Mikä tekisi viikonlopustasi täydellisen?

Anonyymi

Viikonloppu on ovella. Mikä tekisi siitä täydellisen sinulle, ja mitä voit itse tehdä sen eteen, että se olisi sitä?

79

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saisin tietää miksi mies ei tullut minulle puhumaan viime vuonna. Ja saisin levättyä hyvin.

    • Anonyymi

      Saisin hänet matkaseuraksi markkinoille ja sieltä vetokisoihin, illaksi voisi olla jotain rauhallisempaa,,,tutustumista ;)

    • Anonyymi

      Se on hyvä näin.

      • Anonyymi

        Kaikki päivät yhtä viikonloppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki päivät yhtä viikonloppua

        Silloin kun työ ei rytmitä elämää. Jotenkin sellaista haahuilua päivästä toiseen. Mieluummin töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun työ ei rytmitä elämää. Jotenkin sellaista haahuilua päivästä toiseen. Mieluummin töissä.

        Mieluiten eurojackpot voittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki päivät yhtä viikonloppua

        Kivoja juttuja tulossa, kohta menossa 😎


    • Anonyymi

      Näkisin tuon naisen,hänellä olisi minihame tai kesämekko päällään.Se olisi upeinta mitä voisin nähdä.(En uskalla toivoa tuon enempää, vaikka haluaisin enemmänkin)

      • Anonyymi

        Sinä oot pervo kun pelkkä jonkun näkeminen minihameessa on täydellinen viikonloppu. Osta nukke ja pue se miniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot pervo kun pelkkä jonkun näkeminen minihameessa on täydellinen viikonloppu. Osta nukke ja pue se miniin.

        Itse olet pervo.Sinä et määritä minkälainen minä olen,sinulla ei riitä tuohon pelimerkit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet pervo.Sinä et määritä minkälainen minä olen,sinulla ei riitä tuohon pelimerkit

        Naurettava kommentti,kun ei ymmärrä miesten ajatusmaailmaa, kaunis nainen minihameessa tai mekossa on jopa vuoden parhain asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava kommentti,kun ei ymmärrä miesten ajatusmaailmaa, kaunis nainen minihameessa tai mekossa on jopa vuoden parhain asia.

        Älä yleistä omaa typerää ja köyhää ajatusmaailmaasi kaikkien miesten ajatuksiksi. Taitaa olla aika vähissä sinun saavutukset, kun minimekon näkeminen olisi vuoden täyttymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yleistä omaa typerää ja köyhää ajatusmaailmaasi kaikkien miesten ajatuksiksi. Taitaa olla aika vähissä sinun saavutukset, kun minimekon näkeminen olisi vuoden täyttymys.

        Provosoi muualla kun et muuta osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet pervo.Sinä et määritä minkälainen minä olen,sinulla ei riitä tuohon pelimerkit

        Samaa mieltä. Miksi tämä ei saisi olla jonkun mielestä toisen unelmien viikonloppu? Kannattaa tutkiskella syytä tälle, miks voi toisen, tuntemattoman, puolesta yrittää päättää mikä unelma olisi toiselle täyttyessään hyvä ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava kommentti,kun ei ymmärrä miesten ajatusmaailmaa, kaunis nainen minihameessa tai mekossa on jopa vuoden parhain asia.

        🙂 ihanasti sanottu ❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot pervo kun pelkkä jonkun näkeminen minihameessa on täydellinen viikonloppu. Osta nukke ja pue se miniin.

        Puettu nukke ei aja samaa asiaa ku unelmien nainen, elävä ihminen. Haaveen esittäjä puhui hälle tärkeästä ihmisestä, sinä nukesta 🙄 Kuvitteletko, että se ajaisi oikeesti saman asian? Jos, niin se kertoo susta ja sun aatemaailmasta.

        Musta tossa ei ollut mitään pervoa. Hänen mielestään se olisi upeinta, mitä hän voisi nähdä. Haluaisi enemmänki toivoa mutta ei uskalla... Minusta aika syvällistäkin pohdintaa.

        Jäin miettii, miksi sä saat tosta tehtyä pervon? Kaksmielinen ajattelutapa, vai epävarmuus, vaiko suvaitsemattomuus, tai joku muu syy...?

        -sivusta sivullisena sivuten sivullista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙂 ihanasti sanottu ❣️

        Kiitos kommentista. Tämän kommentin sanoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puettu nukke ei aja samaa asiaa ku unelmien nainen, elävä ihminen. Haaveen esittäjä puhui hälle tärkeästä ihmisestä, sinä nukesta 🙄 Kuvitteletko, että se ajaisi oikeesti saman asian? Jos, niin se kertoo susta ja sun aatemaailmasta.

        Musta tossa ei ollut mitään pervoa. Hänen mielestään se olisi upeinta, mitä hän voisi nähdä. Haluaisi enemmänki toivoa mutta ei uskalla... Minusta aika syvällistäkin pohdintaa.

        Jäin miettii, miksi sä saat tosta tehtyä pervon? Kaksmielinen ajattelutapa, vai epävarmuus, vaiko suvaitsemattomuus, tai joku muu syy...?

        -sivusta sivullisena sivuten sivullista

        Kiitos sinullekin,tuon minihame/mekko kommentin sanoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinullekin,tuon minihame/mekko kommentin sanoja

        Ja voin toki sanoa,että olen sellaisiakin asioita aloituksen tekijä.Mutta en ole mikään pelkästään ulkoisen katsoja.Täällä palstalla vaan aina nähdään ihminen kommentista,ei sitä muuta mitä kaikkea hän onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista. Tämän kommentin sanoja

        Sanoin siis nuo minihame ja mekko kommentit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voin toki sanoa,että olen sellaisiakin asioita aloituksen tekijä.Mutta en ole mikään pelkästään ulkoisen katsoja.Täällä palstalla vaan aina nähdään ihminen kommentista,ei sitä muuta mitä kaikkea hän onkaan.

        Ja kiitän kaikkia ketkä ymmärsi mitä tarkoitin.Ja ymmärtää että se,että mies pitää kauniista naisesta,naisista ,saati että naisella olisi hame,yms se ei ole keneltäkään pois,ja minua ei kiinnosta yhtään negatiiviset mielipiteet tästä asiasta ,eikä niillä ole minuun mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä miehen, mutta en pääse tänäänkään sinne 😔

      • Anonyymi

        Voi harmi😣ehkä se sinun miehesi siellä olisi..toivottavasti saat tilaisuutesi vielä. Mieheltä tsemppiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi😣ehkä se sinun miehesi siellä olisi..toivottavasti saat tilaisuutesi vielä. Mieheltä tsemppiä

        Toivottavasti saan tilaisuuden vielä. Kiitos tsempeistä 💗☺️


    • Anonyymi

      Että itse omilla maillaan kaaoksen pystyyn laittaneet jäisi kiinni, mutta empatian ja ymmärryksen kautta eteenpäin sitä varmaan tulee löytymään rutkasti

      • Anonyymi

        Mistähän mahdat puhua?


    • Anonyymi

      Kyllä se on yksi t mies keneen rakastuin. Ottaisin lähelle ja rutistaisin.

    • Anonyymi

      Lepo ja hyvä seura tekisi siitä jo aika hyvän. Jos sää olisi vielä hyvä niin sitten se olisi täydellinen.

    • Anonyymi

      Oikotie hölmöyteen 😂😅

      • Anonyymi

        tää on varmasti sulta :D


    • Anonyymi

      Heittäisin empatiakyvyttömän ja kylmän avovaimoni ovesta pihalle ja kantaisin kuuman kaivattuni sisään!

      • Anonyymi

        Käy, mutta sopiiko vasta ens viikonloppuna?
        t. Kuuma


      • Anonyymi

        Mihis teidän lapset laitetaan? Sijoitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy, mutta sopiiko vasta ens viikonloppuna?
        t. Kuuma

        Käy toki, tervetuloa!

        Lapset jää tietty isälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy toki, tervetuloa!

        Lapset jää tietty isälle

        Kuuma viikonloppu toisen naisen lapsien vaippoja vaihtaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuma viikonloppu toisen naisen lapsien vaippoja vaihtaen.

        Sulla on pahoja ongelmia. Hae apua ammatilaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on pahoja ongelmia. Hae apua ammatilaiselta.

        Jos lapset jää isälleen tuohan se on looginen lopputulema. Että kelläköhän niitä ongelmia tässä on portto.


      • Anonyymi

        Viiskyt prosenttia tosta on hyvin helppo toteuttaa. yhdellä heivautusliikkeellä 🤔


      • Anonyymi

        Onko meillä sama nainen? Ihmettelinkin missä se viettää puolet ajastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä sama nainen? Ihmettelinkin missä se viettää puolet ajastaan.

        Voi olla, tuleeko vaimosi tyytyväisenä ja raukeana kotiin reissuiltaan?


    • Mitä viikonlopusta, kun sen joutuu taas viettämään töissä... Olisin tietenkin oman kultani (jos sellainen olisi olemassa) kanssa. Ei viikonloput ole olleet aikoihin yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Potku M-iehen kulkusiin.

      • Anonyymi

        Mä voisin antaa sinne ihan erilaista "potkua" yhden ihanan M-miehen kohdalla, mutta ei olis vielä mikään unelmaviikonloppu, jos en pääsis jakamaan sitä "potkua" hänen kaa ja aika paljon muutakin 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin antaa sinne ihan erilaista "potkua" yhden ihanan M-miehen kohdalla, mutta ei olis vielä mikään unelmaviikonloppu, jos en pääsis jakamaan sitä "potkua" hänen kaa ja aika paljon muutakin 😍

        Mitä minä sillä tiedolla teen? Mee anna sitä persettå sille sitten.


      • Anonyymi

        Valitettavasti olet myöhässä. Minut on jo kuohittu, ei tunnu enää yhtään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin antaa sinne ihan erilaista "potkua" yhden ihanan M-miehen kohdalla, mutta ei olis vielä mikään unelmaviikonloppu, jos en pääsis jakamaan sitä "potkua" hänen kaa ja aika paljon muutakin 😍

        Musta ois ihana nähdä sen tuskissaan lattialla kiereskelevän vedet silmissä. Samoin miten on mulle tehnyt henkisesti potkinut ja haukkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin antaa sinne ihan erilaista "potkua" yhden ihanan M-miehen kohdalla, mutta ei olis vielä mikään unelmaviikonloppu, jos en pääsis jakamaan sitä "potkua" hänen kaa ja aika paljon muutakin 😍

        Eikä sillä ole ollut edes verran munaa siellä lahkeessa tai henkistä palleja että ois anteeksi osannut pyytää. Eli ihan vapaasti sellainen vätysen kanssa halua missään tekemisissä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti olet myöhässä. Minut on jo kuohittu, ei tunnu enää yhtään missään.

        Sen kyllä uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä sillä tiedolla teen? Mee anna sitä persettå sille sitten.

        Samaa ku minäkin tiedolla potkuhaluistas, eli et mitään 😅
        Mutta ota nyt joku ei-elävä kohde ja kuvittele sen jonku M-miehen kulkuset siihen. Sitten monotat voimalla, jos et kahdesti niin kerran ainakin. Se on sille ihan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti olet myöhässä. Minut on jo kuohittu, ei tunnu enää yhtään missään.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ku minäkin tiedolla potkuhaluistas, eli et mitään 😅
        Mutta ota nyt joku ei-elävä kohde ja kuvittele sen jonku M-miehen kulkuset siihen. Sitten monotat voimalla, jos et kahdesti niin kerran ainakin. Se on sille ihan oikein.

        Kyllä mulla sellainen voodoo nukke jo. Pistelen nauloja siihen kun oikein vitutuskäyrä huipussaan. Miten voi olla noin raukka jätkä. Enpä ole ennen moisista kuulut. Kun oikeuden liesten kanssa ollut tekemisissä viime vuodet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta ois ihana nähdä sen tuskissaan lattialla kiereskelevän vedet silmissä. Samoin miten on mulle tehnyt henkisesti potkinut ja haukkunut.

        Tuossa tilanteessa ei yksi potku edes riitä.

        Anteeksipyyntöä tollaselta pas.kapussilta on turha odottaa edes sarjapotkujen avulla, mutta mielikuvissa kannattaa silti potkaista silloin tällöin.
        Muista, että olet rotunainen, sä ansaitset parempaa ❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tilanteessa ei yksi potku edes riitä.

        Anteeksipyyntöä tollaselta pas.kapussilta on turha odottaa edes sarjapotkujen avulla, mutta mielikuvissa kannattaa silti potkaista silloin tällöin.
        Muista, että olet rotunainen, sä ansaitset parempaa ❣️

        Vaikka mikään rotunainen olekaan. Niin ihan semmoinen perus inhimillinen kohtelu olisi ihan jees. Mäkin olen ihminen jolla on tunteet. Huh Kylläpä helpotti oloa. Muista milloin viimeksi olisi ollut näin vapautunut olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mikään rotunainen olekaan. Niin ihan semmoinen perus inhimillinen kohtelu olisi ihan jees. Mäkin olen ihminen jolla on tunteet. Huh Kylläpä helpotti oloa. Muista milloin viimeksi olisi ollut näin vapautunut olo.

        Hyvä että helpotti. Ja hienoa että arvostat itseäsi, se hylkiö ei ollut sun arvoinen. Joku muu varmasti on, joskus 💖


    • Anonyymi

      No kyllähän nyt kun mursu löytyi.

    • Anonyymi

      Sitä en voi kertoa ja mitään ei ole tehtävissä sen asian eteen ikävä kyllä.

    • Anonyymi

      Näkisin hänet,naisen,hänellä olisi minua varten,minihame,stay upit,niukka,tiukka yläosa.Ja rakastelisimme.

      • Anonyymi

        Aijjai, näetkö häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijjai, näetkö häntä?

        Tuskinpa. Hänestä tietenkin kiinni asia. En usko,että kiinnostanut häntä


    • Anonyymi

      Saisin puhelun häneltä - pieni hiprakkakaan ei haittaa, jos hän sen siihen tarvitsee.

    • Anonyymi

      Täydellistä olisi nähdä yksi mies 💗☺️

    • Anonyymi

      Se että saisin hyviä uutisia ja se liity mihinkään ihmiseen tai ihmisiin. Voisin aikakin toistaiseksi huokaista helpotuksesta.

    • Anonyymi

      Saisin viettää sen hänen kanssaan kahden, sille ei vedä vertoja mikään. Onni mitä koen hänen kanssaan pienissä, niin suurissa hetkissä kun jaetaan hetki samaa maailmaa. Se nauru ja ilo mikä kumpuaa silloin kummallakin sydämestä suoraan on humalluttavaa.

      Tuolloin toivoisin että osattaisiin avata sydämemme myös heikkouksillemme ja unohtaa hetkeksi pelkomme, joka syvällä kummankin sisällä luo varjojaan aika ajoin. . Puhua toiveet, kertoa tarpeet, näyttää se miten ja miksi jotkut asiat ovat satuttaneet. Päästä toisen herkkyyden sisälle hetkeksi, se on yksi osa mitä hänessä niin rakastan ja joka syvästi koskettaa.
      Nähdä lisää niitä katseita, jotka sulattavat pelkojen jäävuoret, tuntea lisää hetkiä, kun toinen on läsnä aidosti.

      Tiedän, että sen aika tulee joskus. Pienin, haparoivin mutta varmoin askelin. Silloin ei tarvi piilottaa toisiltamme mitään, ei hävetä mitään. Ei antaa haitata itseä, että ollaan niin keskeneräisiä, koska silloin me lopulta ollaan toisillemme valmiita.

      Sen eteen voin olla äärimmäisen kärsivällinen, antaa aikaa vaikka se vaatisi sitä todella paljon, antaa tilaa jota itsekin välillä tarvin. Vaistoa, ymmärrystä ja toimia omalta osaltani niin, että en satuttaisi toisen herkkää sielua sanoillani enkä teoillani vaan vahvistaisin sitä.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus.Kiitos.


      • Anonyymi

        Nätti kirjoitus... 😊


    • Anonyymi

      Vertauskuvallisesti voin sanoa, et viikon lopusta tekisi täydellisen, ku riittävän kypsä omena tippuisi suoraan syliin. Olisi makea ja houkuttelevan näköinen, että uskaltaisin yrittää kevyesti puraista ihan vain pinnasta, jälkiä jättämättä.

      Koen olevani monella tapaa epäonnistunut ja siksi en kovin aloitteellinenkaan enää ole. Siksi kykyni nähdä vaivaa asian eteen on kokenut romahduksen. Aika näyttää, löytyykö omenoita poimittavaksi asti? Olen muuten vielä allerginen omenoille, se lisää haastetta entisestään. Keitettynä vielä menee ja luomunakaan ei ole niin haitaksi.

      Mut kaikki lisäaineilla käsitellyt omenat aiheuttaa allergiaa ja siksi välttelen niitä mielummin. Omenoilla ei saa olla paheita, mitä liikunnallisempi omena sen parempi, siksi suosin tippuneita omenia, koska ovat enemmän liikkeessä. Syliin tippuessa liikkuminen enemmän kuin turvattu. Liike on lääke, sen olen jo oppinut.

    • Anonyymi

      Ylimääräinen toimintatonni (vähempikin olisi aika hienoa) ja joku siivoaisi asunnon puolestani 😄

      Erään henkilön tapaaminen.

    • Anonyymi

      Niin kauan kun en siitä porukasta pääsee eroon, ei minulla ole kavereita tai omaa elämää. Olen niiden orja, tuhosivat kaiken. Toivottavasti heille tehdään samoin. Juuri kun ajattelin että nyt päästään viimein kaikesta eroon, niin paljon ollaan kärsitty, urpo tuli käymään ja samaa paskaa taas. En saa elää.

    • Anonyymi

      Suklaalevy, pullo Moët & Chandonia ja HÄN.
      Kahden ensimmäisen hankintaan pystyn vaikuttamaan.

    • Anonyymi

      Hyvä viikonloppu on tulossa, läheisten seurassa kaukana kotikaupungista. On molempia: sosiaalista ohjelmaa ja rauhaa tiedossa. Paras mitä siihen voisin saada ekstraa, on romanttissävytteinen viesti häneltä irl. ♥️Viesti, josta kävisi ilmi kiinnostus tutustua tai heränneet tunteet. Ja vielä parempaa olisi, sopia treffit kun palaan. 😉

      Kuitenkin, kaikki tuo toive on vain turhaa haihattelua. Tiedän sen itsekin varsin hyvin. Sen sijaan, että haihattelen jotain mikä ei tule koskaan toteutumaan, pitäisi vain aktivoitua treffailemaan muita eikä jäädä ’ei mihinkään johtavaan’-tunnelooppiin. S

    • Anonyymi

      Otettaisiin muka teemaksi joku elokuvien kimara ja yhdessä tehtäisiin hyvää ruokaa.

      Ja lopulta ei muistettaisi elokuvista mitään…🙄

      • Anonyymi

        😄 hauska


    • Anonyymi

      Oon vaatimaton ja vähään tyytyväinen. Nyt aluksi.
      Siitä voitas alkaa, että mies laittaa wa:ssa sen paikallaolotiedon näkyviin ja jos hän tekee sen tänä iltana, arvaan että on lukenut tämän ja laitan sydämen tulemaan.. siitä se lähtee.

      • Anonyymi

        Uijui tämä oli kiva ❣️


    • Anonyymi

      Lepo, hyvä ruoka ja hyvä sää.

    • Anonyymi

      No rehellisesti, se jos saisin käyttää äärimmäisen raakaa väkivaltaa eimiaan.

    • Anonyymi

      Mitä täydellisyyteen tulee, niin eihän tuossa ajassa kerkiä kuin tempoa housut pari kertaa jalkaansa, niin se on duossa.

    • Anonyymi

      Ihan hänen näkemisensä riittäisi, ainakin alkuun.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe