Huomenna se Jaska

🥰🩱👕 heittää kiven veteen ja uimavedet alkavat kylmetä. Vettäkin sataa taivaan täydeltä joten ei uimavettä tarvitse, voidakseni olla hänen❤oma miss märkä t-paitansa. Pelkkä aamun koiralenkki yöpaitulissa riittää (mökiltä on hyvä huudella kun ääni ei kuulu Espooseen asti)

Mamba/Vielä on kesää jäljellä
https://youtu.be/Wnkc9h3IMUA

23

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin sinähän olet kirjoitellut mies asuvasi Espoossa, älä laita kuvaa paidasta

      • Kannattaisi hankkia joku kehittävä harrastus. Aika yksitoikkoiselta vaikuttaa tuo sinun julistuksesi. Olen vieläkin nainen, niinkuin suurin osa täällä kirjoittavista ihmisistä. Aniharvat miehet vaivautuvat tälläiseen viestintään. Asuinpaikkakunnallani ei ole sinulle merkitystä. Voisin asua vaikka kuussa, kun koskaan ei tulla tapaamaan. Minulla on tiuha seula tuttujen suhteen.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kannattaisi hankkia joku kehittävä harrastus. Aika yksitoikkoiselta vaikuttaa tuo sinun julistuksesi. Olen vieläkin nainen, niinkuin suurin osa täällä kirjoittavista ihmisistä. Aniharvat miehet vaivautuvat tälläiseen viestintään. Asuinpaikkakunnallani ei ole sinulle merkitystä. Voisin asua vaikka kuussa, kun koskaan ei tulla tapaamaan. Minulla on tiuha seula tuttujen suhteen.

        Ai, että aniharvat miehet ”vaivautuu” tällaiseen viestintään, eli tämä on paras argumenttisi sille, että tekstisi on ”feminiinistä”. Minun nähdäkseni aniharva mies vaivautuu kirjoittelemaan itselleen ja jopa eri sivupersoonilleen, mutta sinä oletkin juuri niin erikoinen tapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, että aniharvat miehet ”vaivautuu” tällaiseen viestintään, eli tämä on paras argumenttisi sille, että tekstisi on ”feminiinistä”. Minun nähdäkseni aniharva mies vaivautuu kirjoittelemaan itselleen ja jopa eri sivupersoonilleen, mutta sinä oletkin juuri niin erikoinen tapaus.

        Sinä olet siitä erikoinen tapaus, että yrität värittää palstan tapahtumia omaan mielikuvitukseesi sopivaksi. Minä kun en kirjoittele itselleni, eikä minulla ola mitään sivupersoonia palstalla eikä todellisessa elämässä. Haaveistasi huolimatta en ole mikään multinikki vaikka olenkin rekisteröitynyt.

        Olen rekisteröitynyt ja käytän emojeita sen takia, että henkilön, jota kaipaan olisi helpompi erottaa kirjoitukseni palstalta mikäli hän käy täällä. Hänen ei tarvitsisi lukea kaikke sitä soopaa, mitä tällä kirjoitetaan, kun usein kirjoitustyyli on sellainen, jota minä ja hän emme käytä normaaleissa kanssakäymisissä (=liian alatyylistä).


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sinä olet siitä erikoinen tapaus, että yrität värittää palstan tapahtumia omaan mielikuvitukseesi sopivaksi. Minä kun en kirjoittele itselleni, eikä minulla ola mitään sivupersoonia palstalla eikä todellisessa elämässä. Haaveistasi huolimatta en ole mikään multinikki vaikka olenkin rekisteröitynyt.

        Olen rekisteröitynyt ja käytän emojeita sen takia, että henkilön, jota kaipaan olisi helpompi erottaa kirjoitukseni palstalta mikäli hän käy täällä. Hänen ei tarvitsisi lukea kaikke sitä soopaa, mitä tällä kirjoitetaan, kun usein kirjoitustyyli on sellainen, jota minä ja hän emme käytä normaaleissa kanssakäymisissä (=liian alatyylistä).

        Jooh🥱 tämän salaperäisen vastapuolesi yllättävää ja identtistä rekisteröitynyttä nikkiä odotellessa (näitä satuja on arviolta noin puolisataa)ehdotan esim lounaasta pajatusta, päätä itse koskeeko evästä vai ilmansuuntaa👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jooh🥱 tämän salaperäisen vastapuolesi yllättävää ja identtistä rekisteröitynyttä nikkiä odotellessa (näitä satuja on arviolta noin puolisataa)ehdotan esim lounaasta pajatusta, päätä itse koskeeko evästä vai ilmansuuntaa👍

        Ihan turhaan odotat hänen rekkautumistaan. Hän ei tälläisille päläpälä sivuille kirjaudu. Muutenkin voit deluusiossasi jättää minun kirjoitukseni rauhaan. Näillä ei edelleenkään ole mitään tekemistä sinunlaisesi kanssa


    • Anonyymi

      Eipä ole tullut uitua..ehkä ensi kesänä 🥱

      • No en minäkään kyllä ole uimavesiin asti ehtinyt.


    • Anonyymi

      Uuu ihanaa syksy saapuu❤ ..tämä syksy on muutosten aikaa...nii odottanut olen. Sivusta oli pakko kiljahtaa.

      • Syksy on siitäkin kiva että ilmat jäähtyy. Mä ainakin olin ihan tekemätön helteillä. Onneksi sain nukuttua kumminkin kun mökki kotia viileämpi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Syksy on siitäkin kiva että ilmat jäähtyy. Mä ainakin olin ihan tekemätön helteillä. Onneksi sain nukuttua kumminkin kun mökki kotia viileämpi.

        Syksy on vaan nii paras, odotan aina syksyä kuin lapsi joulua, on lämmintä vielä ,mutta on pimeää...siihen vielä joku HYVÄ mies viereen ..eipä sitä muuta enää tarvitse❤..


      • Anonyymi

        Äläpäs houraile siellä naispolo.. yli kuukausi ihan ehtaa kesää.. vähintään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syksy on vaan nii paras, odotan aina syksyä kuin lapsi joulua, on lämmintä vielä ,mutta on pimeää...siihen vielä joku HYVÄ mies viereen ..eipä sitä muuta enää tarvitse❤..

        Minusta hyvä mies olisi kiva valoisassakin, mutta enhän minä voi valita!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs houraile siellä naispolo.. yli kuukausi ihan ehtaa kesää.. vähintään :)

        Saisi ollakin vielä kesää jäljellä, kun ulkorakennuksen maaleista menee päiväys tänä kesänä. Ensin oli taas liian kuumaa niinkuin viime kesänä ja sitten alkoi nämä sadekelit ihan niinkuin viime kesänä. Liian kuumaa ei saa olla, kun maali kuivuu ennenkuin on ehtinyt imeytyä puuhun. Liian märkääkään ei saa olla, koska maali on vesiohenteinen. Sateella se valuu seinältä pois jos ei ole ehtinyt kuivua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs houraile siellä naispolo.. yli kuukausi ihan ehtaa kesää.. vähintään :)

        Ei jei...mä vauhkoonnun aina syksyllä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minusta hyvä mies olisi kiva valoisassakin, mutta enhän minä voi valita!

        Mä oikein tuuppannun hakee läheisyyttä pimeän vuoden aikaan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Saisi ollakin vielä kesää jäljellä, kun ulkorakennuksen maaleista menee päiväys tänä kesänä. Ensin oli taas liian kuumaa niinkuin viime kesänä ja sitten alkoi nämä sadekelit ihan niinkuin viime kesänä. Liian kuumaa ei saa olla, kun maali kuivuu ennenkuin on ehtinyt imeytyä puuhun. Liian märkääkään ei saa olla, koska maali on vesiohenteinen. Sateella se valuu seinältä pois jos ei ole ehtinyt kuivua.

        Mä käytän aika paljon punamultamaalia. Joskus -97 muistaakseni maalasin vanhaa navetan seinää. Viimeiset vedot marraskuun alussa yli viiden asteen lämmössä. Vieläkin pohjoispuolella hyvä pinta.
        Vai vanhaksi menee. Veikkaan elokuulle vielä hyviä maalausilmoja. Tuosta päiväyksen menemisestä tuli mieleen, kun eilen eräästä jääkaapista löysin 2012 erääntyneen kylmäpuristetun rypsiöljypullon ja muuta öljyä ei ollut, niin tein illalla popparit sillä. Hassu juttu kun oli tulevinaan paljon enemmän kuin normaalisti 1 desin jyvillä. Ja olivat sellasia mukavan pehmeitä. Sanopa selitys, kun olet tuollainen :D pirttihirmu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän aika paljon punamultamaalia. Joskus -97 muistaakseni maalasin vanhaa navetan seinää. Viimeiset vedot marraskuun alussa yli viiden asteen lämmössä. Vieläkin pohjoispuolella hyvä pinta.
        Vai vanhaksi menee. Veikkaan elokuulle vielä hyviä maalausilmoja. Tuosta päiväyksen menemisestä tuli mieleen, kun eilen eräästä jääkaapista löysin 2012 erääntyneen kylmäpuristetun rypsiöljypullon ja muuta öljyä ei ollut, niin tein illalla popparit sillä. Hassu juttu kun oli tulevinaan paljon enemmän kuin normaalisti 1 desin jyvillä. Ja olivat sellasia mukavan pehmeitä. Sanopa selitys, kun olet tuollainen :D pirttihirmu

        jatkan vielä: siis jääkaappi on ollut käynnissä koko ajan ja pullo oli avaamaton. Ei siis kenenkään kaappiin unohtunut pissanäyte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän aika paljon punamultamaalia. Joskus -97 muistaakseni maalasin vanhaa navetan seinää. Viimeiset vedot marraskuun alussa yli viiden asteen lämmössä. Vieläkin pohjoispuolella hyvä pinta.
        Vai vanhaksi menee. Veikkaan elokuulle vielä hyviä maalausilmoja. Tuosta päiväyksen menemisestä tuli mieleen, kun eilen eräästä jääkaapista löysin 2012 erääntyneen kylmäpuristetun rypsiöljypullon ja muuta öljyä ei ollut, niin tein illalla popparit sillä. Hassu juttu kun oli tulevinaan paljon enemmän kuin normaalisti 1 desin jyvillä. Ja olivat sellasia mukavan pehmeitä. Sanopa selitys, kun olet tuollainen :D pirttihirmu

        Hyvin olet maalannut. Itse maalasin ulkorakennuksen 2005 kun ostin tän mökin. Mulla oli ruotsalaista punamultaa. Lautojen alaosista se on kulunut jo pois. Nyt olis tarkoitus uusia kun sain punamullan hyvään hintaan tarjouksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jatkan vielä: siis jääkaappi on ollut käynnissä koko ajan ja pullo oli avaamaton. Ei siis kenenkään kaappiin unohtunut pissanäyte.

        Öljyllä on ollut sopiva lämpötila niin on säilynyt. Öljyhän säilyy hyvin huoneen lämmössäkin (ei tosin vuosia). Pahentunut öljy haisee härskille ja on sameaa.

        Jospa se öljy vaan kuumeni paremmin kuin muut öljyt ja siksi tuli niitä poppareita enemmän. Öljystä on ainakin tullut öljyusempää kun neste on haihtunut muovipullon läpi vuosien saatossa.

        Jos käytät leivän päällä 60% tai yli margariinia niin silläkin olis voinut paistaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Öljyllä on ollut sopiva lämpötila niin on säilynyt. Öljyhän säilyy hyvin huoneen lämmössäkin (ei tosin vuosia). Pahentunut öljy haisee härskille ja on sameaa.

        Jospa se öljy vaan kuumeni paremmin kuin muut öljyt ja siksi tuli niitä poppareita enemmän. Öljystä on ainakin tullut öljyusempää kun neste on haihtunut muovipullon läpi vuosien saatossa.

        Jos käytät leivän päällä 60% tai yli margariinia niin silläkin olis voinut paistaa.

        No jopas esitit väitteitä. Saattaa olla noin. Tuli kyllä hyviä poppareita, kun aurinkoöljyllä usein tulee enemmän puolikovia.
        Mitä siihen maalaamiseeni tulee, niin pohjoisseinällä edelleen samat punat seinässä. Kyllähän ne laakamaisesti piiskaavat loppusyksyn sateet tosiaan pilaa ne etelä-länsipuolen seinät aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jei...mä vauhkoonnun aina syksyllä.

        Anttilan keväthuumaus myöhästyneenä syksyllä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jopas esitit väitteitä. Saattaa olla noin. Tuli kyllä hyviä poppareita, kun aurinkoöljyllä usein tulee enemmän puolikovia.
        Mitä siihen maalaamiseeni tulee, niin pohjoisseinällä edelleen samat punat seinässä. Kyllähän ne laakamaisesti piiskaavat loppusyksyn sateet tosiaan pilaa ne etelä-länsipuolen seinät aikaisemmin.

        Mullakin pohjoisseinä on parempi. Siihen on vain alaosaan ilmaantunut jäkälän tapaista kovaa kasvillisuutta pilkkuina. Sitä kun pesee ja rapsuttelee niin karisee punamultakin.

        Huomenna tai tiistaina on roskapäivä. Pitää mennä täyttämään roskapönttöä, ettei sitä puolityhjänä tyhjennetä. Koiran pissimä 30v vanha muovimatto nyt ainakin joutaa sinne 😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe