😍🛋🐑 pöydällä susi ja lammas. Kupissa automaattikahvia ☕ siitä ne romanttiset ajatukset on te
Punainen sohva 3 kerroksessa
3
<50
Vastaukset
Ohos! Lähti kesken kännykästä kun pitää pienellä näytöllä taituroida. Siis: siitä ne romanttiset ajatukset on tehty 🤗 Ja tietenkin katseesta ❤👁👁❤
Nyt on niin paljon lomalaisten aloituksia, että lisään tähän perään että anonyymit mökkijutut eivät ole multa.
Ihana ilta terassilla puutarhatuolissa. Syksyllä hevosen lantaa saanut neilikkaruusu kukkii punaisenaan. Saunan piipusta tulee palavien koivuhalkojen tuoksu. Lämmin pehmeä tuuli suhisee pihapuissa. Lähden hakemaan koiran sisältä naapurin kissoja tervehtimään. Mitäs käyvät kakkimassa mun pihalle. Jättikurpitsa kasvaa kissoille mieluisassa pehmeässä mullassa. Kastelin sen läpimäräksi. Jospa se auttaisi niin ettei siinä näkyisi pienten tassujen jälkiä. Hyvää Yötä lukijalle 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349