Vastaus on aina en tarvitse. Kuinka inflaatio ja korkojen nousu vaikuttaa elämääsi?
Siihen vastaus on samanlainen ei vaikuta.
Mikä sitten vaikuttaa?
Mainos kysyy tarvitsetko lainaa?
13
100
Vastaukset
- Anonyymi
Fifty sixty vaikuttaa?
- Anonyymi
Kun Matti ja Teppo tulee radiosta on vaikutus valtava.
- Anonyymi
Kuinka sinulla vaikuttaa?
- Anonyymi
Vaikuttaa että vapaus on se tärkein prioriteetti elämässä. Vapaa menemään tulemaan jäädä paikoilleen.
- Anonyymi
Nousee tai laskee ei vaikuta
- Anonyymi
Ei vois vähempi kiinnostaa hyvä sanonta
- Anonyymi
pyramidipeli on päättymässä 🙂 kohta voi oikeasti omistaa jotain .
- Anonyymi
Ekp:n 0,5% -yks koron nosto ei vaikuta muuhun kuin sinun vuokraasi.
- Anonyymi
Juu en tarvi minäkään lainaa, vaikka jopa oma pankkini sitä vähän väliä tyrkyttää. Palkka riittää hyvin elämiseen ja ylikin jää sijoituksiin. Asuntolaina on kohta maksettu ja sitten en kyllä ota ikinä enää velkaa. Yksi elämäni parhaista hetkistä oli se kun maksoin opintolainan viimeisen erän pois. Silloinkin pankkineiti oli vähän nihkeä, että pitääkö se nyt jo maksaa pois kokonaan. Heti tarjosi uutta lainaa "isompaan asuntoon" tai kulutusluottoa. Olenkin jo vaihtanut pankkia, mutta sama meno jatkuu.
- Anonyymi
"Heti tarjosi uutta lainaa "isompaan asuntoon" tai kulutusluottoa. "
Minä lainaisin rahaa pankeille, jos maksaisivat kunnon koron. Hajautetut sijoitukset ovat toistaiseksi yltäneet inflaation kattavaan tuottoon. Eikä haittaa, jos muutaman vuoden ajan tuleekin pieniä tappioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Heti tarjosi uutta lainaa "isompaan asuntoon" tai kulutusluottoa. "
Minä lainaisin rahaa pankeille, jos maksaisivat kunnon koron. Hajautetut sijoitukset ovat toistaiseksi yltäneet inflaation kattavaan tuottoon. Eikä haittaa, jos muutaman vuoden ajan tuleekin pieniä tappioita.Lainaakko mulle?Maksan korkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaakko mulle?Maksan korkoa.
Ettäkö - lesti,-päällinen ja kengän pohjallinen on vielä maksamatta.
- Anonyymi
Ymmärsitkö kysyä pankkineidiltä, että "jos otettaisiin vaikka yhteistä lainaa
siihen isompaan asuntoon, niin se kyllä käy"
Vai oliko uudessa pankissa vetävämmät neidit tiskin takana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227