Kuunnelkaa ajatuksella äärimmäisen viisasta puhetta Ilkka Vakkurilta. Hän lataa suorat sanat hallitukselle sekä etenkin Marinille.
https://www.youtube.com/watch?v=5jD2yW6JIII
Marin saa kuulla kunniansa.
534
6575
Vastaukset
- Anonyymi
Hän sanoo että Marinia ei kiinnosta työläiset, köyhät eikä Suomen kansa pätkääkään.
Toinen video joka littyy aiheeseen:
https://www.youtube.com/watch?v=dW5rg9f8WMA- Anonyymi
Hän on anopersu.jutut sen mukaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pysty kumoamaan millään Vakkurin puheita. Tämä Vakkuri kannattaa natoa ettäs tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pysty kumoamaan millään Vakkurin puheita. Tämä Vakkuri kannattaa natoa ettäs tiedät.
Minä olen seurannut hänen puheita kymmeniä, ja hän vaatii Ukrainalle lisää aseita. On punikin paska väite että hän kuuluisi anon joukkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen seurannut hänen puheita kymmeniä, ja hän vaatii Ukrainalle lisää aseita. On punikin paska väite että hän kuuluisi anon joukkoihin.
Punikit eivät osaa kuin valehdella. Koko neukku perustui valheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait pysty kumoamaan, kun on kumossa jo, että turhaa pajatusta vuosituhannen parhaasta pääministeristä.
- Anonyymi
ja porvareitako muka kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja porvareitako muka kiinnostaa.
Ei tässä maassa ole porvareita kuin korkeintaan Persut. Kaikki muut ovat teidän puolellanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä maassa ole porvareita kuin korkeintaan Persut. Kaikki muut ovat teidän puolellanne.
Persut on duunaripuolue pässi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mikä oli, ette te pysty kumoamaan millään hänen puheita. Natoa hän kannattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait pysty kumoamaan, kun on kumossa jo, että turhaa pajatusta vuosituhannen parhaasta pääministeristä.
Lehmät lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala kumoamaan jos pystyt.
- Anonyymi
Ainahan tällaisia sekopäitä löytyy, jotka tietää kaiken, osaa kaiken, ovat aina oikeassa jne. Vakuuttavasti vain puhetta ja "opetuslapsia" löytyy.
Yhden asian liikkeitä johtavia uskollisia pellejä, jotka ovat ylentäneet itsensä ja ovat ikäänkuin Jumalan lähettiläitä ja tuomitsevat milloin mitäkin.
Todellisuudessa nämä uskonnon varjolla mellastavat nk. tuomion pasuunat pitäisi laittaa telkkien taakse. Ja kun vielä tarkastellaan, heidän valtavia palkkioita ja palkkoja yhdistyksistä , saattavat heidät uskonnon varjolla kyseenalaisen toiminnan harjoittajiksi. Rahanahneus on kaikkien yhteinen nimittäjä.
Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että hurahtaa itsensä huijaamiseen näiden hyväksikäyttäjien toimesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä, mikä puolue Persut on, mutta pässi se kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on viisas miehs ja hänen tulisi olla pääministeri sdp sanna marin punikkiviher joukkoineen on alas ajanut suomen tosin hänen kuuluisa edeltäjä sen jo aloitti jyväskylän tempauksellaan heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on viisas miehs ja hänen tulisi olla pääministeri sdp sanna marin punikkiviher joukkoineen on alas ajanut suomen tosin hänen kuuluisa edeltäjä sen jo aloitti jyväskylän tempauksellaan heh
Hyvä öyhähdys. Kylläpä taas paska alkoi kulkea kun tämän luki. Kiitos suoli24.
- Anonyymi
Olikohan vaalipuhe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sen aseiden lähettämisen näkee!
Miten hyvänä pidätte neuvottelutilannetta Suomelle kun Venäjä kokee meidän olevan osallinen sotaan?
Jaa että saa viedä siemenperunatkin ja itse kuolla nälkään kunhan Ukraina vaan saa aseita.
Perehtykää nyt hemmetissä ensin sodan syihin vaikkapa katsomalla Paavo Väyrysen blogiteksteistä Mearsheimer video ennenkuin jatkatte mielipiteitänne.
Mielestäni meillä on historiallisen huono ja vaarallinen johto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin duunaripuolue? Siellä joukoissa kannattamassa populistisia duunareita jotka uskovat että persuherrat on heille myönteisiä.
Onko persuilla meriittiä ammattiydistyksissä? Taitavat olla kassaväkeä enimmäkseen.
Putoo pohja työväkisiltä jos persuihin luotetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan tällaisia sekopäitä löytyy, jotka tietää kaiken, osaa kaiken, ovat aina oikeassa jne. Vakuuttavasti vain puhetta ja "opetuslapsia" löytyy.
Yhden asian liikkeitä johtavia uskollisia pellejä, jotka ovat ylentäneet itsensä ja ovat ikäänkuin Jumalan lähettiläitä ja tuomitsevat milloin mitäkin.
Todellisuudessa nämä uskonnon varjolla mellastavat nk. tuomion pasuunat pitäisi laittaa telkkien taakse. Ja kun vielä tarkastellaan, heidän valtavia palkkioita ja palkkoja yhdistyksistä , saattavat heidät uskonnon varjolla kyseenalaisen toiminnan harjoittajiksi. Rahanahneus on kaikkien yhteinen nimittäjä.
Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että hurahtaa itsensä huijaamiseen näiden hyväksikäyttäjien toimesta.Höpö höpö! Vakkuri on itse todennut, ettei kannata katsoa mitään TV-7 tai kuunnella radiosta näitä "Patmos" -uskontokanavia, tietäisit tämän jos olisit katsellut enemmän Vakkurin videoita tubesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan Ukrainan venäläisille eikö niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narkomaanien luvattu mas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauva.fi aihe vapaa. Zelenskyin tanssivideo pesee Sanna Marinin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylän ortodoksikirkko vai hellarit ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hyvänä pidätte neuvottelutilannetta Suomelle kun Venäjä kokee meidän olevan osallinen sotaan?
Jaa että saa viedä siemenperunatkin ja itse kuolla nälkään kunhan Ukraina vaan saa aseita.
Perehtykää nyt hemmetissä ensin sodan syihin vaikkapa katsomalla Paavo Väyrysen blogiteksteistä Mearsheimer video ennenkuin jatkatte mielipiteitänne.
Mielestäni meillä on historiallisen huono ja vaarallinen johto.Wikipedia Suomen synagogat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö! Vakkuri on itse todennut, ettei kannata katsoa mitään TV-7 tai kuunnella radiosta näitä "Patmos" -uskontokanavia, tietäisit tämän jos olisit katsellut enemmän Vakkurin videoita tubesta!
Wikipedia Suomen vapaakirkko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että hurahtaa itsensä huijaamiseen näiden hyväksikäyttäjien toimesta.Kuvailit hyvin Marinia ja hänen opetuslapsiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis kuvittelet niin, juurihan ilmoitit ettet tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunaa mitä duunaa, mutta palkoista eikä oikeuksista ei mitään väliä.
Ei ammattiliittoa <> ei oikeuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala kumoamaan jos pystyt.
Minä pystyn kumoamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun on pamautettava teitä punavihreitä perseelle, että järki kasvaa tunareille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö! Vakkuri on itse todennut, ettei kannata katsoa mitään TV-7 tai kuunnella radiosta näitä "Patmos" -uskontokanavia, tietäisit tämän jos olisit katsellut enemmän Vakkurin videoita tubesta!
Patmoksen Meller tiesi neuvostoliiton romahduksen tulevan jo ennenkun kun muu.
Vakkuri taitaa olla pelkkä jälkiviisastelija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaninen tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persputinisti öyhöttää ja möyhöttää. Turha kuunnella moisia idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakkurin puheet kumoutuu kuuntelemalla häntä. Trumppilaisuus on hänessä ei Anolaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa jos Suomesta löytyisi tyhmästä politiikasta kiinnostuvia ihmisiä nythän kaikki on ulkomaataustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinkki ja valkoinen on samalla asialla eli etsii työtä ja toimeentuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pässi, persut ei ole ruunaripuolue, vaan oikeistokokoomuksesta oikealla oleva puolue. SDP ja Vasemmisto on työväen puolueita nyt ja aina ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmät lentää.
Itseasiassa on lehmiä jotka oikeasti onkin vuohien sukua. On liskoja jotka syö elävältä ihmisiä peuroja ja krokotiilejä jotka syö toisen krokotiilin jalan elävältä ja käärmeitä jotka syö ihmisiä lapsia koiria.Lampaita.Voisimmeko yhdessä poistaa maan päältä näitä iljettäviä nilviäisiä että ihminen saa tilaa asua täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni meillä on historiallisen huono ja vaarallinen johto.Ukrainan viljaa viety arabimaihin eipä yhtään lahjoita viljaa Eurooppaan vaikka heidän pakolaiset syö täällä viljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on venäläisiä sorru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauva.fi aihe vapaa. Zelenskyin tanssivideo pesee Sanna Marinin
Zelenskyin tanssivideo pesee Sanna Marinin vauva.fi. Kannattaa katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni meillä on historiallisen huono ja vaarallinen johto.Mää oon ollu tuota mieltä presidentistä jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patmoksen Meller tiesi neuvostoliiton romahduksen tulevan jo ennenkun kun muu.
Vakkuri taitaa olla pelkkä jälkiviisastelija.Eikö noi ole noituudesta kabbala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persputinisti öyhöttää ja möyhöttää. Turha kuunnella moisia idiootteja.
Rahaa rahaa daadadaada raaa . Ra on muuten Egyptin Jumala. RAM.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pässi, persut ei ole ruunaripuolue, vaan oikeistokokoomuksesta oikealla oleva puolue. SDP ja Vasemmisto on työväen puolueita nyt ja aina ollut.
Rikollisia enemmistö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö noi ole noituudesta kabbala.
Kabbala tantra mantra kamasutraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin duunaripuolue? Siellä joukoissa kannattamassa populistisia duunareita jotka uskovat että persuherrat on heille myönteisiä.
Onko persuilla meriittiä ammattiydistyksissä? Taitavat olla kassaväkeä enimmäkseen.
Putoo pohja työväkisiltä jos persuihin luotetaan.Itse äänestän vain yhden asian ja yhden ihmisen puoluetta SDP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että hurahtaa itsensä huijaamiseen näiden hyväksikäyttäjien toimesta."Rahan ahneus on kaikkien yhteinen nimittäjä", niinhän se on, Marin kunnon sosialistina sosialisoi veronmaksajien rahoista 1000€ per päivä kaikki maholliset etuuvet ja palkkiot tililleen että on varaa bilettää. Oon eläkeläinen 66v. ja saan 650€ per kk. ulosotossa 150€ per kk. ja biletän ministereijen välityksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo varmaan onkin, mutta vain paperilla ja propagandassa, teot puhuu puolestaan punafeodalismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse äänestän vain yhden asian ja yhden ihmisen puoluetta SDP.
Sama asia kuin kansallissosialismikin, vaan eri nimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo varmaan onkin, mutta vain paperilla ja propagandassa, teot puhuu puolestaan punafeodalismia.
Ja mitä väärää on siinä että työläinen saa palkkansa! Uskomatonta että tällaista keskustelua käydään Suomessa! Väki on näköjään käynyt huomattavan valistumattomaksi. työläsellä tarkoitetaan nykyään kaikkia palkansaajia.
Jos joku ei ole huomannut tämä rakenne jossa elämme on huomattavalta osalta sen mallinen.
Ja tämäkin kommentti kytkee yhteyteensä myös yrittäjät, varsinkin yhden hengen yritykset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että hurahtaa itsensä huijaamiseen näiden hyväksikäyttäjien toimesta.Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avustusruuat vaatteet ja lelut onkin myynnissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mikä oli, ette te pysty kumoamaan millään hänen puheita. Natoa hän kannattaa.
Venäläinen kannattaa natoa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä öyhähdys. Kylläpä taas paska alkoi kulkea kun tämän luki. Kiitos suoli24.
VR myy junassa VIROLAISIA valmisleipiä eikä ota käteistä lipunmyynnissä edes turisteilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni meillä on historiallisen huono ja vaarallinen johto.Niin mitään Miinan purku koneita on turha lähettää sotatilassa olevaan maahan jotka ei ole ennen niitä edes nähnytkään saati kun miinat puretaan vasta sodan jälkeen. Nythän niitä kylvetään sinne ne käyttää näitä koneita kuin normi tankkeja ja sinne jää mutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset on kopioitu aidoista varokaa näitä rahan kerääjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kommarihan valehtelee aina, joten ei noita kannata edes kuunnella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän täytyy olla härski vitsi, taikka sitten sinä olet todella sekaisin oleva punavihernatsi. Kuten punavihernatsin kuuluu sekaisin ja sokea ollakin.
- Anonyymi
Mistäs hän tietää sellaisia sanoa. Eikö se ollut suomen kansalaiset jotka koko ajan soittivat suutaan kun Sanna oli ministerinä , haukkuivat hänet pataluhaksi käyttäen seksistisiä inhottavia ilmaisuja nuoresta naisesta joka teki työtään.
Siis tämä sama kansa on yksi tekijä joka kyllä ajaa ihmiset etsimään muualtakaan töitä . Joten tämä mies ei tiedä Sannan poliittisesta ajattelusta mitään, ainoastaan Sanna tietää. Ja syyt on niin monet ettei halunnut jatkaa.
Toivottavasti Sanna kirjoittaa kirjan ajasta pääministerinä ja siitä miten häntä kohdeltiin vielä huume testeihinkin hän meni todistaakseen ettei ole ottanut mitään siitä huolimatta vaikka testi näytti olevan puhdas jatkoivat nämä persu miehet ( miehet??????) joka päivä haukkumistaan häntä ja tehdä kaikkensa ettei hänellä olisi työrauha edes . Joten onko silloin Ihme ettei jää maahan töihin jossa aliarvioidaan kaikki asiat ja tehdään suuria juttuja hänen yksityis elämästään.
Ei monikaan jaksaisi sellaista, ei edes se vaikka palaisi aatteensa puolesta , , joskus on tehtävä ratkaisu, jäädäkö alennettavaksi vai läheeteekö töihin sinne missä häntä arvostetaan . Joten annetaan Sannan olla nyt, ja seurataan näitä yhteiskunnallisia muutoksia mitä uusi hallitus saa aikaan , siinä varmaan olisi enenmmän asiallista seuraamista se kun yksityisen ihmisen elämä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuli ” järkevää ” mielipidettä pikku persulta . Niillehän kaikki on valetta janennakkoluulot on niin naurettavia että ei tahdonjaksaa edes uskoa että sellaisiakin on olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on kaukana duunaripuolueesta,Kokoomuskin kalpenee jo persujen rinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että hurahtaa itsensä huijaamiseen näiden hyväksikäyttäjien toimesta.Hyvä kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman halveksituin pääministeri, jopa presidentti Niinistö sanoi että ei helv. kun kuuli kenestä tuli pääministeri.
- Anonyymi
Onhan se törkeää kuten Vakkuri on mieltä että Marin lomailee tällaisella hetkellä ökypaikassa jossain Italiassa.
- Anonyymi
Suomi on menettänyt tällä hetkellä 8 miljardia euroa Fortumin takia. Hinta ei suinkaan pääty tuohon. Se voi nousta tuplasti tai vielä enemmän. Ja Marin vaan lomailee. Tämä on niin törkeää kansamme halveksuntaa kuin olla voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on menettänyt tällä hetkellä 8 miljardia euroa Fortumin takia. Hinta ei suinkaan pääty tuohon. Se voi nousta tuplasti tai vielä enemmän. Ja Marin vaan lomailee. Tämä on niin törkeää kansamme halveksuntaa kuin olla voi.
Tällainen on demari. Ei häntä kiinnosta työläiset eikä köyhät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuunnelkaa jos kanttia riittää, nuo Vakkurin puheet. Eipä taida punikilla riittää kanttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuunnelkaa jos kanttia riittää, nuo Vakkurin puheet. Eipä taida punikilla riittää kanttia.
Tiedän että punikilla ei kanttia riitä kuunnella tasapuolisuuden nimissäkään erilaisia näkemyksiä. Se vaatisi antautumista demokratialle. Se ei käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että punikilla ei kanttia riitä kuunnella tasapuolisuuden nimissäkään erilaisia näkemyksiä. Se vaatisi antautumista demokratialle. Se ei käy.
Hän (punikki) haluaa työntää päänsä pensaaseen ja ajatella mukavia, olla vihervassujen kuplassa. Kansan vähävaraisista viis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän (punikki) haluaa työntää päänsä pensaaseen ja ajatella mukavia, olla vihervassujen kuplassa. Kansan vähävaraisista viis.
Nythän vaalitkin lähestyy eikä silloin sovi puhua vakavista asioista vaan puhua pehmoasioista kuten Vakkuri asian ilmaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän vaalitkin lähestyy eikä silloin sovi puhua vakavista asioista vaan puhua pehmoasioista kuten Vakkuri asian ilmaisee.
Näin sama Suomen kalvaminen voi jatkua kun asioista ei puhuta monelta kantilta katsottuna. Ei haluta paneutua yhdessä vakaviin asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sama Suomen kalvaminen voi jatkua kun asioista ei puhuta monelta kantilta katsottuna. Ei haluta paneutua yhdessä vakaviin asioihin.
Kuunnelkaa nuo valtavan valaisevat puheet Vakkurilta. Hän on paneutunut asioihin syvällisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun mielestä pitäisi kuulua kenellekään tuhlaako omia rahojaan ulkomailla vai ei, mutta suomalaisten rahoista pitäisi olla nuuka. Ei taida osata sitäkään, kuten ei ole monet muutkaan päättäjät osanneet, puoluekannasta riippumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tiedättekö, mitä forttumi maksoi uniperistä ? Jos ette tiedä, niin kysykää kokoomuslaisilta.
- Anonyymi
Ehkä yksi syy pakoiluun on tuo. Toinen syy voisi olla että hän pelkää joutuvansa huonoon valoon asian tiimoilta. Hän on jo joutunut huonoon valoon koska pakenee asian kohtaamista. Hänelle asia eritoten kuuluisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortum on menettänyt.
- Anonyymi
Kaikki on lähettänyt aseita Ukrainaan.
Ei Marin mitään lähetä, vaan Suomi ja hallituksen, eduskunnan ja puolustusvoimien päätöksellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun mielestä pitäisi kuulua kenellekään tuhlaako omia rahojaan ulkomailla vai ei, mutta suomalaisten rahoista pitäisi olla nuuka. Ei taida osata sitäkään, kuten ei ole monet muutkaan päättäjät osanneet, puoluekannasta riippumatta.
Ei ketjun aihe ole omat rahat vaan valtion kymmenet miljardit. Missä teidän suhteellisuudentaju on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortum on menettänyt.
Väitätkö että veronmaksajat eivät kärsi tästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketjun aihe ole omat rahat vaan valtion kymmenet miljardit. Missä teidän suhteellisuudentaju on?
Jopa kymmenet miljardit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulppean lomailun esilletuominen herättää kateelliset moittimaan, ei niinkään miljardeja, vaan sitä, että eivät voi itse mennä lomaileen samantyylisesti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortum on menettänyt.
Haloo. Fortum on valtion yhtiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinollen sen tappiot kuuluu Suomen veronmaksajien kontolle.
- Anonyymi
Sanna on etelässä bilettämässä ei se nyt kerkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulppean lomailun esilletuominen herättää kateelliset moittimaan, ei niinkään miljardeja, vaan sitä, että eivät voi itse mennä lomaileen samantyylisesti :)
Kukaan ei ole kateellinen hänen lomailustaan. Kyse on muusta. Kyse on kansan puolustamisesta. Veronmaksajien puolustamisesta. Siitä ei hän ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole kateellinen hänen lomailustaan. Kyse on muusta. Kyse on kansan puolustamisesta. Veronmaksajien puolustamisesta. Siitä ei hän ole kiinnostunut.
Eikö tämä perkele mene jakeluun punikille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu. Hinta saattaa nousta kymmeniin miljardeihin ja punikit vaan puolustelee näitä joille asian hoitaminen kuuluisi. Suomen budjetin hinta pahimmillaan. Vittu teitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Marin mitään lähetä, vaan Suomi ja hallituksen, eduskunnan ja puolustusvoimien päätöksellä.Sitäkin pahempi asia; Niinistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimme ottaa oppia naapurista :) ei makseta tai oikeastaan te olette velkaa meille . Lapin poltto jäi korvaamatta . Onneksi ryssä nosti Force majeure kortin , eli eiväti voi nostaa hintaa eikä tarvitse toimittaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole! Se on pörssiyhtiö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän ootte sitä mieltä että Marin tekee aina kaiken väärin. Kun ootte kerran sitä mieltä niin miksette käske Mariniq pysymään lomalla? Nyt kuitenkin huudatte häntä apuun, heh-heh-hee.
Se että on on lomalla ei tarkoita etteikö hän seuraisi asioita ja häntä pidettäisi ajantasalla ja olisi yhteydessä vastuuministeriin, ja Saksan edustajiinkin on ollut yhteydessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuunneltu on, ihan turha vikisijä on joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Marin saa kuulla kunniansa". Ei uutta auringon alla. Suomessahan on muutama sata urpoa, joiden päätoimena, palkallisena tai enimmäkseen palkattomana, on haukkua Marin monta kertaa päivässä, lol!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarit viihtyvät vain luksus-salongeissa ei kanna köyhän huuto sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuunnelkaa nuo valtavan valaisevat puheet Vakkurilta. Hän on paneutunut asioihin syvällisesti.
Vakkurin puheissa loistaa kerrassaan sokaisevan kirkas Taivaan valo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän ootte sitä mieltä että Marin tekee aina kaiken väärin. Kun ootte kerran sitä mieltä niin miksette käske Mariniq pysymään lomalla? Nyt kuitenkin huudatte häntä apuun, heh-heh-hee.
Se että on on lomalla ei tarkoita etteikö hän seuraisi asioita ja häntä pidettäisi ajantasalla ja olisi yhteydessä vastuuministeriin, ja Saksan edustajiinkin on ollut yhteydessä.Ontuu logiikkasi.
- Anonyymi
Se lomailukohta, jonka otti kateellisia varten vielä kahteen kertaan esille, teki siitä vaalimainoksen.
- Anonyymi
No hyvin vanha kikka yrittää kaataa työväkisiä yhteisistä uumoiluista ulos saada ne kateellisiksi toisilleen. Vasurivaikuttajat sitten käyttää ja rahaa niin onhan se, onhan se. Niillä on palkat niilläkin. Mutta kehittäkääpä parempi systeemi (sellainen joka toimii ja.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tiedättekö, mitä forttumi maksoi uniperistä ? Jos ette tiedä, niin kysykää kokoomuslaisilta.
Uni per on RE PIN LuK oil on teb oil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Marin mitään lähetä, vaan Suomi ja hallituksen, eduskunnan ja puolustusvoimien päätöksellä.Ukrainassa on aseita 50 miljoonaa asukasta 1 miljoonan armeija ja sotaromusta saa luoteja.Juutalaisen kuuluu muuttaa Israeliin eikä täällä piileksiä. Luvattu maa odottaa.Lennot Pietarista ja turkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kateuteen on lääke Jeesus tapettiin kateudesta. Mitään hulppeaa ei tosiaan ole missään pienessä hotellissa missä pieni uima allas pihalla onhan meilläkin maauimalat uimahallit. 600€ eurolla saa kivan viikon ulkomaan matkan hotellin uima altaan. Tehän esitätte kuin olisi kyseessä joku jätti suuri rakennus jossa ei ole muita ihmisiä ja jonka omistaa yksin joku.Kyllä hotellit on ihan yrityksiä yleensä joskus perhehotelleja heidän yritys.Kun käy uimassa uima altaassa se ei tarkoita että omistaa sen 😅😅🤩🤩🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonne Kreikkaan on halvat lomamatkat 300-400€ viikko saa uida uima altaalla menkää jo kateus hellittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauva.fi zelenskyin tanssi video pesee Sanna Marinin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä perkele mene jakeluun punikille?
Saksan hiilikaivos tehdas parakkiasunnot työleiri työvapauttaa sen voi avata uudestaan tuottaa Saksalle hiililämmityksen.Hiilikaivokset on ollut aidattu ja alueita aina työläisten asunnot parakit työmaakopit kuten rakennuksilla on.Miehet asuu konteissa.Parakeissa.Työ vapauttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimme ottaa oppia naapurista :) ei makseta tai oikeastaan te olette velkaa meille . Lapin poltto jäi korvaamatta . Onneksi ryssä nosti Force majeure kortin , eli eiväti voi nostaa hintaa eikä tarvitse toimittaa..
Se Lapin poltto oli venäläisiltä paska teko kasakat tataarit oli jo ennen ryöstellyt. Ottaa nyt toisten asepuvut ja näytellä lavastaa syylliseksi toisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristus kasakan silmissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristus kasakan silmissä
Varastamisen armolahjat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen on lapsi, oli mitä puoluetta tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitkä sitten on niitä puolueita joiden johto ei viihdy luxus-salongeissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtiolla on Fortumissa sijoituksia. Mutta ei valtio sitä johda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole! Se on pörssiyhtiö!
Nämä pellet eivät tajua pörssiyhtiön ja valtionyhtiön eroa.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtiot pitävät huolen edustustiloistaan. Kaikkialla maailmassa. Näissä tiloissa "viihtyvät" kaikki, jotka tekevät töitä valtiolle. Katsos kun duunia yleensä tehdään työnantajan tiloissa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinisti sen sijaan on täällä moralisoimassa Putinin siunauksella. Miten on mahdollista että näin on?
- Anonyymi
Kateus on synti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortum on osin venäläinen.
- Anonyymi
Hitler osti kaasut Venäjältä ja saksa puola .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläinen uni per. On REPIN toisin päin. Ääliöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortum on menettänyt.
Venäläiset yhtiöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Marin mitään lähetä, vaan Suomi ja hallituksen, eduskunnan ja puolustusvoimien päätöksellä.Ei vaan Euroopan unionin yhteinen puolustus lahjoittaa Ukrainaan sairaalatarvikkeita ja ylijäämä aseita avuksi puolustukseen toki Ukrainalla on on jo miljoona armeija itsellään. Wikipedia Ukrainan armeija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus. Kreikan turkin lomamatkat 300-700€ 1-2 viikkoa matkatoimistot. Syö vähemmän matkusta enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa loistaa Lucifer valon tuoja valkeuden enkeli joka pettää.
- Anonyymi
Lindex kassa antoi käteen väärennetyn 20€ setelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerää rahaa tyhmiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä omistaa siitä osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✡️✡️✡️✡️antikristuksen loistetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksan hiilikaivos tehdas parakkiasunnot työleiri työvapauttaa sen voi avata uudestaan tuottaa Saksalle hiililämmityksen.Hiilikaivokset on ollut aidattu ja alueita aina työläisten asunnot parakit työmaakopit kuten rakennuksilla on.Miehet asuu konteissa.Parakeissa.Työ vapauttaa.
Venäjä kaasuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole rahaa lopettaa hoitajien työtaistelua. Uhkaillaan pakkotyöllä vaikka muuten puhutaan ihmisoikeuksien puolesta. Terveydenhuolto on todella surkeassa jamassa sotekeskusten myötä. Demarit runnovat omat visionsa läpi ihan sama onko niissä järkeä vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kateuteen on lääke Jeesus tapettiin kateudesta. Mitään hulppeaa ei tosiaan ole missään pienessä hotellissa missä pieni uima allas pihalla onhan meilläkin maauimalat uimahallit. 600€ eurolla saa kivan viikon ulkomaan matkan hotellin uima altaan. Tehän esitätte kuin olisi kyseessä joku jätti suuri rakennus jossa ei ole muita ihmisiä ja jonka omistaa yksin joku.Kyllä hotellit on ihan yrityksiä yleensä joskus perhehotelleja heidän yritys.Kun käy uimassa uima altaassa se ei tarkoita että omistaa sen 😅😅🤩🤩🤩
Kiva ulkomaan reissu 600€, mulla menisi kk. eläke kokonaan siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitkä sitten on niitä puolueita joiden johto ei viihdy luxus-salongeissa?
Vasemmisto eliitti riistää köyhiltä kaiken minkä vain irti saa ja propagoi olevansa vielä "työväen ja köyhien asialla", siis todella härskiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto eliitti riistää köyhiltä kaiken minkä vain irti saa ja propagoi olevansa vielä "työväen ja köyhien asialla", siis todella härskiä.
Köyhyys katkeroittaa ja järkevä ajattelu sumentuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Lapin poltto oli venäläisiltä paska teko kasakat tataarit oli jo ennen ryöstellyt. Ottaa nyt toisten asepuvut ja näytellä lavastaa syylliseksi toisia.
Kertokoko se ilkka vakkuri jotain tuollaistakin sakasalaisista lapin polttajista. Tiesin heti kun aloin kuunnella vakkuria, että hällä ei ole kaikki kotona, kun tätä oikeisto propagandaa suoltaa ilman totuuden hiventäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että paremminkin se etteivät välitä. Pitäisi näyttää esimerkkiä, eikä näytä.
Ja jokainen ei halua hänenlaistaan lomaa. Jokainen taplaa tyylillään.
En ainakaan halua toisten dreameja vaan ihka omia, jos se on enää Suomessa mahdollista. Kun niitä päällepäsmäreitä tuntuu joka kolosta löytyvän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Marin saa kuulla kunniansa". Ei uutta auringon alla. Suomessahan on muutama sata urpoa, joiden päätoimena, palkallisena tai enimmäkseen palkattomana, on haukkua Marin monta kertaa päivässä, lol!
Onko se sitä kaazuttamista vai jauhottamista?
- Anonyymi
Vakkuri sanoo että niillä mahdollisesti kymmenillä miljardeilla olisi ollut omassa maassa tärkeämpää tekemistä. Niillä rahoilla olisi saatu maahan niin vahvat asevoimat että ryssä toteaisi että tavanomaisin asein Suomeen ei kannata hyökätä.
Saatanan tunarit sanon minä.- Anonyymi
Mikä perkele näitä Suomen päättäjiä oikein riivaa kun ne tekee jatkuvasti Suomelle pahoja päätöksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä perkele näitä Suomen päättäjiä oikein riivaa kun ne tekee jatkuvasti Suomelle pahoja päätöksiä?
Niin johtajia kuin ministereitä. Joku saatana niitä riivaa. Tai sitten täydellinen tyhmyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin johtajia kuin ministereitä. Joku saatana niitä riivaa. Tai sitten täydellinen tyhmyys.
Vakkurin mukaan erittäin monet asiantuntijat ovat sitä mieltä että ministeriksi valitaan täysin epäpäteviä henkilöitä. Heidät valitaan vaan lojaaliuden vuoksi, ei pätevyyden.
Tämä näkyy esimerkiksi maatalousministerin kohdalla. Onko Kurvinen ollut tekemisissä mastalouden kanssa? En usko vaikkakaan en ole varma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on ulkomaisessa ohjauksessa ollut jo kauan. Maa on myyty ja globalistien järjestämät nukkehallitsijat putsaa maata varallisuudesta. Ei siinä sen kummempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakkurin mukaan erittäin monet asiantuntijat ovat sitä mieltä että ministeriksi valitaan täysin epäpäteviä henkilöitä. Heidät valitaan vaan lojaaliuden vuoksi, ei pätevyyden.
Tämä näkyy esimerkiksi maatalousministerin kohdalla. Onko Kurvinen ollut tekemisissä mastalouden kanssa? En usko vaikkakaan en ole varma.Itseäni kiinnostaisi tietää onko Kurvisella mitään kosketusta ollut maatalouteen aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni kiinnostaisi tietää onko Kurvisella mitään kosketusta ollut maatalouteen aiemmin.
Lepällä on tila Pertunmaalla, sen tiedän. Hän hyppäsi hukkuvasta laivasta pois kun aavisti että maataloutta runtataan yhä vain enemmän maanrakoon ja hänelle ministerinä voi tulla vaikeita hetkiä kun pommitetaan kysymyksillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on ulkomaisessa ohjauksessa ollut jo kauan. Maa on myyty ja globalistien järjestämät nukkehallitsijat putsaa maata varallisuudesta. Ei siinä sen kummempaa.
Juu. Mutta eikö löydy selkärankaa muuttaa suunta? Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiltä Suomen "poliitikoilta" ei näköjään löydy ollenkaan selkärankaa.
Kansan vaikutusmahdollisuudet olisi vain äänestämällä ja itse enää usko rehellisiin vaaleihin tässä maassa. Eli vaihtoehdoksi jäisi kansannousu ja kantaa tuhoajat pihalle hääräämästä. - Anonyymi
Saatanan tunarit kun eivät kuunnelleet Harkimoa, joka varoitti investoimasta Uniperiin.
Ei me Marinin takia niitä miljardeja olla menettämässä.
Kaasuhanoja on kyllä vaikea saada auki Marinin kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei poliitikolla tarvitse olla kuin hyvä muisti ja olla hyvä puhumaan. Eräs poliitikko ystävä "harkitsee" asiaa kun on erimieltä eli totuuden torvelle ei kunnian kukko laula.
- Anonyymi
vakkuri on sota hullu persu,eikun saunan taa,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä näkyy esimerkiksi maatalousministerin kohdalla. Onko Kurvinen ollut tekemisissä mastalouden kanssa? En usko vaikkakaan en ole varma.kaikki kepulaiset on tekemisissä ainakin maataloustukien kanssa ja että niitä pitää saada lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä näkyy esimerkiksi maatalousministerin kohdalla. Onko Kurvinen ollut tekemisissä mastalouden kanssa? En usko vaikkakaan en ole varma.Suomessa valtiovarainministeri on perinteisesti ollut harjoittelemassa. Nykyistä tilannetta en ole seurannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, suomalaisten Suomea ei enää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei päätä mitään, niin ei häviä pahasti, mutta ei voita koskaan.
Persujen tavoite onkin pysyä suurena oppositio puolueena ja kerätä suuret puoluetuet, niin pääsee vaatimaan älyttömyyksiä mitkä vetoaa tyhmään kansan osaan ja automaatti toimii, hihii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmähän sinä olet.
- Anonyymi
Vaikka meillä oltaisiin satsattu aseisiin, niin väki ei riitä ja joku kohtuus niissä ase hankinnoissakin pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan tunarit kun eivät kuunnelleet Harkimoa, joka varoitti investoimasta Uniperiin.
Kaasuhanoja on kyllä vaikea saada auki Marinin kanssa.Harkimo tuo konkurssien ja epäonnistumisien isä ja äiti samassa kropassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, suomalaisten Suomea ei enää ole.
Eikö ole, kerro toki tarkemmin. Millainen se on ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuhanoja on kyllä vaikea saada auki Marinin kanssa.Pointti ketjussa on että Marinin ei kuulu olla löhöämässä Italiassa vaan neuvotteluissa asian tiimoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki kepulaiset on tekemisissä ainakin maataloustukien kanssa ja että niitä pitää saada lisää.
Maataloustuki on ilmastoteko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka meillä oltaisiin satsattu aseisiin, niin väki ei riitä ja joku kohtuus niissä ase hankinnoissakin pitää olla.
Jos lähes miljoonalla adevelvollisella olisi rajattomasti aseita käytettävissä, ei ryssä tulisi tänne. Aina kun paska on housuissa, on kyse siitä että ei ole aseita. Näin on Ukrainassa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuhanoja on kyllä vaikea saada auki Marinin kanssa.EU päätti pakotteista, ei Marin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkimo tuo konkurssien ja epäonnistumisien isä ja äiti samassa kropassa.
Tässä asiassa oli oikeassa ja siitä löytyy materiaalia mediassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi oli aiemmin itsenäinen puolueeton valtio omalla markalla. Oli tunne, että pidimme huolta toisistamme.
Euroon meidät vietiin ilman kansanäänestystä.
Alkutalvesta 2022 Lavrovilte tuli kirje Haavistolle. Pyysi vastausta kansallisella tasolla. Kirje kiikutettiin EU:lle vastattavaksi, vaikka olemme Venäjän rajanaapuri.
Suomella on varaa lahjoittaa EU yhteisvastuisiin itse lainaamiamme rahoja
4 000 000 000 euroa rikkaille maille, mutta ei ole varaa laittaa hoitajapulaa kuntoon. Vanhukset, jotka ovat tämän maan luoneet kärsivät märissä kakkavaipoissa.
EU pakotteet Venäjää vastaan vie Suomen suohon; köyhdymme ja julkiset palvelut heikkenevät entisestään ym.
Suomi ei erillisneuvotellut tai ei voinut, vaikka pakotteet ovat järjettömät; eivät juurikaan vaikuta Venäjään, jolla on raaka-aineita, mm. maapallon suurimmat kaasukentät hyvälaatuista kaasua.
Suomen poliitikot ovat liian sinisilmäisiä ja joskus olen kokenut, että meitä viedään kuin pässiä narusta. Uskovat perusrehellisinä kehuja ja valheita - suomalaisten etujen ajaminen ei toimi kuten tulisi. Nyt kumarretaan länteen.
Yritä itse lukea lisää, menen nukkumaan. On korona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vakkuri on sota hullu persu,eikun saunan taa,,,
Joko naton kannattaja on sotahullu? Eikö se kyseinen henkilö ole tuolla Moskovassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole ainakaan kommunistisen järjestelmän osavaltio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuhanoja on kyllä vaikea saada auki Marinin kanssa.Uniperissa harjoitetaan kokkareipolitiikkaa - voitot yksityistetään ja tappiot sosialisoidaan veronmaksajille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uniperissa harjoitetaan kokkareipolitiikkaa - voitot yksityistetään ja tappiot sosialisoidaan veronmaksajille
siis kokkarepolitiikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti ketjussa on että Marinin ei kuulu olla löhöämässä Italiassa vaan neuvotteluissa asian tiimoilta.
Missä muussa maassa tämä olisi mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muussa maassa tämä olisi mahdollista?
Jos Englannin pääministeri toimisi kuten Marin, hänet oltaisiin potkittu aikoja sitten pois palliltaan.
- Anonyymi
Juudas iskariot ✡️✡️✡️✡️🇮🇱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuhanoja on kyllä vaikea saada auki Marinin kanssa.Kaasuputket voi vetää poikki nyt tai kääntää toiseen suuntaan kyllä tämä kiristäminen riittää. Kaasuttivat koko itä Saksan Puolan viime sodassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ortodoksikirkon ja helkarivapareiden syntivelka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lähes miljoonalla adevelvollisella olisi rajattomasti aseita käytettävissä, ei ryssä tulisi tänne. Aina kun paska on housuissa, on kyse siitä että ei ole aseita. Näin on Ukrainassa myös.
Itäukrainaa kaasutettiin kuin pullaa saksaa Narvan viroa terijokea kyllä kaasuttajat lavastaa muut syylliseksi heidän synteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itäukrainaa kaasutettiin kuin pullaa saksaa Narvan viroa terijokea kyllä kaasuttajat lavastaa muut syylliseksi heidän synteihin.
Venäjän juutalaiset poltti Lapin asuttaa sitä nimellä saame.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80% suomalaisista on eri mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä näkyy esimerkiksi maatalousministerin kohdalla. Onko Kurvinen ollut tekemisissä mastalouden kanssa? En usko vaikkakaan en ole varma.Tietoisku: ministerit valitaan pääsääntöisesti kansanedustajista. Kansa valitsee siis epäpäteviä edustajia? Tosiasiassa pää- ja ulkoministereiksi päätyvät fiksuimmat kansanedustajat. Muiden fiksuudesta en menisi aina minäkään takuuseen. Kurvinen näyttää ainakin maalaispojalta.:) Summa summarum: sellaiset edustajat kuin kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te uskovaiset olette niin usein mielenvikaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette harhaisia hörhöjä.:D Yksikään valtio ei pärjää ilman itsenäisten valtioiden kansainvälistä yhteistyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiltä Suomen "poliitikoilta" ei näköjään löydy ollenkaan selkärankaa.
Kansan vaikutusmahdollisuudet olisi vain äänestämällä ja itse enää usko rehellisiin vaaleihin tässä maassa. Eli vaihtoehdoksi jäisi kansannousu ja kantaa tuhoajat pihalle hääräämästä.Ensin pitää syödä kaurapuuroa, käydä koulua ja hankkia parempi yleissivistys. Vasta sitten voi pohdiskella isompia asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuhanoja on kyllä vaikea saada auki Marinin kanssa.Fortum halusi välttämättä investoida Uniperiin. Uniper itse varoitti riskeistä. Pörssiyhtiö vastaa omista päätöksistään. Valtio omistaa ainoastaan osakkeita Fortumista, se ei anna päätösvaltaa yli sen roolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti ketjussa on että Marinin ei kuulu olla löhöämässä Italiassa vaan neuvotteluissa asian tiimoilta.
Olet väärässä. Suomessa on omistajaohjausministeri siksi, että hän hoitaa omat tehtävänsä. Marin piti sen lisäksi yhteyttä Saksan johtoon Italiasta käsin. Ei Saksankaan neuvotteluissa Sholz istunut.:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU päätti pakotteista, ei Marin.
Suomi on sitoutunut vuonna 1967 säädetyssä laissa kannattamaan YK:n ja myöhemmin EU:n pakotteita. Rangaistus niiden rikkomisesta määritellään rikoslaissa. Kansainvälisen lain noudattaminen on länsimaisessa oikeusvaltiossa periaatekysymys, joka ei riipu hallituspohjasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uniperissa harjoitetaan kokkareipolitiikkaa - voitot yksityistetään ja tappiot sosialisoidaan veronmaksajille
Olet varsinainen pelle. Pörssiyhtiössä harjoitetaan bisnestä, eikä politiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SABOTAASI uskontolahkoissa toimintaa suomea vastaan ollut kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuhanoja on kyllä vaikea saada auki Marinin kanssa.Kaasua komisario venäläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aseet riitä vaan panokset. Niitä pitää olla. Ukrainan toimet on vähintään outoja kun heillä on kuitenkin 50 miljoonaa asukasta puolustamassa maataan miksei ne puolusta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko naton kannattaja on sotahullu? Eikö se kyseinen henkilö ole tuolla Moskovassa?
MOSHE PERKELE ISRAEL KUTSUU.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te uskovaiset olette niin usein mielenvikaisia?
Koska MOSKOVITZ MOSHE AGENTTI 007
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SABOTAASI uskontolahkoissa toimintaa suomea vastaan ollut kauan.
Viron venäläiset Latvian. Rikollisia. Huumekuskeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasua komisario venäläinen
Komissaari Palmu KAASUA LISÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei päätä mitään, niin ei häviä pahasti, mutta ei voita koskaan.
Persujen tavoite onkin pysyä suurena oppositio puolueena ja kerätä suuret puoluetuet, niin pääsee vaatimaan älyttömyyksiä mitkä vetoaa tyhmään kansan osaan ja automaatti toimii, hihii!Mahtaakohan päästä lähellekkään vasemmiston puoluetukia. Vasemmistoa kannattaa vain Leninin toivomat hyödylliset idiootit.
- Anonyymi
Omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen (sd) ei ollut tavoitettavissa kommentoimaan Rauramon palkkiota ja Fortumin palkitsemisjärjestelmiä.
- Anonyymi
Kaikki juoksee karkuun.
- Anonyymi
Eivät ministerit pörssiyhtiön työsopimuksista ja palkkioista päätä.:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki juoksee karkuun.
Jakomäen metsät täynnä venäläisiä
- Anonyymi
Sille on syynsä miksi nämä Vakkurit pääsevät ääneen vain lahkolaisten televisiokanavilla.
- Anonyymi
Joo. Oliko asiakysymyksissä mitään sulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Oliko asiakysymyksissä mitään sulla?
Eipä taida olla. On vain ihmisiin menevää haukkumista kuten punikilla yleensä.
- Anonyymi
Eikö vittu ole se ja sama kuka asian esittää kunhan se perustuu totuuteen. Teillä punikeilla ei ole vastaansanomista Vakkurin puheisiin liittyen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vittu ole se ja sama kuka asian esittää kunhan se perustuu totuuteen. Teillä punikeilla ei ole vastaansanomista Vakkurin puheisiin liittyen.
Laittakaa parempaa tietoa tiskiin jos teillä sitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa parempaa tietoa tiskiin jos teillä sitä on.
Punikkeja vituttaa kun tuodaan totuutta esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuohon helluntailaisten höpinään mitään sanottavaa kyllä olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ole mitään sanomista sulla, se on voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon ihminen helluntalainen tai itse piru, eikö asia ratkaise? Ellet pysty antamaan vadta-argumentia Vakkurin puheisiin, sinä joudut outoon valoon.
Ei se että asian ilmaisee uskovainen, tee asiasta valhetta automaattisesti.
Enemmänkö luotat ateistisiin punikkeihin joiden aate on ollut valhetta täynnä koko historian? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon ihminen helluntalainen tai itse piru, eikö asia ratkaise? Ellet pysty antamaan vadta-argumentia Vakkurin puheisiin, sinä joudut outoon valoon.
Ei se että asian ilmaisee uskovainen, tee asiasta valhetta automaattisesti.
Enemmänkö luotat ateistisiin punikkeihin joiden aate on ollut valhetta täynnä koko historian?Kuvittele. Sinä todennäköisesti edustat vasemmistoa eikö niin? Se sama aate vaikutti ryssän maalla. Se sama aate vaikuttaa pohjoiskoreassa. Uskotko näitä ennemmin kuin hyvää tarkoittavia uskovaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittele. Sinä todennäköisesti edustat vasemmistoa eikö niin? Se sama aate vaikutti ryssän maalla. Se sama aate vaikuttaa pohjoiskoreassa. Uskotko näitä ennemmin kuin hyvää tarkoittavia uskovaisia?
Se sama aate on tappanut sata miljoonaa ihmistä. Mieti vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittele. Sinä todennäköisesti edustat vasemmistoa eikö niin? Se sama aate vaikutti ryssän maalla. Se sama aate vaikuttaa pohjoiskoreassa. Uskotko näitä ennemmin kuin hyvää tarkoittavia uskovaisia?
Todennäköisesti se sama aate vaikuttaa nytkin ryssän maalla. Kummasti ne sirppi ja vasara liput liehuivat voitonpäivän paraatissa toukokuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti se sama aate vaikuttaa nytkin ryssän maalla. Kummasti ne sirppi ja vasara liput liehuivat voitonpäivän paraatissa toukokuussa.
Putinia sanotaan natsiksi. Miksi natsin juhlissa liehuu sirppi ja vasara-liput?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinia sanotaan natsiksi. Miksi natsin juhlissa liehuu sirppi ja vasara-liput?
Eikö siellä pitäisi liehua hakaristit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sirppiä ja vasaraa ei tuomittu Njyyrnbergissä vaikka olisi pitänyt vain pyhäkoulupojat tuomittiin
- Anonyymi
Suomalaisvastaiset kanavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruslan lentää Israeliin joikaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synagogalla avoimet ovet Siion.
- Anonyymi
Aivan. Kun ei pääse järkevässä maailmassa esille, niin on etsittävä seuraajia vähemmän järkevistä.
- Anonyymi
Ne on tuonut Suomeen venäläisiä kristittyjen tappajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat oikein että suomalaisten kristittyjen tappaminen on ihan okay.
- Anonyymi
Joku voisi kyllä kustantaa Vakkurille peruukin joka ei näytä linnunpesältä.
- Anonyymi
Meno lippu Arabiaan
- Anonyymi
Kiteytettynä. Kaikki menee päin helvettiä tässä maassa kun on niin helvetin epäisänmaalliset päättäjät ja muut herrat.
- Anonyymi
Ainahan teillä lahkolaispersuilla on kaikki päin perssettä. Mitä uutta se muka on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan teillä lahkolaispersuilla on kaikki päin perssettä. Mitä uutta se muka on?
Te punikit taas tykkäätte pehmoasioista. Vittumaiset ja pahat ongelmat te sivuutatte varsinkin kun ne ovat punikkien tekosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te punikit taas tykkäätte pehmoasioista. Vittumaiset ja pahat ongelmat te sivuutatte varsinkin kun ne ovat punikkien tekosia.
En minä voi sille mitään että te näette noita punikkejanne joka helevetin pusikossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä maassa lähes kaikki puolueet edustaa punikkeja. Jopa kokkarit ja kepulit. Eduskunnassa ei ole juuri yhtäkään puoluetta joka puolustaisi pientä ihmistä. Voitko punikki mainita edes yhden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä maassa lähes kaikki puolueet edustaa punikkeja. Jopa kokkarit ja kepulit. Eduskunnassa ei ole juuri yhtäkään puoluetta joka puolustaisi pientä ihmistä. Voitko punikki mainita edes yhden?
Punainen aate on hirvittävä aate koska se on tappanut sata miljoonaa ihmistä. Ihmettelen miksi ihmiset tohtivat vieläkin edustaa samaa aatetta. Natsismi on paska aate myös. Kukaan ns. humaani ihminen ei kannata mitään ihmisiä tappanutta aatetta tai uskontoa. Että ne kehtaa, punikit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen aate on hirvittävä aate koska se on tappanut sata miljoonaa ihmistä. Ihmettelen miksi ihmiset tohtivat vieläkin edustaa samaa aatetta. Natsismi on paska aate myös. Kukaan ns. humaani ihminen ei kannata mitään ihmisiä tappanutta aatetta tai uskontoa. Että ne kehtaa, punikit.
Tämä johtuu siitä että ihmisen omatunto ei toimi oikealla tavalla. Hän ei omaa käsitystä hyvästä ja pahasta. Hän on täysin paatunut toisinsanoen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä johtuu siitä että ihmisen omatunto ei toimi oikealla tavalla. Hän ei omaa käsitystä hyvästä ja pahasta. Hän on täysin paatunut toisinsanoen.
Minun omatunto varoittaisi heti jos alkaisin kannattamaan vaikkapa demareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse mitään vitun aatetta elääkseen hyvää elämää. Aatteet sekä yksi vihervassujen mieliuskonto ovat aiheuttaneet historian aikana satoja miljoonia kuolonuhreja. Joten ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse mitään vitun aatetta elääkseen hyvää elämää. Aatteet sekä yksi vihervassujen mieliuskonto ovat aiheuttaneet historian aikana satoja miljoonia kuolonuhreja. Joten ei kiitos.
On laskettu eri aatteiden kuolonuhreja. Kommunismi sata miljoonaa. Natsismi 20 miljoonaa. Sitten sokerina pohjalla eräs uskonto josta vihervassut tykkää. Sen kuolonuhreja on joidenkin arvioiden mukaan 270 miljoonaa. En tiedä pitääkö paikkansa mutta hirvittävät määrät sekin on tappanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On laskettu eri aatteiden kuolonuhreja. Kommunismi sata miljoonaa. Natsismi 20 miljoonaa. Sitten sokerina pohjalla eräs uskonto josta vihervassut tykkää. Sen kuolonuhreja on joidenkin arvioiden mukaan 270 miljoonaa. En tiedä pitääkö paikkansa mutta hirvittävät määrät sekin on tappanut.
Se uskonto tappaa tälläkin hetkellä ihmisiä maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä voi sille mitään että te näette noita punikkejanne joka helevetin pusikossakin.
Pakkohan niitä on nähdä koska niitä on. Puolet Suomen kansasta on niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan niitä on nähdä koska niitä on. Puolet Suomen kansasta on niitä.
Ryssä on kommunismi. Eu on kommunismi. Kiina on kommunismi. Pohjoiskorea on kommunismi. Puolet jenkeistä on vasureita. Kuka vittu väittää että kommuja ei olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssä on kommunismi. Eu on kommunismi. Kiina on kommunismi. Pohjoiskorea on kommunismi. Puolet jenkeistä on vasureita. Kuka vittu väittää että kommuja ei olisi?
Kommunismi elää paremmin kuin koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mooseksen kirjassa rabbit kirjoittaa kondomin käyttö kielletty pyhä maa Siionin vuori . Naiset on saastaisia 7 päivää kuukaudessa ja mies jos koskee naiseen ....niinku yhtä saastaisia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkevässä maailmassa puolustetaan järkeviä ihmisiä. Jos kokee jääneensä porukasta ulos ....niin on aika johtopäätöksille. Maailma ei tule koskaan pyörimään hörhöimpien tahtiin.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun omatuntoni huutaisi helvettiä jos alkaisin kannattamaan Trumppia tai persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mooseksen kirjassa rabbit kirjoittaa kondomin käyttö kielletty pyhä maa Siionin vuori . Naiset on saastaisia 7 päivää kuukaudessa ja mies jos koskee naiseen ....niinku yhtä saastaisia sitten.
No niin. Mielenterveysosasto saapui paikalle. Ja sitten vielä ihmetellään, kun ei järkevä maailma aplodeeraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Mielenterveysosasto saapui paikalle. Ja sitten vielä ihmetellään, kun ei järkevä maailma aplodeeraa.
Mooseksen kirja käskee olla tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ongelmana paranoidinen obsessio juutalaisiin, sun ehkä pitäisi tehdä asialle jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun omatuntoni huutaisi helvettiä jos alkaisin kannattamaan Trumppia tai persuja.
Eikö omatunto soimaa jos kannatat vasemmistolaisuutta? Se aate on hirvittävä aate. Tappanut sata miljoonaa ihmistä.
- Anonyymi
Suomalaiset politiikot sdp,ssä ja keskustassa täysiä tolloja tai sitten otettu lahjusta . Suolle paaluun
. - Anonyymi
Onhan koko systeemissä vikaa kun miljardiluokan asioista vastaavaksi ministeriksi nimitetään randomilla poliittisen ruletin sattumapyöräytysten mukaan ihmisiä joilla ei ole substanssiasioista kokemusta edes kesäharjoittelun vertaa, ei lainkaan alan koulutusta ja tällöin epäilemättä jo käytetty sanasto ja terminologia on aivan hukassa.
- Anonyymi
Nih. Noihin hommiin pitäisikin saada enemmän Teuvo Hakkaraisen kaltaisia kunnon kristittyjä miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nih. Noihin hommiin pitäisikin saada enemmän Teuvo Hakkaraisen kaltaisia kunnon kristittyjä miehiä.
Teukalla ja Tyttelillä ei ole mitään eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olen samaa mieltä kuin Teuvo eri asioista, valitsisin kuitenkin päteviä ihmisiä esimerkiksi ministeriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olen samaa mieltä kuin Teuvo eri asioista, valitsisin kuitenkin päteviä ihmisiä esimerkiksi ministeriksi.
Ministerin pitää olla pätevä hoitamaan sitä pestiään. Nyt ei ole ainuttakaan pätevää ministeriä kyseistä hommaansa hoitamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministerin pitää olla pätevä hoitamaan sitä pestiään. Nyt ei ole ainuttakaan pätevää ministeriä kyseistä hommaansa hoitamaan.
Kekkonen vaihtoi koko köörin kun he eivät olleet päteviä. Niin pitäisi nytkin tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa mulle yksikin pätevä henkilö joka olisi todellinen asiantuntija siinä nimenomaisessa tehtävässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa mulle yksikin pätevä henkilö joka olisi todellinen asiantuntija siinä nimenomaisessa tehtävässään.
Googletin juuri Antti Kurvisen historiaa. Mitään mainintaa ei ollut wikissä maataloudesta häneen liittyen. Teatteri-harrastus on kait päällimmäisenä hänellä. Tällainen henkilö on maatalousministeri. Voitteko kuvitella kuinka hölmöä touhua tämä on? Minäkin pääsisin tuohon virkaan jos olisin poliitikko. Vittu.
- Anonyymi
Valitsisitteko leikkaamaan sellaisen neurokirurgin joka ei ole koskaan käynyt leikkaussalissa ja sai viran koska oli ylilääkärin suosikki. Meillä päättää valtion varoista henkilöt jotka eivät ymmärrä prosentin ja prosenttiyksikön eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo kuitenkin pyöritti sahaputiikkiaan ilmeisen menestyneesti vuosikaudet ja työllisti muitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla oikeusministeri ainoa jolta vaaditaan aihealueen pohjakoulutus. Paitsi etteihän sipittäjä vaatinut sitäkään, amis piisasi virkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo kuitenkin pyöritti sahaputiikkiaan ilmeisen menestyneesti vuosikaudet ja työllisti muitakin.
Hakkaraisen perimä sahayritys kyllä teki tulosta siihen asti kun päätyi Teuvon omistukseen. Sen jälkeen romahti ja Teukka möi firman virolaisille. Jotka tekivät sahasta taas tuottavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaraisen viinapullot. Helluntailaiset on eniten varkaita huumeissa huijaamassa huoraa massa baareissa kännissä Thaimaassa naimassa ja näyttää naivan muslimeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos poliitikot olisivat asiantuntijoita, niin Suomi ei olisi demokratia, vaan silloin meritokratia. Em. syystä ministerit johtavat ministeriötä, joka on täynnä asiantuntijoita.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkonen vaihtoi koko köörin kun he eivät olleet päteviä. Niin pitäisi nytkin tehdä.
Vähänpä tiedät. Kekkonen vaihtoi ne, jotka uskalsivat kyseenalaistaa. Minä muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demokratia ei toimi niin, että ministerit olisivat asiantuntijoita. Se ei kerta kaikkiaan ole mahdollista. Sen vuoksi ministereillä on virkamiesasiantuntijoita. He kirjoittavat taustat, analyysit, päätösten vaihtoehdot ja niiden seuraukset.
Jos sama tyyppi toimii esim. ulkoministerinä useampaan kertaan, niin hän oppii kansainvälisen politiikan mekanismit ja periaatteet. Mutta ajankohtaisissa asioissa hän tarvitsee edelleen joka päivä asiantuntijoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitsisitteko leikkaamaan sellaisen neurokirurgin joka ei ole koskaan käynyt leikkaussalissa ja sai viran koska oli ylilääkärin suosikki. Meillä päättää valtion varoista henkilöt jotka eivät ymmärrä prosentin ja prosenttiyksikön eroa.
Typerä esimerkki. Ministereillä on satoja asiantuntijoita. He saavat valmiit paperit joka kokoukseen eteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvon olisi kannattanut pysyä siinä minkä osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hakkaraista edes kastettu sehän on hellari niillä on vain yksi juhla päivä helluntai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkosen koiran nimi olikin Svetlana. Ludmila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaraisen perimä sahayritys kyllä teki tulosta siihen asti kun päätyi Teuvon omistukseen. Sen jälkeen romahti ja Teukka möi firman virolaisille. Jotka tekivät sahasta taas tuottavan.
Hellareissa onkin suuri virolainen mafia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Nykyään on vain oman edun tavoittelijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demokratia ei toimi niin, että ministerit olisivat asiantuntijoita. Se ei kerta kaikkiaan ole mahdollista. Sen vuoksi ministereillä on virkamiesasiantuntijoita. He kirjoittavat taustat, analyysit, päätösten vaihtoehdot ja niiden seuraukset.
Jos sama tyyppi toimii esim. ulkoministerinä useampaan kertaan, niin hän oppii kansainvälisen politiikan mekanismit ja periaatteet. Mutta ajankohtaisissa asioissa hän tarvitsee edelleen joka päivä asiantuntijoita.Eipä se vihervassujen kohdalla toimi. Heillä on "asiantuntijoina" aatetoverit. Näin kansaa uhkaavat asiat kuten eräs uskonto saa levitä ja joka lopulta ottaa vallan maassa.
- Anonyymi
Huhtasaaren gradun tutkiminen on paljo paljo
tärkeämpi.
Uniperet pikkumurheita!- Anonyymi
Ei haittaa vaikka menetämme kymmeniä miljardeja, pääasia on että samat yhteiskuntavastuuttomat tyypit jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa vaikka menetämme kymmeniä miljardeja, pääasia on että samat yhteiskuntavastuuttomat tyypit jatkaa.
Tämä on vasureiden tyyli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka mitä tekisi nämä vasurit, äänestäjät nostaa heidät yhä uudestaan tekemään töllöntöitään. Näin pimeydessä ovat vasureiden äänestäjät. Kun muuta tietolähdettä ei heillä ole kuin punainen yle ja muut punaiset julkaisut, muusta ei tiedetä. Tämä on valitettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka mitä tekisi nämä vasurit, äänestäjät nostaa heidät yhä uudestaan tekemään töllöntöitään. Näin pimeydessä ovat vasureiden äänestäjät. Kun muuta tietolähdettä ei heillä ole kuin punainen yle ja muut punaiset julkaisut, muusta ei tiedetä. Tämä on valitettavaa.
Huvittavia nuo persuharhat. Kirjoita lisää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette te mitään menetä. Fortum menettää miljardeja. Valtion menetykset liittyvät vain saamatta jääneisiin osinkoihin, joihin liittyy aina epävarmuus. Valtio on saanut vuosikausia Fortumilta hyvää osinkotuloa. Kukaan teistä ei silloin itkenyt, vaikka riski oli olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus ei johda Fortumia pelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Me järkevät äänestämme jatkossakin järkeviä, eikä perushörhöjä.
- Anonyymi
kohtako alkaa kyyditykset alkaa olla meno sitä laatua !
- Anonyymi
vakkuri on marinin ihailija ,toivoisi itse olevansa marinin paikalla.
- Anonyymi
riikka purra on vätys.
- Anonyymi
Fortumin konsernin tilinpäätökseen perustuvan talouskatsauksen mukaan viime vuonna palkkoina ja luontoisetuina 1 559 000 euroa, osakeperusteisina kannustimina 1 006 000 euroa ja tulospalkkioina 423 000 euroa.
- Anonyymi
Tuostahan kertyykin mukavasti Työeläkettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kerry, siksi maksetaan vielä lisäeläkettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakuutus yhtiöiden tehtävä on maksaa veronmaksajien eläkkeet eikä nekään ole korottanut niitä kuten kuuluu hinnat noussut. Työläis vastaista toimintaa selvästi.
- Anonyymi
Ilkka Vakkuri? Nobody!
- Anonyymi
Vakkuri. Olis vankkuri. Van couver. Van. Taitaa olla vanja. Uskontolahkot teatteria huijaavat tyhmien mökit korut
- Anonyymi
Vakkuri puhuu niin painavaa asiaa että kukaan ei ole pystynyt kumoamaan niitä tälläkään palstalla. On käyty henkilöön kiinni kun ei muuta asiaa ole. Säälittävää.
- Anonyymi
Jossain hänkin erehtyy mutta tietoisesti hän ei valhetta suosi kuten punaiset tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain hänkin erehtyy mutta tietoisesti hän ei valhetta suosi kuten punaiset tekevät.
Ei tuo Ilkka pelkästään tämän hallituksen vääryyttä kritisoi, kyllä hän kritisoi entistäkin hallituksia. Kaikille niille on tyypillistä ollut potkia omaa kansaa päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo Ilkka pelkästään tämän hallituksen vääryyttä kritisoi, kyllä hän kritisoi entistäkin hallituksia. Kaikille niille on tyypillistä ollut potkia omaa kansaa päähän.
Entisiäkin siis.
- Anonyymi
Osa asiasta on varmasti tuota painavaa asiaa. Mutta edes hän itse ei väitä olevansa varmasti oikeassa vaan pyytää ihmisiä sanomaan jos hän on väärässä.
Mutta hänen näkökenttänsä ei ulotu ihan kaikkeen, kuten työtä tekevien oikeuksiin. Hän korvaa tuon ulottuvuuden puutteen sanaselityksin.
Mitä tulee kumoamiseen tällä palstalla, ei tämä palsta ole oikein riittävä paikka ollenkaan.
Mutta tahtoisin kysyä häneltä muutamaakin asiaa, mitä tulee noihin puheisiin köyhistä ja työläisistä ja heidän etujensa ajamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa asiasta on varmasti tuota painavaa asiaa. Mutta edes hän itse ei väitä olevansa varmasti oikeassa vaan pyytää ihmisiä sanomaan jos hän on väärässä.
Mutta hänen näkökenttänsä ei ulotu ihan kaikkeen, kuten työtä tekevien oikeuksiin. Hän korvaa tuon ulottuvuuden puutteen sanaselityksin.
Mitä tulee kumoamiseen tällä palstalla, ei tämä palsta ole oikein riittävä paikka ollenkaan.
Mutta tahtoisin kysyä häneltä muutamaakin asiaa, mitä tulee noihin puheisiin köyhistä ja työläisistä ja heidän etujensa ajamisesta.Mitä tulee minun mielipiteeseeni tyypistä, niin hyvin kivan tapainen ja arvostan hänen tekemistään ja ahkeruuttaan. Kaikesta en vain ole samaa mieltä.
- Anonyymi
Vähän vaikea kumota kun juttu piisaa ja aikaa näyttää riittävän jutun tuottamiseen. Toista se on kun on työssä ja fyysistä kuntoaankin hoidettava ja huolehdittava että onnistuu hommat.
Ne on eri ihmiset kun puhuu ammatikseen, puhumattakaan niistä jotka puhuvat eläkeammatikseen.
Mutta pidän tosiaan hänen tyylistään puhua vähän niinkuin puhuisi kavereilleen, pelkäämättä että kaikki ei ole ihan niinkuin sanoo. Sitten hoksaa myöhemmin jotain mikä ei ollutkaan niin ja jatkaa taas siitä. Hän jättää itselleenkin tilaa kehittyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tahtoisin kysyä häneltä muutamaakin asiaa, mitä tulee noihin puheisiin köyhistä ja työläisistä ja heidän etujensa ajamisesta... "köyhistä ja työläisistä ja heidän etujensa ajamisesta", mutta kun meillähän on vasemmisto ajamassa heijän etuja ja meriittiä on, niin että, miksi haluat Vakkurilta sitä kysyä, ei kai se nyt sentään vasuri oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. "köyhistä ja työläisistä ja heidän etujensa ajamisesta", mutta kun meillähän on vasemmisto ajamassa heijän etuja ja meriittiä on, niin että, miksi haluat Vakkurilta sitä kysyä, ei kai se nyt sentään vasuri oo.
Tuota tyyppiä kuuntelee jotkut läheisyydessäni ja heidän kanssaan tullut kiistaa.
Olen vasta nyt löytänyt tämän lähteen.
Ei tietenkään tuolla asioihin ole mitään osuutta. Kumpa ymmärtäisi sen itsekin.
- Anonyymi
Onko punaista puolueen korttia valehtelulla pääsee pitkälle
- Anonyymi
Mitä minä olen hallituksia seurannut, useisiin kymmeniin vuosiin ei ne ole puolustaneet kansaamme missään asiassa.
- Anonyymi
Mitään positiivista asiaa ei menneiltä vuosikymmeniltä tule mieleen. Aina vaan pelkkää kansan silmään kusemista ja sortoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään positiivista asiaa ei menneiltä vuosikymmeniltä tule mieleen. Aina vaan pelkkää kansan silmään kusemista ja sortoa.
Tässä on olleet täysin kelvottomat päättäjät jo lähes koko sotien jälkeisen ajan. Demarit kruunasi kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on olleet täysin kelvottomat päättäjät jo lähes koko sotien jälkeisen ajan. Demarit kruunasi kaiken.
Tässä maassa siis.
- Anonyymi
Isompien asioiden arviointi pienillä tiedoilla ei oikein näytä onnistuvan.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mitään positiivista ei tule mieleen, niin se kertoo valitettavasti enemmän sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän se on ollut aina vuoteen 2019 asti, juu silloin astui esiin demokratia ja hyvinvointi alkoi jälleen nousta Suomessakin, kunnes tuli korona ja mailmalta kuullut Suomen pärjänneen siinäkin tilanteessa mailman parhaimpien rinnalla, sitten tuli sota ja sekoitti pakan, mutta siitäkin huolimatta Suomi on pohjoismaiden ykkönen kokoaikastyöllisten määrässä, että työllisyystoimia on tehty, vaikkei sitä tyhmempi heti huomaa.
- Anonyymi
Paskaa on helppo jauhaa, mutta muuta kykyä ei hänellä ole!
- Anonyymi
Sannan blogista, kuulostaako tutultu se, että ennen päätöstä on käyty pitkä ja asiallinen keskustelu, eikä mikään painostus...Sanna suorastaan kylvää tuota pitkää ja asiallista keskustelua. Kuuluuko keskusteluun pitkä ja asiallinen kidutus ja uhkailu? Taitaa kuulua.
Hanna Tainio, Riitta Ollila, Tarja Jokinen ja Johanna Loukaskorpi ilmoittivat tiedotteessaan äänestävänsä Rantaväylän tunnelin rakentamisen puolesta vastoin sosialidemokraattisen valtuustoryhmän yhteistä kantaa. Asia tulee valtuuston päätettäväksi 16. syyskuuta. Uutinen on järkyttävä ja valitettava. Kaikki neljä valtuutettua ovat viime keväänä allekirjoittaneet aloitteen tunnelihankkeesta irtautumiseksi. Nyt heidän kantansa on yllättäen muuttunut.
Ennen kunnallisvaaleja asiasta käytiin pitkä ja asiallinen keskustelu valtuustoryhmässä ja myös kunnallisjärjestössä. - Anonyymi
Mukava leppoisa tyyli puhua tuolla Ilkalla. Ei kiihkoile kuten vasurit usein tekee. Asiaakin puhuu. Tiedän että totuus harmittaa vasureita. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Vaikka hän sanoo Marinia äärivasemmistolaiseksi radikaaliksi, hänen puheesta huokuu rakkaus. Ei hän ihmisenä tuomitse Marinia, vaan hän kritisoi Marinin edesottamuksia. Siinä on valovuoden ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka hän sanoo Marinia äärivasemmistolaiseksi radikaaliksi, hänen puheesta huokuu rakkaus. Ei hän ihmisenä tuomitse Marinia, vaan hän kritisoi Marinin edesottamuksia. Siinä on valovuoden ero.
Poliitikkojen edesottamuksia pitääkin tarkkailla ja tuomita ne jos ne on väärin tehty. Vakkuri sanoo että nykyisin media on täysin hampaaton ja lepsu laittamaan poliitikkoja koville haastatteluissa. Näinhän se on. Media on nykyään vallan sylikoira kun pitäisi olla vallan vahtikoira.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliitikkojen edesottamuksia pitääkin tarkkailla ja tuomita ne jos ne on väärin tehty. Vakkuri sanoo että nykyisin media on täysin hampaaton ja lepsu laittamaan poliitikkoja koville haastatteluissa. Näinhän se on. Media on nykyään vallan sylikoira kun pitäisi olla vallan vahtikoira.
Hänen mukaansa poliitikot tekee vääryyttä kun kukaan ei laita heitä vastuuseen. He saavat vääryyden teosta uuden hienomman viran. Ei mikään ihme että poliitikot kusee kansaa silmään. Heiltä ei vaadita vastuuta. Ei ole pelotetta että toimittaisiin kansan parhaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen mukaansa poliitikot tekee vääryyttä kun kukaan ei laita heitä vastuuseen. He saavat vääryyden teosta uuden hienomman viran. Ei mikään ihme että poliitikot kusee kansaa silmään. Heiltä ei vaadita vastuuta. Ei ole pelotetta että toimittaisiin kansan parhaaksi.
Ulkomailla tämä peli ei vetele. Siellä poliitikko saa kenkää jo pienestä rikkeestä. Täällä saa tehdä tyyliin maanpetoksen eikä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomailla tämä peli ei vetele. Siellä poliitikko saa kenkää jo pienestä rikkeestä. Täällä saa tehdä tyyliin maanpetoksen eikä mitään.
Mikä tätä kansaa ja päättäjiä vaivaa kun näin on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kansa on poikkeuksellisen koko maailmassa. Se ei ikinä laita rötösteleviä päättäjiä seinää vasten. Tätä kansan pelkuruutta päättäjät käyttää surutta hyväkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kansa on poikkeuksellisen koko maailmassa. Se ei ikinä laita rötösteleviä päättäjiä seinää vasten. Tätä kansan pelkuruutta päättäjät käyttää surutta hyväkseen.
Tästä syystä itse uskon että tämä kansa on tuhon oma. Mikään ei viittaa muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä syystä itse uskon että tämä kansa on tuhon oma. Mikään ei viittaa muuhun.
Silloin kansa toisaalta saa mitä se ansaitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Veikko Vennamoa taas tarvittaisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana se .Moiset temput joilla viedään kansalaisoikeudet ja otetaan päätäntävalta omiin käsiin ylittäen hallintovallan suomat oikeudet ei menisi missään muualla läpi kuin täällä. Jos olisi kyse jostakin muuta maata kana olisi jo nousut parrikaadille vastustamaan omavaltaisuuksia ja vaatimaan omia etujaan valvottavan ,sekä ajettavan toisin kuin nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Veikko Vennamoa taas tarvittaisiin
Oli hyvä jätkä myös Karjalainen oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin kutsuminen äärivasemmistolaiseksi kertoo yleissivistyksen puutteesta. Marin edustaa demarien oikeaa laitaa. Suomi on itse asiassa sitä valtiona arvoiltaan aina edustanut. Hallituksista riippumatta. Länsimaiset arvot ovat virallisesti Suomen arvot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies puhuu sekavia. Olen tehnyt päivätyöni politiikan liepeillä, eikä kukaan toimi tahallaan väärin. Kaikilla on hyvät aikeet, mutta reaalimaailma kampittaa niiden toteutumista. Hallitusohjelmat ovat kompromisseja. Suomi ei ole autio saari. Maailmantalouden ja - politiikan häiriötilat vaikuttavat meihinkin. Kriisiaikoina politiikasta tulee helposti reagointia, koska muuhun ei ole resursseja. Politiikka vaatii laajojen kokonaisuuksien ymmärtämistä, mikä asioihin perehtymättömiltä puuttuu tavallisesti
kokonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mikä on maanpetos? Oletko perehtynyt kyseiseen lainsäädäntöön? No etpä tietenkään, kunhan heiluttelet huuliasi. Poliitikon tehtävä luottamustehtävä. Hallituksen luottamus testataan eduskunnassa ja poliitikon luottamus testataan vaaleissa. Sitä kutsutaan demokratiaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäjiä ei vaivaa mikään. Mutta teidän aivotoimintanne ei ole ihan priimaa.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana se .Moiset temput joilla viedään kansalaisoikeudet ja otetaan päätäntävalta omiin käsiin ylittäen hallintovallan suomat oikeudet ei menisi missään muualla läpi kuin täällä. Jos olisi kyse jostakin muuta maata kana olisi jo nousut parrikaadille vastustamaan omavaltaisuuksia ja vaatimaan omia etujaan valvottavan ,sekä ajettavan toisin kuin nyt.
Menkää hoitoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin kutsuminen äärivasemmistolaiseksi kertoo yleissivistyksen puutteesta. Marin edustaa demarien oikeaa laitaa. Suomi on itse asiassa sitä valtiona arvoiltaan aina edustanut. Hallituksista riippumatta. Länsimaiset arvot ovat virallisesti Suomen arvot.
Vakkuri taitaa ajatella globaalisti sanoessaan Marinia äärivasemmistolaiseksi radikaaliksi. Kai hän jostain päin maailmaa katsastettuna sitä varmaan onkin. Ei kuitenkaan Suomen tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoo Marinia porvariksi ja eliittiin kuuluvaksi, eli ei hän tarkoita sitäkään, vaan puhuu mitä joku kirjoittanut on valmiiksi, eikä häneen puheellaan ole muuta tarkoitusta, kuin saada oikeisto taas valtaan Suomessa ja ulkomailla. Huokuu tosiaan rakaus rahaan se sieltä paistaa läpi kirkkaasti kuin salama sysimustassa syysyössä, sillä pimeydessä hän huutaa, pimeyttä maanpäälle.
- Anonyymi
Saatana riiteli Mooseksen ruumiista kirjoittaa juutalainen toora. 🤭🤭🤭🤭🤭🤪🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoo Marinia porvariksi ja eliittiin kuuluvaksi, eli ei hän tarkoita sitäkään, vaan puhuu mitä joku kirjoittanut on valmiiksi, eikä häneen puheellaan ole muuta tarkoitusta, kuin saada oikeisto taas valtaan Suomessa ja ulkomailla. Huokuu tosiaan rakaus rahaan se sieltä paistaa läpi kirkkaasti kuin salama sysimustassa syysyössä, sillä pimeydessä hän huutaa, pimeyttä maanpäälle.
Amen.
Ja vielä puheissaan toistanut kuten saarnoissaankin kansalle joka piemeydessä vaeltaa, hyvin pimeässä koska muuthan eivät sokeasti usko, -eikö niin, eikö niin. Eikä tuo -eikö niin ole kysymys, vaan retorinen toteamus johon tietämättömän on mukava samaistua.
Sanoo myös, -sanokaa jos olen väärässä.
Tässä ketjussa nyt sanottu rehellisesti mitä on ajateltu, ei automaattisesti koska on helluntailanen, vaan ihan ajatuksella ihmiselle.
- Anonyymi
> Kuunnelkaa ajatuksella äärimmäisen viisasta puhetta Ilkka Vakkurilta.
> Hän lataa suorat sanat hallitukselle sekä etenkin Marinille.
Täysin typerä, ja erittin tyypillinen Youtube-sönkkö tässäkin taas. Käyttää 16 minuuttia aikaa ladellakseen itsestäänselvyyksiä. Sellaisia jotka on selitetty päivälehdissä ja iltapäivälehdissä ja televisoiossa jo vaikka kuinka moneen kertaan.
Tuon herra Vaklkurin sanomiset olisi voinut tiivistää 60 sekuntiin. Enempään ei ole asiapitoista sanottavaa. Video on kehnosti äänitetty, ja puhuja sönkkää epäselvästi.-- Anonyymi
Sellainen guru kuin opetuslapsetkin.:)
- Anonyymi
Mutta Sanna Marin on sentään hyvännäköinen nainen.
Pakko kysyä, kun Ukrainaan syötetään avokätisesti rahaa, ruokaa, pyssyjä ja vaatteita, paljonko Ukraina antoi Suomelle itsenäistymisen ja ja jatkosodan aikoihin? Ollaanko vielä paljonkin velkaa Ukrainalle???- Anonyymi
Niille joilla on laskupäätä:
Kysymys kuuluu, paljonko Ukraina on antanut maailmalle, ja ennen kaikkea, mitä Ukraina on antanut maailmalle kautta historian. Ja ennen kaikkea, mitä Ukraina olisi tullut antamaan maailmalle (Suomi on osa maailmaa).
Olemme, olemme hyvin paljon velkaa Ukrainalle, äärettömän paljon.
- Anonyymi
Kylähulluja näkyy riittävän! Mikä teitä vaivaa!
- Anonyymi
Helluntailaisten siionistien huumejengit vaivaa kyllä se on budhaa ja huumeita.
- Anonyymi
Miksi Vakkuri jättää kertomatta, että Marin on neuvotellut lomaltaan Saksan liittokanslerin Olaf Scholtzin kanssa?
- Anonyymi
Eipä tuota ole mikään muukaan taho kertonut, pitäneeköhän edes paikkansa nämä salaiset neuvottelut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuota ole mikään muukaan taho kertonut, pitäneeköhän edes paikkansa nämä salaiset neuvottelut...
Tuppurainen kertoi haastattelussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppurainen kertoi haastattelussa.
HAH HAH HAA!!!!! Demareiden puoluetoimisto käski Tuppuraisen sanoa. Ei minkäänlaista todistetta ole asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAH HAH HAA!!!!! Demareiden puoluetoimisto käski Tuppuraisen sanoa. Ei minkäänlaista todistetta ole asiasta.
Täyspäiset tietävät, että valtionjohtajat keskustelevat näin tärkeistä asioista. Valtionjohtajat eivät kuitenkaan istu PÖRSSIYRITYSTEN sisäisissä neuvotteluissa.
- Anonyymi
Marinit, Ohisalot ja muut vasurit kannattajineen kiinni, oranssit festarihaalarit päälle ja majoitus tilataan Guantanamosta.
- Anonyymi
HALLITUS ON KAADETTAVA HETI!
niinpaljon on MAKSETTU HYVÄMIEHENLISÄÄ IHMISILLE JOTKA
OVAT KAHMINEET VERORAHOJA HUOM!!!
HUONOSTA TYÖSTÄ!!!
firma on maksanut vain boonuksia pomoille.
20miljardia
missä on valtiovarain ministeri ja mari vastaamaan mistä näille maksetaan
näin suuret summat.- Anonyymi
Hei vauhko! Pomojen bonuksista päättää yhtiön hallitus, ei valtion hallitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei vauhko! Pomojen bonuksista päättää yhtiön hallitus, ei valtion hallitus.
Fortumissa ei ole ainuttakaan suomalaista saati valtion edustajaa hallituksessa!
- Anonyymi
He tai Marin on ainakin luxuslomalla. Ei häntä parikymmentä miljardia kiinnosta. Vakkuri vaatiikin tätä hallitusta eroamaan. Näin oltaisiin toimittu ulkomailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He tai Marin on ainakin luxuslomalla. Ei häntä parikymmentä miljardia kiinnosta. Vakkuri vaatiikin tätä hallitusta eroamaan. Näin oltaisiin toimittu ulkomailla.
Mitä sitten. Koronan, Suomen Nato-jäsenyyden ja Ukrainan kriisin hyvin hoitanut ansaitsee lakisääteisen vuosilomansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjottelet sekavia, missä valtiossa erotetaan hallitus jolla 68 % kannatus kansan keskuudessa, no ei missään, mutta Sipilän hallituksen kannatus oli samassa ajankohdassa 32 %, eli siinä olisi kyllä ollut kaadon paikka. Tämä Vakkuri ei taida olla selvillä asioista, kun puhuu läpiä päähänsä päivästä toiseen. Media on täällä vankasti oikeiston hallussa ei tämän hallituksen, kuten Vakkuri väittää ja tämän tietää jokainen, joka on vähänkin perillä asioista, joista Vakkuri ei ole selvästikkään selvillä, vaan hän toistaa oikeisto kokoomukselta saamaansa sanomaa. Jeesushan nimenomaan hajoitti tälläisen markkinapaikan, mitä Vakkuri nyt näyttää ylistävän, eli hänen herransa on maallinen herra ja raha.
- Anonyymi
Tytöt näyttää avointa ja parempaa johtajuutta.
Ja ne imelät infot.jonninjoutavista asiosta.
Voi meitä suomalaisia,surullista! - Anonyymi
Näinä aikoina jolloin inflaatio laukkaa ja pudottaa ostovoimaisuutta on elintärkeää huolehtia Suomalaisten toimeentulo mahdollisuuksista. Etenkin siitä että viimesijaisen toimeentulon varassa olevilla on mahdollisuus selvitä .Tuo on unohdettu . Se kaatuuko uniperi vai ei on toissijainen seikka tuon rinnalla ja lähinnä Saksalaisten ongelma ,jolloin myös Saksan valtio kattaa tappiot jos tai kun toimita halutaan pitää yllä liiketoiminnallisesti tappiollisena Yritysten tehtävä on tuottaa voittoa ei toimia sosiaalitukena valtioille ,ei varsinkaan Suomen kansan kustannuksella vierasta maata rahoittaen. Aika hoitaa ja laittaa omat asiat kuntoon ja lopettaa tuo rahan jako ulkomaille ja haahuilu sen perään kuuinka muut tulevat toimeen. Oma pesä kuntoon.
https://www.amnesty.fi/amnesty-ja-ihmisoikeusliitto-suomen-perusturvan-taso-on-liian-alhainen/ - Anonyymi
Kunia ja ylistys Maristeille, kohta ikoninen Marin palaa Italiasta onko paketti mukana valmiina, Italian talous pitää pelastaa suomen ja saksalle halpa sähkö ja ukrainalle tarvitaan sotarahaa, uudet taudit on jo lentökentän aulassa afrikassa homo ,lepakko , apinavirus tulijo ,uutta ärhäkkää lepakkovirusta joka todella tappaa jopa ilman peräaktia odotellaan suomeen ilm, viimeistään elokuun lopulle? Onneksi meillä on maailman paras Marin ja Sale. Ensi talvena pannaa ryssä kärsimään lisää ja tulee varautua jotta sähköä katkotaan saadaa pakotettua lisää samalla sotessa uutena ukrainan sotasankarit haavoittuneet sukuineen suomeen , pelkkä ukrainan kokokoisen maan hammashoito on meille melkoinen haaste ,mutta selviämme uhrauksin kyllä, vyötä on kiristettävä lauloi lihava ministeri ja pieraisi kertosäkeen.
- Anonyymi
Ei ole ihme jos Suomalaita yhtesikuntaa ajetaan alas .Ei ne rahat kaikkeen riitä.
- Anonyymi
4 rokote hoitaa noi kaikki ongelmat 🤭
Käärinliinoissa ei ole taskuja, kuolleille ei lähetetä laskuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihme jos Suomalaita yhtesikuntaa ajetaan alas .Ei ne rahat kaikkeen riitä.
Suomalaisen yhteiskunnan ajaa tulevina vuosina alas EU pakotteet Venäjää vastaan.
Ei Marin, vaikka olisikin voinut neuvotella paremmin EU yhteisvastuista.
Ettekö sopulit tiedä, että olemme EU:n jäseniä ja EU päättää puolestamme - nyt on EU tehnyt järkyttävän huonoja pakotteita Venäjälle. Todella hölmöläisten päätöksiä kuin hölmöläisten temmellyskentällä, vaikka pitäisi olla arvovaltainen EU.
Kitiskää pöhköt, että pakotteita täytyy laittaa, täytyy laittaa, olet putinisti, jos et halua pakotteita... oletko pöhkö huomannut, että kun ne pakotteet nyt eivät kertakaikkiaan juurikaan vaikuta Venäjään vaan romahduttavat myös sinun taloutesi! Järkyttävän typerää!
Tulet sen pian huomaamaan, jos ei satu olemaan useampia miljoonia muuhunkin kuin euromääräiseen sijoitettuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 rokote hoitaa noi kaikki ongelmat 🤭
Käärinliinoissa ei ole taskuja, kuolleille ei lähetetä laskuja.Venäjän kaasutukset Euroopassa ja Kiinassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän kaasutukset Euroopassa ja Kiinassa.
Olisko Stalin se joka kaasutteli ihmisiä kaivoksilla vai mistä se kaasu tuli.
- Anonyymi
Nyt Vakkuri kertoo että talousasiantuntijoiden mukaan hinta saattaa nousta kahteenkymmeneen miljardiin. Marinia hän vaati eroamaan. Hänen mukaansa Marin ei kykene hoitamaan tehtäviään.
- Anonyymi
Kuvitelkaa mikä hinta. Tämä näiden saatanan tunareiden ansiosta.
- Anonyymi
Sars on Aasian virus. Kaasut on kaikki Aasiasta ....parakit myös. Kaivokset. Kibbutsit leirit.
- Anonyymi
Vakkuri on säälittävä setämies, joka ei ymmärrä näköjään taloudesta paljoakaan. Valtio ei maksa pörssiyhtiön tappioista mitään. Osinkoja vain jää saamatta, kun Fortumin arvo laskee. Sellaista sijoitustoiminta joskus on. Ymmärtäkää nyt pellet, että Fortum on pörssiyhtiö, eikä mikään "valtionyhtiö".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitelkaa mikä hinta. Tämä näiden saatanan tunareiden ansiosta.
Älä muuta sano, tää on Sipilän orpon lahja Suomen kansalle, kiitos vaan 20 miljardin laskusta oikeisto.
- Anonyymi
Vakuri on väärässä.
Ei hallitusen vaihto mitään auta.
Nimet vaan vaihtuu ja sama peli jatkuu. - Anonyymi
Marinin eroa on vaatinut jo Tuomas Malinen.
Hyvä että Vakkuri kertoo asiaa. Ylen uutiset ei kerro.- Anonyymi
Vastuu ministeri on SDPn Tuppurainen, mutta ei ollut tavoitettavissa. Kyllä oppositio pitää eduskunnassa Uniper asiaa esillä kunhan syysistuntokausi alkaa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008958880.html - Anonyymi
Miksi Ylen uutisten pitäisi kertoa jonkun randomhelluntailaishörhön "asioista"?
- Anonyymi
Yllättävää, että se tyyppi (TM) herjaa nättejä naisia tai sitten yrittää manipuloida heitä seksileluikseen.
Vai on se Vakkuri hellari? Mä olin ihan varma, että olisi lesta kun niin syvään kumartaa Sipilää ja ydinvoimaa.
Ei se Vakkuri ole mikään talousnero. Eikä myöskään politiikkatietäjä.
Varmasti tietää armeijan asioista paremmin kuin maallikko, mutta siihen se sitten jääkin.
Alkuun oli miettivä tapa puhua, nyt väittää omia aatteitaan faktoiksi.
Lähti mopo käsistä... - Anonyymi
Hyvä että Vakkuri pitää asiaa esillä. Malinen perusti käsityksensä euroon ja tulonsiirtounioniin.
- Anonyymi
Juu juu. Kaikki setämiehet ja persut vaativat Marinin eroa. Siitä huolimatta hänellä on korkein kannatus (28,3%) myös seuraavassa pääministerikisassa.:) Orpo tulee toisena 19%:lla. Purra ja Saarikko saivat vain 5% kukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Ylen uutisten pitäisi kertoa jonkun randomhelluntailaishörhön "asioista"?
Sano muuta. Parilla prosentilla on suuret luulot itsestään.
- Anonyymi
hihihii, elämme täydellisessä maailmassa jonka Sanna Marin suunnitteli 🤭
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn, Sanna saapuu.
- Anonyymi
Ja vielä enemmän kyykkyyn kun muut tulevat.
- Anonyymi
Kritisointi on helppoa. Mutta miten ongelma ratkaistaan.
- Anonyymi
”Jos antaisin neuvon vuoden 2007 itselleni, sanoisin, että ’Sanna, tee opinnot ensin ja sitten vasta lähdet opiskelijapolitiikkaan, nuorisopolitiikkaan, kunnallisvaaleihin ja kaikkeen muuhun mahdolliseen’.”
- Anonyymi
Marin kertoo keskittyneensä opintoihin kunnolla vain ensimmäisen vuoden.
- Anonyymi
Opinnot kesti 10 vuotta
- Anonyymi
-Pormestarien Suomi : tarkastelussa poliittisen johtamisen ammattimaistuminen viidessä Suomen kaupungissa
Marin, Sanna (2017)
Mitähän noistakin "opinnoista" on hyötyä maan johtamisessa.- Anonyymi
Lopputyön aihe ainakin osoittaa, että valta kiehtoo Sannaa.
- Anonyymi
Maan johtamisessa on ajanut pidemmän aikaa poliittisten eturyhmittymien intressit ,joista huomattavin on EK ,jonka taholta valtiolliset yksityistämiset ovat olleet pop ja toimet ajaneet valtion intressien ohi. Valtio ei ole liikelaitos vaan yhteisö jonka toiminteet on turvattava erinäisin keinoin ja yksi merkittävimmistä on valtiorakenteen turvaaminen perustavaa laatua olevien toimien kautta joista on haluttu tehdä liikelaitoiksia takomaan rahaa joillekin tahoille.
Valtio tarvitsee kuitenkin perusedellytykset turvatakseen tuottaa tiettyjä palveluita ja toimia saroilla jotka on maan olemassa olon kannalta elintärkeitä, niin kansalaisten kuin militäri tilanteiden varalle. Sellaisia toiminteita on mm. viestintä sen kaikissa muodoissa, sähkön /lämmön tuotanto ja myös kansalaisten terveydenhuolto jolla taataan väestön elinolot ja terveydellisen tason säilyminen. Politiikkojen onko tuo ymmärtämättömyyttä vai liekö taustalla ahneutta rahavirtojen ohjaamisessa on päädytty nykyiseen tilanteeseen, jossa liikemaailma on saanut valtion roolissa liian suuren osan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopputyön aihe ainakin osoittaa, että valta kiehtoo Sannaa.
Sanna on johtamisen ammattilainen.
- Anonyymi
Marin on häpeäksi Suomelle.
- Anonyymi
Sinulla on huono itsetunto.
- Anonyymi
Siinähän se kerrottuna Suomalaisen yhteiskunnan ongelmat päättäjiemme ja varsinkin Marinin ja hallituksen touhuista.
- Anonyymi
Onko se tuo Ilkka Vakkuri jokin saarnamies, vai muutoin vaan hihhulihei.
- Anonyymi
Olen kuunnellut melkein kaikki missä nyt tätä politiikkaa puhuu.
Ja kuulehan, en sokeasti usko hänen juttuihinsa. Niissä on porsaanreikiä hyvin paljon mitä tulee juuri siihen poliittiseen aspektiinsa, jossa yrittää nokittaa ja sotkea alas varsinkin työväkeä perinteisesti edustavat puolueet ja nyt SDP:n joka on erittäin hyvässä vedossa. En ihan ymmärrä mikä häntä tuossa noin hirveästi ahdistaa että näkee noin paljon vaivaa. Se olisi kyllä kiva tietää.
Olen tajuavinani että se on se sotilasura siellä taustalla varmaan. Onhan se realismia tavallaan. Tuossa on totuuden juurta mitä noista sotilasasioista puhuu.
Mutta jos Suomi varustautuisi kuten Israel vähintään, niin kova hinta sille tulisi.
Toisaalta, mikään mitä rahalla saa ei olisi liikaa jos tänne hyökättäisiin kuten Ukrainaan.
Saahan tuota miettiä. Älkää silti heittäkö kaikkia eväitänne roskiin, voitte tarvita niitä vielä. Kyllä tuollakin ukolla joku poliittinen juoni on. Voisiko olla kristillisiä..?- Anonyymi
Se on vapaakirkkolainen, jolla vapaus uskoa mitä haluaa ja kertoa mitä sylki suuhun tuo, kunhan se tuo rahaa itselle ja sen tien näyttää Vakkuri valinneen.
- Anonyymi
Että kun olen sitä mieltä Vakkurista että on reippaasti ilmaa siinäkin välissä jos työ, työläiset ja vaikka vähän korkeammallakin asteikoilla olevien arvo kukaan aja. Että ihan sitä vain mietin.
Kun työntekijöiden etuja on ajettava lujaa että ne toteutuvat mitenkään. Jos siis tuntee yhtään ammattiyhdistystenkin historiaa. Kyllähän putoaa pohja taloudelta ja usealta joka ei sitä odota jos hiippakunnat alkaisivat vastata tulonjaosta... - Anonyymi
Jännästi sanoo että kristillisillä ja persuilla "on ne köyhimmät ihmiset". Ei sentään julkea väittää että ajaisivat köyhimpien asiaa. Kristilliset ehkä ajattelevat kauniisti, mutta sillä ei vaan ihan elä.
Kyllä ne on ne perinteiset vasemmistopuolueet joiden sosiaalipoliittiset kannat on kunnossa köyhimpien kannaltakin katsottuna ja linja pitää pitkässä juoksussa.
Politiikka täytyy tuntea pitkältä ajalta ja aukottomasti että tietää mistä missäkin on kyse. Aina löytyy koiranleukoja.
Tiedä sitten miksi jotkut on jopa julmia.- Anonyymi
En olisi vakuuttunut, että kristilliset ajattelevat kauniisti.:) Nämä palstat sen paljastavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi vakuuttunut, että kristilliset ajattelevat kauniisti.:) Nämä palstat sen paljastavat.
Totta puhut. Kauniit ajatukset ääneen lausuttuina ovat vain korulaiseita. Mitä he oikeasti haluavat? Onko uskovaisuus joku kosto vai mitä se on? Katkeruuden ilmentymä?
- Anonyymi
No hyvä, tehdään niin.
Siis HERÄÄ SDP, OOT IHAN PARAS, mutta puolustukseen ja turvallisuuteen enemmän huomoita. Se ois ehkä se uudistus.- Anonyymi
SDP kannattaa natoa näennäisesti muka Suomen puolesta. Ainoa motiivi heillä kannattaa natoa on eurostoliitto. Jos ryssä miehittää maan, silloin vihervassujen suurin unelma menee myttyyn. Ei he kansallisvaltiomme puolesta sitä kannata, ehei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP kannattaa natoa näennäisesti muka Suomen puolesta. Ainoa motiivi heillä kannattaa natoa on eurostoliitto. Jos ryssä miehittää maan, silloin vihervassujen suurin unelma menee myttyyn. Ei he kansallisvaltiomme puolesta sitä kannata, ehei.
EU sai aikaan kansallisaateiden ylönousun spontaanisti, tavoittelematta. Nykysukupolvet olisivat unohtaneet kansallisuusaatteet ja oman kulttuurinsa ilman EU:ta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU sai aikaan kansallisaateiden ylönousun spontaanisti, tavoittelematta. Nykysukupolvet olisivat unohtaneet kansallisuusaatteet ja oman kulttuurinsa ilman EU:ta.
Niin siinä olisi voinut käydä. Kun joku arvo/asia on uhattuna tai kadonnut, silloin sitä alkaa vasta arvostamaan paremmin.
- Anonyymi
Mitä häh? Demarijohtoinen hallitus vie Suomea Natoon ja puolustusmäärärahoja lisätään rutkasti. Miten turvallisuuteen voi kiinnittää enempää huomiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hörhö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurostoliitto voisi sisältää kansallisvaltiot. Se voisi olla kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä häh? Demarijohtoinen hallitus vie Suomea Natoon ja puolustusmäärärahoja lisätään rutkasti. Miten turvallisuuteen voi kiinnittää enempää huomiota?
Ilmeisesti kuuntelee vain Vakkurin juttuja, sillä sitähän Vakkuri väittää ja sen naamasta näkee, että harmittaa niin vietävästi, kun kokoomus ei kyennyt tähän ei edes kokoomus presidenttimme.
- Anonyymi
Sanna Marin on niin kaunis ja tasapainoinen persoona poliittisen kokemuksen lisäksi,että Suomi saa hänestä todella edustavan presidentin!!
Ajatelkaa miten Brysselissä huokaistaan,kun hän astuu podiumille!- Anonyymi
Kyllä juuri näin, mutta ensin Sanna johtaa maata ainakin parin hallituskauden ajan, laittaen oikeiston aiheutttamia tuhoja kuntoon, mutta sitten presidentiksi.
- Anonyymi
Joko Mariina päättää Italian seuraavasta avustuspaketista ja tästä Uniper seikkailusta 30 miljardia lisää velkaa, mitä tekee yhteensä lisää velkaa 50 miljardia?
- Anonyymi
Sannaa kiinnostaa eniten bilettäminen rakastajansa kanssa.
- Anonyymi
Oot sä matemaattinen nero ?
- Anonyymi
Kukaan pidä Marinia täydellisenä. Puolueissa aina vaaleissa niitä jotka ovat ennemminkin vain keräämässä ääniä. Joskus pääsevät ihan ministereiksi asti pikkuhiljaa.
Ihmisen elämään on vuorikymmenten saatossa ilmestynyt ylimääräinen vuosikymmen ja se sijoittuu vuosien 30 ja 40 välille. Sen taitaa uudet sukupolvet käyttää juhlintaan.
Marin on uuden ajan ihminen. Nykyään työläinenkin saa olla kaunis, se on ihan luvallista.
Köyhilläkin on nykyään usein rahaa jolloin käsitteet eivät ole enää ole yhtä jumissa kuin ennen. Sitäpaitsi nykyään kuuluisuus on kovempaa valuuttaa kuin raha tai oppineisuus.
Ministerienkin palkat on sovittu ja ne ovat samat kaikista puolueista nousseille.
En itse koskaan lomaillessani koskaan suuntaa mihinkään köyhille tarkoitettuihin lomakyliin (missä niitä muuten on?). Asuntoa ostaessaan Marin joutui kuulemani mukaan ottamaan ison lainan, että ei ollut edes käteisenä heittää sitä 700000 kuitenkaan.
Jokainen ostaa tai hankkii nykyään niin mukavan paikan itselleen kuin pystyy ja voi, ei siinä muita ole kellään.
Ajat muuttuvat.- Anonyymi
Todistit juuri Vakkurin valehtelevan työkseen.
- Anonyymi
Lähinnä vaan sitä että miksi ihmeessä komeista miespresidenteistä (kautta aikojen, ulkomailla ainakin) ei ole nostettu metakkaa, että ovat päässeet eteenpäin koska ulkonäkö on saattanut vaikuttaa positiivisesti heidän menestykseensä.
Yhtä tyhjänpäiväisiä ovat perhepotretit joissa komeilevat ja joiden tarkoitus on luoda turvallista mielialaa.
Siellä on vaimoa, poikaa, tytärtä ja lastenlasta. Mitä tekemistä tuollaisella on sen enempää noiden presidenttien asiainhoidon kannalta kun Ruisroc kuvilla Sannasta.- Anonyymi
Missä on komeita miespresidenttejä? Tunnen kaikki valtionpäämiehet, mutta ei tule mieleen yhtään. Kanadan pääministeri Justin Trudeausta kohistiin aluksi, kun hän oli niin viehättävä. Ulkonäkö ei kuitenkaan ole se pointti , vaan asioiden hallinta yhdistyneenä esiintymiskykyyn.
Sannalla on kumpaakin ja se herättää maailmalla huomiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on komeita miespresidenttejä? Tunnen kaikki valtionpäämiehet, mutta ei tule mieleen yhtään. Kanadan pääministeri Justin Trudeausta kohistiin aluksi, kun hän oli niin viehättävä. Ulkonäkö ei kuitenkaan ole se pointti , vaan asioiden hallinta yhdistyneenä esiintymiskykyyn.
Sannalla on kumpaakin ja se herättää maailmalla huomiota.No, menneisyydessä ainakin, sellaisia karismaattisia kuten Kennedyt esim. Macron on söpö ja katsoo kuulemma kauniisti silmiin. Trump on ollut nuorena hyvännäköinen ja Niinistö on vieläkin. Tuossa nyt ensimmäisiä mieleen nousseita. Ei noista mitään kapellia ole pidetty kuitenkaan.
Ei tietenkään politiikassa pelkällä ulkonäöllä menesty, mutta se on hyvä apu.
- Anonyymi
Onko tämä joku vitsi? Ukko puhuu tosissaan ja yrittää vaikuttaa, näkee ihan oikeasti vaivaa.
Ja mitä paljastuu kaiken tuon takaa?
Oikeistolainen sovinisti äijä! Sovinisti ihan kaikessa kahdessa mielessä.
Olen miltei pettynyt. - Anonyymi
Vakkuri kuuluu ryhmään Suomen vihaajat ja pettäjät.
- Anonyymi
Tuota... Kun nainen ei oikeastaan ole nainen. Ainakaan nykyään.
Eli tarkoitan että nainen on varsinaisesti nainen vain lyhyen hetken elämästään nykyään.
Tämä maailma jonka asiat ovat loputtomin kytköksin kiinni toisissaan ei salli ihmisen jättäytyä pelkkään biologiseen olentoonsa, vaan elämä on ihan jotain ihan muuta suurimmaksi osaksi.
Nainen on siis tietysti nainen ja mies on mies, mutta olentoina samankaltaiset samanlaisten odotusten edessä.
Ja ihminen, siis mies tai nainen voi tulla jotenkin biologisesti ehdolle vanhemmaksi hyvin alkeellisin ehdoin, eikä siis sitä ihan oikeaa mahdollisuutta vanhemmuuteen ole. Ei siis millään muulla kuin sillä alkeellisella biologisella tasolla jolla biologisella tasolla lisääntyvät myös mm. bakteerit.
Ainakin minä toivon jokaiselle uutta mahdollisuutta ja suurin osa sen saakin.- Anonyymi
Olet omalla monimutkaisella tavallasi oikeassa. :) Nainen ja mies ovat ennen kaikkea ihmisiä. Ja onnellisia ovat ne ihmiset, joilla on elämäntehtävä. Paikka, jossa he kokevat toteuttavansa omaa tarkoitustaan. Tehtävä voi olla yhteiskunnallinen, mutta yhtä hyvin joku muu.
- Anonyymi
Mitä tulee omaan mahdollisuuteeni saada elää, olen hyvin kiitollinen että en tullut vaikeampiin olosuhteisiin kun tulin. Nämä kaikki riittävät mitä on ollut. Minulla on jonkinlainen tarve elää terveenä.
En voisi mitenkään kuvitella että lapsia vain tehtäisiin ja heiteltäisiin sinne sun tänne. Uskon biologiseen vanhemmuteen ja siihen että kaipuu kadonnutta lasta kohtaan voisi olla myöhemmin kohtuuton.
En myöskään ymmärrä vaikeassa tilanteessa olevan ihmisen miltei vuoden mittaista odotusaikaa, jos kerran siitä ei voi edes kuvitelmissaan selviytyä. - Anonyymi
Olisiko aihetta selvittää Marinin mielenterveys . Onko kaikki kohdallaan.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa omaan peiliin. Onko kaikki sittenkään kohdallaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa katsoa omaan peiliin. Onko kaikki sittenkään kohdallaan?
Juuri tuo tuli minullekin mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo tuli minullekin mieleen.
Siitä se selviytyminen alkaa.
- Anonyymi
Eiköhän meille järkisuomalaisille ole ihan yhdentekevää, mitä joku hihhulihei-saarnamies kertoilee persumaisia mielipiteitään.
Joten se siitä täysin turhasta öyhötyksestä ...- Anonyymi
Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti.
Minua kiinnostaa miten ihminen perustelisi omat puheensa kun niin kovasti tahtoo ajatella, siis tuo henkilö joka tässä ketjussa mainittu.
En pidä siitä että puhutaan täällä ikäänkuin takanapäin, henkilöllehän voisi itsellensäkin kommentoida, mutta olen tavallaan henkilö Nobody, joten en tahdo nimeäni nostaa mihinkään yhteyksiin ylös. Että ehkä tämä takanapäin puhuminen on ihan ok kuitenkin.
Kaipa tästäkin ketjusta hälle raportoidaan kun hänellä niitä yhteyksiä on niin paljon. - Anonyymi
Natoa kannattaa tuo mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natoa kannattaa tuo mies.
Natoahan tuo setämies kannattaa ja persuja, sipilää ja kokoomusta, myös kristilliset käy, jos ovat samaa mieltä oikeiston kanssa, etten sanoisi äärioikeiston kanssa.
- Anonyymi
Minusta on täysin käsittämätöntä miten tämä henkilö joka on hyvin aikuinen henkilö, voi pyytää ihmisiä ajatteluun noin. Ymmärtäisin jos henkilö pyytäisi ihmisiä ajatteluun, se olisikin äärettömän fiksua, mutta kun hän pyytää ihmisiä poliittiseen ajatteluun, niin se ei ole ollenkaan fiksua. Se on ihan silkkaa propagandaa se.
Ei jää epäselväksi mitä mieltä ihmisten olisi oltava. Kautta rantain, fundeeraten, tosin vain luultavasti pienen osan siitä mitä Koivisto fundeerasi, tahtoisi ihmisten ajattelevan, ihan ilmeisesti jotain muuta kuin mitä nämä ajattelevat.
Kun tämän maailman lainalaisuudet menevät niin, että se leipä on ansaittava.
On todella naiivia kuvitella, että joku keskisuuren yrityksen omistaja, tai pikkuisen pienemmänkin, alkaisi ajaa hyvin vasemmistolaista politiikkaa. Vaikka heillä olisi uskoa vaikkapa kommunistiseen maalmanjärjestykseen, he eivät sitä ala ajamaan. Se nyt vain on näin.
Ja ihminen, joka koko ikänsä on suht pienipalkkaista työtä tehnyt, ja on sen nähnyt miten se palkka on saatu edes jollain tasolla pysymään, niin se on kuin neitsyys, että kun se on mennyt sitä ei enää saa takaisin. Vaikka mitä ajattelisi, niin viimeiseksi ennen kuin äänestää, ottaa lusikan kauniiseen käteen ja äänestää sitä jonka tietää omaa asiaansa ajavan.
Ei ne oikeistolaiset kapitalistit aja työläisen asiaa sillä tavoin koskaan. Edut on vastakkaiset. Tietysti sivistynyt ihminen tietää noissa vastakkaisissa leireissä realiteetit, mutta peli on kuitenkin kovaa, joka tapauksessa.
Kyllähän nykyään tunnustetaan toisten ansiot, siitä ei ole kyse. Kyse on tulonjaosta.
Kun käytän vaalikonetta, ei sieltä yleensä oman puolueeni tyyppejä ehdoteta ehdokkaikseni. Ajatteluni, mielipiteeni on pitkälti muuta mitä ehdokkaani mielipiteikseen sanovat. Tuossa varmaan täytän tämän kyseisen tietyn henkilön toiveen itsenäisenä mielipiteen muodostajana. Mutta kun vaalipäivä koittaa, tarkistan lompakkoni sisällön ja äänestän perinteisesti sitä mitä olen aina äänestänyt, koska siitä riippuu minun toimeentuloni.
En ymmärrä mitään ylimääräisiä epäluotettavia sekaisia riehumisia vakavissa tilanteissa, ei sellaisten mukaan voi äänestämään lähteä, eikä sellaisiin voi työihminen liittyä, vaikka satunnaisesti olisikin irtomielipiteitä ja sisimmässään voi kannattaa jotain eikoisempia ajatuksiakin.
Oikeuden mukaisuus, köyhien tukeminen ihmisarvoisesti, sosiaalipolitiikan avulla on minulla hyvin tärkeää, kuiten useimmat Suomalaiset haluavat säilyttää yhteiskuntarauhan eikä haluta julmuutta köyhyydestä kärsiviä kohtaan. Sellainen joka halu
aa, ei ymmärrä ihmisyyttä.
On todella kauheaa, jotenkin jopa huvittavaa, kun kovasanaisen oikeistopoliitikon tärkein osaaminen tuntuu olevan, että pystyisi valtaan päästessään leikkaamaan pienituloisimmilta etuuksia, tai vain niitä välttämättömiä toimeentuloja. Käsittämättömän julmaa. Silmissä kiiltää ja suussa on varmaan leikkuri. Monotoninen nalkuttava äänikin on kuin käynnistyvässä leikkurissa. Naps, naps, naps.
Luoja meitä suojelkoon hänenlaisiltaan. Vaikka en itse suoraan leikkausjonossa olekaan.
Mutta minussa asuu empatia.
Tahdon kyllä ajatella, mutta politiikka on kylmiä faktoja eikä sillä tavoin kovin innoittavaa ajattelun kannalta. Mielestäni politiikka ja ajattelua ei voi yhdistää. Politiikka on peliväline, jokaisella on omat nappulat ja politiikan kenttä on pelilauta.
Kiitos.- Anonyymi
"On todella kauheaa, jotenkin jopa huvittavaa, kun kovasanaisen oikeistopoliitikon tärkein osaaminen tuntuu olevan, että pystyisi valtaan päästessään leikkaamaan pienituloisimmilta etuuksia, tai vain niitä välttämättömiä toimeentuloja. Käsittämättömän julmaa. Silmissä kiiltää ja suussa on varmaan leikkuri. Monotoninen nalkuttava äänikin on kuin käynnistyvässä leikkurissa. Naps, naps, naps.
Luoja meitä suojelkoon hänenlaisiltaan. Vaikka en itse suoraan leikkausjonossa olekaan."
Tuolla tarkoitin Orpoa tietysti. - Anonyymi
Hyvä kirjoitus, iso KIITOS siitä.
- Anonyymi
Kyseinen Vakkurihan on Ylilaudalla kirjoitteleva uskonlahkolainen Trumpin kova kannattaja, jonka sanomisia voikin verrata äärioikeistolaisen Trumpin puheisiin
- Anonyymi
Aivan, siltä kuulostaa. Kovin hän perustelee ja joissain asioissa ymmärrän hänen juttunsa, niitä on kiva kuunnella. Olisi vain kiva kuulla miten hän perustelee ajattelun ja politiikan yhdistämisen. Eihän politiikassa ajatella kuin epämääräisesti rönsyillen jotka rönsyt johtavat todellisuudessa lehmänkauppoihin. Ei poliitikkojen ykrittäisten rönsymielipiteiden kautta voi alkaa heitä äänestämään, kun sellainen rönsytoiminta ei edusta heidän puolueidensa kokoanisvaltaista päälinjaa.
On säälittävää ja valitettavaa että jotkut köyhimmistä ihmisistä lähtevät äänestämään äärioikeistolaisia puolueita siksi että siellä puolueissa vaikuttaa olevan hyvää pöhinää.
Minusta kyseisen ihmisen puheet eivät ole rehellisiä edes loppuun asti, vaikka suurimmaksi osaksi vaikuttaa siltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, siltä kuulostaa. Kovin hän perustelee ja joissain asioissa ymmärrän hänen juttunsa, niitä on kiva kuunnella. Olisi vain kiva kuulla miten hän perustelee ajattelun ja politiikan yhdistämisen. Eihän politiikassa ajatella kuin epämääräisesti rönsyillen jotka rönsyt johtavat todellisuudessa lehmänkauppoihin. Ei poliitikkojen ykrittäisten rönsymielipiteiden kautta voi alkaa heitä äänestämään, kun sellainen rönsytoiminta ei edusta heidän puolueidensa kokoanisvaltaista päälinjaa.
On säälittävää ja valitettavaa että jotkut köyhimmistä ihmisistä lähtevät äänestämään äärioikeistolaisia puolueita siksi että siellä puolueissa vaikuttaa olevan hyvää pöhinää.
Minusta kyseisen ihmisen puheet eivät ole rehellisiä edes loppuun asti, vaikka suurimmaksi osaksi vaikuttaa siltä.Tuntuu siltä, että et ole vaivautunut paneutumaan politiikan sisältöihin. Kuvittelet poliitikkojen leikattujen haastattelujen edustavan sitä. Politiikka on varsin syvällistä asioihin perehtymistä ja eri vaihtoehtojen punnitsemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu siltä, että et ole vaivautunut paneutumaan politiikan sisältöihin. Kuvittelet poliitikkojen leikattujen haastattelujen edustavan sitä. Politiikka on varsin syvällistä asioihin perehtymistä ja eri vaihtoehtojen punnitsemista.
En tuosta "vaivautumisesta" tiedä. Johonkin olen perehtynyt enemmän, suurimpaan osaan en paljoa, en ole kuvitellutkaan.
Pidätän itselleni oikeuden yrittää kehittyä.---
Työt haittaavat uskomattoman paljon harrastuksia :)
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu siltä, että et ole vaivautunut paneutumaan politiikan sisältöihin. Kuvittelet poliitikkojen leikattujen haastattelujen edustavan sitä. Politiikka on varsin syvällistä asioihin perehtymistä ja eri vaihtoehtojen punnitsemista.
Palaan vielä tähän. En todellakaan kuvittele leikattujen haastattelujen edustavan politiikan sisältöjä, mistähän tuollaisen ajatuksen sait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaan vieläkin tähän.
Ensinnäkin, en ole ketjun aloittaja.
Näistä kommenteista vain pieni osa on minun.
En ole tätä kyseistä kenen mielipiteistä tässä keskustellaan moittinut sanallakaan.
Minua ei oikeastaan kiinnosta hänen helluntailaisuutensa.
Mielestäni tyyppi laittaa mielenkiintoisia videoita ja mielelläni niitä kuuntelen.
Hänellä on aika kovia mielipiteitä ja hän perustelee niitä ilman jännittämistä ja ns."filmaamisa", jota varsinaiset poliitikot tekevät kun tahtovat olla edukseen ja ääniä haluavat saada.
Eikös tämä henkilö laita videoita juuri siksi kuunnltaviksi että niitä kuunneltaisiin.
Tämä suomi24 palsta on vähän kuin kaikkien palsta, mitä suurimmassa määrin.
Täällä saan siis kommentoida jopa minä, MrsNobody.
Täällä saa kommentoida ja mielipiteitään ilmaista myös muut nimettömät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se joka arvosteli Orpoa.
Mielestäni Orpo on kauhistus. Oli hänen politiikkansa sisällöt mitä tahansa, hän on kauhistus.
Puhuu kuin kone ja hampaat käy. Ilme on kuin olisi syönyt jonkun ja toinen menossa...
Hänen esiintymisensä on kauhistus. Hänellä aina leikkaaminen mielessä, koen että uhkailee köyhiä, olkoonpa vain että niissä leikatuissa klipeissä.
Pidättelee naurua, vähän kuin Putin.
Hymy suussa pahoittelee että tahtoisi tehdä kovia päätöksiä, ikäviä päätöksiä.
Ikäviä köyhille.
Köyhät joutuisivat pelkäämään eiväkö pystyisi ostamaan elintärkeitä lääkkeitään.
Köyhät kärsisivät vieläkin enemmän.
Ja nuo päätökset muka nostaisivat Suomen.
Itse olen kokenut työttömyyttä 90-luvun laman aikohoin ja sen jälkeen.
Tiedän mitä työttömyys voi olla.
Orpo ei näytä tietävän.
Jos nykyään jossain korvessa luuraa joku elintasotyötön/elämäntapatyötön, joka terveydentilansa takia voisi tosiasiassa tehdä työtä, niin ei sellaisen marginaalin voimin nosteta tai tervehdytetä yhtään mitään. Ei makseta Suomen velkoja.
Puheet Suomen velkaantumisesta ovat mielestän populistisia puheita.
Orpo on minulle kauhu.
Niinistö on loistava presidentti.
Orposta ei voisi sellaista koskaan tulla.
Orpo on persoonansa vuoksi yksinkertaisesti hirveä.
Näkyy olevan Stubbi onneksi Orpon edellä kokoomuksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se joka arvosteli Orpoa.
Mielestäni Orpo on kauhistus. Oli hänen politiikkansa sisällöt mitä tahansa, hän on kauhistus.
Puhuu kuin kone ja hampaat käy. Ilme on kuin olisi syönyt jonkun ja toinen menossa...
Hänen esiintymisensä on kauhistus. Hänellä aina leikkaaminen mielessä, koen että uhkailee köyhiä, olkoonpa vain että niissä leikatuissa klipeissä.
Pidättelee naurua, vähän kuin Putin.
Hymy suussa pahoittelee että tahtoisi tehdä kovia päätöksiä, ikäviä päätöksiä.
Ikäviä köyhille.
Köyhät joutuisivat pelkäämään eiväkö pystyisi ostamaan elintärkeitä lääkkeitään.
Köyhät kärsisivät vieläkin enemmän.
Ja nuo päätökset muka nostaisivat Suomen.
Itse olen kokenut työttömyyttä 90-luvun laman aikohoin ja sen jälkeen.
Tiedän mitä työttömyys voi olla.
Orpo ei näytä tietävän.
Jos nykyään jossain korvessa luuraa joku elintasotyötön/elämäntapatyötön, joka terveydentilansa takia voisi tosiasiassa tehdä työtä, niin ei sellaisen marginaalin voimin nosteta tai tervehdytetä yhtään mitään. Ei makseta Suomen velkoja.
Puheet Suomen velkaantumisesta ovat mielestän populistisia puheita.
Orpo on minulle kauhu.
Niinistö on loistava presidentti.
Orposta ei voisi sellaista koskaan tulla.
Orpo on persoonansa vuoksi yksinkertaisesti hirveä.
Näkyy olevan Stubbi onneksi Orpon edellä kokoomuksella.Ponnistelin takaisin työelämään, mutta se otti aikaa. Jäin lukuisia kertoja uudelleen työttömäksi ja taas ponnistelin lukuisia kertoja uudelleen työhön. Lopulta aloin onnistua.
Mutta noina pitkinä vuosina ja aikuisopiskellessa oli toimeentulo erittäin tiukkaa ja jokainen saamani pienikin tuki erittäin tarpeen.
Myös mielenterveyttäni tuki aivan varmasti ja valtavasti tieto siitä että oli olemassa ansiosidonnainen päiväraha joka tarjosi armonaikaa, myös valmistumisten jälkeen jos työtä ei olisi saanutkaan.
Olipa kerran aika jolloin 30-vuotias ei suinkaan ollutkaan nuori vaan työnantajien mielestä liian vanha, puhumattakaan 40-vuotiaista ikälopuista.
Jokainen älyllinen ihminen ymmärtää että jokaisen työttömän tarina on ainukertainen.
Vai keiden kimppuun Orpo on käymässä, ei ainakaan suurituloisten?
Ovatko pienten eläkkeiden saajat, sairaus- ja vanhuuseläkeläiset hänen leikkurilistallaan.
Kyselen tyhmiä, tietenkin ovat.
Orpo on mielestäni hirveä, hirveä ymmärtämättömyydessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaan vieläkin tähän.
Ensinnäkin, en ole ketjun aloittaja.
Näistä kommenteista vain pieni osa on minun.
En ole tätä kyseistä kenen mielipiteistä tässä keskustellaan moittinut sanallakaan.
Minua ei oikeastaan kiinnosta hänen helluntailaisuutensa.
Mielestäni tyyppi laittaa mielenkiintoisia videoita ja mielelläni niitä kuuntelen.
Hänellä on aika kovia mielipiteitä ja hän perustelee niitä ilman jännittämistä ja ns."filmaamisa", jota varsinaiset poliitikot tekevät kun tahtovat olla edukseen ja ääniä haluavat saada.
Eikös tämä henkilö laita videoita juuri siksi kuunnltaviksi että niitä kuunneltaisiin.
Tämä suomi24 palsta on vähän kuin kaikkien palsta, mitä suurimmassa määrin.
Täällä saan siis kommentoida jopa minä, MrsNobody.
Täällä saa kommentoida ja mielipiteitään ilmaista myös muut nimettömät.Ilkka Vakkuri on vapaakirkkolainen, eli uskontoko kuin uskonto käy, jos se vaan on oikeiston mieleen, tai vasemmistoa vastaan.
- Anonyymi
Ällistyttävää on henkilö varoittaa suomalaisia köyhiä ja työväenluokkaa siitä että Marin on ostanut hyvillä tuloillaan 700000 euron asunnon. Ei muistanut kertoa että asunnosta on iso velka.
Sama henkilö kannattaa Trumpia, eikä häntä tunnu mitenkään vaivaavan Trumpin Mar-a-Lago ja se kaikki muu valtava omaisuus. Eikä mikään siitä toiminnasta mitä Trump on tehnyt kun narsistina ei ole hyväksynyt vaalitappiotaan.
Noissa puheissa on jotain hyvin kummallista, liekö tarkoituksellista ja kieroa, vai onko henkilössä sokeutta tuolle kaikelle.- Anonyymi
Vakkuri on tyypillinen oikeiston äärilaidan änkyrä, joka ei ole kovin tarkka faktoistaan. Uskottavuus menee saman tien, kun itse sattuu rakastamaan faktoja.
- Anonyymi
Juu kaikki rikollisjoukot ryöstelee.
- Anonyymi
Älkää jääkö kiinni "lautakasoihin".
- Anonyymi
Kuinkas kauan tästä jauhettiinkaan?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/09/29/matti-vanhasen-talot-ja-lautakasakohu
Biletys vs. korruptio. Hiukan perspektiiviä öyhöttämiselle. - Anonyymi
Jos ne bailaavat nuoret saisi vielä liittymään ammattiyhdistyksiin.
Kas kun toisin, mikään työttömyyskassa ei työtätekevän asiaa edusta. Ne vain maksaa työttämyyskorvausta mutta eivät siis tee mitään.
Kuten ammattiliitot ovat toimijoita tässä maailmassa ja ovat työtätekevien asialla.
Korostan, että ammattiyhdistykset eivät ole keksineet että työtä on tehtävä pätkissä puhumattakaan siitä että työtä olisi tehtävä lähes yli kestokyvyn, juosten.
Riisto toteutuu heti kun työntekijä on liittoutumaton eikä pidä puoliaan.
Uusriisto on alkanut jo kauvan sitten.
Eli nuorten pitäisi heti liittyä ammattiliittoihin.- Anonyymi
Juuri näin ja tämä YTK on yksi sellainen joka ei työntekijän asiaa aja, mutta ihmeesti pöljiä riittää ja siihen liittoon mennään, kun saadaan kympin alennus maksuihin, eikä huomata, että se työnantaja ottikin tonnin pois tilistä, mutta mitä siitä, kun sentään kymppin säästin, tyhmää tyhmää tyhmää ei voi muuta todeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja tämä YTK on yksi sellainen joka ei työntekijän asiaa aja, mutta ihmeesti pöljiä riittää ja siihen liittoon mennään, kun saadaan kympin alennus maksuihin, eikä huomata, että se työnantaja ottikin tonnin pois tilistä, mutta mitä siitä, kun sentään kymppin säästin, tyhmää tyhmää tyhmää ei voi muuta todeta.
Kassoihin kuuluvat ovat vapaamatkustajia. Heidänkin asiaansa ovat ajaneet ammattiliitot valtansa päivinä. Muuten olisivat keppikerjäläisiä ja ruokapalkalla tekisivät korkeintaan.
Vain kassaan liittyvä ilman ammattiliiton tukea syö pohjaa historialliselta työltä mitä työtä tekevien eteen on tehty, sekä nykyiset että aemmat sukupolvet.
Pois alta, minä-minä sukupolvet tulevat yksin, sinä olet tiellä. He juoksevat itsensä uuvuksiin ja rikki uskoen ei-mihinkään.
- Anonyymi
Ja kummallista on, että itku ja vääntö alkaa vaiheessa jossa kykenevimmät naiset ovat kavunneet yhteiskunnallisiin virkoihin ja päättäjiksi, vaikka se on vasta alkua.
Kun niille kykenevimmille miehille ei kelpaa yhteiskunnalliset johtopaikat, ne ovat halunneet kovempipalkkaisille johtopaikoille jo ajat sitten
Miehet ovat suuressa kuvassa halinneet lähes koko maailmaa ikuisia aikoja historian mukaan, ainakin virallisesti.
Miksi nyt itku ja hammastenkiristys jos naisissa tapahtuu vähäistä kapuamista?
Jos naisissa nyt havaittavissa hyvä sisar toimintaa, ainakin pienissä määrin yhteiskunnallisella sektorilla, niin sekö on maailman loppu.
Miehetkö pelkäävät ovimatoiksi joutuvansa heti? Tasa-arvon kannalta, itkun pitäisi alkaa vasta kun miehet päätyvät nyrkin ja hellan väliin, ei vielä ovimattovaiheessa ;- Anonyymi
Minä kun kuvittelin, että me naiset olemme olleet merkittävissä yhteiskunnallisissa hommissa jo yli 50 vuotta. :) Vieläkö itsestäänselvyyksistä pitää jauhaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun kuvittelin, että me naiset olemme olleet merkittävissä yhteiskunnallisissa hommissa jo yli 50 vuotta. :) Vieläkö itsestäänselvyyksistä pitää jauhaa?
Jotkut meistä ovat olleet, toiset eivät. Se että politiikan huippu on nyt naisistunut noin paljon voi ikävä kyllä merkitä myös sitä että politiikan arvostus on vähentynyt.
Toivottavasti politiikan arvo asettuu sille kuuluville sijoille. Ei kai työtä tekevän kansan kuulukaan ketään pokkuroida. Kaikilla meillä on samat 24 h/vrk. Ei yhtään enempää.
Toiset käyttävät sen niin ja toiset näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän, että te naiset olette olleet yhteiskunnan rakentajia jo ainakin 5000 vuotta.
- Anonyymi
>4.9.2022 Hallitus ei ole kertonut meille todellisuutta. Koska sähkönhinta on noussut huimasti niin sähköyhtiöiden futuurit ovat menettäneet merkityksensä. Tämä paketti on tehty Fortumin Uniper sotkun lisärahoittamiseksi. Toinen syy on että sähköyhtiöt voivat muuten talven kuluessa menettää kassavaransa ja tehdä lopulta konkurssin. Sähkömarkkinat ovat nyt niin epävarmat että lähes mikä tahansa tilanne on piankin mahdollinen. Näin karmeaksi tilanne on päästetty. Tästä on osaltaan mm Uniper sotkun kautta tämä hallitus ja erityisesti pääministeri vastuussa. Tuo 10 miljardia ei tule riittämään alkuunsakaan ja se on käytännössä pian jo menetettyä rahaa arvioivat monet asiantuntijat.<
https://www.youtube.com/watch?v=QrdvzoBULU0- Anonyymi
lienee joku huumehörhö, tukka pystyssä ja silimät seisoo, puheet jostain persutuvasta.
- Anonyymi
Ei ole Marinista pääministeriksi.Se tuho mitä tämä pikavippi hallituksen pääministeri on saanut aikaan ylittää kaikki mittasuhteet.
- Anonyymi
Kuunnelkaa Vakkurin pari tuntia sitten julkaisema juttu jossa hän on mieltä että Marin petti Suomen.
- Anonyymi
Siis petti Suomen kansan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis petti Suomen kansan.
Ei suomea ole petetty, eikä Suomen kansaa, mutta Vakkuri vaakkuu näitä pettämisiä ilman yhtäkään todistetta, mutta taas Vakkurin vaakkumisista löytyy todistetusti sadoittain väärää faktaa.
- Anonyymi
Suomessa on perinteet kolmikantaneuvotteluilla joita ovat käyneet työnantajakeskusjärjestöt, työntekijäkeskusjärjestöt ja valtio, Suomen hallitus.
Kaikkia suuria muutoksia, kuten ammattiyhdistysten jättäytymistä politiikan ulkopuolelle on harkittava huolella, ei ole mitään itsestäänselvyyksiä.
Ammattiyhdistykset tosiaan jakavat tukirahoja erilaisille toimijoille joita haluavat tukea.
Liitot myös kouluttavat jäseniään. Liitot tarvitsevat toimihenkilönsä joille on maksettava asianmukainen palkka.
Liitot maksavat korvauksia jäsenilleen myös työtaistelujen aikana.
Mitä tulee nyt vireillä olevaan tehyn ja superin työtaistelutoimenpiteeseen, niin mitään työtaistelua ei synny jos työnantajapuoli taipuisi riittävästi. Koskaan ei ole lopulta menty ihan sinne asti mitä alunperin pyydetty, muistaakseni. - Anonyymi
Rahan kanssa voi leikkiä parempia aikoja odotellessa jos sitä sattuu olemaan.
- Anonyymi
Mitään ajatuksella kuunneltavaa Ilkan puheissa ei ole. Ei oikea uskovainen ihminen hauku toista ihmistä noin perättömästi. Tässä on kyseessä okeisto opposition ajojahti ei muuta.
- Anonyymi
YouTube jätkän humppa
- Anonyymi
Oletteko ymmärtänyt sanat SOLUTUS.
- Anonyymi
Näin käy kun ämmät pannaan asialle . Suomen asiat on päin sitä . Lehmiä ei saa päästää aitauksesta pois . Sit käy näin . Kurahaarat sössi suomen perikatoon .
- Anonyymi
Meiltä varasti hellarivapari ihan viherkasveja ruokapöydän lasia posliinia ( Mooses ne on tuhoonvittyä sulle).
- Anonyymi
Mistähän tää ilkka on karannut ? Kun se valehtelee koko ajan ja jatkuvasti ja jokainen joka kuuntelee ajatuksella huomaa heti, että ajatusta ei sen janinassa ole.
- Anonyymi
Niin. USA:n republikaaneista sanotaan että ne ovat todella ovelia, esittävät kuulemma välillä seitsemän hunnun tanssia jos on tarpeen. Niin ehkä tuo Ilkkakin esittää väliin seitsemän hunnun tanssia.
Mutta turvallisuusasioista tietää ja ainakin antaa ajattelmisen aihetta. Kaverilla sotilasura ennen teologiksi ryhtymistä takanaan. Enkä tiedä, vaikka diggaan demareita niin kyllä nyt Marinissa on sulattelemista. - Anonyymi
Kiitos kommentistasi. Sa itsekin auki tuon tuon ajatuksen sisälläni. En ymmärrä miksi Ilkka valehtelee. Mikä on hänen motiivinsa? Uskooko Ilkka itse noihin valheisiin mitä puhuu? Ja jos uskoo niin miksi? Vaikka nyt Marin -kritiikin ymmärrän, että sen voi noin nähdä ja olen taipuvainen uskomaan että Marinia pidetään jonkilaisena ääntentuottokoneena. Niin tuota puhetta Trumpista en ymmärrä.
Olen ollut huomaavinani, että Ilkalla ei ihan ole tuo naisasia hallussa. On tosin hiukan kerinyt asiaa videoita tehdessään ja ehkä päässyt lähemmäs todellisuutta, mutta ei vielä ihan riittävästi. Eikä kyse ole siitä että naisia pitäisi ansiottomasti arvostaa enemmän kuin miehiä.
- Anonyymi
Tekisi mieli kysyä tuolta Ilkalta Trumpista, että mikä siinä ei ole muka kamalaa ja hirviömäistä, lapsellista. Trump ei kestä minkäänlaista palautetta itsestään vaan menee tiloihin heti. Trumpissa ei ole aikuista nimeksikään.
Kostohyökkäys Pelosia kohtaan oli aivan hirveä. Palkitsi jonkun räävittömän tyrannin radiotoimittajan jonka suunsoitto on täysin kuvottavaa. Limbaugh sanoi mm. feminismi on keksitty jotta rumatkin naiset pääsevät eteenpäin plus kaikkea kauheaa ja rasistista. Trump antoi USA:n korkeimman siviileille myönnettävän kunniamerkin, presidentin vapauden mitalin Rush Limbaughille tämän räävittömistä puheista, joissa puheissa tämä oksensi naisten päälle. Ja kaikki tuo koska Pelosi aivan oikeutetusti näpäytti Trumpia.
Mikä Trumpissa yleensä on siedettävää? - Anonyymi
Hävittyään vaalit Trump järjesti edustajainhuoneen mellakoinnin. Mellakoinnin tarkoitus oli estää äänstystuloksen vahvistus.
Ilkka yrittä yrittää joistain syystä väittää mustaa valkoiseksi ja valkoista mustaksi. Trump on täysi narisisti ja kokematon poliitikko. Trump on liikemies ja narsisti.
Eikä musta muutu valkoiseksi vaikka Ilkkakin yrittäisi niin väittää. Ei muutu eikä tule muuttumaan. - Anonyymi
Pelosi sanoi Trumpia vaaralliseksi sekopääksi ja oli mielestäni täysin oikeassa. Ilkka Vakkuri ei saa tuota muuksi muutettua.
Tv-ohjelmat USA:n politiikasta, esim. Nancy Pelosin urasta kertova, Nancy Pelosin voima, ei sisällä mitään asiayhteydestä leikattuja pieniä klipsejä joilla asiat olisi saatu näyttämään muulta kuin ovat, kuten Vakkuri on väittänyt Trumpia kohdeltavan tv:ssä, vaan on ihan kokonainen johdonmukainen kunnollinen dokumentti jonka asiasisältö ei jää epäselväksi.
Pitäisi olla varmaan tosi uskovainen että uskoisi tuon joksikin muuksi mitä se on. - Anonyymi
Ilkka puolustaa Fox Newsia että muka antaa demokraateillekin äänen haastattelemalla näitä. Kun tosiasiassa Fox News mitään kaihtamatta huutaa Trumpin äänellä.
Hyvä että tuo joku kirjoittaja tässä palstalla otti puheeksi Ilkan valehtelemisen. Sain itsekin auki näitä hiertäviä ajatuksia vähän selvemmin. Olen etsinyt tätä näkökulmaa tähän, vähän vaikeasti aukesi kun en myöskään ymmärrä miski valehtelee. - Anonyymi
Kuunnelkaa ja uskokaa satuihin, niin pelastutte. Yrittääkö tää ilkka vakkuri valehtelun mailmanennätystä, vai mitä ?
- Anonyymi
Kuunnellut muutamia klippejä. Pystyn suositella.
- Anonyymi
Sosiaalidemokraatithan on tällähetkellä vaarallisin puolue.
Kommunistit olisi, mutta mitäs niistä, niitä on vähän, kun sossut ajaa niiden politiikkaa.
Ruotsin vasemmistopuolueen puheenjohtaja oli pudota tuolilta, kun hänelle näytettiin, mitä puolueen peruskirjassa lukee.
"Puolueen tavoitteena on luoda Ruotsista kommunistinen valtio." Tätä ei johtaja tunnustanut tietävänsä.
Oikeistoa parjataan, mutta ei musiteta omaa historiaa ja nyt taas näkee vaalituloksista, että kommunisti ja natsi on piirissä käsiskädesssä ja muut siiä välissä.
Teidän tulisi tutustua hieman EU ekonomeihin ja heidän tavoitteihinsa niin näkisitte tulevaisuuden.- Anonyymi
Mitä EU ekonomeja tarkoitat? EU:n talouttako?
- Anonyymi
Haluaisin Marinin menevän pätevään huumausaine testiin. Onko tämä liikaa pyydetty?
- Anonyymi
Miten voi auttaa asiaa? Jonkinlainen painostus, miten sitä syntyisi. Kannatan SDP:tä mutta minustakin olisi fiksua jos Marin menisi vielä hiustestiin. Ei tuolla ole mitään tekemistä poliittisen aatteen kanssa mitä huumeista ajattelee.
Tiedetään varakkuuden vaikuttavan siihen mitä huumeita käyttää.
- Anonyymi
Näistä veronmaksajien rahojen jakamisista joista tämä Ilkka puhuu.
Minulla sellainen ajatus että vaikka oikeisto ajaisikin myös keskiluokan asiaa, onhan kokoomuskin ilmoittanut olevansa työväenpuolue, niin oikeisto ei aja köyhimpien asiaa.
Ajattelen kuitenkin keskiluokan olevan sen ryhmän, jolle on tärkeää myös hyvinvointivaltion koossa pysyminen ja sosiaaliset tuet niitä tarvitseville.
Monet hyvin varakkaat ja hyvinvoivat ihmiset joilla ei menneisyydessäänkään ole kokemusta köyhyydestä, joiden juuret ja sosiaaliset ryhmänsä ovat hyvätuloisia, eliittiä yms., niin heillä ei ole käsitystä köyhyyden syistä eikä mistään muustakaan mitä tulee köyhimpien/vähävaraisimpien selviytymiseen kaikissa elämän vaiheissa ja käänteissä. Heitä ei myös kiinnosta köyhimpien asioiden ajaminen ollenkaan.
Tuossa eroaa kaikkein hyväosaisimmat ja keskiluokka. Ero on ihan ideologiassa ja politiikassa jota he ajavat. Siis keskiluokka on mielestäni suurena ryhmänä tietoinen sosiaalisista ongelmista ja niiden juurisyistä kuten myös ymmärtää ihmisiä erilaisissa elämäntilanteissa.
Suurrikkaat ovat sydämettömiä köyhimpiä kohtaan ryhmänä. Ja siksi ne puolueet jotka ajavat suurrikkaiden kapitalistien etuja, eivä aja köyhmimpien etuja.
Eikä tuota tilannetta silota se tosiasia, että keskisuuret ja suuret yritykset ovat tärkeitä kaikkien kannalta. Edut ovat tulonjaossa vastakkaiset ja lisäksi ne suurrikkaat eivät missään tapauksessa välitä köyhimmistä.
Aikoina jolloin ei ole sosiaalisia tukia ollut Suomessakaan, olivat hyvätekeväisyysjärjestöt niitä joista köyhimmät olivat riippuvaisia. Nykyisiä leipäjonoja arvostellaan juuri siitä, että ihmisiä ei saisi nöyryyttää noissa jonoissa ja että yhteiskunta ei tee riittävästi erilaisten väliinputoajien auttamiseksi.
Aika on ajanut jo lähes vuosisadan sen ohi jolloin rikkaiden herraskaiset vaimot joutilaina tekivät hyväntekeväisyyttä tunteakseen itsensä hyödyllisiksi. - Anonyymi
Että jos vasemmistossa on pajon keskiluokkaista väkeä, tämä vasemmistolainen keskiluokka on väkeä joka on tietoinen sosiaalisista ongemista. Ja sitä myöden kun vasemmistossa on yläluokkaista väkeä, on tämä osa vasemmistoa erittäin selvillä sosiaalisista ongelmista.
- Anonyymi
Individualisteina suurrikkaat tuntevat henkilökohtaisesti ehkä yhden tai pari kolme hyvin köyhää joiden tarinan osaavat ulkoa ja joilla ihmisillä on nimet. Nämä siksi että voivat puhua näistä nimillä ja peittää kovaääisellä puheellaan ikävät kysymykset. Hehän eivät ole niitä joilla olisi vaikeuksia saada suunvuoro. Hyvin kätevää.
- Anonyymi
Olen äimistynyt, miksi ihmeessä luterilaisen kirkon pitäisi auttaa köyhimpiä? Sosiaalinen järjestelmä tulisi olla konaan yhteskunnan järjestämä.
Kirkko puhukoon ihmisille ja muistuttakoon ihmisten hädästä.
Ongelmana taitaa olla myös se, että sosiaaliosaajat eivät ole talousosaajia ja päinvastoin. - Anonyymi
Olisiko äijäfeminismin paikka siinä kun mies tarjoaa naisille toiseutta silloin kun näkee näiden ihmisoikeuksia on poljetun? Oikeastihan on poljettu ihmisten ihmisarvoa silloin kun ihmisarvoa on poljettu, ilman toiseutta.
- Anonyymi
Hoitajat ovat olleet vuosia median riepoteltavana kuin olisivat jotain julkkiksia ja siten vapaata riistaa median saalistaa. Voi vain miettiä mihin tämä kaikki johtaa jos kukaan ei paina jarrua.
Mikä hoitajan työssä on sellaista että kaikista ammattikunnista löytyy osaajia sitä työtä johtamaan tai ainakin selvittämään miten sitä pitäisi tehdä?
Nyt tämä arvoisa uskonoppinut on lähtenyt järkeilemään miten hoitajien palkat voisi järjestää, ilmeisesti poistaisi liitot kuvioista kokonaan.
Kun ne palkat ovat joskus tulleet kiitän niistä liittoja ja joitain muita toimijoita. Ilman näitä toimijoita sairaita hoitaisi nunnalaitos.
Ja olisiko vielä epäillyt että hoitajat eivät olisi niinkään palkan tarpeessa kuin paremman työilmapiirin ja että joku yksi siellä työpaikoilla sitä työilmapiiriä haittaa. Johan nyt.- Anonyymi
Kovaa vaan hoitajalle!
- Anonyymi
Hohhoijjaa! Tunne voittaa järjen ja sitten sitä jo viedäänkin.
- Anonyymi
Miten tuon nyt pystyy kumoamaan kun joka iikka kuvittelee hoitavansa vanhuksemme paremmin kuin ammattinsa osaavat hoitajat?
Faktoja latelemalla. Missä viipyy hoitajan ylläpitämä youtube-kanava? Viipyy salassapito velvollisuuksien takana!
Vanhuksia ei rauhoiteta turhaan vaan siksi että jotkut heistä/jotkut heistä toisinaan/ joskus/useimmiten/satunnaisesti nyt vaan ovat vaaraksi toisille tai itselleen tavalla tai toisella. - Anonyymi
Toisin kuin sotilaat, hoitajat eivät voi avautua edes jälkikäteen, vaan salaisuudet menevät hautaan heidän mukanaan.
- Anonyymi
Jos huomio keskittyy pääministerin sukupuoleen (Italiankin pääministerin) on ajattelu alakanttista joka tapauksessa.
- Anonyymi
Voi kun tämä Vakkuri jättäisi jotenkin rauhaan ammattiyhdistysasiat, työntekijöiden ja työnantajien suhteen rauhaan kun ne ei nyt vaan ole yhtään sen juttu. Ei vaan siis ole yhtään sen juttu. Ei mitään käryä eikä ajatusta mistä on lähdetty ja mihin on missäkin tultu.
Voisi aloittaa miettimällä sellaisia asioita esim. kuin orjalaivat joilla vietiin väkeä Afrikasta muinoin työntekoon toiselle mantereelle ja mitä siitä sitten seurasi. Siinä on ollut suhdetta kerrakseen.
Orjat ovat yleensäkin olleet hamuttu ja haluttu juttu niille keillä on työtä tarjolla, mitä se ikinä tarkoittaakaan. Tuossa olisi pohtimista kerrakseen.
Ihmiskunta kun on niin perin juurin kummallista. Orjuutta on ollut ympäri maapalloa, on sellainen laji jonka ihmiset keksivät uudestaan ja uudestaan jostain kumman syystä.
Tuossa siis pohtimista.
Ammattiliittojen toimintaa voisi aloittaa vaikka katselemalla elokuvan Hoffa vuodelta 92. Asiaa voi lähestyä niin monelta kantilta.- Anonyymi
Voisiko minullakin olla työtä tarjolla jos voisin pitää orjia? Mahdollisesti.
- Anonyymi
Kyllä hänellä vankkaa tietoa orjista ja orjuudesta on, tietysti. Mutta miksi hän ajattelee että palkkatyöläiset eivät voisi olla vaarassa ajautua pahimpaan orjuuteen nykyaikana? Onhan tuosta merkkejä olemassa että niin voisi käydä. Herra meitä suojelkoon orjuudelta ja ammattiyhdistyket auttakoot meitä siinä.
- Anonyymi
Siis niin keskeisten toimijoiden kuin ammattiyhdistyliikkeet ovat poistuminen tästä järjestelmästä voisi johtaa siihen että palkkatyöväki suurempana ryhmänä voisi hulahtaa kivikauteen melkoisen äkkiä, tai ainakin siihen orjuuteen. Piiat ja rengit palaisivat keskuuteemme nopeasti.
- Anonyymi
Mutta mitä nyt viimeksi puhuu hengellisyydestä on hyvää puhetta. Ja paljon puhuu hyvää puhetta myös Ukrainan tilanteesta.
- Anonyymi
Työnantajalla on periaatteessa rajaton mahdollisuus parantaa työoloja ihan yksipuolisesti kehittäen ja lahjoittaen keinoja. Tänään MTV:n uutisissa puhuttu brändäyksestä. Palkkaa saa maksaa yli sopimusten. Erilaisiin palkkiojärjestelmiin on mahdollisuus, myös henkilökohtaiset lisät ovat mahdollisia.
Kukaan ei ole estämässä työelämän kehitystä työpaikoilla kun työnantaja sitä vain haluaa tehdä.
Liitothan eivät vaadi korotuksia enempää kuin on kohtuullista. Myöskin liitot voivat puuttua ainoastaan ns. laittomiin irtisanomisiin. Työnantajalla direktio-oikeus.
Työntekijän saa myös irtisanoa jos on syy olemassa, kuten työntekijäkin saa irtisanoa työsuhteensa.- Anonyymi
Säännöt eivät kiinnosta kassaihmisiä ihmisiä eivätkä kassoja hoitavia kassakonttoristeja, ei ole olemassa minkäänlaista kassa-ammattiyhdistystä eikä minkäänlaista toimintaa sellaisien pohjaksi.
Kassaihmiset ovat työnantajille niin kutsuttua vapaata riistaa... Mitä enemmän pelkkiä kassaihmisiä, sitä enemmän vapaata riistaa. Tietenkään tätä vapaata riistaa varmaan harvemmin kohdellaan vapaana riistana koska siinä rinnalla ne liittoihin kuuluvat työtoverit turvana, sekä menneisyydessä, ennen vapaiden kassojen markkinoita ajetut työehdot velvollisuuden tuntoisempien ajamina.
Tulevaisuudesta ei kellään tietoa, kenen tahansa käsiin ei työehtojen neuvottelimista ja valvontaa voi jättää. Käsittääksenin on kokoomuslaisia liittojakin olemassa, jos tuo puolueiden esiintyminen noissa yhteyksissä harmittaa. Eikös liittjen vaaleissa ole myös sitoutumattomia ehdokkaita, ainakin on ollut. Mikään ei varmaan estä nykyisiä liittoja toimimaan eritavoin profiliotuen politiikassa. Riippuu siitä ketä niihin halutaan äänestää.
- Anonyymi
Mitenkään, ei sitten mitenkään voisi enemmän väärinkäyttää populismi sanaa kuin kyseinen henkilö käyttää. Mustasta on tehtävä valkoista ja valkoisesta mustaa monissa ympärilenkistöissä ennen kuin sitä voi käyttää kuten kyseinen käyttää.
Tuossa näkyy se "änkyriys" hyvin selvästi, mistä joku tuolla ylempänä mainitsee että on äärioikeistolainen änkyrä tämä henkilö.- Anonyymi
Kommunismi on tappanut sata miljoonaa ihmistä. Se on viisi kertaa enemmän kuin natsit. Miksi vain yhtä hirmusysteemiä tuomitsette? Miksi ette kommunismia vihaa?
- Anonyymi
Äärifeminismi tarkoittaa kyseisen mielestä ilmeisesti niitä pyrkimyksiä joita on olemassa nyt erilaisen liian tiukan sukupuoliroolituksen hälventämiseksi. Sukupuoliroolitusta kun on käytetty hyvin väärin että vahvemmat voisivat käyttää hyväkseen heikompia, yleensä siis fyysisesti heikompia, ohittaa nämä ilman ansioita työelämässä.
Kaikista turhista paikoista voi ihan muutkin ihmiset poistattaa sukupuolensa.
Näköjään on ajateltu että tuosta ei kansanliikettä nouse vaan ne jotkut harvat marginaalissa saavat itsensä sieltä pois ja välttyvät monelta ikävyydeltä, lienee kaikkien etu. Jotka perhe-elämään ns. vastakkaisen sukupuolen kanssa haluavat, varmaan pääsevät siihen edelleen. - Anonyymi
Suomen lippukin vielä salossa on...
- Anonyymi
Minkälainen pää kertoo Ilkan puheen olevan äärimmäisen viisasta ?
- Anonyymi
Ajattelua ei tarvita tän Ilkan höpinoitten kohdalla, hänhän on oikeisto ideologian sokaisema.
- Anonyymi
Kommarit ovat tappaneet sata miljoonaa ihmistä. Silti se elää ja voi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu on muodostumassa kommunismiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu on muodostumassa kommunismiksi.
Kiina on kommunismi. Pohjoiskorea myös. Ryssä on kommunismi. Kyllä näitä kommunismeja riittää nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se aate siis elää hyvin. Korppi ei korpin silmää noki. Siksi kommunismilla on Suomessakin suuri kannatus.
- Anonyymi
Viisausta on vissiin monenlaista, sillä Ilkka Vakkurin jutuista ei viisautta löydä, löytää vain katkeran vanhan miehen ja oikeisto ideologian sumentaman uskovaisen ihmisen.
- Anonyymi
Punainen aate on hirvittävä aate. Se on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.
- Anonyymi
Punaiset ovat valheen aatteen ihmisiä.
- Anonyymi
Mille noin iloinen mies olisi katkera?
- Anonyymi
Ahkerasti tekee pitkiä videoita 3 päivässä 20min , en alkanut kuuntelemaan
- Anonyymi
Mikä lie väsyttänyt ihmistä noin? Tyypillinen salaliittoteorioihin uskova on persu, mies ja vähän koulutettu.
Tämä nyt ei kuulu joukkoon vähän koulutusta saanut, mutta ehkä tosiaan joku seikka estänyt sen että maailman muutos olisi tullut nähdyksi ja ymmärretyksi. - Anonyymi
Puhuu usein rikkaista työläisistä. Ei työläisen tarvitse rikas olla. Kehitys kulkenut niin että tavaraa on paljon saatavilla verrattuna muutan vuosikymmenen takaiseen aikaan. Monia asioita saa todella halvalla, joten kaikkeen ei tarvitse sijoittaa, pieni panostus riittää. Asunnoissa on paljon lainaa. Uutena ilmiönä että nykyiset sukupolvet myös perivät vanhempiaan suurissa määrin verrattuna aikaisempaan. Jo edelliset sukupolvet ovat kerryttäneet varallisuuttaan.
Valitettavaa on että useat joutuvat elämään liian vähällä toimeentulolla silti. - Anonyymi
Totta, monet, varsinkin rikkaat, kuten Elon Musk, maailman rikkaimmaksikin mainittu, tietysti hän on siirtynyt enemmän kaltaistensa joukkoon, sinne huippurikkaiden joukkoon, repuplikaaneihin.
Tietysti on pitänyt leukoja louskuttaa siirtymävaiheessa, kunnon lähtö kun on tajunnut kuuluvansa armotettuihin joihin ehkä jopa itse taivaallinen isä on päättänyt jotkut harvat maailmassa kutsua rahassa ja rikkaudessa rypemään.
Olisi se nyt häpeä olla tukemassa sosiaaliturvajärjestelmiä ja verkostoa jossa mukana yhteiskunnan varattomin osa. Tietenkään ökyrikkaat eivät toimi niin.
Saa enemmän näkyvyyttä SilleHienoimmalle, -Itselle! - Anonyymi
Vaalipropagandassa sitä tavallista tavallisimpaa, vasemmisto vaarasta varoittelemista ja kommunismin kauhuista, jota toteutunutta kommunismia joillekin ökyrikkaille pahapäisille edustaa jo ihan demokraattinen äänioikeus!
Siellä republikaaneissahan joku äärisiipi edustaa näkemystä että pitäisi valtoihinkin saada diktaattori hallitsemaan...
Mikä saa aloituksessa mainitun ummistamaan silmänsä kokonaan Trumpin tukijoiden toimilta, nyt tunnustaneeltakin Putinin kokilta, Q-anon -tyyppisiltä toimijoilta, kongressiin väkivaltaisesti hyökänneiltä (turha kieltää, koko maailma todistaa), ym. muilta väkivaltaisiltakin toimijoilta, -noista ei puhu ei pukahda.- Anonyymi
Edes Fox-News ei pysty piilottamaan kongressihyökkäystä, vaikka yritystä tuohonkin suuntaan on ollut olemassa.
- Anonyymi
Mihin tämä puhuja yrittää tunkea sen että Trump on äärimmäisen hävytön? Törkeä suustaan ja provosoi fiksujakin ihmisiä äärimmäiseen kiukkuun.
Nimitellyt Pelosia elukaksi!!!! Elukaksi!! Niiin aivan totta. Palkinnut Törkytomittajan kunniamitalilla koska tämä on kirjoittanut äärimmäistä törkyä, ilmeisesti naisiin kohdistuvaa rumaa törkyä.
Mitä tämä puhuja henkilö ajattelee lasten kasvatuksesta tässä kohdin? Tuolla tavoinko puhutaan ja puhutellaan kun ollaan päästy vallan huipulle? Tässäkö esimerkki lapsille?
Missä ovat arvojen kunnioitus silloin kun Trump päästelee????- Anonyymi
Trump alittaa kaikki rimat, ökyrikkaiden narsistien liike-elämässä kouliintunut, tuntee kaikki hävyttömyysksien muodot läpikotaisin ja omakohtaisesti, sekä annettuna että koettuna, I suppose. Käsittää miten ne ihmisiin vaikuttavat. SE mikä käy rahansaalistuksessa ökyrikkaille, ei käy politiikassa.
Trump on puhkaissut hirveällä käytöksellään näkymättömän kalvon jota myös arvomaailmaksi kutsutaan, viimeiset rajat jotka koskevat sivistynyttä puhetta politiikassa. Onneksi tämä on toistaiseksi pysynyt Yhdysvalloissa eikä ole minkään kanavan kautta tosiaankaan rantautunut esim. pieneen suomeen suurta ihailua nostattavasti. Laineet toki yltävät tännekin.
Toivottavasti kaikki ymmärtävät että Trump on roista vaikka hänellä olisi kuinka kaunis vaimo.
Eivätkä ihmiset soikeutuisi kuten erinäinen youtubepuhuja.
- Anonyymi
Ja mitäs jos tunteet ovat ohjanneet äärioikeistolaiseen änkyrämaailmaan kellimään?
Ihailemaan Trumpia! Ja mitä jos kaikki tämä tunnehtiminen tosiaan ohjaa ihmisen lähes kaikkea ajattelua perimmäisiin päämääriin asti?
Ohjaa sulkemaan silmät salaliittoteorioiden juonilta ja saa vain sen kaiken kuulostamaan niin kauniilta, sointuisalta ja ihailtavalta. Siinä sitten on sen ihmisen totuus! - Anonyymi
Oikeistolaisuus on hyväosaisille tunnekoukku. Se miksi huono-osaisemmat sitten siihen lähtevät mukaan, ei edusta koko kuvaa.
Huono-osaiset saattavat tiedostaa sen että heitä ei ehkä kaikissa tilanteissa ole auttamassa politiikan kautta kukaan, ja tarttuvat ainoaan tyrkyllä olevaan syöttiin, kuten Yhdysvalloissa ne ns. rasvaniskat jotka tukevat Trumpia. - Anonyymi
Ilmeisesti Ku-Klux-Klan oli vain pieni nippu harmittomia kavereita, sellaisia tavallisia ihmisiä, sinun ja minun naapureita.
Ku-Klux-Klanko olisi tasoittanut mustille tietä koulutukseen ja yliopistoihin, vain vähän hitaammin, ajatuksen kanssa, järkevällä tavalla.
Kivoja kavereita tosiaan. Näin me tietymättömät ihmiset täällä maailman korvessa emme mitään ole tienneet.- Anonyymi
Olivat vain huputtautunut älymystöryhmä jonka tarkoitus oli auttaa mustia. Kyllä nyt menee...
Kaikki se ihmisten uhkailu, kidutus ja tappaminen oli siis vain opiksi ja ojennukseksi tarkoittu. - Anonyymi
Olen ymmärryksessä että juuri orjat ovat olleet työvoimana yhdysvalloissa ja siten hyvin kehittynyttä työvoimaa jopa muihin kansalaisiin verrattuna joten missä perustelut minkäänlaiselle rotusorrolle orjuuden virallisen lakkauttamisen jälkeen?
Ylivoimainen ahkeruus ja taidot ovat korkeintaan olleet uhka vähemmän osaaville.
- Anonyymi
Nyt tulee minun mielestäni sellaista juttua että pitäisi päästä kommentoimaan koko ajan.
Ihan kummallista juttua. Olemmeko jo niin puhujan pyörittämiä että meillä ei ole näkemustä edes siihen että Trump on kalastellut pulassa olleiden rasvaniskojen ääniä koska on ne tarvinnut päästäkseen presidentiksi?
Tavallaan ostanut välttämättömiä ääniä, ihan hyvällä kenolla tosin, mutta siitä huolimatta. Mistään välittämisestä ei ole kyse. Kuten on tottunut ostamaan kaikkea kaunista ja somaa.- Anonyymi
Nyt vääntää jo juttua niin että työläiset ovat siirtyneet repuplikaaneihin. Kun totuus on että ne keitä Trump on siis kalastellut ääniä saadakseen suurilla lupauksilla heitä auttaakseen. Ei siis siksi että Trupm pitäisi rasvaniskoista, vaikka itselläkin sitä nyt on sinne niskaan kertynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vääntää jo juttua niin että työläiset ovat siirtyneet repuplikaaneihin. Kun totuus on että ne keitä Trump on siis kalastellut ääniä saadakseen suurilla lupauksilla heitä auttaakseen. Ei siis siksi että Trupm pitäisi rasvaniskoista, vaikka itselläkin sitä nyt on sinne niskaan kertynyt.
Ja kysymys kuuluukin äänestävätkö enää muita Repuplikaaneja jos nämä eivät samalla tavoin teekään heille suuria lupauksia. Heille Trump on boss ja se ylistyksen kohde.
- Anonyymi
Jos ei saa aborttia suht vapaasti, on kontrolli raskaaksi tuloon nostettava äärimmilleen, joten lasten syntymät saattavat siinä äärimmäisessä kontrolloinnissa vähentyäkin.
- Anonyymi
Kaikki rakastumiset, kihlaukset ja suhteet yleensäkin on suunnieltavä järjellä ja tarkkaan. Voi voi vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rakastumiset, kihlaukset ja suhteet yleensäkin on suunnieltavä järjellä ja tarkkaan. Voi voi vaan.
Ehkäisypillereiden syöminen pitkään voi aiheuttaa hedelmättömyyttä. Muissakin ehkäisykeinoissa on haittansa. Kaikkie ehkäisykeinoja eivät monet halua käyttää ollenkaan.
Joidenkin miesten unelmointi siitä että miehen elämä voi jatkua yhtä mutkattomasti kuin ennen aborttikiellon maailmassa ei todella sekään pidä paikkaansa. Miesten elämä mutkistuu myös. Voi olla edessä pimeät ajat siinäkin asiassa, tai pimeät markkinat.
- Anonyymi
Missä on sanottu että sukupuoli on ihmiselle kaikkein tärkein asia? On sanottu ennemminkin että tunne siitä että elää väärässä sukupuolessa voi joidenkin mielenterveydelle olla liikaa. Huom! Joillekin se voi olla ok eikä sitä edes tuoda esiin.
Jos ruoka loppuu saattaa loppua sukupuolesta murehtiminen siksi aikaa kun ruokaa ei ole. - Anonyymi
Abortti on aina raskas päätös ja varmasti myös kokemuksena raskas, ei kenellekään ehkäisykeino.
Mutta se tieto, että jos kaikesta varovaisuudesta huolimatta jokin pettäisi, olisi vielä mahdollisuus peruuttaa, ei tapahtuisi mitään lopullista joka saattaisi olla katastrofi.
Suurelle osalle ihmisistä ei lasta ole olemassa ennenkuin se selkeästi on lapsi. Abortit tehdään niin varhain.
Selvyydeksi: Niille jotka unelmoivat lapsesta, se lapsi on usein olemassa unelmissa jo vaikka ei olisi hedelmöistystä tapahtunutkaan ja sureminen on todellista kun kuukautiset alkavat.
Joitain vähintään kummallista on siinä että jotkut tuntuvat surevan itselleen ihan vieraiden ihmisten lapsia joita ei edes ole ollut olemassakaan. Näiden ihmisten pitäisi mielestäni käydä jossain terapiassa mietiskelemässä mitä se todellisuudessa on mistä ovat huolissaan ja miksi yrittävät kontrolloida toisten ihmisten, itselleen tuntemattomien elämää, saada nämä vaikeuksiin.
Ymmärtämättömyyttä on niin monenlaista. Jos itse elelee vauvantuoksuista arkea, eikä jaksa ajatella että muut eivät elä, tai vain jotkut joskus harvoin elävät, eivät käsitä, että se ei kaikille käy. Kaikki voi olla niin kaukana kaiksesta tuosta. Ihan kaikki, todella kaukana.- Anonyymi
Muistutan että tapahtuu raiskauksia sekä asioita jotka eivät ole suotuisia. Tapahtuu tekoja jotka eivät ole viisaita, tapahtuu tekoja joihin vain myönnytään eri syistä, joita ei ehkä itse haluaisi tapahtuvan ja kaikkea siinä välimaastossa. Kaikella on hintansa.
- Anonyymi
Trump on niin narsistinen, impulsiivinen ja hyökkäävä. Etenee intuitiolla. Trump kolhii tunteillaan repuplikaanista puoluetta. Elefantti posliinikaupassa.
Minä minä ja minä ovat Trumpin kolme pyhää.
Ja juuri siksi, että Trump EI OLE poliitikko, vaan liikemies, ja siinäkin lajissa hänellä on tiettyjä tunnettuja ongelmia. - Anonyymi
Mistä tämä kaveri on saanut päähänsä että äänestäjien olisi äänestettävä niitä puolueita joissa on väkeä omasta tuloluokasta?
Tuollainen väki kun on usein harhaantunuttakin. Kuten ne köyhät äänestäjät jotka äänestävät oikeistolaisia puolueita jotka eivät heidän asiaansa aja.
Ihmisten olisi syytä ennemminkin pohtia mitkä puolueet ajavat heidän asiaansa tai sitä, mitkä puolueet tekevät sellaista politiikkaa kun he haluaisivat toteutettavan.
Republikaanit ajavat rikkaita suosivaa politiikkaa. Siellä erilaisia ryhmittymiä, jotkut ryhmittymät haluaisivat loiventaa rikkaita suosivaa politiikkaa saadakseen valtaa, tietysti. - Anonyymi
Republikaanit ovat plutokraattisia oikeistopopulisteja. Republikaanit ajavat superrikaiden asiaa.
- Anonyymi
Venäjän televisiossa herjattiin Sanna Marinia.
IltaLehti - Anonyymi
Hän on anopeD´
¨u.jutut sen mukaiset.- Anonyymi
Nyt liimatuubin korkki jo kiinni!?
- Anonyymi
No ei ne nyt niin kovin suoraa puhetta ollut mitenkään. Kun selvästi esittää asiansa eikä takeltele joka lauseen kanssa niin jaksaa kuunnella.
En jaksanut todellakaan kuunnella Miten jonkun ihmisen YouTube videot olisivat edes kiinnostavia kun jo kirjoitat että suorat sanat Marinille. En kuunnellut niitä ns ” suoria” sanoja . Fakta on se että Sanna tekee elämänsä kanssa kuten haluaa , ja kellään ei pitäisi olla nokan koputtamista , sitten on muistettava ettei Sanna olemuksen tehnyt minkäänlaisia päätöksiä asioista . Ja isoista päätöksistä ei ole oikeisto edes ollut vastaan , vaan tykännyt että ne ovat okay - Anonyymi
Itseään täynnä oleva hörhö
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Kiitos aktivoinnista ja älykkäästä panoksesta upeaan keskusteluun, lie.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774