Suomessa opetetaan että se paikka on tyhjennetty. Minun mielestä ei ole niin ihminen joutuu sinne kärsimään jos on tehnyt pahaa saa kärsiä niin kauan että on sovittanut pahat tekonsa. Raamatussa on se rikas mies siellä luulisin että pääsee pois kun kärsimysten määrä on tullut täyteen
Kiirastuli
5
163
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa se kiirastuli olla neidosta kiinnostuneen miehen lepertelyä että tämä kiinnittäisi huomiotansa häneen, eikä missään tekemisissä kristinuskonnon kanssa
- Anonyymi
Mistä tuollaista päättelet luulisin että kärsimysten määrä on sama kaikilla jos ei elämässä niin sitten kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
sekä elämässä että kuoleman jälkeen pitäisi oman tunnon sanoa mikä on oikein ja mikä on väärin, eikä selitellä sitä itselleen parhain päin.
- Anonyymi
Sitten tämä toisten synnit on ilmeiset ja tulevat ennen tuomittaviksi. Voi tarkoittaa niinkuin julkisuuden henkilöitä. Niiden syntejä on aina kauhisteltu tavalliset ihmiset tekee salassa kaikenlaista samaa. Jos ihminen aidosti katuu syntejään se on tuskallista.
- Anonyymi
Ainahan se on tuskallista kun tekee tahallaan väärin ja sitten menee sinne putsaamaan omantuntonsa tekemästänsä teosta, ja sitten jatkaa taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471