Tässä päivänä muutamana, seisoin odottamassa bussia, ja seurasin ihmisten ilmeitä - kaikki olivat kuin murhan tehneitä, tai ainakin sitä suunnittelevia. Niinpä sitten rohkaisin mieleni ja sanoin iloisesta että onpas kaunis aamu tänään. Kaikki minua lähellä olevat ihmiset astuivat askeleen taaksepäin ja vilkaisivat kuin jotakin outoa avaruusolentoa - HERRANEN AIKA SE PUHUI JA VIELÄ HYMYILI - SEN TÄYTYY OLLA VAARALLINEN.
Bussi tuli ja koko porukka ryntäsi ennen minua bussiin ja valtasivat kaksi paikkaa varmuuden vuoksi ettei tuo outo olio vain istu viereen.
Sanoin bussikuskille iloisesti huomenta , sain katseen joka olisi heikomman ihmisen kaatanut.MITÄ HELVETTIÄ TUO TUOSSA VITTUILEE-SAATANAN VANHAT ÄMMÄT PYSYISIVÄT KOTONAAN EIVÄTKÄ TULISI HÄIRITSEMÄÄN REHELLISTÄ TYÖTÄ TEKEVÄÄ MIESTÄ.
Kaupungissa menin Sokoksen tavaratalon kemikalio-osastolle. Nuori kauniisti meikattu nainen seisoskeli tiskin takana viilaten kynsiään. Kun en löytänyt etsimääni ryppyvoidetta kysyin myyjältä mistä mahdollisesti sen löytäisin. Myyjä taikoi kasvoilleen vaikean tekohymyn ja näytti paikan jossa tuote on. Leikkisästi sanoin että kaikki keinot täytyy jo tässä iässä yrittää, myyjän ilme happani -TUOHAN PUHUI MINULLE - MOKOMAKIN VANHA RUTTUKASA EIHÄN TUOHON NAAMAAN ENÄÄ TEHOA KUIN HIOMAKONE KARKEALLA PEPERILLA.
Menin MacDonaldsiin syömään hampurilaisen, paikka oli aivan täynnä ja odottelun jälkeen iloinen myyjä palveli minua ja toivotti hyvää ruokahalua, olin jo melkein innoissani - hei tuohan oli ihan mukavan tuntuinen, mutta koska paikka oli täynnä, kysyin eräältä vanhemmalta naisihmiseltä olisiko pöydässä tilaa vielä yhdelle, nainen murahti jotain, josta en saanut selvää, joten toistin ystävällisesti kysymykseni, sain katseen joka olisi jäädyttänyt eskimonkin HELVETIN KURPPA, MITÄ SE SIINÄ JUURI TÄHÄN PÖYTÄÄN ÄNKEE, JA PERKELE VIELÄ HYMYILEE, TAIDAN LAITTAA LOMPAKKONI PAREMMIN PIILOON - VARAS TUO IHAN SELVÄSTI ON, JA TAITAA OLLA MUSTALAISEN SUKUA KUN ON NIIN TUMMA IHOKIN.
No sitten lähdin takaisin kotiin,
Istuin itsekseni bussissa, katsellen maisemia ikkunasta, kun vanha mies tuli bussiin keppinsä kanssa ja kuulutti koko bussiväelle hyvät päivät. Istua murjotin paikallani ja ajattelin - MIKÄS HELVETIN HYVÄ PÄIVÄ TÄMÄ MUKA ON - KAIKEN MAAILMAN VANHAT ÄIJÄNKÄPPÄNÄT ALKAVAT VITTUILUJAAN HUUTELEMAAN - KAI TUOKIN ON JOKU HEMMETIN NAMUSETÄ.
Varmuuden vuoksi pistin kassini viereiselle istuimelle, ettei mokoma vain minun viereeni istuisi.
Mitä opimme tästä - hei me ollaan SUOMALAISIA!!!!
Suomalainen luonne
15
1002
Vastaukset
- Suomalainen
Otan osaa kisaan.
- taikanainen
tervetuloa kisaan mukaan :)
- passista
Katsoin passista, juu, olen suomalainen ja sitten oli pakko tunnustaa väriä.
- taikanainen
tälle sai kyllä nauraa ihan simona :))
Sellaisia me ollaan...suomalaiset...Moi vaan menneidyyden haamu :) Olen edelleen samaa mieltä suomalaisen tekstistä kuin yksitoista vuotta sitten. HERRAJUMALA, olen kirjoittanut tuon kommenttini 11 vuotta sitten. =:O
- soomalainenM
Nii i, maailma muuttuu, mutta emme me, soomalaiset :)
- Suomalainenolen
Suomalainen on rasismi kanssa
- Mitäsmenit
puhumaan? Sut pitäs haastaa käräjille joukkohäirinnästä! Menit häiritsemään ja järkyttämään supisuomalisten mielenrauhaa ja vielä ilkesit hymyillä!
Minkälainen nainen sä oikein olet? Selvästi joku irrallaan hoidon puutteessa oleva HÄIRKIIÖ!- Mitäsmenit
No niin, tuossa sen näet! En edes ollu paikalla, mutta lukeminenkin aiheutti peruuttamattoman häiriötilanteen kirjoitukseeni!
Toivottavasti et asu samalla paikkakunnalla minun kanssa, etten vaan joudu sinun häiriökäytöksesi ilmapiiriin!
- miettijä-
mistä olet karannut?
- HymynaamaKertaaTuhat
Ihana teksti, kiitos tästä, piristit päivääni.
- Törkeys.huipussaan
Nyt on kyllä valittamisen paikka. Tuossa yhdessä lähikaupassa vaakakuitissa teksti:
KIITOS, HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA!
Millä oikeudella tuo teksti on siihen tällätty? Tiiä kuin koko päivä menny persiilleen, käyrä korkealla ja kukkarossa matti huutaa, niin tuo teksti kyllä vie lopunkin ilon elämästä.
Pitäskö tehdä tutkintapyyntö, tai välittömästi saada vaalta se teksti poistatettua.No jo on otsaa laittaa noin yltiöpäisen positiivinen teksti vaakakuittiin :/ Tutkintapyyntöä kehiin ja sassiin !!
Pelkät päivänjatkot ois riittäneet, niihin nyt hyvää tartte kiusaksi liittää.- Törkeys.huipussaan
TaikisN kirjoitti:
No jo on otsaa laittaa noin yltiöpäisen positiivinen teksti vaakakuittiin :/ Tutkintapyyntöä kehiin ja sassiin !!
Pelkät päivänjatkot ois riittäneet, niihin nyt hyvää tartte kiusaksi liittää.Nyt meni boikottiin se puoti! Tehneet todella viimisen temppunsa! Nyt siellä kaupassa kuleksii nuori ja komea ruskeasilmäinen komistus, kassalla istuu, hymyilee ja sekin vielä toivottaa asiakkaan lähtiessä: Kiitos, ja hyvää päivänjatkoa!
Suorastaa törkeys huipussaan. Ensin se hurmaa silmiin katsomalla, hymyilee ja sitten toivottaa suorastaan että lähdes ny muija vetämään liikkeestä pois, ja nakkaa perään tuon toivotuksen!!!!!!
Pitääkö valittaa liikeyhtymän johdolle, valittaa pomolle, vai tosiaan jättää käymättä? En mä nyt kuitenkaan raskis jättää käymättäkään, on se sen verran komee katsella, siinä silmä lepää, tämmösellä vanhemmallakin naisella, mutta nuo toivotukset, niihin en ole tyytyväinen alkuunkaan.
- Miksiolettollanen
Mikä ihmeen ajatuksenlukija aloittaja on? Itse vanhana naisena pärjään mainiosti, kun en kuvittele vieraiden ihmisten tunnetiloiksi tuollaista vihamielisyyttä pelkän naamanilmeen perusteella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009