Ajaako Seinäjoen asiaa?
Itsenäinen Ilmajoki
15
768
Vastaukset
- Anonyymi
Oma etu ensin! 💩
- Anonyymi
Vihjataanko tässä ääniharavaan?
- Anonyymi
Tämä mietityttää.
- Anonyymi
Ilmajoki pysyköön itsenäisenä. Jos liitoksia pakko tehdä niin Seinäjoki liitetään Ilmajokeen ja muinaiselle mahtipitäjälle valta-asema takaisin.
- Anonyymi
mahtipitäjä!!viikon paras vitsi! tukijussien emä pitäjä!!
- Anonyymi
Neiroon rattijuoppo Seinäjokisten asialla?
- Anonyymi
Oman alansa huippuammattilainen, mutta poliitikkona vaikuttaa yksinkertaiselta juntilta ja julkisuushakuiselta pyrkyriltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman alansa huippuammattilainen, mutta poliitikkona vaikuttaa yksinkertaiselta juntilta ja julkisuushakuiselta pyrkyriltä.
No en olisi niin varma ammatillisesta osaamisesta. Ilmalämpöpumppu asennettiin päin peetä.
Selän takana puhuu toisista paskaa, ei sellanen ole reilu.
- Anonyymi
Samaa olen kuullut Seinäjokisilta.
- Anonyymi
Neiroon poika juttelee,
vaan ei osaa kirjoittaa.
Aloitteet tehdään aina kirjallisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiroon poika juttelee,
vaan ei osaa kirjoittaa.
Aloitteet tehdään aina kirjallisesti.On myös kova poika halveksimaan naisia. Huhtasaari ja Purra ainoastaan kelpaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös kova poika halveksimaan naisia. Huhtasaari ja Purra ainoastaan kelpaavat.
Sähköa saa 6.8 huntaan, kun liitytään kaupunkiin.
- Anonyymi
Seinäjoen Energia myy vain seinäjokisille. Sähkölasku puolittuu kun kuntaliitos.
- Anonyymi
Eipä siihenkään ole luottamista. Ei tarvitse enää äänestää.
- Anonyymi
Halpaa sähköä
rajamerkin takana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267