Semmoset 12 vuotta työtön

Anonyymi

Voi unohtaa työt

16

218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoppa tuo te- simputtajille ja päättäjille.

    • Anonyymi

      Ei ne mitään voi. Et saa edes rahoiusta lähteä minnekään.

    • Anonyymi

      Mä olin ensin 15 vuotta kun lapset oli pieniä, sitte olin puolipivätöissä 6 kk, ja taas työtön 5 vuotta ja töissä olin 1 v, ja nyt olen ollu työtön 15 v. Ihanaa olla kotona, en voisi töihin mennäkkään, ei kiinnosta, olen kotiiti ja ny kotimummi. Ei parempaa tekemistä kuin kotona olo .

      • Anonyymi

        Ootko katellu sun työeläkeotetta, minkälaista summaa kuukaudessa on odotettavissa kun jäät eläkkeelle työttömyydestä? (Tai jäitkö jo?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko katellu sun työeläkeotetta, minkälaista summaa kuukaudessa on odotettavissa kun jäät eläkkeelle työttömyydestä? (Tai jäitkö jo?)

        Olen kattellu! Ihan mukavasti on rahaa eläkkeelle tulossa. Ja kelasta saa asumistukea ym muita etuuksia ja tt tukeas saa. Kyllä pärjään tosi hienosti, ellei tuo ukko kupsahda tuosta ennen, ja sillonkin saan lesken eläkettä. Ja tienata saa eläkkeellä tosi paljon. Jos haluaa.


    • Köyhyyttä on koska töitä ei saa palkalla jolla pärjää. Nii se vaan on ja sitten työttömii haukutaan ettei ne mee töihin vaikka ei kukaan palkkaa työtöntä. Suomessa ei ole 15 vuoteen työpaikat lisääntyneet yhtään. Aina on yhtä paljon työttömiä eli jotain 400 000. Työpaikat ei lisäänny seuraavan 10 vuoden aikana yhtään. Onneksi aloin kalastamaan vuosia sitte että on sentään jotain tekemistä ja saa hiukan tienattua rahaa.

      • Anonyymi

        Ajat ovat muuttuneet melkoisesti.
        Työttömien määrä ylitti v. 1977 huikean 100.000 rajan ja Kekkonen julisti hätätilan.
        Minkä tilan Marin julistaa ? Ei minkään kun vetää vaan valkoviiniä Italiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajat ovat muuttuneet melkoisesti.
        Työttömien määrä ylitti v. 1977 huikean 100.000 rajan ja Kekkonen julisti hätätilan.
        Minkä tilan Marin julistaa ? Ei minkään kun vetää vaan valkoviiniä Italiassa.

        nyt on taxfree aikaa, ja valtio ottaa lisää velkaa !!
        meno on kuin niissä entisissä hölmöläis tarinoissa.....


    • Anonyymi

      Sitten menet kuntouttavaan työhön jotta voit harjoitella työntekoa ja että sinusta tulee työkykyinen. Ota heti yhteys työvoimatoimistoon niin järjestämme sinut paja töihin muiden heikkokuntoisten työttömien seuraksi.

      T: työvoimatoimiston virkailija

      • Anonyymi

        Et sinä mikään virkailija ole


      • Anonyymi

        Mene sinä terrapiaan ja katkasuhoitoon! Huh huh.... Hoida oma työkykysi kuntoon, ja anna muiden elää omaa elämää, sinä olet niin mielenvikainen että hävettää sun puolesta.


    • Anonyymi

      Jos on ollut jo 12 vuotta työtön, ja pärjää kuitenkin niin mitä ilmeisimmin
      pääansaintalähde on pimeät työt, joten kaikki tuet voisi lopettaa.

      • Anonyymi

        Sitä olen täällä sanonut, että eduskunnassa ei muuta tehdäkkään kun pimietä töitä, ei siellä veroja maksella, kaikki on ilmaista ja palkka juoksee verotta... ei kukaan rikastu yhtä lailla kuin eduskunnan työllinen, vilpillisesti ja huijaten.


      • Anonyymi

        Juu, ihanaa, kun saa olla työttömänä rauhassa. Ei ole pelkoa, että töihin enää joutuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ihanaa, kun saa olla työttömänä rauhassa. Ei ole pelkoa, että töihin enää joutuisi.

        Vaikka laittai sen yhden hakemuksen kk ei ne ota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka laittai sen yhden hakemuksen kk ei ne ota

        Hyvin pystyy selvittämään, mitkä yritykset ei ota, niin laittaa sinne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe