En tiedä kenestäkään joka olisi lusinut, mutta Liedenpohjan syytetystä tiedän ;Turun hovioikeus on istunnossaan 08,04,2020 hylännyt,Tampereen käräjäoikeudessa 12,03,2019 langetetun tuomion lapsen hyväksikäytöstä perusteettomana,
Yksinhuoltajaäiti nosti syytteet avopuolisoaan vastaan 2018, mutta todellisuuspohjaa niissä ei ollut.
Päätös on lainvoimainen.
Paikallislehti ei voinut em ilmoitusta julkaista,koska joku olisi voinut tunnistaa yh-äidin,joka on muuttanut pakoon paikkakunnalta, ja esiintyy nyt uudella sukunimellä.
HYVÄKSIKÄYTÖSTÄ SYYTETYT
Anonyymi
2
1557
Vastaukset
- Anonyymi
Virtain äitylit ry purkanut taas pahaa oloaan sivullisiin. M1 lähete suljetulle ettei olisi vaaraksi itselleen eikä muille. Kaikkee se leipä elättääkin🤦♂️
- Anonyymi
ota selvää.
tuossahan aina voi olla 2 mahdollisuutta- jos asiaa ei tutkita...
kumpi syyllinen - voi olla akka tai ukko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408