Pääministeri Sanna Marinin kesäloma on noussut otsikoihin Italiassa, jossa Marin parhaillaan lomailee maailmanperintökohteeksi luokitellulla alueella.
Suomen pääministeri Sanna Marinin kesäloma on herättänyt kiinnostusta ulkomaista mediaa myöten. Nyt italialaismediat kertovat pääministeri Marinin perheineen olevan parhaillaan lomalla Venetsian lähistöllä sijaitsevassa maailmanperintökohteessa.
Uutistoimisto ANSA:n mukaan Marin majailee perheensä kanssa arvostetussa 1700-luvun kartanohotellissa Tervison maakunnassa, joka on tunnettu prosecco kuohuviinistä.
Viiniviljelmiin peittyvät vehreät kukkulat ovat olleet Unescon maailmanperintökohteiden listalla viimeisen kolmen vuoden ajan.
Historiallinen hotelli on remontoitu perusteellisesti vuonna 2020 ja edullisimmat kahden hengen huoneet maksavat noin 200 euroa yöltä.
Luontoa, kylpylä ja viinimaisteluja
Italialaismediassa arvellaan, että Marin seurueineen osallistuu luontoretkien ja kylpylästä nauttimisen lisäksi myös alueen viininmaistajaisiin.
Marinin kerrotaan saapuneen Venetsiaan lauantai-iltana.
Pääministeri ei ole itse vielä julkaissut omissa sosiaalisen median kanavissaan kuvia tai päivityksiä lomaltaan.
Aiemmin hänen lomakuvansa Ruisrock -festivaaleilta nousi otsikoihin laajalti Suomessa ja herätti kiinnostusta myös ulkomaita myöten.
Sanna Marinin perheloma nousi otsikoihin Italiassa majailevat kartanohotellissa viinialueella
11
759
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä, onko Marin viininkin ystävä. Koska tulee kuvia viinilaseista. Kukaties tulee kuvat humalaisesta bilettäjästä.
- Anonyymi
Ainoa humalainen olet sinä itse. Mene Putinin trolli kuuseen.
- Anonyymi
Joi se Jeesuskin punaviiniä ja oli kännissä.
- Anonyymi
Joo, Taas hallitus tyri. Sössivät tämän Uniper asian. Ja suomi eli suomen kansa taaskin maksaa !
- Anonyymi
Lienaa paossa vastuuta UNIPER sotkussa. Ei eka kerta kun livistää, Kuin kausa lähtee kun rokote vastuu lankee kohdalleen. https://tokentube.net/v/3247663342/Rokotekuolemat--13-616-kpl--haittavaikutukset--468-065-kpl---Rapsodia-fi--editointi
- Anonyymi
Suomi 24/Kauhajoki -sivulta tämä uutinen vielä puuttuikin!
- Anonyymi
jotenkin tämä sopisi paremmin Päntäne sivuille.
- Anonyymi
tais olla korruptiota kun Italialle annettiin miljardeja.
- Anonyymi
Ei ollutkaan perheloma. Taas sanna valehteli
- Anonyymi
Oikein hyvä reissu takuulla oli.
Persut ei tuollaisia tee. - Anonyymi
Se oli taas festareilla! Veti muutakin ku pulkkaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307