Vielä joskus munaa peppuun.

Anonyymi

Olen jo 61v. Nuorempana annoin monelle miehelle peppua. Vielä jos joskus saisi itseäni vanhemmalta kalua takaapäin..tai edes dildoa jos työntelisi. Tällainen fantasia minulla.

9

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä päin olet?

    • Anonyymi

      olen 70 v mies ja minua on nussittu kymmeniä vuosia.
      Miehet käyttää minua hyväksi ja nussii minua perseeseeni.
      Tuntuu hienolta kun mies tyhjentää spermansa sisääni.
      Kun saan miehen siemensyöksyn perseeseeni niin olen saanut miehen tyydytetyksi.

      • Huomasin kans n 10v sitten et ihaninta seksiä on kun saa kullia peppuun ja joskus siementä
        ja ei tää katso ikää kun olen 70v ja vielä kun saan olla naisten alusasussa t. transmummo


    • Anonyymi

      Missäpäin asustelet?

      • Anonyymi

        70v asuu porissa ja voit nussia paljaalla kalulla minua perseeseeni
        niin saan spermasi pano-reikääni.


    • Anonyymi

      En Heinolassa mutta milloin misdäkin pusikoisssa jakelen!😘

    • Kyllä sitä saisit ainakin minulta.

    • Anonyymi

      Olen aloittaja, tykkään siisteistä ja posliinimiehistä tai lähes posliini. En tykkää että kalu on valtavan sheivaamattoman puskan seassa.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe