Ollaan tulossa Juhatapion keikalle Tampereelle ollaa koht 50 pari löytyiskö toista paria seuraksi viikon lopuksi ja katsottais mihin johtaa ollaan ensikeetalaisia
Toista paria
18
1118
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan aviopari N28v ja M31v.
Voitaisi tavata ja katsoa tapahtuuko tai tuleeko parinvaihdosta mitään.- Anonyymi
Millaisia olette
- Anonyymi
Mielellämme haluaisimme tavata teidät millaisia olette ja onko teillä jo kokemusta ja miten haluaisitte edetä t.pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellämme haluaisimme tavata teidät millaisia olette ja onko teillä jo kokemusta ja miten haluaisitte edetä t.pari
Meillä on kokemusta ja ollaan valmiit menemään loppuun asti.
On parempi edetä teidän tuntemusten mukaan niin ei tule yllätyksiä.
Oletko sinä valinumis antamaan miehesi panna minua ja oletko sinä valmis ottamaan
mieheni seksikumppaniksesi?
Miltä ajatus tuntuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on kokemusta ja ollaan valmiit menemään loppuun asti.
On parempi edetä teidän tuntemusten mukaan niin ei tule yllätyksiä.
Oletko sinä valinumis antamaan miehesi panna minua ja oletko sinä valmis ottamaan
mieheni seksikumppaniksesi?
Miltä ajatus tuntuu?Pitää katsoa mitkä fiilikset millaisia olette kiinnostus ois kova minua vähän jännittää mies kyllä ois valmis t.pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää katsoa mitkä fiilikset millaisia olette kiinnostus ois kova minua vähän jännittää mies kyllä ois valmis t.pari
Mitä mieltä olet sopiiko sinulle jos olen miehesi kanssa?
Voisitte vaikka olla samassa huoneessa jos haluatte.
Ehkä saisitte kipinän ja saisit nautittua miehestäni vaikka suuseksillä alkuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä olet sopiiko sinulle jos olen miehesi kanssa?
Voisitte vaikka olla samassa huoneessa jos haluatte.
Ehkä saisitte kipinän ja saisit nautittua miehestäni vaikka suuseksillä alkuun.Samassa vuoteessa voisi olla mukava aloittaa millaisesta seksistä pidätte ja millaisia olette
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa vuoteessa voisi olla mukava aloittaa millaisesta seksistä pidätte ja millaisia olette
Silloin ollaan samassa sängyssä.
Miehet saa olla kanssasi kumpikin ja minä voin avustaa heitä.
Miltä tuntuisi olla kahden miehen naisena välillä?
T. 28-vuotias rouva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. 28-vuotias rouvaMissäs tavattais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. 28-vuotias rouvaKuulostaa mukavalta
- Anonyymi
Mekin tullaan ollaan eedenissä vìkonloppu
- Anonyymi
Tulkaa Eedenin kylpylään 4.8 tutustutaan altaalla ja höyrysaunassa t.pari
- Anonyymi
Me tullaan Eedeniin 5.8 löytyiskö silloin seuraa 50 parille
- Anonyymi
Muusikko on JUHA Tapio ( ei Juhatapio). Tapio on sukunimi jonka saanut pohjoisen suvustaan, ei taitelijanimi tai toinen nimi!
Hän nyt tässä kohtaa ei varmaankaan ole mikään seksinvälittäjä parien keskuudessa!? Tms.
😡😨😧 - Anonyymi
Aloituksen kun kalekale49
Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057