole.
Rikollisia, raiskaajia, pedofiileja yms., miksi noita kohtaan esimerkiksi pitäisi olla suvaitsevainen? Eivät suomalaiset ole mitään ääliösuvaitsevaisia.
Mitä tällä on tekemistä sen kanssa, että inhoaa rasismia, rotuvihaa ja ihmisten arvon määrittämistä ihonvärin perusteella? Ei sellaisia tarvitse suvaita, jotka toimivat rikollisesti. Ei se ole suvaitsevaisuutta, ettei ole rotuvihaaja. - Iku - Turso
Factum kirjoitti:
olet kuullut vain vähän suvaitsevaisia lausuntoja. Enpä minäkään niitä paljoa kuule. Minkä ihmeen takia pitäisi olla ääliömäisen suvaitsevainen? Minä en ainakaan ole.
Rikollisia, raiskaajia, pedofiileja yms., miksi noita kohtaan esimerkiksi pitäisi olla suvaitsevainen? Eivät suomalaiset ole mitään ääliösuvaitsevaisia.
Mitä tällä on tekemistä sen kanssa, että inhoaa rasismia, rotuvihaa ja ihmisten arvon määrittämistä ihonvärin perusteella? Ei sellaisia tarvitse suvaita, jotka toimivat rikollisesti. Ei se ole suvaitsevaisuutta, ettei ole rotuvihaaja.Vääntelet "suvaitsevainen" sanan merkitystä kuin Uri Geller lusikoita. Hyvä Factum!
- Factum
Iku - Turso kirjoitti:
Vääntelet "suvaitsevainen" sanan merkitystä kuin Uri Geller lusikoita. Hyvä Factum!
Suvaitsevainen-sanaa yrittävät väännellä ainoastaan lähes kirjoitustaidottomat pikkurasistit.
Te, pelleporukka, olette yrittäneet kehittää suvaisevaisuudelle typerän oman merkityksenne, siinä muualla onnistumatta kuin omissa höpinöissänne.
Minä käytän ja tulen käyttämään sanaa siinä merkityksessä kuin suomalaiset sitä käyttävät, en siinä merkityksessä, kuin jotkut häiriintyneet yhteiskuntamme loiset sitä mahdollisesti raiskaavat.
- finnboy
Tässä on afrikkalaisten maahanmuuttajien/pakolaisten tekemiä rikoksia.
http://www.freewebs.com/tomashot/uutisia.htm
Ja se kysymys:
Yksikään noista afrikkalaisten pakolaisten/maahanmuuttajien rikoksista ei ole kohdistunut toisia afrikkalaisia kohtaan. Eikö se leimaa heitä rasisteiksi?
Mikä syy oikeuttaa mielestäsi nämä rikokset, fuckedup?- sivustakatselija
Jos mä tekisin sulle valkosten tekemistä rikoksista listan ni stora ensolla menis aika lujaa...mieti mitä listoja lähettelet..etenkin kun se on tökerö ja itsetehty...
- finnboy
sivustakatselija kirjoitti:
Jos mä tekisin sulle valkosten tekemistä rikoksista listan ni stora ensolla menis aika lujaa...mieti mitä listoja lähettelet..etenkin kun se on tökerö ja itsetehty...
Annapas läski minulle lista suomalaisten tekemistä rikoksista, mitkä kohdistuvat AFRIKKALAISIIN.
Et varmaan löydä yhtäkään viharikosta... ai löydätkin, mutta ne ovatkin afrikkalaiset tekemässä rikoksia suomalalaisia kohtaan finnboy kirjoitti:
Annapas läski minulle lista suomalaisten tekemistä rikoksista, mitkä kohdistuvat AFRIKKALAISIIN.
Et varmaan löydä yhtäkään viharikosta... ai löydätkin, mutta ne ovatkin afrikkalaiset tekemässä rikoksia suomalalaisia kohtaanota asioista selvää...
- Factum
En katsonut linkkiäsi, mutta uskon sttä rikoksia tekevät myös afrikkalaiset. Olenko milloinkaan epäillyt tätä. Rikollisia on rangaistava ankarasti, niin valkoisia kuin mustia!
Se, että vähemmistön rikosten kohde on useimmin enemmistön edustaja, ei osoita rikosten mahdollisesta rasistisuudesta mitään. Kyse on tilastollisesta tosiasiasta.
Keskity hetkeksi. Pieni ajatusleikki:
Kaupungissa on punatukkaisia 5 %
Kaupungin väestöstä on 1 % tekee rikoksia.
Rikollisuus ja rikosten kohteina olo on jaakantunut tsaisesti punatukkaisten ja muiden välillä.
Punatukkaisten tekemistä rikoksista 95 % kohdistuu tällöin muihin kuin punatukkaisiin, mutta muiden rikoksista vai 5 % kohdistuu punatukkaisiin. Onko siis punatukkaisten rikollisuus rasistista muita kohtaan, vaikka se on yhtä yleistä sattumanvaraista kuin muullakin väestöllä?
Ymmärsitköhän lainkaan, funnyboy?
- Iku - Turso
Mielipiteeni:
Factum on tehnyt itsestään pellen, Factum on tööt-tööt-tööt.- akateeminen öyhöttäjä
Mielipiteeni:
Iku-Tursolla ei ole varaa puhua pelleksi tekeytymisestä yhtään mitään. Elämä vielä opettaa nöyrtymistä, poju. - proletaarinen öyhöttäjä
akateeminen öyhöttäjä kirjoitti:
Mielipiteeni:
Iku-Tursolla ei ole varaa puhua pelleksi tekeytymisestä yhtään mitään. Elämä vielä opettaa nöyrtymistä, poju.öygh! Akateeminen sivupersoonani pääsi valloilleen. Olen surkea luuseri jota kaikki nauravat, mutta akateeminen minäni ei halua tunnusta tätä.
- Öyhöttäjien kuningas
proletaarinen öyhöttäjä kirjoitti:
öygh! Akateeminen sivupersoonani pääsi valloilleen. Olen surkea luuseri jota kaikki nauravat, mutta akateeminen minäni ei halua tunnusta tätä.
Keksikää omat nimimerkit.
- Factum
Vai taantuma on edennyt jo noin pitkälle? Töttöröö, onko sinulla oma pikku torvi?
Kerroit minun olevan pelle. Jos sen kertoisi joku muu kuin sinä, niin se ei tuntuisi aivan yhtä koomiselle. - Iku - Turso
Factum kirjoitti:
Vai taantuma on edennyt jo noin pitkälle? Töttöröö, onko sinulla oma pikku torvi?
Kerroit minun olevan pelle. Jos sen kertoisi joku muu kuin sinä, niin se ei tuntuisi aivan yhtä koomiselle.Ikävä kyllä omistan vain nokkahuilun, enkä osaa soittaa sitäkään. Ja vuosi ei ole ollut sen raskaampi kuin muutkaan vuodet.
Ja pelleydestä... Suosittelisin kaivamaan hirret omasta silmästäsi, ennenkuin valitat tikuista minun silmissäni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937