Jumala vanhurskauttaa sen jolla on

Anonyymi

usko Jeesukseen. Sen kuka turvaa Jeesuksen tekoihin, ei omiinsa. Luottaa sielunsa Jeesuksen hoiviin. Tämä vanhurskaus ei ole kuvitteellista vaan se tulee asumaan jokaiseen joka uskoo. Se on Kristus itse meissä, Pyhä Henki. Tätähän monet paheksuvat että muka armo tekee vanhurskauden turhaksi. Totinen vanhurskaus saadaan armosta uskon kautta. Ja se on ainoa vanhurskaus joka pelastaa. Mikään muu ei kelpaa Jumalalle. Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme ja hän nousi kuolleista, ja hän on Herra.

16

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieläkö sillä pölhökustaalla on fanikuntansa?
      Ai kun noloa.

• Jeesus on ainoa kestävä turva elämässä ja puolustaja tuomiolla, kun teot punnitaan.

• Anonyymi

Kumpi raamatun Jeesuksista?

• Anonyymi

minne tilille voin antaa rahani 🤣🤣🤣

• Anonyymi

• Anonyymi

nykyaikana ei niin tyhmiä ole kun kehitysmaissa 🤣

• Anonyymi

http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
      "Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
      Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä ja kristittyjen Jumalaa."

• Anonyymi

"Herra" sana,

"Minä, minä olen HERRA, eikä ole muuta pelastajaa , kuin minä"
        Jes: 43: 11

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Herra" sana,

"Minä, minä olen HERRA, eikä ole muuta pelastajaa , kuin minä"
        Jes: 43: 11

Luther: "Minä olen herra sinun jumalasi, Sinulla ei saa olle muita jumalia."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Syyttömiä ihmisiä, lapsiakin tappamalla ei ole Laille kuuliainen:

Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
      Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."

Tästä se eksytetyille pelastus on muka luvat:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi
      • Anonyymi

Paavalilaisuuden tekstiä tulee varoa....
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."

Paavalinne Jumala ei olekkaan saman kuin kristillisten Kaikkivaltias Jumala! Luke Paavalin tekstit tarkemmin. Paavali on raamatun tekstien mukaan edelleen Saatanaa "Herranaan" palveleva vaikka rukoili eroa kolme kertaa Saatanan enenkeleiden seurassa mutta ero jäi saamatta!
        Lue tämäkin kokonaan: 2. Kor. 4:4

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe