Kaipaatko vieläkin nuoruuden rakkauttasi?

Anonyymi

Etsit laastareita mutta kukaan ei tunnu samalta. Etsit kenties häntä täältä.

35

1393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä. Tai ainakin sitä tunnetta. 👵

    • Anonyymi

      Monia laastareita ollut, mutta sitä yhtä vieläkin kaipaan. Vuodesta 2009
      Mieheltä

    • Anonyymi

      Uuh näin aika kuumaa unta eräästä, kauan kauan sitten tuntemastani silloisesta työkaveristani... En etsi häntä mistään. Oli yllätys että tuli uneen nyt. Häneenkin olin todella ihastunut silloin.

    • Anonyymi

      🥺💕💕🥺🚢✔🥺💕💕✔🙂🎁💕💕🎁🥺🥺🎁🚢✔💕💕🙂

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!! Useille ensimmäinen tai nuoruuden rakkaus on ikimuistoinen. Ehkä kyseessä on ensimmäiset kokemukset, vastakkaisen sukupuolen kanssa, ehkä tunteiden voimakkuus. Olemme yksilöitä, jokainen sen on kokenut tavallaan. Mutta nuori ja lapsenmielinen ihastus oli nuoruuteen kuuluvaa, ei ne tunteet niin valtavia olleet, tyttökaverit ja poikakaverit vaihtuivat kovin usein. Ei silloin ollut "sielujenyhteyttä" tai elämänkokoisia suunnitelmia, suunniteltiin jäätelön ostamista kaupasta tai leikittiin arvausleikkejä. Laastarille oli lähinnä tarve fyysisen haaverin jälkeen. On toki yksilöitä, jotka kokevat yhteydet voimakkaammin ja elävät nuoruuden kivoja ja kauniita hetkiä uudestaan ja uudestaan. Mutta sanonta kaikki kaunis katoaa..on sovellettu menneestä nuoruudesta ja nuoruudenrakkaudesta. Aikuisena voi löytää todellisen rakkauden, kauniin yhteyden vastakkaiseen sukupuoleen, tälläisesta yhteydestä luopumiseen ei myöskään ole keksitty laastaria.
      https://youtu.be/i5GhFL0OWq8

    • Anonyymi

      En kaipaa, enkä siltä väliltä😉

    • Anonyymi

      Kyllä mä häntä tavaallan kaipaan. Niitä asioita, jotka olisivat voineet olla.

      Joskus aikanaan jopa laastaroin, mutta se on jo kauan sitten mennyttä. Ei kukaan ihminen ja parisuhde koskaan tunnu samalta kuin joku toinen? Ai niissä kaikissa omat eronsa on.

      Ihan niin kilahtanut mä en ole, että häntä täältä etsisin. Hän on kuollut.

    • Anonyymi

      Toisinaan. Hän oli kuitenkin se ensirakkaus. Kaikesta jäi niin ristiriitaset ajatukset. Vuosien ajan ajelin ettei hän koskaan rakastanut minua. Enkä oikeastaan ollut edes kovinkaan tärkeä koskaan. Itse oisin halunnut säilyttää edes ystävyyden Toisaalta olihan se onnetonta häseltämistä olosuhteet sun muut . Enköhän minä koe häntä edes niin kovin hyvin tuntevani. Jotenkin jäi olo ettei edes halunnut oikeasti tuntua kunnolla . Joskus ne painaa mieltä.

    • Anonyymi

      NO EN KAIPAA.

      Syystä, että en ole koskaan kokenut "nuoruudenrakkautta". Sellaista ihanaa, söpöä, suloista, missä koko ajan tahtoisi olla toisen lähellä ja mihin on kenties ajauduttu vähittäisen molemminpuolisen ihastumisen kautta.

      Ehei, ei, eivät kaikki sellaista koe. Ja se on ihan ok.

      Mun "nuoruuteni" kaappasi kyllä joku henkilö, jonka suhteen jälkeen olin niin traumatisoitunut vuosia, etten ajautunut aikoihin yhtään keidenkään muidenkaan kanssa mihinkään suhteeseen. Minkä jälkeen, humps, nuoruus ohitse.

      Ehkä mun elämäni paras rakkausaika on joku muu aika. Ja jos ei, niin ylellisyyttähän se rakkaus onkin, ei sitä kaikkien tarvitse eikä voi edes kokea. En tarkoita rakkaudella sitä, että yksi osapuoli yksin tahtoo jotakin.

    • Anonyymi

      Ei se sitä ole vaan huomaan et aika kelautuu alkuun eli lähtöpisteeseensä.

    • Anonyymi

      Kaipaan ja rakastan ikuisesti sydämmesäni

    • Anonyymi

      Laastari riittää

    • Anonyymi

      Vaikka muuten olen omituinen niin en sentään exiä kaipaa enkä entisiä ihastuksia. Jotain rajaa hyvänen aika! Ollutta mikä mennyttä

      • Anonyymi

        En enää kaipaa sinua ekana herättyäni


    • Anonyymi

      Kyllä, vuodesta 1994.

      • Anonyymi

        A=A?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A=A?

        Ei vaan Tn—>Km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A=A?

        Juuppelis


    • Anonyymi

      Miksi kaivata jotain nuoruudestaan kukaan meistä ei näi lähempänä keski-ikää ainakaan ole sellainen kun oli nuorena edellyttäen toki että on osannut osattu kasvaa iän myötä ja elämän kokemukset muuttaa meitä muutenkin

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ihmiset muuttuu miksi jäädä vanhoihin tunteisiin. Usein ensirakkaus muistuu mieleen vain romanttisessa mielessä. Paljon on voinut jäädä ensirakkaudesta asioita pimentoon, niitä jotka ajan myötä olisi tappaneet romanttiset tunteet jos yhdessä olisi pysytty.


    • Anonyymi

      En kaipaa. Menneet ovat menneitä.

    • Anonyymi

      Se ensimmäinen rakkaus on elämässä ihanin ja riipaisevin. Ihminen ei tule kokemaan samaa ikinä elämänsä aikana.

    • Eipä heissä ole enää mitään kaipailemista.

      • Anonyymi

        Ei minunkaan mielestä.


    • Anonyymi

      En,mutta huonompaan suuntaan on kumppanit menneet. Puoliso kannattaa nuorena valita, vaikka sitä ei sillon ymmärrä.

      • Ei sen valinta onnistunut nuorenakaan. Ei ketään kiinnostanut seukkaaminen minun kanssa. Ei silloin, eikä nytkään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei sen valinta onnistunut nuorenakaan. Ei ketään kiinnostanut seukkaaminen minun kanssa. Ei silloin, eikä nytkään.

        Thaimaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaa?

        Sehän se on ainoa paikka sitten missä pappa saa. Ja tulee ryöstetyks ja tapetuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaa?

        Thaikku naiset eivät ole minun makuun. Japanilaiset on nätimpiä, mutta myös yhtä nirsoja kuin on suominaisetkin, koska näin on kaikissa korkeanelintason maissa.


      • Anonyymi

        Tämä on totta.


    • Anonyymi

      Uskonnollisuudella on aikansa mutta elämä on.

    • Anonyymi

      Kaipaan hänessä sellaista tunnetta mikä tuli että oltiin samalla aaltopituudella

    • Anonyymi

      👬🌾🐞👄❤️💋

      • Anonyymi

        Siinä ne Homolandian pojat yhdessä nuorina.

        Oletteko jo naimisissa?

        Montako lasta olette saaneet? - AI, EIKÖ YHTEISISTÄ YHDYNNÖISTÄNNE HEDELMÖITTYNYT KUMPIKAAN?


    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17498452iz

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe