Nyt kun venäjä on jo käyttänyt moderneiksi kutsumansa ohjukset loppuun on kaivettu esiin nämä vanhan neuvostoliiton tarkimmat vehkeet ja otettu ne käyttöön.
Noiden osumatarkkuus on -5 km joten kyllä niiden tarkkuus riittää natsien laivan upottamiseen.
Nyt vaan se natsien sotalaiva olikin kiivennyt siellä Odessassa viljasiilon päälle, niin siinä hajosi laiva atomeiksi ja samalla siilokin vaurioitui.
Miksi ihmeessä venäjä käyttää näitä kuuluisan venäläisen perseensuristimen teknologiaan perustuvia ohjuksia?
Kuka kertoisin Putlerille ja Lavroville, että nämäkään eivät aina surise eivätkä mahdu sinne minne pitäisi!
Venäjä väittää tähdänneensä sota-alukseen Odessan edustalla
6
224
Vastaukset 6
- Anonyymi
Olivat kylläkin uudehkoja Kalibr-risteilyohjuksia, kaksi osui satamaan ja kaksi ammuttiin alas.
- Anonyymi
No nuo 2 modernimpaa perseensuristinta osuivat vissiin aika kauas siitä sotlaivasta?
- Anonyymi
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi tänään, että Venäjän joukot osuivat ukrainalaiseen sotilasalukseen Odessan satamassa erittäin tarkoilla ohjuksilla, raportoi Reuters
Vielä lauantaina Venäjä ilmoitti, että sillä ei ole ollut mitään osallisuutta Odessaan tehtyyn iskuun.
Johtaako Venöjän joukkoja kukaan vai ammuskelevatko kukakin mihin huvittaa?Uutisissa kun katseli tuota kalibir täsmäosumaa siihen natsien sotalaivaan, niin se sotalaiva oli naamioitu hienosti vanhaksi rahtilaivaksi.
Vieressä oli sitten toinenkin natsien sotalaiva saanut osumaa ja se oli naamioitu satamahinaajaksi.
Näyttää siltä, että venäjän armeijassa kommunikointi oikein toimi.
Sitten ministeriö tiedottaa asiantuntevasti asioista joista sillä ei ole tietoa mutta kuitenkin noudattaen ohjeita ja varoen useamman vuoden linnatuomiota väärästä tiedottamisesta.
Kaiken huippuna sitten venäläinen tiedustelu joka venäjän traditioden mukaan kertoo Putlerille juuri sen mitä putler haluaa kuulla.
- Anonyymi
Minä luulin että Nostomies nostaa painoja. Niin.
Esim. Maastavetoa. - Anonyymi
Venäjä on alakynnessä kaikilla rintamilla. Paha alkaa saada palkkansa. SLAVA UKRAINI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25720- 153717
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98692Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57435
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74402- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397- 40397