Ajanutkin olen aikanaan paljonkin mutta en vain ymmärrä jostain Mäntynummen suunnalta kuuluvaa pörinää jota kuulee varsin myöhäänkin illalla,paikkaa en varmuudella tiedä,eikö kukaan puutu asiaan vai lailla suojattu ?
Toinen asia on Puruskorventiellä tapahtuva kaahaaminen...keuliminen muotia ja äänet sietämättömiä,ei ne nopeusrajoitukset näytä koskevan autojakaan,veikkaan että satanen löytyy tietyillä kuskeilla,virkavaltaa en ole koskaan nähnyt maisemissa.
Tykkään m-pyöristä....
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa pojilla olla kisat kellä parhaat soundit ja suurimmat huippunopeudet mopoissa ja kevareissa mutta ei loppuun saakka mietitty,ei lähellekään.
Laitteiden jarrut ei suinkaan ole tarkoitettu sellaisiin nopeuksiin joita nähty kaahaamassa puhumattakaan mikä riski on omatekoisilla virityksillä,kiinnileikkaus voi saada aikaiseksi sellaisen tangon yli lennon että muistaa varmasti loppuelämän jos enää ymmärtää tai yleensä on muistelijaksi.
Minkä vaaran nämä kaaharit aiheuttavatkaan sivullisille vaaraa ei varmaan heillä käynyt koskaan mielessäkään.
Kyllä lähtisi monelta kortti ( jos onkaan ) nopeuden mittauksessa junaradan kohdalla ja Kaivotiellä mutta todellinen ylinopeusbaana on Puruskorventie, suuri onnettomuus on taatusti vain päivien kysymys. - Anonyymi
Ei kannata sotkea noita lainkaan oikeisiin moottoripyöriin - kysymys lienee kuitenkin viritetyistä mopoista ja kevareista, jotka vetävät pitkin pyöräteitä yötä päivää. Ilmiö esiintyy ympäri Lohjaa - valvontaa kun ei juurikaan ole. Noille pitäisi saada kunnon rangaistukset - mikään pikku sakko ei auta, mutta sellainen joka puree on esim. auton ajokortin saannin myöhästyttäminen esim. vuodella - siinä alkaa moni junnu miettimään miten ja missä ajelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569