Kuinka moni tilaa seksi leluja Kiinasta?

Anonyymi

Itse olen tilannut halpoja noin 2-20€ hintaisia manuaali pimperoita, eivät kestä kuin 2 viikkoa ja vehe tulee ohuimmasta kohdasta läpi. 2 purkki mallistakin on tullut tilattua mutta ovat liian ahtaita ihan tavallisen kokoiselle kullille.

16

800

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä pimperossa on runsaimmat häpyhuulet?

      • Anonyymi

        Käyppä katsomassa itse Wish;stä tai Geek:stä ALV sisältyy hintaa paketti kannetaan postiluukkuun/ laatikoon asti maksat vain tuoteen hinnan ja toimituskulut,: Glarna turvaa maksusi, paketti saapuu noin 2-3 viikon sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppä katsomassa itse Wish;stä tai Geek:stä ALV sisältyy hintaa paketti kannetaan postiluukkuun/ laatikoon asti maksat vain tuoteen hinnan ja toimituskulut,: Glarna turvaa maksusi, paketti saapuu noin 2-3 viikon sisällä.

        Tilasin paketin Kiinasta saapuminen kesti ja kesti paketin kulun seurannasta selvisi että paketti saapui Kiinasta Suomen tulliin7 päivässä ja samanapäivänä paketti oli tullattu mutta sitten kestikin 3 viikkoa ennen kuin paketti saapui minulle! Taitaa posti hoitaa jalkaisin tai sitten siellä on etania töissä kun Suomen sisäinen jakelu kesti 3x pidenpään kuin paketin tulo Kiinasta Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppä katsomassa itse Wish;stä tai Geek:stä ALV sisältyy hintaa paketti kannetaan postiluukkuun/ laatikoon asti maksat vain tuoteen hinnan ja toimituskulut,: Glarna turvaa maksusi, paketti saapuu noin 2-3 viikon sisällä.

        Eijän tuolla sivustolla näytetä edes vulvaa :-D
        Sensuroitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppä katsomassa itse Wish;stä tai Geek:stä ALV sisältyy hintaa paketti kannetaan postiluukkuun/ laatikoon asti maksat vain tuoteen hinnan ja toimituskulut,: Glarna turvaa maksusi, paketti saapuu noin 2-3 viikon sisällä.

        Itse ostin Suomesta Fleshlight STU - pimperon kymmenisen vuotta sitten. Se on kestänyt kymmenen vuotta käyttöä noin kerran viikossa eli yhteensä ehkä 500 käyttökertaa. Flesukka maksoi 70 euroa.

        Laadusta kannattaa maksaa.


    • Anonyymi

      Käy suomalaisesta seksivälinekaupasta paikan päällä ostamassa laadukkaampi tuote. Pääset katsomaan mitä olet ostamassa jo ennen kaupan päättämistä.

    • Anonyymi

      Ostin monta vuotta sitten Helsingin Kallion seksi.shopista puhallettavan tyttönuken, ei kestänyt edes 2 viikkoa kun jo sauma repesi ja ilmat olivat pihalla. OLen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa siitä että myyvät samaa paskaa kauniimassa paketissa.

      • Anonyymi

        ... sillä erotuksella että kalliimman tuotteen valmistusvian tapauksessa tapaukseen sovelletaan Suomen lainsäädäntöä. Jos tilaat kalliimman nuken Kiinasta eikä tuote olekaan sitä mitä pitäisi niin rahojen takaisin saaminen tai tuotteen vaihtaminen oikeaan voi olla mielenkiintoinen projekti.

        Jokainen tietenkin itse päättää mistä tavarat ostaa. Osaa tuotteista ei Suomesta saa edes kalliiseen hintaan jolloin valinta tapahtuu kalliimman mutta hyvämaineiseksi tiedetyn nettikaupan ja huonompimaineisen mutta halvemman nettikaupan välillä.


    • Anonyymi

      Teillä ei siis ole tietoa masturbaattoreista joihin on muotoiltu kookkaat häpyhuulet?

      • Anonyymi

        em Kiina kaupoissa olen nähnyt jos jonkinlaista ja kokoista teko pimperoa myös isoilla häpyhuulilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em Kiina kaupoissa olen nähnyt jos jonkinlaista ja kokoista teko pimperoa myös isoilla häpyhuulilla.

        Eihän niissä nimenomaan näy häpyhuulia, niiden päällä on sensurointi!


    • Anonyymi

      "Seksi lelu" on yhdyssana.

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe