Kaipaatko jotain hyvää? Kuten että Jumala paljastaa mitä HVYÄÄ on tulossa :)

Anonyymi

Ps.4:7. Moni sanoo: "Kunpa saisimme osaksemme jotakin hyvää!" Herra, käännä meihin kasvojesi valo.

Mielenkiitoista, mitä Mooseksen kirjassa oleva rukous:

4. Moos. 6:
25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.

Monet, edes, wannabe juutalaiset eivät ymmärrä, mitä kaikkea tämä pitää sisällä :)
eli lyhykäisesti:
Herra paljastaa MITÄ HYVÄÄ on varanut ja on tulossa :)

ei siis mitä pahaa, eli ihmisen oma mieltymys, vaan Jumalan edeltä valmista hyvä:
ihminen saa tietää mitä hyvää on tulossa :)

onko tästä esimerkkejä Raamatussa, esim 33/38?
eli Herra paljastaa tulevaisuutta, kenelle sitten paljastaa ja kenelle ei paljasta.

Nyt esim. Daavid Psalmissa 4 iloitsee ja riemuitsee:

Ps. 4:
6 (4:7) Moni sanoo: "Kuka antaa meille sitä, mikä hyvä on?" Herra, käännä sinä meihin kasvojesi valkeus.

nyt monet, joilla saattaa olla dementia tahi eivät muuten vain ymmärrä, mitä Daavid sanoo:

Herra paljasta mitä hyvää on tulossa!

joku, keiro ja paha saattaa jopa sanoa että:
"Tämä osoittaa tarkemmin kyseessä olevan ihmiset, joille Jumala ei ole tärkein, vaan oma hyvinvointi."

eli ei niin vaan juuri PÄINVASTOIN, kyseessä on ihminen JOLLE JUMALAN ilmoitus tulevasta hyvästä on ätrekin asia koko maailmassa ja on valmis antamaan hengensä sen puolesta!

Kuten Pakanain APOSTOLI Paavali, OIEKA juutalainen!

Nyt joka paha ja kiero joka ei ymmärrä saattaa sanoa:
"Nyt puolestaan kuvaus Jumalan lapsia tarkoittavaksi, joka on erilainen toiveiltaan kuin maailma."

osin kyllä, mutta Daavidin sanan on selkeä ja selvä:
MONI, eli kuka tahansa, ei vain Jumalan, Herran Jeesuksen oma, vaan jopa petollinen ja väärä henkilö!

esim, monet kuninkaat, saivat tietää, mitä hyvää ja mitä pahaa on tulossa.
Nyt jos joku, kuka tahansa kysyy ja pyytää Jumalalta:

"Kuka antaa meille sitä, mikä hyvä on?" Herra, käännä sinä meihin kasvojesi valkeus."
on ensisijaisesti, rukous että Jumala valistaa kasvonsa eli kertoo mitä HYVÄÄ ON TULOSSA!

Joten, tutkikaa itse KAIKKI ja pitäkää se mikä on hyvää, ja

KAVAHTAKAA vääriä ja pahoja, omatekoisia opettajia, ja vääriä ja kieroja, pahoja omatekoisia profeettoja, jokta pyrikivät KAIKKI tekstit vääntämään väärää ja kieroon ja "pelaavat, juutalaisten pussiin", joista mahdollisesti 80% ei ole edes juutalaisia vaan käännynnäisiä, pakkosiirtolaisuuden ajoista asti!

"Apostolisen perinteen mukaan siunauksen tuleminen todelliseksi edellyttää, että se esitetään ehtoollisen yhteydessä."
vain niin ja missä vaiheessa, Abrama tahi Mooses sitten otti ehtoollisen eli Herran aterian!

TUTKIKAA itse, Mooses sai ihanan lupauksen tulevasta ENNEN kuin edes ehtoollista, pääsiäslammasta oli esillä!

joten, Padassa on KUOLEMA, eli jotain totuudellista, mutta akrmeaa koinruokoa, myrkkyä joukossa!
ja se saattaa surmata jopa Herran omia jos eivät valvo ja ole tarkkana, pahojen ympärileikkattujen, "palvelijoiden" ja p.nuolijoiden vaikutusesta!

Tulee aika ja on jo, kun Herra paljastaa, KÄÄNTÄÄ KASVONSA, Oman Seurakunta puoleen ,eli paljastaa perkeleen, saatanan synagoogan palvelijat, Seurakunnan sisällä!

Moni sanoo: "Kuka antaa meille sitä, mikä hyvä on?" Herra, käännä sinä meihin kasvojesi valkeus.

tämä ilo sanoman on jo edeltä meille, paljsatanut Herran palvelija, Johannes:

Ilm. 3:
9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

Tässä, Herra itse valistaa kasvonsa meille :)

iloitkaa ja riemuitkaa, sillä
minä tulen pian.

Maran ata!

ja sitten lisää kahvia :)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka moninaisesti, Herra lohduttaa omiansa :)
      Lohduttakaa, lohduttakaa, minun kansaani, eli
      Herran omia :)

      Jesaja 40
      3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

      eli, tämä ilosanoma on edessä eli Jumala on valistanut omille kasvonsa :)
      eli me saamme nähdä Opettajan ja tiedämme, mitä me tulemme saamaan :)

      eli, Herran Siunaus on edessä, ja se on teille ilosanomana kerrottu !

      Tämä ilosanoman on tarkoitettu kaikille ja varsinkin syntisen Rukouksen Herra kuulee ja sitten valistaa kasvonsa :)

      ja koko taivas iloitsee siitä sekä koko taivas että' maa kun perkeleen omat heitetää ulos Seurakunnasta ja Jumalan Vanhurskaus tulee tilalle ja Jumalan kasvojen valkeus :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe