Olen jo 61v. Nuorempana annoin monelle miehelle peppua. Vielä jos joskus saisi itseäni vanhemmalta kalua takaapäin..tai edes dildoa jos työntelisi. Tällainen fantasia minulla.
Vielä joskus munaa peppuun.
9
811
Vastaukset
Mistä päin olet?
- Anonyymi
olen 70 v mies ja minua on nussittu kymmeniä vuosia.
Miehet käyttää minua hyväksi ja nussii minua perseeseeni.
Tuntuu hienolta kun mies tyhjentää spermansa sisääni.
Kun saan miehen siemensyöksyn perseeseeni niin olen saanut miehen tyydytetyksi.Huomasin kans n 10v sitten et ihaninta seksiä on kun saa kullia peppuun ja joskus siementä
ja ei tää katso ikää kun olen 70v ja vielä kun saan olla naisten alusasussa t. transmummo
- Anonyymi
Missäpäin asustelet?
- Anonyymi
70v asuu porissa ja voit nussia paljaalla kalulla minua perseeseeni
niin saan spermasi pano-reikääni.
- Anonyymi
En Heinolassa mutta milloin misdäkin pusikoisssa jakelen!😘
Kyllä sitä saisit ainakin minulta.
- Anonyymi
Olen aloittaja, tykkään siisteistä ja posliinimiehistä tai lähes posliini. En tykkää että kalu on valtavan sheivaamattoman puskan seassa.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20511877- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596283Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1735206- 544959
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1193906
- 823395
- 531927