Kirpputorit

Anonyymi

Kirpputorit ovat hyvä kanava päästä eroon käyttämättömästä tavarasta. Harmi, että kyseisistä paikoista myös varastetaan paljon tavaraa. Noin viikko sitten Raatekankaan kirpputorilta varastettiin Marimekon pikkuruudullinen pitkähihainen paita. Kyseinen paita oli aivan uniikki ja tunnistan sen pienestä yksityiskohdasta jotta jos vastaan tulee niin tiedän mistä se on lähtöisin. Sinulle joka ko. paidan varastit: Toivottavasti tunnet huonoa omaatuntoa (jos sinulla sellainen on) aina kun puet paidan päällesi sillä olethan sen minulta varastanut.

2

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitkä kyntisiä on kaikialla varmasti samat tilanteet kuin sinulla.Itse en jaksaisi mitään myydä ja ei tosin ole autoakan.Mutta olen jo eläkellä 69 vuotias mumo.Kannan pikkuhiljaa repussani,jos jaksan 5km matkan itä keskuksen vieren Puhos Ostarin Vida liike.Jopa ruokailu,kahvi,tee astiastot lahjotuksina. Jos en jotain materialialia jaksa kantaa ja nivelrikko polveni kenkuilee Vien ne Helsinki 92 Myllypuro Pelastu armejaan kirpputori lahjoitus..Tulee kuitenkin liikuttua kun on syy mennä ulos.Tarkoituksena saada lika pois vuokra asunosta kaapeista ja silmät kyllä toimii ei mitään huonoa materiaalia kiikuteta nurkista tai kaapeista pois heille.Itse kysen alaistan todella vanhat unikki Mari-Mekon tuoteet. Kyllähän haurastuu puuvillakin jos vuosi kymmeniä koti kaapissa on,vaikka on Marimekkoa.Voin kyllä olla väärässä.En tiedä? Kun koskaan en ole merkin perässä juossut. Hyvää kirpis myyntiä kaikille kuitenkin. terv. Mummo 69v. Helsinki 94.

• Mhm mhm. Oletko tehnyt asiasta rikosilmoitusta? Kyllä se melkein kannattaisi tehdä. Mutta onhan kierrätyskesukusissa nyt tyoki tosi paljon hyvääkin. Niistä nimittäin myös saa TOSI halvalla. Itse käyn aika paljon Kontissa ja varsinkin kesäisin. Raatekankaalla olen lähinnä käynyt Tokmannilla, Sielläkin käyn enimmäkseen kesällä. Syksyllä alkaakin sitten kansalaisopiston lukukausi. Mutta eihän minun siitä pitänyt puhua. Halpuutensa vuoksi juuri nämä kierrätystkeskukset eli "kirpparit" ovat niin hyviä, joskaan sieltä ostetut vaatteet eivät aina ole välttämättä yhtä laadukkaita, kuin ne olisivat uutena. Mutta kun uusi vaate maksaa kymmeniä eruoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2258
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2074
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1877
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1340
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      1158
    Aihe