Kirpputorit ovat hyvä kanava päästä eroon käyttämättömästä tavarasta. Harmi, että kyseisistä paikoista myös varastetaan paljon tavaraa. Noin viikko sitten Raatekankaan kirpputorilta varastettiin Marimekon pikkuruudullinen pitkähihainen paita. Kyseinen paita oli aivan uniikki ja tunnistan sen pienestä yksityiskohdasta jotta jos vastaan tulee niin tiedän mistä se on lähtöisin. Sinulle joka ko. paidan varastit: Toivottavasti tunnet huonoa omaatuntoa (jos sinulla sellainen on) aina kun puet paidan päällesi sillä olethan sen minulta varastanut.
Kirpputorit
2
372
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkä kyntisiä on kaikialla varmasti samat tilanteet kuin sinulla.Itse en jaksaisi mitään myydä ja ei tosin ole autoakan.Mutta olen jo eläkellä 69 vuotias mumo.Kannan pikkuhiljaa repussani,jos jaksan 5km matkan itä keskuksen vieren Puhos Ostarin Vida liike.Jopa ruokailu,kahvi,tee astiastot lahjotuksina. Jos en jotain materialialia jaksa kantaa ja nivelrikko polveni kenkuilee Vien ne Helsinki 92 Myllypuro Pelastu armejaan kirpputori lahjoitus..Tulee kuitenkin liikuttua kun on syy mennä ulos.Tarkoituksena saada lika pois vuokra asunosta kaapeista ja silmät kyllä toimii ei mitään huonoa materiaalia kiikuteta nurkista tai kaapeista pois heille.Itse kysen alaistan todella vanhat unikki Mari-Mekon tuoteet. Kyllähän haurastuu puuvillakin jos vuosi kymmeniä koti kaapissa on,vaikka on Marimekkoa.Voin kyllä olla väärässä.En tiedä? Kun koskaan en ole merkin perässä juossut. Hyvää kirpis myyntiä kaikille kuitenkin. terv. Mummo 69v. Helsinki 94.
Mhm mhm. Oletko tehnyt asiasta rikosilmoitusta? Kyllä se melkein kannattaisi tehdä. Mutta onhan kierrätyskesukusissa nyt tyoki tosi paljon hyvääkin. Niistä nimittäin myös saa TOSI halvalla. Itse käyn aika paljon Kontissa ja varsinkin kesäisin. Raatekankaalla olen lähinnä käynyt Tokmannilla, Sielläkin käyn enimmäkseen kesällä. Syksyllä alkaakin sitten kansalaisopiston lukukausi. Mutta eihän minun siitä pitänyt puhua. Halpuutensa vuoksi juuri nämä kierrätystkeskukset eli "kirpparit" ovat niin hyviä, joskaan sieltä ostetut vaatteet eivät aina ole välttämättä yhtä laadukkaita, kuin ne olisivat uutena. Mutta kun uusi vaate maksaa kymmeniä eruoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435