https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/16a4b934-8484-402a-8414-32307b5c4ea9
Tuliko tuolle rumalle naiselle taas epämukava olo, nolo tapaus
Toimittaja Renaz Ebrahimi mollasi uutuusartistia suorassa lähetyksessä
35
923
Vastaukset
- Anonyymi
"Siinä on joku sellainen vähän toksinen meininki hänen jutussaan"
Tuon naikkosen jutut, mitä ne sitten on? Woke, Cancel,BLM- Anonyymi
Renatsi soitti Ylen 90 vee kekkereissä musaa, joissa naisia nimitettiin h:ksi ja mustia n:ksi yhteensä noin 150 kertaa .
Erikoista rasismia tällä Ylen toimittajalla.
- Anonyymi
YleX suojatyöpaikka. Skeidaa verorahoilla.
- Anonyymi
Epäsensitiivinen oloko tuli taas?
- Anonyymi
Vieläkö hän Ylellä, olen luullut,Verovaroin hän on saanut potkut. Eikö Ylellä tosiaankaan ole mitään tasovaatimuksia. Verovaroin ylläpidetty laitos ?????? !
- Anonyymi
Epäreilua dissata aloittelevaa artistia oman harhaisen ajattelun takia
- Anonyymi
Räppärit on muutenkin *erseestä ja räppi on syvältä.
- Anonyymi
YLE:llä töissä -> suomalainen veronmaksaja maksaa palkan. Mutta YLE:lle voi lähettää katsoja ja kuuntelijapalautetta hyvin helposti heidän asiakaspalvelunsa kautta. Itse ainakin aion tehdä niin.
- Anonyymi
Sait minut mukaan. Niin vastenmielinen ja suomalaisvastainen tuo renaz on. Ettei vaan olisi "rasisti"? Takaisin Iraniin vain jos täällä on paha olla, tekee hallaa vain muille mamuille jotka haluavat sopeutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait minut mukaan. Niin vastenmielinen ja suomalaisvastainen tuo renaz on. Ettei vaan olisi "rasisti"? Takaisin Iraniin vain jos täällä on paha olla, tekee hallaa vain muille mamuille jotka haluavat sopeutua.
Rasistisen oloinen nainen hän minunkin mielestäni on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasistisen oloinen nainen hän minunkin mielestäni on.
Suhtautuu Esko Valtaojaan tosi rasistisesti, vaikka Esko maksaa osan Renatsin palkasta.
- Anonyymi
Potkut tuollaiselle
- Anonyymi
Kerran ylessä - aina ylessä
- Anonyymi
Hieno ja kaunis nainen ja monen monikulttuurisia suhteita ja naisen oikeuksia vaalivan suominaisen idoli. Naisessa saa ja pitääkin olla vähän feministin vikaa jos sitä nyt voi viaksi luonnehtia.
- Anonyymi
Feminismi ja suomalaisuusvastaisuus on eri asia. Tuosta kauneudestakin on pakko olla eri mieltä. Tympeän näköinen ja se ei ole kaunista.
- Anonyymi
Hieno ja kaunis No ei ole...rääväsuu ketä vihaa Suomalaisia hullun kiilto silmissään. Ulos Yleltä ja mediasta yleensä.
- Anonyymi
Soittaa DJ:nä musaa missä naisia nimitetään H:ksi.
- Anonyymi
Kotimaassaa olisi kaavutettuna, naama peitettynä nyrkin ja hellan välissä HILJAA
Täällä halveeraa suomalaisia jotka senkin elättää.
oman maansa miehistä ei puhu pihaustakaan, ettei kivitetä kuoliaaksi. - Anonyymi
Toimittaja?
Eikö siihen vaadita ammattitaitoa? Nyt meni usko tuosta tittelistä.- Anonyymi
Ylen toimittajilta vaaditaan vain poliittista kannanottoa.
- Anonyymi
Se koki taas olonsa turvattomaksi ja traumatisoitui kuten Sannikan ohjelmassa.
"Toimittaja Renaz Ebrahimi avautuu Sannikka-ohjelmasta syntyneestä kohusta – sai traumaperäisen reaktion"
Ebrahimi otti aikaa itselleen kohun jälkeen.
Ei ihan parasta toimittaja-ainesta.
Menisi johonkin arabimaahan voimaantumaan, ei tulisi ikävä. - Anonyymi
YleX boikottiin
- Anonyymi
Ei ole rumaa nähnytkään, yksi upeimpia naisia Suomen julkkisrintamalla
- Anonyymi
🤔🥴😅🤣😂🤣😂😅
- Anonyymi
Renazille tuli toksiset fiilikset taiteilijasta. Joten tästä syystä on parasta välttää hänen musiikkiaan, vaikka olisikin hyvää.
Jos taide ei täytä puhdasoppisuuden vaatimuksia, sitä ei saa seurata.- Anonyymi
Hassua mulle tulee todella toksiset fiilikset Renazista.
- Anonyymi
YLE:llä on harvinaisen helppokäyttöinen asiakaspalaute osio jos haluaa käydä kertomassa siellä mielipiteensä tästä toksisen oloisesta juontajasta.
- Anonyymi
Vieläkö tuo Valtaojan haukkuja on Yle:llä töissä ?
- Anonyymi
Valitettavasti on. YLE vaikuttaa olevan jonkinlainen suojatyöpaikka?
- Anonyymi
Jaa'a. Ehkä hän itse on vain niin toksinen persoona että iskee nämä tilat niin vahvasti? Kuka tietää, mutta YLE:n asiakaspalautteeseen laitoin palautetta kuitenkin.
- Anonyymi
Ja tämän toiminnan suomalaisten verorahoin pyöritettävä YLE palkitsee jountokeikalla Flow-festareille. Mollasi varmaan sielläkin jokaista valkoista mies artistia? Onneksi Ylen asiakaspalaute on helppokäyttöinen.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2274385Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii722842- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431677- 781359
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘621011PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53822