Oma tablettini

Anonyymi

Pankki pyytää tuomaan tablettini konttoriin. On selvää, että en vie. Mitähän tämä on, eivät selitä.

84

1014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pankki haluaa varmistaa, että lääkitys on kohillaan.

      • Anonyymi

        Mitä pankissa siitä ymmärretään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pankissa siitä ymmärretään?

        Jos olet ikäihminen, tarvitset erityistukea, joka pitää toteuttaa niin, ettei tunteitasi loukata.


    • Anonyymi

      Haluavat varmaan varmistaa, että mobiilipankkisi toimii asianmukaisesti.

      • Anonyymi

        Ostakoot oman tutkittavaksi.


      • Anonyymi

        Siinähän haluavat.


    • Anonyymi

      No, olipas jälleen kerran yksi "älykäs" avaus, jossa ei lainkaan edes taustoiteta tilannetta.

      • Tuntematta itsekään taustoista sen enempää veikkaisin asiakaspalveluneuvojan itse monta kertaa yritettyään saada asiakas&tabletti -yhdistelmää tuloksetta puhelinneuvonnalla toimimaan haluavan itse nähdä, mitä asiakas tekee tabletillaan väärin.

        Näin on joskus pakko toimia.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuntematta itsekään taustoista sen enempää veikkaisin asiakaspalveluneuvojan itse monta kertaa yritettyään saada asiakas&tabletti -yhdistelmää tuloksetta puhelinneuvonnalla toimimaan haluavan itse nähdä, mitä asiakas tekee tabletillaan väärin.

        Näin on joskus pakko toimia.

        Kaikki näkyy lökitiedostoista, tai ainakin pitäisi näkyä. Ne ovat pankissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki näkyy lökitiedostoista, tai ainakin pitäisi näkyä. Ne ovat pankissa.

        Siis tietysti lokeista pitäisi näkyä


      • Anonyymi

        Et käsittänyt, unohda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et käsittänyt, unohda

        Viisaus joppui, kun otettiin puheeksi lokitiedostot. Köyhää on 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaus joppui, kun otettiin puheeksi lokitiedostot. Köyhää on 😄

        Ilävä kyllä lokitiedostot eivät aina auta käyttäjän tyhmyyteen. Vaikka lokeista näkisi, että oikeaa nappia ei ole painettu, se pitää näyttää jääräpäisellenkäyttäjälle kädestä pitäen. Nythän käyttäjä ei halua, että hänelle todistettaisiin hänen oma osaamattomuus kädestä pitäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilävä kyllä lokitiedostot eivät aina auta käyttäjän tyhmyyteen. Vaikka lokeista näkisi, että oikeaa nappia ei ole painettu, se pitää näyttää jääräpäisellenkäyttäjälle kädestä pitäen. Nythän käyttäjä ei halua, että hänelle todistettaisiin hänen oma osaamattomuus kädestä pitäen.

        Pankkiin on mahdollisesti yritetty tällä edellisen sulupolven tabletilla, josta ei lokeja jää ja mukaan otto herättää ihmetystä.
        https://www.tiitunpuoti.fi/tuote/23229852


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilävä kyllä lokitiedostot eivät aina auta käyttäjän tyhmyyteen. Vaikka lokeista näkisi, että oikeaa nappia ei ole painettu, se pitää näyttää jääräpäisellenkäyttäjälle kädestä pitäen. Nythän käyttäjä ei halua, että hänelle todistettaisiin hänen oma osaamattomuus kädestä pitäen.

        Huono loki, josta oleelliset tiedot eivät näy tai ole tulkittavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono loki, josta oleelliset tiedot eivät näy tai ole tulkittavissa.

        Kaikki kyllä näkyy


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuntematta itsekään taustoista sen enempää veikkaisin asiakaspalveluneuvojan itse monta kertaa yritettyään saada asiakas&tabletti -yhdistelmää tuloksetta puhelinneuvonnalla toimimaan haluavan itse nähdä, mitä asiakas tekee tabletillaan väärin.

        Näin on joskus pakko toimia.

        Täysin väärät arvailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilävä kyllä lokitiedostot eivät aina auta käyttäjän tyhmyyteen. Vaikka lokeista näkisi, että oikeaa nappia ei ole painettu, se pitää näyttää jääräpäisellenkäyttäjälle kädestä pitäen. Nythän käyttäjä ei halua, että hänelle todistettaisiin hänen oma osaamattomuus kädestä pitäen.

        Näkyykö käyttäjän tyhmyys ja jääräpäisyys hänen tabletistaan? Typeryytesi on ikoninomaista 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kyllä näkyy

        M itä on tehty väärin? Oikea vastaus: ei mitään ole tehty väärin. Käyttäjässä on syy, mutta sen tarkemmin ei tiedetä. 😥😥😥


      • Anonyymi

        Liian vaikeatajuinen aloitus pölvästeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki näkyy lökitiedostoista, tai ainakin pitäisi näkyä. Ne ovat pankissa.

        "Kaikki näkyy lökitiedostoista, tai ainakin pitäisi näkyä. Ne ovat pankissa."

        Ne vaan ei ole siitä vaan pankin asiakasneuvojalla
        Samoin niiden tutkiminen on hidasta ja aikaa viepää, missä pankissa on aikaa niitä tutkia.

        Ja hankalaa asiakasta ei ole helppo neuvoa jos ja katsoa oppiko jotain.
        Asiakasneuvojan nykykulut ovat lähellä 100 euroa tunti,
        siis 1,5 euroa minuutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaus joppui, kun otettiin puheeksi lokitiedostot. Köyhää on 😄

        "Kaikki näkyy lökitiedostoista, tai ainakin pitäisi näkyä. Ne ovat pankissa."


        Tiedätkö sinäkään. Ite luin Turun yliopistossa tietotekniikkaa, oli 40 v alalla. -90 luvulal tuli PC ja nyt monta jälkeläistä alalla. En tiedä oikeasti mitä on Lokitiedot, sana kyllä tuttu.


    • Anonyymi

      Tietenkin pankin pitäisi kohteliaasti perustella pyyntönsä.

      • Anonyymi

        Ainakin asiallinen perustelu olisi paikallaan. Tästä oli kysymys.
        Aloittajalla on pitkä kokemus tietotekniikasta, mikä lienee tarpeen mainita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin asiallinen perustelu olisi paikallaan. Tästä oli kysymys.
        Aloittajalla on pitkä kokemus tietotekniikasta, mikä lienee tarpeen mainita.

        Taitamatonta viestintää virkailijalta.


    • Anonyymi

      Mitenköhän pankki on ottanut yhteyttä? Kannattaisiko ottaa omassa verkkopankissa yhteys viestillä pankkiin ja kysyä asiaa. Jos viesti on totta niin varaa pankkiin aika tuttuun konttoriin ja mene sinne. Jos viesti on totta, niin kysehän voi olla pankin tukipalveluista jolla halutaan kertoa ja opastaa omatoimisesta mobiilipankin käytöstä. Harvalla iäkkäällä tukea tarvitsevalla on riittävän luotettavaa lähi-ihmistä avustamaan. Tuki tarvitsee valtakirjan toimintaan. Tuki henkilön tulee olla nuhteeton ja pankin tuntema.

      Tukihenkilön homma on kusitolppa. Pankki seuraa myös hänen omaa rahan käyttöä.

      • Anonyymi

        Suosittelen kirjoittajalle itselleen tukihenkilöä LuKi alalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen kirjoittajalle itselleen tukihenkilöä LuKi alalta.

        Ongelmaa ei ole tarkemmin mainittu, mutta paniikin omaisesti todistellaan sen olevan pankin asiakkaasta johtuva. Niinpä niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmaa ei ole tarkemmin mainittu, mutta paniikin omaisesti todistellaan sen olevan pankin asiakkaasta johtuva. Niinpä niin...

        Asiakas on aina oikeassa, paitsi nettipankissa aina ikääntynyt tai muuten hölmö


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos ja jos. Oma on tabletti eikä pankki ole N.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja jos. Oma on tabletti eikä pankki ole N.

        No mitä olet sinne pankkiin menossa tekemään?
        Ei ne sieltä erikseen ole ottanut yhteyttä ja pyytänyt tabletin kanssa käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä olet sinne pankkiin menossa tekemään?
        Ei ne sieltä erikseen ole ottanut yhteyttä ja pyytänyt tabletin kanssa käymään.

        Ongelmasta ei tiedetä muuta kuin sen aiheuttaja 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmasta ei tiedetä muuta kuin sen aiheuttaja 😁

        Aiheuttaja on luonnollisesti asiakas 100%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä olet sinne pankkiin menossa tekemään?
        Ei ne sieltä erikseen ole ottanut yhteyttä ja pyytänyt tabletin kanssa käymään.

        Mitä tarkoitat? Kerro toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheuttaja on luonnollisesti asiakas 100%

        Pankin tiedoittaja paljasti oikean karvansa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Kerro toki.

        Kerro itse. Sinulle ei ole tullut pankilta viestiä, että ”tule tänne välittömästi ja tabletti mukaan!”, vaan asia liittyy johonkin asiointiin, jota et halua avata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itse. Sinulle ei ole tullut pankilta viestiä, että ”tule tänne välittömästi ja tabletti mukaan!”, vaan asia liittyy johonkin asiointiin, jota et halua avata.

        Miksi en haluaisi avata, tarina tosin on pitkä. Eikä se ole oleellinen. Oleellista on todistelu, jonka mukaan ongelmat johtuvat aina ja vain verkkopankin käyttäjästä. Ensimmäinen arvaus on käyttäjän korkea ikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en haluaisi avata, tarina tosin on pitkä. Eikä se ole oleellinen. Oleellista on todistelu, jonka mukaan ongelmat johtuvat aina ja vain verkkopankin käyttäjästä. Ensimmäinen arvaus on käyttäjän korkea ikä.

        Eikö tässäkin tapauksessa ole kyse juuri siitä? Vika on joko käyttäjässä tai laitteessa, jos ongelma ei ole toistettavissa muiden toimesta muiden laitteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tässäkin tapauksessa ole kyse juuri siitä? Vika on joko käyttäjässä tai laitteessa, jos ongelma ei ole toistettavissa muiden toimesta muiden laitteilla.

        Ota selvää, mitä ovat lokitiedostot. Luulet vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota selvää, mitä ovat lokitiedostot. Luulet vähemmän.

        Sinulla se isompi tietämättömyys on lokitiedostojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tässäkin tapauksessa ole kyse juuri siitä? Vika on joko käyttäjässä tai laitteessa, jos ongelma ei ole toistettavissa muiden toimesta muiden laitteilla.

        Ongelmasta ei pankin merkonomi ymmärtänyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tässäkin tapauksessa ole kyse juuri siitä? Vika on joko käyttäjässä tai laitteessa, jos ongelma ei ole toistettavissa muiden toimesta muiden laitteilla.

        Eihän bäiriö voi olla esim tietoliikenneyhteyksissä, eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla se isompi tietämättömyys on lokitiedostojen kanssa.

        Eikö pankissa sitten ole tietoa? Siellä sitä tarvittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tässäkin tapauksessa ole kyse juuri siitä? Vika on joko käyttäjässä tai laitteessa, jos ongelma ei ole toistettavissa muiden toimesta muiden laitteilla.

        Vika voi olla muillakin, mutta pankista ei tietoa saa. Ei saa minultakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika voi olla muillakin, mutta pankista ei tietoa saa. Ei saa minultakaan.

        Eli toisinsanoen mitään ei ole tapahtunut. Sinulla ei ole ongelmaa, jonka haluat selvittää ja näin ollen sinun ei tarvitse mennä pankkiin, eikä ottaa sinne mitään mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisinsanoen mitään ei ole tapahtunut. Sinulla ei ole ongelmaa, jonka haluat selvittää ja näin ollen sinun ei tarvitse mennä pankkiin, eikä ottaa sinne mitään mukaan.

        Joo, minun ei tarvitse mennä pankkiin tässä tilanteessa. Jos ongelma on laajempi, selvittäköön muut. 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheuttaja on luonnollisesti asiakas 100%

        Pankin pellehermanni "tiesi" ongelman aiheuttajan, vaikka ei tiennyt ongelmaa. Retkuun meni, tyhmä kun on. 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankin pellehermanni "tiesi" ongelman aiheuttajan, vaikka ei tiennyt ongelmaa. Retkuun meni, tyhmä kun on. 😥

        Munasi täysin itsensä ja asiansa. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minun ei tarvitse mennä pankkiin tässä tilanteessa. Jos ongelma on laajempi, selvittäköön muut. 😥

        Apua tosiaan kannattaa hakea ennemmin terveyskeskuksesta. Kuulostaa psykiatriselta ongelmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua tosiaan kannattaa hakea ennemmin terveyskeskuksesta. Kuulostaa psykiatriselta ongelmalta.

        Itse lienet kaheli 😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheuttaja on luonnollisesti asiakas 100%

        Niinkuin aina. Mitään ei myönnetä


    • Anonyymi

      EsimTapaus,jossa itse henkilö katu tuttu puhui!.Iäkäs henkilö.Jolla läppäri ja pankki tunnukset.Laskut itse maksoi ! Hänellä oli myös käyttö oikeus yli 60v. aikuisen lapsensa tiliin ,koska asuivat yhdessä ja hoiti/ hoitaa hänenkin pankki asiat!Juoksi ensin Elisa ei pääse pankki sivut.Eli luuli operattorin syy! Siitä pankkiin päpättämään,soittamaan,syttämään pankkia jne.Lopulta pankki antoi hänelle ajan pankiin jollekin päivälle ja pyysi läppärinsä tuoman mukana.Jos auttaisivat sen käytössä häntä jotain?Meitä on nin moneksi ja kun ikää tulee,tuo teknika puoli tietokonen maailma ei nin yksinkertaista.Hänkin on henkilö kuten Hänen vanha aikuinen Lapsena.Jotka eivät SUOSTU OTTAMAAN PANKKI KORTTIA KÄYTÖÖN!Vaan eläke päivät jonotta käteistä rahaa monen muun vanhuksen lailla siellä pankin edusta.Nostaaksen rahaa molemille ja samalla on tapahtuma arkeen mennä pankkiin, hänen virike,Terv. Helsinki Lähiöstä! 20.7.2022.

      • Anonyymi

        Pankkiautomaatit ja kortit tulleet -70 luvulla. Ehkä kannattaisi jo ottaa käyttöön. Tietysti, jos olette se juopporemmi tallinnanaukion osuuspankissa, niin se on varmasti teille hieno tapahtuma mennä porukalla kakka housussa pankkiin örisemään.


      • Anonyymi

        Ikärasismia lisää, muuta ei keksitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikärasismia lisää, muuta ei keksitä.

        Onko se ikärasismia, jos ihminen ei halua ottaa käyttöön 50 vuotta vanhaa elämää helpottavaa keksintöä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se ikärasismia, jos ihminen ei halua ottaa käyttöön 50 vuotta vanhaa elämää helpottavaa keksintöä ?

        Tapahtuuko sellaista? Voi kauheeta! 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se ikärasismia, jos ihminen ei halua ottaa käyttöön 50 vuotta vanhaa elämää helpottavaa keksintöä ?

        Ota vain rohkeasti käyttöön. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuuko sellaista? Voi kauheeta! 😄

        Itse olen 52v ja en juurikaan käytä tietokonetta pankkiasioissa. Kännykkä on todella hyvä tapa ja hyvin on mennyt jo vuosia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 52v ja en juurikaan käytä tietokonetta pankkiasioissa. Kännykkä on todella hyvä tapa ja hyvin on mennyt jo vuosia!

        Sinä pärjäätkin vanhana paremmin, kun pysyt ajan hengessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pärjäätkin vanhana paremmin, kun pysyt ajan hengessä.

        21.7.2022 klo 16:02 kommentin kirjoittanut kommentoi!

        Vaikka olen käyttänyt verkkopankkia monessa eri muodossa vuodesta 1996 saakka, niin kaikki on väliaikaista. Kuka sanoo, että olen olemassa 60v iässä tai kykenen omaan asiointiin edes paria vuotta. Kaikilla pitäisi olla tuki sille hetkelle kun ei pysty itse hoitamaan asioita. Minulla ei ole tukihenkilöä ja tiedän että perheellisilläkin iäkkäillä on sama tilanne.

        Monelle riittää puhelin asioitten hoitoon. Puhelimella saa tehtyä monet asiat ja se on usein turvallisempi kuin tietokone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21.7.2022 klo 16:02 kommentin kirjoittanut kommentoi!

        Vaikka olen käyttänyt verkkopankkia monessa eri muodossa vuodesta 1996 saakka, niin kaikki on väliaikaista. Kuka sanoo, että olen olemassa 60v iässä tai kykenen omaan asiointiin edes paria vuotta. Kaikilla pitäisi olla tuki sille hetkelle kun ei pysty itse hoitamaan asioita. Minulla ei ole tukihenkilöä ja tiedän että perheellisilläkin iäkkäillä on sama tilanne.

        Monelle riittää puhelin asioitten hoitoon. Puhelimella saa tehtyä monet asiat ja se on usein turvallisempi kuin tietokone.

        Mihin tarvitsisit tulihenkilöä? Hoida itse puhelimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarvitsisit tulihenkilöä? Hoida itse puhelimella.

        Onko tulityökortti voimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21.7.2022 klo 16:02 kommentin kirjoittanut kommentoi!

        Vaikka olen käyttänyt verkkopankkia monessa eri muodossa vuodesta 1996 saakka, niin kaikki on väliaikaista. Kuka sanoo, että olen olemassa 60v iässä tai kykenen omaan asiointiin edes paria vuotta. Kaikilla pitäisi olla tuki sille hetkelle kun ei pysty itse hoitamaan asioita. Minulla ei ole tukihenkilöä ja tiedän että perheellisilläkin iäkkäillä on sama tilanne.

        Monelle riittää puhelin asioitten hoitoon. Puhelimella saa tehtyä monet asiat ja se on usein turvallisempi kuin tietokone.

        Silti sinulla on kaikki edellytykset onnistua vaikka takuuta ei ole. Toisin kuin ihmiset, ketkä ovat jo 20-30 vuotiaana vastustanut kaikkea uutta ja kaikkea muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti sinulla on kaikki edellytykset onnistua vaikka takuuta ei ole. Toisin kuin ihmiset, ketkä ovat jo 20-30 vuotiaana vastustanut kaikkea uutta ja kaikkea muutosta.

        Kovasta rutinasta huolimatta ei kukaan pankkimerkonomi tule näpelöimään minun tablettiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pärjäätkin vanhana paremmin, kun pysyt ajan hengessä.

        Ikä ei selitä mitään eikä ole este verkkopankin käyttämiselle. Syitä on etsittävä muualta, mutta asia on arka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tulityökortti voimassa?

        Joo 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pärjäätkin vanhana paremmin, kun pysyt ajan hengessä.

        Minäkin pärjään toimivan tekniikan kanssa oikein hyvin. Ei ole vaikeata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikärasismia lisää, muuta ei keksitä.

        Typerää arvailua iästä


    • Anonyymi

      Taida olla mikään ruudinkeksijä aloittaja

      • Anonyymi

        Ruuti on keksitty jo satoja vuosia sitten.


      • Anonyymi

        Ei ruudin keksimistä sinunkaan varaasi jätetty.


    • Anonyymi

      Se on asiaa

      • Anonyymi

        Parasta on selvittää, miten asiat voi hoitaa ilman verkkopankkia. Siten säästyy alituiselta sähläämiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta on selvittää, miten asiat voi hoitaa ilman verkkopankkia. Siten säästyy alituiselta sähläämiseltä.

        Lueppa pankkitilin ehdot. Sinulla ei ole niiden mukaan mitään oikeuksia.


    • Anonyymi

      Pieni veikkaus ei ilman keskustietokonetta mitään pienen pientä virhettäkään voi korjata. Jos virhe on esim. tehty sivukirjaston koneella pitää se korjata pääkirjaston koneelta. Hah hah on tääkin tietoyhteiskunta. Yksi tietokone riittää hyvin sen käytön kun vielä oppisivat.

      • Anonyymi

        Missäs mahtaa olla tuo keskustietokone? Minä veikkaan Viroa. Siellähän kaikki on niiiiin suuresti hoidettu netin kautta, äänestäminen, kuoleminen, syntyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs mahtaa olla tuo keskustietokone? Minä veikkaan Viroa. Siellähän kaikki on niiiiin suuresti hoidettu netin kautta, äänestäminen, kuoleminen, syntyminen.

        Kuussa se on, kaikki sen tietää.


    • Anonyymi

      Justiinsa joo,minulta taas vaadittiin puhelinta gigantissa nuori kolli sanoi että haluaa tarkistaa millä sivuilla olen käynyt ja mihin olen soitellut,aika outoa toimintaa kun olin vain katsomassa pyykkikonetta en ostamassa. En astu enää jalallanikaan koko puotiin

      • Anonyymi

        Ei pidä näyttää kuin oikeuden päätöksellä.


    • Anonyymi

      Ongelmasta ei ole muuta tietoa, kuin että se on verkkopankin asiakkaan osaamattomuutta. 😁

      • Anonyymi

        Syy lienee asiakkaan korkea ikä ja pankkiasioita varten suositellaan edunvalvojaa. Olisikohan tässä jotakin vialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy lienee asiakkaan korkea ikä ja pankkiasioita varten suositellaan edunvalvojaa. Olisikohan tässä jotakin vialla?

        Hänen on maksettava itselleen kallis edunvalvoja, jotta voisi hoitaa pienet asiansa pankissa. Härskiä on peli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen on maksettava itselleen kallis edunvalvoja, jotta voisi hoitaa pienet asiansa pankissa. Härskiä on peli.

        Jokainen kynitään tavalla tai toisella, mieluiten useammalla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      22599
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      134
      22193
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      120
      12052
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9887
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      272
      6985
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5861
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      152
      3104
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2385
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1834
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe