Jumala vanhurskauttaa sen jolla on

Anonyymi

usko Jeesukseen. Sen kuka turvaa Jeesuksen tekoihin, ei omiinsa. Luottaa sielunsa Jeesuksen hoiviin. Tämä vanhurskaus ei ole kuvitteellista vaan se tulee asumaan jokaiseen joka uskoo. Se on Kristus itse meissä, Pyhä Henki. Tätähän monet paheksuvat että muka armo tekee vanhurskauden turhaksi. Totinen vanhurskaus saadaan armosta uskon kautta. Ja se on ainoa vanhurskaus joka pelastaa. Mikään muu ei kelpaa Jumalalle. Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme ja hän nousi kuolleista, ja hän on Herra.

16

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieläkö sillä pölhökustaalla on fanikuntansa?
      Ai kun noloa.

    • Jeesus on ainoa kestävä turva elämässä ja puolustaja tuomiolla, kun teot punnitaan.

      • Anonyymi

        Kumpi raamatun Jeesuksista?


      • Anonyymi

        minne tilille voin antaa rahani 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      nykyaikana ei niin tyhmiä ole kun kehitysmaissa 🤣

    • Anonyymi

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
      "Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
      Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä ja kristittyjen Jumalaa."

      • Anonyymi

        "Herra" sana,

        "Minä, minä olen HERRA, eikä ole muuta pelastajaa , kuin minä"
        Jes: 43: 11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra" sana,

        "Minä, minä olen HERRA, eikä ole muuta pelastajaa , kuin minä"
        Jes: 43: 11

        Luther: "Minä olen herra sinun jumalasi, Sinulla ei saa olle muita jumalia."


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Syyttömiä ihmisiä, lapsiakin tappamalla ei ole Laille kuuliainen:

      Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
      Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."

      Tästä se eksytetyille pelastus on muka luvat:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paavalilaisuuden tekstiä tulee varoa....
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."

        Paavalinne Jumala ei olekkaan saman kuin kristillisten Kaikkivaltias Jumala! Luke Paavalin tekstit tarkemmin. Paavali on raamatun tekstien mukaan edelleen Saatanaa "Herranaan" palveleva vaikka rukoili eroa kolme kertaa Saatanan enenkeleiden seurassa mutta ero jäi saamatta!
        Lue tämäkin kokonaan: 2. Kor. 4:4


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe