Liikenteen nopeuksissa. Samaa kaahailua näkyy ja samaa muutaman rajoitusten mukaan.
Ei näy bensan hinta!
104
820
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä aloittajalla ei ole mitään käsitystä mistään liikkumisista eikä kulkemisista.
Pitäis ymmärtää vaikka ei oiken käsitys riitä että toisten on pakko liikkua.
Kulje vaan pyörälläs mutta älä ala neuvomaan muita kun et mistään mitään tiedä.- Anonyymi
Oletetpa pöljä. Kyse nopeuksista ja nyt motarilla. Samaa kaahausta näkyy,kuin enenkin! NOPEUDET EI OLE LASKENUT!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletetpa pöljä. Kyse nopeuksista ja nyt motarilla. Samaa kaahausta näkyy,kuin enenkin! NOPEUDET EI OLE LASKENUT!
HEI TYHMÄ, MIKSI NOPEUKSIEN PITÄISI LASKEA .?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletetpa pöljä. Kyse nopeuksista ja nyt motarilla. Samaa kaahausta näkyy,kuin enenkin! NOPEUDET EI OLE LASKENUT!
Missä käsketään hiljentämään ?
😂😂😂
- Anonyymi
Kyllä se on vaan köyhien ulinaa jos ei ole vara liikkua ja kulkea enää näillä bensan hinnoilla.
Olkoon he kotonaan- Anonyymi
Näky rikkaita olevan paljon. Vedellään motarilla 150 lasissa ja ei pelätä poliisia,mitä ei näy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näky rikkaita olevan paljon. Vedellään motarilla 150 lasissa ja ei pelätä poliisia,mitä ei näy!
Kyl ja ajellaan huviksemme motareilla kaupungista toiseen.
Hieno päästää kun iltaisin ja öisin ei ole valvontaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näky rikkaita olevan paljon. Vedellään motarilla 150 lasissa ja ei pelätä poliisia,mitä ei näy!
Kuka sitä nyt näkymätöntä turhaan pelkäisi?
- Anonyymi
Näkee paljon nätä "wannabee" -rikkaita, jotka oikeasti ovat autovelallisia ja haaskanneet rahansa "premium" autoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee paljon nätä "wannabee" -rikkaita, jotka oikeasti ovat autovelallisia ja haaskanneet rahansa "premium" autoon.
Mistä ihmeestä voit tietää kenenkin taloudellisen tilanteen? Kommentissasi haiskahtaa tietämättömyys ja kateus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee paljon nätä "wannabee" -rikkaita, jotka oikeasti ovat autovelallisia ja haaskanneet rahansa "premium" autoon.
? Voitko avata päättelyäsi
- Anonyymi
Ei näy siinäkään, että tyhjäkäynti, anteeksi tyhmäkäynti rehottaa edellen. Vaimonvartoojat kauppojen parkkipaikoilla, kioskikäynnit "pikapikaa", tyttöystävän odottelua kännykkää selaillen, jne jne. Nykyauton pitäisi kyllä kesällä lähteä käyntiin vaikka sen vähäksi aikaa sammuttaisikin.
- Anonyymi
Pysyy mukavasti auto viileänä kun antaa käydä, ei se juurikaan kuluta ja jos talus on siitä kiinni, niin paras lopettaa ajaminen ja myydä auto pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyy mukavasti auto viileänä kun antaa käydä, ei se juurikaan kuluta ja jos talus on siitä kiinni, niin paras lopettaa ajaminen ja myydä auto pois.
Juuri näin. Juuri tälläkin hetkellä on sen verran lämpimät ilmat, että varsin mieluusti antaa auton käydä hetkellisen pysäköinnin ajan juurikin miellyttävän sisäilman takaamiseksi.
Eihän kaikesta kitisijöitä kannata eikä pidä aina kovin totuudesta ottaa. - Anonyymi
On sulla ongelmat, olisko parempi keskittyä vaan lukemaan sitä teeämmää ja kodinkuvalehteä.
- Anonyymi
Harmittaako sinua kun autosi on tuhnu ja pelkäät ajamista?
- Anonyymi
Sinä voit työntää sen tuhnusi vaikka prrsseseessi.
- Anonyymi
Köyhien ei kannata ajaa kuin polkupyörällä, ja tavallisella sellaisella, jotta ei sähkölasku kasva liian suureksi sähköpyörällä ajaessa.
Audi King
- Teiden King- 💪 - Anonyymi
Ei sillä tuhnuttelulla isoa tiliä tee ja paljon siellä liikenteessä on niitä jotka eivät itse maksa bensojaan.
- Anonyymi
Eipä tuo bensan hinta ainakaan omalla kohdalla ole laskenut suoritetta eikä ajonopeuksia.
Kulutusta nostanut ehkä hiukan kun ohitteluja tulee enempi.
Noh kyl ne lehdessä kirjoittaa kun Teboilin aineen myynti loppuu.
Ylivoimaisesti halvin ja paras polttoaine dieselissä kun hommaa kortin heiltä, siinä syy käyttöön siltä osin. - Anonyymi
Mitä nytkö pitäis muka köröttää hiljaa että saisi säästettyä pari euroa kuussa.
- Anonyymi
Eipä sulle ole laskutaito suotu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sulle ole laskutaito suotu!
Ei, köröttelyllä ei säästetä mitään.
Koeta nussia varastoon, vaikka miten illalla panet niin aamulla tekee taas mieli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, köröttelyllä ei säästetä mitään.
Koeta nussia varastoon, vaikka miten illalla panet niin aamulla tekee taas mieliMitä tekemistä kulutuksen kanssa?
- Anonyymi
Enemmän säästäisi nämä liikenteessä säästäjät, jos kulkisivat julkisilla. Olisivat pois liikenteestä tientukkoina. Varsinkin Toyota-kuskit.
Oma lukunsa on sitten nämä hybridi-pellet...
Jos ei raaskita ajaa nopeusrajoitusten mukaan tai ärsyttää muiden tielläliikkujien meno, niin sitten on vain parempi jäädä kotiin peiton alle.- Anonyymi
Aha. Sinullako luulet olevan vallan määrätä, kuka saa Suomen yleisiä teitä käyttää. Olet pahasti päästäisi sekaisin, ja oikea paikka sinulle on niuvanniemi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha. Sinullako luulet olevan vallan määrätä, kuka saa Suomen yleisiä teitä käyttää. Olet pahasti päästäisi sekaisin, ja oikea paikka sinulle on niuvanniemi.
Kyllä se pahasti siltä näyttää, että sinun ilmastoahdistuksesi vie sinut ja muut alinopeutta köröttelevät sinne Niuvanniemeen nopeammin, oikein ylinopeutta menevällä ambulanssilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pahasti siltä näyttää, että sinun ilmastoahdistuksesi vie sinut ja muut alinopeutta köröttelevät sinne Niuvanniemeen nopeammin, oikein ylinopeutta menevällä ambulanssilla...
Sinun oikea paikka on selvästi niuvanniemi.
Nyt siitä ei ole epäilystäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha. Sinullako luulet olevan vallan määrätä, kuka saa Suomen yleisiä teitä käyttää. Olet pahasti päästäisi sekaisin, ja oikea paikka sinulle on niuvanniemi.
No joskus olisi vaan parempi pysyä kotona tai siellä niuvassa.
- Anonyymi
Jos ajaa suurinta sallittua nopeutta hitaammin, mikä yleensä ilmoitetaan liikennemerkillä, silloin ajetaan niinkuin laissa on säädetty. Mikä tässä on ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajaa suurinta sallittua nopeutta hitaammin, mikä yleensä ilmoitetaan liikennemerkillä, silloin ajetaan niinkuin laissa on säädetty. Mikä tässä on ongelma?
Onko laissa todellakin säädetty, että pitää ajaa liikennemerkissä ilmoitettua hitaammin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko laissa todellakin säädetty, että pitää ajaa liikennemerkissä ilmoitettua hitaammin?
Ei. Toisaalta sellaista ei ole edes väitetty.
- Anonyymi
Mistä poju tojokateus? Eikö pennit riitä itselle ostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko laissa todellakin säädetty, että pitää ajaa liikennemerkissä ilmoitettua hitaammin?
Periaatteessa kyllä. Nopeusrajoitus on maksiminopeus, jota saa laillisesti ajaa. Siinä ilmoitettua nopeutta tai sen hitaammin saa edetä. Nopeusrajoitus liikennemerkissä oleva luku osoittaa ajoneuvon ja raitiovaunun suurimman sallitun nopeuden kilometreinä tunnissa.
Lisäksi nopeus on aina sovitettava tilanteen mukaan. Nopeusrajoitus on "kattonopeus" mutta sopiva tilannenopeus on usein tärkeämpi asia. - Anonyymi
^ Ei siis käytännössä kyllä, koska tasan sitä samaa kuin rajoituksessa ilmoitettu nopeus on, saa myös ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa kyllä. Nopeusrajoitus on maksiminopeus, jota saa laillisesti ajaa. Siinä ilmoitettua nopeutta tai sen hitaammin saa edetä. Nopeusrajoitus liikennemerkissä oleva luku osoittaa ajoneuvon ja raitiovaunun suurimman sallitun nopeuden kilometreinä tunnissa.
Lisäksi nopeus on aina sovitettava tilanteen mukaan. Nopeusrajoitus on "kattonopeus" mutta sopiva tilannenopeus on usein tärkeämpi asia.Kyllä mulla merkin nopeus on vähimmäisnopeus mistä aletaan ajamaan.
Yleensä 20-25km/h yli merkin niin matka joutuu ja ei tarvi täältä lukea että mittarivirheen takia olisin jaloissa.
Senverran 50-60 alueilla nostan etten aja yli 70. Muualla sit enempi yli, motareilla sellainen 145-150 on hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Toisaalta sellaista ei ole edes väitetty.
Kyllä ano 23.07.2022 18:39 kirjoituksesta voi näin päätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ano 23.07.2022 18:39 kirjoituksesta voi näin päätellä.
Siitä voi tehdä vaikka minkälaisia virhepäätelmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voi tehdä vaikka minkälaisia virhepäätelmiä.
Totta tuokin, vaikka vaikka tässä tapauksessa tuo virhepäätelmän tekeminen on varsin epätodennäköistä.
- Anonyymi
Ihmetteleekö joku muu, miksi hälytysajoneuvoissa tai vaikkapa panssarivaunuissa ei pahemmin ole näkynyt patterileluja, vaan ne ovat kyllä ihan polttomoottorisia ajoneuvoja!? Jos ne patterilelut olisivat niin hyviä kuin mainostetaan, niin eiköhän ne olisi käytössä laajemminkin yhteiskunnassa, varsinkin julkisella sektorilla...
- Anonyymi
Moottoriteille maksiminopeudeksi 80 kmh
Paikallismaanteille 70 kmh ja taajamiin 40 kmh.
Luonto kiittää ja polttoainetta ja rahaa säästyy.
T. Kuormaautoilija.- Anonyymi
Pukuihin rajoittimet. Enen ne kahasi 100-120 motarilla. Nyt 130-140.
- Anonyymi
Mainitsemillasi "rajoituksilla" ajavia liikennettä haittaavia kuskeja on jo nyt vähäisessä määrin nähtävissä. Polttoainetta ja sitä kautta rahaa toki muilla kuluu aiempaa enemmän.
- Anonyymi
Teslat kaahailevat nykyisin motareilla aivan järjettömiä nopeuksia.
Päin vastoin. Nopeudet ovat laskeneet moottoriteilläkin vaarallisen alhaisiksi. Melkein päivittäin tulee perä edellä vastaan tyyppejä, jotka ajavat 120 km/h alueella 80 km/h. Rekatkin joutuvat ohittamaan (ja jonoa syntyy). Ennen kun itse ajoi vain vähäsen yli, oli ohittajia koko ajan, nykyään hyvin harvoin.
- Anonyymi
Olet huomiossasi varsin oikeassa.
- Anonyymi
Onneksi sen hitaamman voi oikein helposti ohittaa ilman minkäänlaista vaaraa.
- Anonyymi
Ajelin motari muutama sata kilsaa. Ei tullut moisia petäedellä vastaan. Ohittaminen,myös helppoa.
- Anonyymi
Jospa korjaat ajotapasi.. Lopetat sen tavan,että käyt nuolasemassa takapuskuria enen ohitusta!
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sen hitaamman voi oikein helposti ohittaa ilman minkäänlaista vaaraa.
Miten sen nyt ottaa. Juuri oli lehdessä juttua, jossa moottoritielle pysähtyneen perään ajettiin. Oikeuden mukaan mahdollisuuksia väistää ei ollut... Eikä se tilanne hirveästi muutu, jos nopeuseroa on vaikka 60 km/h, verrattuna siihen että sitä olisi 100 km/h.
Ja ohittaminen onnistuu helposti vain, jos liikennettä ei juurikaan ole. Siinä kun rekka lähtee tuollaista ohittamaan, on nopeasti 200 autoa kahdessa jonossa pyrkimässä ohi... Sillä on vaikutuksia kilometritolkulla tuollaisen tukoksen takana.Anonyymi kirjoitti:
Jospa korjaat ajotapasi.. Lopetat sen tavan,että käyt nuolasemassa takapuskuria enen ohitusta!
En toimi noin, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää, miten se vähentäisi noita alinopeutta ajavia?
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Miten sen nyt ottaa. Juuri oli lehdessä juttua, jossa moottoritielle pysähtyneen perään ajettiin. Oikeuden mukaan mahdollisuuksia väistää ei ollut... Eikä se tilanne hirveästi muutu, jos nopeuseroa on vaikka 60 km/h, verrattuna siihen että sitä olisi 100 km/h.
Ja ohittaminen onnistuu helposti vain, jos liikennettä ei juurikaan ole. Siinä kun rekka lähtee tuollaista ohittamaan, on nopeasti 200 autoa kahdessa jonossa pyrkimässä ohi... Sillä on vaikutuksia kilometritolkulla tuollaisen tukoksen takana.Ohittaminen on ihan helppoa silloinkin, kun liikennettä on enemmän. Tosin sinulla on varmasti hyvä syy pelätä törmääväsi johonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sen hitaamman voi oikein helposti ohittaa ilman minkäänlaista vaaraa.
Valitettavan on paljon paikkoja joissa, syystä tai toisesta tuo ohittaminen ei ole kovinkaan helppoa, ainakaan turvallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavan on paljon paikkoja joissa, syystä tai toisesta tuo ohittaminen ei ole kovinkaan helppoa, ainakaan turvallisesti.
Se on varmasti totta huonojen kuskien kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmasti totta huonojen kuskien kohdalla.
Sikäli olet oikeassa, että ne mainitsemasi huonot kuskin jotka juuri aiheuttaa sen ohitustarpeen, ei vastaamassasi kommentissa mainituista syistä ole aina kovinkaan helposti ohitettavissa.
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
En toimi noin, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää, miten se vähentäisi noita alinopeutta ajavia?
Kukaan ei sanonut, että se vähentäisi alle pienimmän sallitun nopeuden ajamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikäli olet oikeassa, että ne mainitsemasi huonot kuskin jotka juuri aiheuttaa sen ohitustarpeen, ei vastaamassasi kommentissa mainituista syistä ole aina kovinkaan helposti ohitettavissa.
Siis et osaa ohittaa huonoja kuskeja? Vai mikä tässä on ongelmasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis et osaa ohittaa huonoja kuskeja? Vai mikä tässä on ongelmasi?
Ei ole kysymys osaamisesta vaan siitä, että näitä huonoja kuskeja ei vaan ole aina mahdollista , vastaan tulevasta liikenteestä tai muista syystä johtuen turvallista ohittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kysymys osaamisesta vaan siitä, että näitä huonoja kuskeja ei vaan ole aina mahdollista , vastaan tulevasta liikenteestä tai muista syystä johtuen turvallista ohittaa.
Hyvät kuskit pystyy kuitenkin ohittamaan? En pidä kuskia, joka ei osaa ohittaa, hyvänä kuskina.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei sanonut, että se vähentäisi alle pienimmän sallitun nopeuden ajamista.
Ah, et osannut lukea keskustelua yhtä kommenttia pidemmälle. Koko ongelma on niissä alinopeutta ajavissa. Ratkaisuksi tarjottiin aiemmin ohitukseen lähtemistä. En vieläkään hahmota, miten se ratkaisisi ongelmaa.
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Ah, et osannut lukea keskustelua yhtä kommenttia pidemmälle. Koko ongelma on niissä alinopeutta ajavissa. Ratkaisuksi tarjottiin aiemmin ohitukseen lähtemistä. En vieläkään hahmota, miten se ratkaisisi ongelmaa.
Eihän tässä ole puhuttu alle pienimmän sallitun ajavien ohittamisesta juuri ollenkaan. Enemmän on ollut puhetta siitä, miten joillekin on hitaammin ajavan ohittaminen ilmeisen vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavan on paljon paikkoja joissa, syystä tai toisesta tuo ohittaminen ei ole kovinkaan helppoa, ainakaan turvallisesti.
Etenkin jos on kovin epävarma omista ajotaidoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät kuskit pystyy kuitenkin ohittamaan? En pidä kuskia, joka ei osaa ohittaa, hyvänä kuskina.
Huomasithan ettei kyse ole osaamisesta vaan siitä ettei niitä huonoja kuskeja, edes hyvä kuski, aina pysty monestakin syystä voi turvallisesti ohittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasithan ettei kyse ole osaamisesta vaan siitä ettei niitä huonoja kuskeja, edes hyvä kuski, aina pysty monestakin syystä voi turvallisesti ohittaa.
Kyllä hyvät kuskit osaavat ohittaa sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hyvät kuskit osaavat ohittaa sinut.
Ei minua hyvien kuskien välttämättä tarvitse edes ohittaa koska ajan rajoitusten mukaista nopeutta.
Eri juttu on nuo huonot kuskit joiden ohittaminen ei aina ole kenellekään, mainituista syistä niinkään helppoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua hyvien kuskien välttämättä tarvitse edes ohittaa koska ajan rajoitusten mukaista nopeutta.
Eri juttu on nuo huonot kuskit joiden ohittaminen ei aina ole kenellekään, mainituista syistä niinkään helppoa.Ne hyvät kuskit menee ohi ja jatkaa matkaa. Jostain syystä tilanne on sinulle ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne hyvät kuskit menee ohi ja jatkaa matkaa. Jostain syystä tilanne on sinulle ongelma.
Ohi minäkin huonosta kuskista heti turvallisen paikan kohdalle sattuessa menen ja matkaani jatkan. Joten ei siinä mitään ongelmaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi minäkin huonosta kuskista heti turvallisen paikan kohdalle sattuessa menen ja matkaani jatkan. Joten ei siinä mitään ongelmaa ole.
No hyvä, ettei ole ongelma. Sain aiemmista kommenteistasi sen käsityksen, että ohittaminen on sinulle vaikeaa ja erä se on muiden aiheuttama ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, ettei ole ongelma. Sain aiemmista kommenteistasi sen käsityksen, että ohittaminen on sinulle vaikeaa ja erä se on muiden aiheuttama ongelma.
Kun kaikki on täällä anonyymejä niin väärän käsityksen saaminen on inhimillistä.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tässä ole puhuttu alle pienimmän sallitun ajavien ohittamisesta juuri ollenkaan. Enemmän on ollut puhetta siitä, miten joillekin on hitaammin ajavan ohittaminen ilmeisen vaikeaa.
No, tuo kommentti oli vastaus minun kommenttiini, jonka pihvi oli tämä:
> Melkein päivittäin tulee perä edellä vastaan tyyppejä, jotka ajavat 120 km/h
> alueella 80 km/h. Rekatkin joutuvat ohittamaan (ja jonoa syntyy)
Eli lähinnä pelkästään on puhuttu alinopeutta ajavien ohittamisesta.
Se, jos et ymmärrä termejä, on sinun ongelmasi.- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
No, tuo kommentti oli vastaus minun kommenttiini, jonka pihvi oli tämä:
> Melkein päivittäin tulee perä edellä vastaan tyyppejä, jotka ajavat 120 km/h
> alueella 80 km/h. Rekatkin joutuvat ohittamaan (ja jonoa syntyy)
Eli lähinnä pelkästään on puhuttu alinopeutta ajavien ohittamisesta.
Se, jos et ymmärrä termejä, on sinun ongelmasi.Ei se ole minulle mikään ongelma, ettet osaa termejä.
- Anonyymi
No ei kai se juuri muuten näy kun siinä vaan että tankatessa pitää laittaa se ennakkovaraus nykyään 200 euroksi.
Mutta jos niin tiukilla on talous, että hidastelemalla joutuu säästämään, niin oisko parempi hankkia vähemmän kuluttava auto, tai vaikka sähköpyörä, jos lyhyttä matkaa ajaa. Jaa niin, nekin maksaa. - Anonyymi
Kyllä muutes näkyy. Tuli käytyä yli tuhannen kilometrin itä suomen kierros Helkkaristi oli satasen alueella näitä kaheksankympin köröttelijöitä liikkeellä.
- Anonyymi
No mitä sitten? On täysin liikennesääntöjen mukaista ajaa satasen rajoituksella kahdeksaa kymppiä. Siitä ei poliisit sakota. Sen sijaan sinulle suosittelen autokoulun kertauskurssia, jossa opetellaan liikennesäännöt vielä kerran uudestaan, kun ne eivät näköjään joillekin tampioille mene kerralla kaaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten? On täysin liikennesääntöjen mukaista ajaa satasen rajoituksella kahdeksaa kymppiä. Siitä ei poliisit sakota. Sen sijaan sinulle suosittelen autokoulun kertauskurssia, jossa opetellaan liikennesäännöt vielä kerran uudestaan, kun ne eivät näköjään joillekin tampioille mene kerralla kaaliin.
Toki on nippa nappa liikennesääntöjen mukaista , mutta liikenteen sujuvuuden ja turvallisuuden näkökulmasta varsin kyseenalaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki on nippa nappa liikennesääntöjen mukaista , mutta liikenteen sujuvuuden ja turvallisuuden näkökulmasta varsin kyseenalaista.
No kerro, että miten?
- Anonyymi
Niin niitä on.
Joutuu polkee nii saakelisti että matka joutuu.
Ajaisivat apinat edes kunnon väleillä mutta 80 ja 10m raot. Sitten valot vilkkuu ku joutuu tulemaan väliin ohitellessa.
Munapää ei tajua että vois jättää kunnon turvavälin niin ei niin hermostuttais ohittajat 😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro, että miten?
Kyetessään ajamaan vain noinkin paljon alle rajoituksen väistämättä aiheuttaa liikenteelle turhaa hidastusta, haittaan , häiriötä ja jopa vaaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyetessään ajamaan vain noinkin paljon alle rajoituksen väistämättä aiheuttaa liikenteelle turhaa hidastusta, haittaan , häiriötä ja jopa vaaraa.
Mitä vaaraa siitä aiheutuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vaaraa siitä aiheutuu?
Turha hidastaminen, haittaaminen ja häiriön tuottaminen on jo sinällään vaaran aiheuttamista puhumattakaan aiheuttamastaan jonoutumisesta ja ohitustarpeen turhasta lisääntymisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha hidastaminen, haittaaminen ja häiriön tuottaminen on jo sinällään vaaran aiheuttamista puhumattakaan aiheuttamastaan jonoutumisesta ja ohitustarpeen turhasta lisääntymisestä.
Niin mutta mitä vaaraa siitä alle rajoituksen ajamisesta aiheutuu? Jokaisen autoilijan pitää ostaa reagoida ei tilanteisiin, kuten jonoutumiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta mitä vaaraa siitä alle rajoituksen ajamisesta aiheutuu? Jokaisen autoilijan pitää ostaa reagoida ei tilanteisiin, kuten jonoutumiseen.
Kun hitsariheiki pääsyt sombailee? Kaikkien pitää väistää pientareille..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta mitä vaaraa siitä alle rajoituksen ajamisesta aiheutuu? Jokaisen autoilijan pitää ostaa reagoida ei tilanteisiin, kuten jonoutumiseen.
Sitä vaaraa mitä vastaamassasi kommentissa on sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vaaraa mitä vastaamassasi kommentissa on sanottu.
Eli ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei mitään.
No jos ei vaarana pidetä turhaa ohitustarpeen aiheuttamista, liikenteen hidastamista ja haittaamista niin sitten ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ei vaarana pidetä turhaa ohitustarpeen aiheuttamista, liikenteen hidastamista ja haittaamista niin sitten ei mitään.
Olet oikeassa. Sellainen ei aiheuta mitään vaaraa kenellekään. Sen sijaan liikenteessä on valitettavan paljon hermoheikkoja yksilöitä, joiden paikka olisi ihan jossain muualla, kuin liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Sellainen ei aiheuta mitään vaaraa kenellekään. Sen sijaan liikenteessä on valitettavan paljon hermoheikkoja yksilöitä, joiden paikka olisi ihan jossain muualla, kuin liikenteessä.
Ettei liikenteen hidastamisesta, haittaamisesta ja ohitustarpeen luomisesta aiheutuisi mitään vaaraa kenellekään? Varsin omaleimainen käsitys asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei liikenteen hidastamisesta, haittaamisesta ja ohitustarpeen luomisesta aiheutuisi mitään vaaraa kenellekään? Varsin omaleimainen käsitys asiasta.
Kuka sitä liikennettä muka haittaa? Liikennesääntöjen mukaan ajamisen ei pitäisi haitata ketään, paitsi joitakin heikkohermoisia kaahareita toki, mutta se on niiden murhe, ja ovat kuitenkin siellä maksajan roolissa, kun rytisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitä liikennettä muka haittaa? Liikennesääntöjen mukaan ajamisen ei pitäisi haitata ketään, paitsi joitakin heikkohermoisia kaahareita toki, mutta se on niiden murhe, ja ovat kuitenkin siellä maksajan roolissa, kun rytisee.
Ne mainitut liikenteen hidastajat, haittaajat ja häiritsijät. Nuo joita nimität heikkohermoisiksi kaahareiksi on kuitenkin niitä jotka kykenevät ajamaan liikennevirran mukaista nopeutta. Onnettomuuden sattuessa siellä maksajan roolissa oleva voi olla ja taitaa joskus jopa joku muu kuin se liikennevirran mukaista noetta ajamaan kykenevä kuski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne mainitut liikenteen hidastajat, haittaajat ja häiritsijät. Nuo joita nimität heikkohermoisiksi kaahareiksi on kuitenkin niitä jotka kykenevät ajamaan liikennevirran mukaista nopeutta. Onnettomuuden sattuessa siellä maksajan roolissa oleva voi olla ja taitaa joskus jopa joku muu kuin se liikennevirran mukaista noetta ajamaan kykenevä kuski.
Liikennevirran mukaista noetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne mainitut liikenteen hidastajat, haittaajat ja häiritsijät. Nuo joita nimität heikkohermoisiksi kaahareiksi on kuitenkin niitä jotka kykenevät ajamaan liikennevirran mukaista nopeutta. Onnettomuuden sattuessa siellä maksajan roolissa oleva voi olla ja taitaa joskus jopa joku muu kuin se liikennevirran mukaista noetta ajamaan kykenevä kuski.
Eli olet siis apinoiden sukua. Kun muu liikennevirta ajaa ylinopeutta, niin silloin sinäkin ajat ylinopeutta, niinkö? Ajat varmaan myös seinäänkin päin, kunhan tuo liikennevirtakin tekee ensin niin.
Minä puolestani ajan nopeus rajoituksien mukaan välittämättä muusta liikennevirrasta. Ajoi se sitten ylinopeutta, tai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikennevirran mukaista noetta?
Sulle nyt aiheutui vakavia estoja, traumoja ja kasvuhäiriöitä kirostus virheeni takia, olen pahoillani. Ai niin piti olla nopeutta, Auttoiko asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet siis apinoiden sukua. Kun muu liikennevirta ajaa ylinopeutta, niin silloin sinäkin ajat ylinopeutta, niinkö? Ajat varmaan myös seinäänkin päin, kunhan tuo liikennevirtakin tekee ensin niin.
Minä puolestani ajan nopeus rajoituksien mukaan välittämättä muusta liikennevirrasta. Ajoi se sitten ylinopeutta, tai ei.Liikennevirta harvoin, jos koskaan, liikkuu marginaalin ylittävällä nopeudella joten senkään suhteen ei tule ongelmaa.
Onhan se varsin selvää, että ajat minä minä kuskina muista täysin välittämättä ja piittaamatta nopeutta ja jopa siihen seinään omaa hyväksi katsomaasi nopeutta,
Liikennevirran mukaan liikkuminen on itselle ja muille turvallisempaa kuin minä minä kuskin sooloilu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikennevirta harvoin, jos koskaan, liikkuu marginaalin ylittävällä nopeudella joten senkään suhteen ei tule ongelmaa.
Onhan se varsin selvää, että ajat minä minä kuskina muista täysin välittämättä ja piittaamatta nopeutta ja jopa siihen seinään omaa hyväksi katsomaasi nopeutta,
Liikennevirran mukaan liikkuminen on itselle ja muille turvallisempaa kuin minä minä kuskin sooloilu.Minä minä kuski ajaa liikennesääntöjen mukaan. Sinä sinä kuski saat ajaa ihan vapaasti sinne seinään muita apinoidessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä minä kuski ajaa liikennesääntöjen mukaan. Sinä sinä kuski saat ajaa ihan vapaasti sinne seinään muita apinoidessasi.
Siinäpä se juju on kun se kaltaisesi minä minä kuski ajaa täysin muista piittaamatta kuten kohdallasi kerroit asian olevan.
Muiden huomioon ottaminen ei ole mainitsemaasi apinointia, kuin ehkäpä juuri näiden minä minä kuskien mielestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se juju on kun se kaltaisesi minä minä kuski ajaa täysin muista piittaamatta kuten kohdallasi kerroit asian olevan.
Muiden huomioon ottaminen ei ole mainitsemaasi apinointia, kuin ehkäpä juuri näiden minä minä kuskien mielestä.Liikennesääntöjen mukaan ajava on "minä minä kuski"? Miten voit ajaa liikennesääntöjen mukaan huomioimatta muita?
- Anonyymi
Kaahailu? Voihan pässi. EI matelemalla isoja säästöjä aikaan saa tai pitää olla rahat tiukilla ja ajaa pirusti, että matelusta hyötyisi oikeasti. Verotuksessa saa jo erikoisison hyödyn työmatkakuluista.
- Anonyymi
Jokainen säästetty sentti on köyhällä aina kotiin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen säästetty sentti on köyhällä aina kotiin päin.
Tai ainakin se tunne että nyt minä säästän….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ainakin se tunne että nyt minä säästän….
Fakta on kuitenkin se, että monesti vähän hitaammin ajamalla kuluu vähemmän polttoainetta. Taloudellisesti ajaminen säästää sitten vielä enemmän polttoainetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fakta on kuitenkin se, että monesti vähän hitaammin ajamalla kuluu vähemmän polttoainetta. Taloudellisesti ajaminen säästää sitten vielä enemmän polttoainetta.
Niin, ja kun ei aja ollenkaan niin sitten sitä vasta säästääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja kun ei aja ollenkaan niin sitten sitä vasta säästääkin.
Nimenomaan. Jos asuu lähellä työmaata, niin voi kävellä tai pyöräillä.
- Anonyymi
Ei bensan hinta tunnu missään, kun on hyvät tulot eli on rahaa. Ja kohta suomalaisten suosikkipuolue valtaan päästessään taas laskee hyvätuloisten verotusta. Voisi vaikka vaihtaa autoa uudempaan vieläkin useammin. Hetkinen, tallissa ei ole vieläkään täyssähköautoja. Tesla puuttuu. Sähköllä pääsee kovaa, eikä sähkönkään hinnan nelinkertaistuminen tunnu missään. Köyhät kyykkyyn! :-)
- Anonyymi
Vuosi vielä mennään huoletta.
25-55 centin pompsahdus tulossa litrahintaan
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/autoalan-laake-polttonesteiden-hintaralliin-sahkoautoille-jopa-5-000-euron-hankintatuki/3148d1c3-0ce0-4505-8425-9e7c3a9bb25f
Muut korotuspaineet sitten siihen päälle....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717