Miehet, kertokaa suikkari-ohjeita ison käsittelyyn.

Anonyymi

Aihe tulikin jo otsikossa, eli kertokaa vinkkejä.

5

821

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on iso ei mahdu kaikkien terska usein jään siitä ilma.
      Mutta nuole aika lujasti vartta J myös terskaa.
      Terkaa ota suuhun mikä mahtuu ja pyöritä kielellä ja samalla liuksstetulla kädellä runkkaa... Hyvältä tuntuu..

• Anonyymi

Kun haluaisi antaa suuhoitoa mutta ei vaan mahdu suuhun, ja pelkää ettei satuta hampailla jos yrittää mahduttaa.
        Hyviä vinkkejä annoit, kiitos.
        Kertokaa lisää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun haluaisi antaa suuhoitoa mutta ei vaan mahdu suuhun, ja pelkää ettei satuta hampailla jos yrittää mahduttaa.
        Hyviä vinkkejä annoit, kiitos.
        Kertokaa lisää..

Voin imeä miestäsi kanssasi jos haluat.. saat katsoa kun miehesi kulli sykkii mällit suuhuni ja näytän miten miehesi regoi kun nuolen ja imen hänen isoa terskasnsa.. hänen lauettua voin nuolla sinullekin orgasmin. Olisi eka kerta miehen kanssa mutta ajatuskin kiihottaa!

• Anonyymi

Puhukaa oikeilla sanoilla "sekstaaminen" ON SUUTELUA tarkoittava sana, jota te runkkari imurit kartatte viimeiseen saakka!?

• Anonyymi

Voisitko sä käskyttää mua imemään miestäsi? Ja nuolemaan sua? Voin näyttää miten miehesi laukeaa todella nopeasti jos haluat oppia.. olen mies

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      142
      2272
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      947
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      154
      940
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      903
    5. 64
      891
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      889
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      39
      868
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      715
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      581
    Aihe