Sanna Marinin perheloma nousi otsikoihin Italiassa majailevat kartanohotellissa viinialueella

Anonyymi

Pääministeri Sanna Marinin kesäloma on noussut otsikoihin Italiassa, jossa Marin parhaillaan lomailee maailmanperintökohteeksi luokitellulla alueella.

Suomen pääministeri Sanna Marinin kesäloma on herättänyt kiinnostusta ulkomaista mediaa myöten. Nyt italialaismediat kertovat pääministeri Marinin perheineen olevan parhaillaan lomalla Venetsian lähistöllä sijaitsevassa maailmanperintökohteessa.

Uutistoimisto ANSA:n mukaan Marin majailee perheensä kanssa arvostetussa 1700-luvun kartanohotellissa Tervison maakunnassa, joka on tunnettu prosecco kuohuviinistä.

Viiniviljelmiin peittyvät vehreät kukkulat ovat olleet Unescon maailmanperintökohteiden listalla viimeisen kolmen vuoden ajan.

Historiallinen hotelli on remontoitu perusteellisesti vuonna 2020 ja edullisimmat kahden hengen huoneet maksavat noin 200 euroa yöltä.

Luontoa, kylpylä ja viinimaisteluja
Italialaismediassa arvellaan, että Marin seurueineen osallistuu luontoretkien ja kylpylästä nauttimisen lisäksi myös alueen viininmaistajaisiin.

Marinin kerrotaan saapuneen Venetsiaan lauantai-iltana.

Pääministeri ei ole itse vielä julkaissut omissa sosiaalisen median kanavissaan kuvia tai päivityksiä lomaltaan.

Aiemmin hänen lomakuvansa Ruisrock -festivaaleilta nousi otsikoihin laajalti Suomessa ja herätti kiinnostusta myös ulkomaita myöten.

11

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä, onko Marin viininkin ystävä. Koska tulee kuvia viinilaseista. Kukaties tulee kuvat humalaisesta bilettäjästä.

• Anonyymi

Ainoa humalainen olet sinä itse. Mene Putinin trolli kuuseen.

• Anonyymi

Joi se Jeesuskin punaviiniä ja oli kännissä.

• Anonyymi

Joo, Taas hallitus tyri. Sössivät tämän Uniper asian. Ja suomi eli suomen kansa taaskin maksaa !

• Anonyymi

• Anonyymi

Suomi 24/Kauhajoki -sivulta tämä uutinen vielä puuttuikin!

• Anonyymi

jotenkin tämä sopisi paremmin Päntäne sivuille.

• Anonyymi

tais olla korruptiota kun Italialle annettiin miljardeja.

• Anonyymi

Ei ollutkaan perheloma. Taas sanna valehteli

• Anonyymi

Oikein hyvä reissu takuulla oli.

Persut ei tuollaisia tee.

• Anonyymi

Se oli taas festareilla! Veti muutakin ku pulkkaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7374
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4732
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4684
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3398
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      29
      1812
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1799
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1547
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe