Muistatko vielä Lapuan rouvaa...ota yhteyttä jos muistat
Muistatko sinä vielä
15
1407
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä muistan.. oikein on hyvät muistot..
- Anonyymi
Muistatko autoni värin...varmennan vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko autoni värin...varmennan vaan
Valkoinen
- Anonyymi
Annoit myös hyvät kyydit. Siitä erityisesti jäit mun mieleen.
- Anonyymi
Minulla punainen auto,,, joten et ole henkilö jonka kanssa tapailtiin...valitettavasti
- Anonyymi
Minä olen värisokea, näen punaisen valkoisena.
- Anonyymi
Oliko se AM
- Anonyymi
Oliko sukkanauha liivit?
- Anonyymi
Vai T?
- Anonyymi
Kukaan ei ilkee koskee pitkällä tikullakaan... ei eres kehtaa tunnustaa
- Anonyymi
Oliko sillä lapualaaseen tapaan hariapää pitkänä? Toisin kun muualla, ihan siliällä hämpyykillä vaan pitävät.
- Anonyymi
Älkää murehtiko, se on jo kuollut.
- Anonyymi
Joo...eihän vaan Valion maitoa...vaan ???
- Anonyymi
Ruottalaasta maitoako ?
- Anonyymi
Ei taida kauhavalaanen uskaltaa enää....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835