Kirpputorit

Anonyymi

Kirpputorit ovat hyvä kanava päästä eroon käyttämättömästä tavarasta. Harmi, että kyseisistä paikoista myös varastetaan paljon tavaraa. Noin viikko sitten Raatekankaan kirpputorilta varastettiin Marimekon pikkuruudullinen pitkähihainen paita. Kyseinen paita oli aivan uniikki ja tunnistan sen pienestä yksityiskohdasta jotta jos vastaan tulee niin tiedän mistä se on lähtöisin. Sinulle joka ko. paidan varastit: Toivottavasti tunnet huonoa omaatuntoa (jos sinulla sellainen on) aina kun puet paidan päällesi sillä olethan sen minulta varastanut.

2

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitkä kyntisiä on kaikialla varmasti samat tilanteet kuin sinulla.Itse en jaksaisi mitään myydä ja ei tosin ole autoakan.Mutta olen jo eläkellä 69 vuotias mumo.Kannan pikkuhiljaa repussani,jos jaksan 5km matkan itä keskuksen vieren Puhos Ostarin Vida liike.Jopa ruokailu,kahvi,tee astiastot lahjotuksina. Jos en jotain materialialia jaksa kantaa ja nivelrikko polveni kenkuilee Vien ne Helsinki 92 Myllypuro Pelastu armejaan kirpputori lahjoitus..Tulee kuitenkin liikuttua kun on syy mennä ulos.Tarkoituksena saada lika pois vuokra asunosta kaapeista ja silmät kyllä toimii ei mitään huonoa materiaalia kiikuteta nurkista tai kaapeista pois heille.Itse kysen alaistan todella vanhat unikki Mari-Mekon tuoteet. Kyllähän haurastuu puuvillakin jos vuosi kymmeniä koti kaapissa on,vaikka on Marimekkoa.Voin kyllä olla väärässä.En tiedä? Kun koskaan en ole merkin perässä juossut. Hyvää kirpis myyntiä kaikille kuitenkin. terv. Mummo 69v. Helsinki 94.

• Mhm mhm. Oletko tehnyt asiasta rikosilmoitusta? Kyllä se melkein kannattaisi tehdä. Mutta onhan kierrätyskesukusissa nyt tyoki tosi paljon hyvääkin. Niistä nimittäin myös saa TOSI halvalla. Itse käyn aika paljon Kontissa ja varsinkin kesäisin. Raatekankaalla olen lähinnä käynyt Tokmannilla, Sielläkin käyn enimmäkseen kesällä. Syksyllä alkaakin sitten kansalaisopiston lukukausi. Mutta eihän minun siitä pitänyt puhua. Halpuutensa vuoksi juuri nämä kierrätystkeskukset eli "kirpparit" ovat niin hyviä, joskaan sieltä ostetut vaatteet eivät aina ole välttämättä yhtä laadukkaita, kuin ne olisivat uutena. Mutta kun uusi vaate maksaa kymmeniä eruoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      268
      4675
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3030
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      25
      2827
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1409
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1282
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe