Olen jo 61v. Nuorempana annoin monelle miehelle peppua. Vielä jos joskus saisi itseäni vanhemmalta kalua takaapäin..tai edes dildoa jos työntelisi. Tällainen fantasia minulla.
Vielä joskus munaa peppuun.
9
733
Vastaukset
Mistä päin olet?
- Anonyymi
olen 70 v mies ja minua on nussittu kymmeniä vuosia.
Miehet käyttää minua hyväksi ja nussii minua perseeseeni.
Tuntuu hienolta kun mies tyhjentää spermansa sisääni.
Kun saan miehen siemensyöksyn perseeseeni niin olen saanut miehen tyydytetyksi.Huomasin kans n 10v sitten et ihaninta seksiä on kun saa kullia peppuun ja joskus siementä
ja ei tää katso ikää kun olen 70v ja vielä kun saan olla naisten alusasussa t. transmummo
- Anonyymi
Missäpäin asustelet?
- Anonyymi
70v asuu porissa ja voit nussia paljaalla kalulla minua perseeseeni
niin saan spermasi pano-reikääni.
- Anonyymi
En Heinolassa mutta milloin misdäkin pusikoisssa jakelen!😘
Kyllä sitä saisit ainakin minulta.
- Anonyymi
Olen aloittaja, tykkään siisteistä ja posliinimiehistä tai lähes posliini. En tykkää että kalu on valtavan sheivaamattoman puskan seassa.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174616
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1922539Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291555- 211269
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221215- 1281009
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924