Venäjä väittää tähdänneensä sota-alukseen Odessan edustalla

Nyt kun venäjä on jo käyttänyt moderneiksi kutsumansa ohjukset loppuun on kaivettu esiin nämä vanhan neuvostoliiton tarkimmat vehkeet ja otettu ne käyttöön.
Noiden osumatarkkuus on -5 km joten kyllä niiden tarkkuus riittää natsien laivan upottamiseen.
Nyt vaan se natsien sotalaiva olikin kiivennyt siellä Odessassa viljasiilon päälle, niin siinä hajosi laiva atomeiksi ja samalla siilokin vaurioitui.

Miksi ihmeessä venäjä käyttää näitä kuuluisan venäläisen perseensuristimen teknologiaan perustuvia ohjuksia?

Kuka kertoisin Putlerille ja Lavroville, että nämäkään eivät aina surise eivätkä mahdu sinne minne pitäisi!

6

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olivat kylläkin uudehkoja Kalibr-risteilyohjuksia, kaksi osui satamaan ja kaksi ammuttiin alas.

• Anonyymi

No nuo 2 modernimpaa perseensuristinta osuivat vissiin aika kauas siitä sotlaivasta?

• Anonyymi

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi tänään, että Venäjän joukot osuivat ukrainalaiseen sotilasalukseen Odessan satamassa erittäin tarkoilla ohjuksilla, raportoi Reuters

Vielä lauantaina Venäjä ilmoitti, että sillä ei ole ollut mitään osallisuutta Odessaan tehtyyn iskuun.

Johtaako Venöjän joukkoja kukaan vai ammuskelevatko kukakin mihin huvittaa?

• Uutisissa kun katseli tuota kalibir täsmäosumaa siihen natsien sotalaivaan, niin se sotalaiva oli naamioitu hienosti vanhaksi rahtilaivaksi.
        Vieressä oli sitten toinenkin natsien sotalaiva saanut osumaa ja se oli naamioitu satamahinaajaksi.

Näyttää siltä, että venäjän armeijassa kommunikointi oikein toimi.
        Sitten ministeriö tiedottaa asiantuntevasti asioista joista sillä ei ole tietoa mutta kuitenkin noudattaen ohjeita ja varoen useamman vuoden linnatuomiota väärästä tiedottamisesta.

Kaiken huippuna sitten venäläinen tiedustelu joka venäjän traditioden mukaan kertoo Putlerille juuri sen mitä putler haluaa kuulla.

• Anonyymi

Minä luulin että Nostomies nostaa painoja. Niin.
      Esim. Maastavetoa.

• Anonyymi

Venäjä on alakynnessä kaikilla rintamilla. Paha alkaa saada palkkansa. SLAVA UKRAINI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7019
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5916
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      47
      4654
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2852
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe