Minulla on todettu ärtyneen suolen oireyhtymä, ja vatsa on milloin mitenkin kipeä. Olen lukenut, että tummapaahtoisemmat kahvit ovat vatsaystävällisempiä. Osaako joku kertoa jotain tiettyä kahvimerkkiä, joka olisi erityisen vatsaystävällistä? Kiitos.
Vatsaystävällinen kahvi
3
699
Vastaukset
- Anonyymi
en tiedä,kahvi kuin kahvi aamulla otettuna ja 20min.niin tulee peräpäästä melkein samalla viskositeetilla.
- Anonyymi
Kaikki on yksilöllistä. Ja kaikki muuttuu samalla kun muutat ruokavaliota tai ruuan määrää. Muutokset näkyvät useimmiten usean päivän viipeellä, joten on vaikea päätellä mikä vaikuttaa ja miten ja minkä muiden ruokien kanssa.
Turha kuunnella muiden entisiä tai nykyisiä kokemuksia. Pieleen menee!
Kannattaa nauttia kaikkea vähän. Myös niitä kiellettyjä tuotteita. Riittää, että oireet pysyvät pieninä. - Anonyymi
Lopetin kofeiinipitoisten juomien litkimisen 2020. Nyt nukun paremmin ja olo on muutenkin kaikin puolin parempi. Vierotusoireet kestivät viikon verran päänsärkyineen, mutta kahvittelun lopettaminen kannatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207