Jumala vanhurskauttaa sen jolla on

Anonyymi

usko Jeesukseen. Sen kuka turvaa Jeesuksen tekoihin, ei omiinsa. Luottaa sielunsa Jeesuksen hoiviin. Tämä vanhurskaus ei ole kuvitteellista vaan se tulee asumaan jokaiseen joka uskoo. Se on Kristus itse meissä, Pyhä Henki. Tätähän monet paheksuvat että muka armo tekee vanhurskauden turhaksi. Totinen vanhurskaus saadaan armosta uskon kautta. Ja se on ainoa vanhurskaus joka pelastaa. Mikään muu ei kelpaa Jumalalle. Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme ja hän nousi kuolleista, ja hän on Herra.

16

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieläkö sillä pölhökustaalla on fanikuntansa?
      Ai kun noloa.

• Jeesus on ainoa kestävä turva elämässä ja puolustaja tuomiolla, kun teot punnitaan.

• Anonyymi

Kumpi raamatun Jeesuksista?

• Anonyymi

minne tilille voin antaa rahani 🤣🤣🤣

• Anonyymi

• Anonyymi

nykyaikana ei niin tyhmiä ole kun kehitysmaissa 🤣

• Anonyymi

http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
      "Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
      Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä ja kristittyjen Jumalaa."

• Anonyymi

"Herra" sana,

"Minä, minä olen HERRA, eikä ole muuta pelastajaa , kuin minä"
        Jes: 43: 11

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Herra" sana,

"Minä, minä olen HERRA, eikä ole muuta pelastajaa , kuin minä"
        Jes: 43: 11

Luther: "Minä olen herra sinun jumalasi, Sinulla ei saa olle muita jumalia."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Syyttömiä ihmisiä, lapsiakin tappamalla ei ole Laille kuuliainen:

Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
      Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."

Tästä se eksytetyille pelastus on muka luvat:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi
      • Anonyymi

Paavalilaisuuden tekstiä tulee varoa....
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."

Paavalinne Jumala ei olekkaan saman kuin kristillisten Kaikkivaltias Jumala! Luke Paavalin tekstit tarkemmin. Paavali on raamatun tekstien mukaan edelleen Saatanaa "Herranaan" palveleva vaikka rukoili eroa kolme kertaa Saatanan enenkeleiden seurassa mutta ero jäi saamatta!
        Lue tämäkin kokonaan: 2. Kor. 4:4

• Anonyymi

Selviääkö koko totuus koskaan:
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b9a94da8-1189-4057-90b2-c0a3c3316e11

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10179
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      230
      5888
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5374
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      89
      5001
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      16
      3290
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      5
      2662
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2552
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2394
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2194
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      380
      2164
    Aihe